Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne

flowerpower

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Beklager at jeg har blitt helt borte fra KG, men pc'en til kusina mi er sååååå treg! Det tar jo ca 5 minutter bare å kople seg på internett !!!

Men, jeg har det ok, gleder meg til høsten,- da har jeg tenkt å flytte ned fast. Bo der og så være i Norge et par måneder på sommeren :sjarmor:

Holder på å undersøke ting og tang nå.

Så da er det klart vi treffes Lillesky :)

Holder på hos venninnen min ang prosjekt rygg,- kjempespennende!

Har også begynt å praktisere healing nå ;) Og det funker kjempebra!!!

Så det skjer MYE for tiden. Spennende!

Snart er det jazzfestival også,- ta dere en tur da vel???

Ha en fin dag alle sammen, jeg er av og til innom og leser litt innlegg, men som sagt det tar altfor lang tid å skrive noen selv. Nærmer seg at jeg får meg lap top, så da endrer det seg :klappe:

flowerklem til dere alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Så er årets jazzfestival over. Vi hadde et kjempevær hele tiden, regnet holdt seg unna helt til i går :klappe:

Koselig å treffe igjen folk jeg bare ser hver festival, mye bra musikk, veldig mye jobbing (er helt utslitt nå......), i det hele tatt nok en vellykket festival!

Bor nå med Lulle, en nydelig hannkatt i et koselig rødt hus i skogkanten, men i morgen flytter jeg til leiligheten midt i byen som onkelen min bodde i. Driver litt som nomade i sommer, må nok finne en anne løsning de neste sommerene.

Håper alle har det bra? Ferieturer på gang?

Klemz fra Flower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her blir det Spania (fastlandet) i august! Gleder meg, selv om det helt sikkert er sinnsykt varmt!

Hvordan går det med GC-planene da? Noe nytt?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillesky! Blir nok ikke kjølig på fastlandet, nei ;) Jeg hadde mulighet for å leie den samme leiligheten på GC nå i sommer, men sånn ble det altså ikke :tristbla:

Vi hadde et utrolig varmt og fint vær under jazzfestivalen, men jeg savner havet som gir en mye bedre varme. Her i byen blir det som om du er inne i en trykkoker, og det er ganske ubehagelig. Men, det er jo uansett godt med sol og varme, da :sjenert:

Jeg har endelig fått time på Riksen til undersøkelse i forbindelse med at jeg søker om operasjon, skal dit 1. september, så jeg håper å reise nedover i oktober. Får visst leie samme leiligheten, det blir deilig. Du får stikke oppom når du og faren din skal nedover da vet du!

Var nok ikke snill mot kroppen min under festivalen i år heller. Kjennes som jeg har fått en betennelse i korsryggen, føles som om jeg har et åpent sår der, klarer ikke ligge på ryggen eller sitte mot et hardt ryggstø :cry:

Har heldigvis fått time hos venninnen min på fredag, så da får vi se. Kommer vel til å høre med legen også, men det er jo ferietid.......

Klemz fra ei som savner havet og firfislene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest seroxata

hei flower :=) godt å høre at du har det bra! lenge siden jeg har vært her nå, får ikke fulgt med så mye som jeg ønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med at du hadde det travelt en stund, ja. Synd at ryggen din har blitt vond. Håper det gir seg raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Lenge siden jeg har vært her inne nå :forvirret: Har skjedd veldig mye i sommer, sitter bl.a nå på biblioteket med min egen kjekke lille MacBook :sjarmor: Storkoser meg med den, den er virkelig morsom å jobbe med og veldig lett å lære!

Har begynt å lete etter billetter ned til Gran Canaria igjen, på tide å komme seg nedover snart. Vi har jo hatt det veldig varmt og godt her på Østlandet i sommer, men jeg savner havet voldsomt. Gleder meg til å komme meg ned til havet, firfislene "mine", venner, god mat og godt,billig drikke....

Var på Riksen på fredag, men fikk nei på søknad om operasjon av ryggen :grine: Jeg er både for skjeiv og for gammel :hakeslepp: Kommer nok til å undersøke om jeg kan få en second opinion fra Haukeland når jeg er tilbake til våren, så får vi se.

Håper alle har det riktig bra, jeg må nok ta meg en liten runde i dagbøkene snart,- virker som det er både giftermål og annet som har skjedd ;)

klemmer fra flower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For gammel?????? Den synes jeg er drøy. Er lurt å be om en annen vurdering, ja.

Sommeren har jo vært flott på østlandet, men jeg regnet med at du snart var på vei sydover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for gammel? Det er da det mest tullete jeg har hørt :frustrert:

Søk om en ny vurdering til våren igjen du, så skal du se det blir ordning likevel.

Så koselig å høre at du skal nedover igjen. Har du planer om å flytte ned permanent kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

JIPPI!

MAC!

Du, vi skal nedover 3 (!) uker til GC i november/desember (vi kan ta detaljer på e-post). Da MÅ vi få til både lunsjer og middager!

Har du fått deg bolig? Vi skal bo i dalen ovenfor Ving (i år oså, men ikke samme hus).

Apropos operasjon, har du sjekket nede på GC? Kanskje du kan få der? De har veldeig bra sykehus der iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :hoppe: så koselig!!!!!!!

Klart jeg skal sjekke om andre leger mener det samme, enten på Haukeland eller St. Olav i Trondheim. Og, Lillesky, jada jeg har absolutt Spania i tankene. En venn av broren min har reist til fastlandet for vinteren og han kommer til å prøve å få lungeoperasjon der nede. De er flinkere enn i Norge + ikke så lang ventetid på ny lunge. Vi får se......

Klart jeg skal nedover igjen! Ser ut til at jeg drar rundt 20. september, gleder meg som en unge før jul.

Klart vi må treffes lillesky, jeg skal bo i samme leiligheten som sist.

Apropos "for gammel": Da jeg kom med bussen til Oslo gikk jeg opp KArl Johan og ble stoppet for en markedsundersøkelse. Hun måtte vite alderen min, og da jeg sa 51 sa hun: Du får ta det som et kompliment, men jeg trodde du var yngre. Du er faktisk for gammel til denne undersøkelsen. Hehe, da var det greit nok å være for gammel synes jeg. Når jeg ikke så sånn ut :sjarmor:

Håper alle får en fin dag. Nå skal jeg til byen og spise lunsj med ei venninne,- blir endel av det framover nå til jeg reiser.....

Flowerklemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da vet jeg jo hvor du bor. Og vi skal bo på andre siden av der vi bodde i fjor, så da er jeg enda nærmere deg! Kanskje 5 minutter å gå? :) Gleder meg! Også kan vi spise kaker på dansken. Ja, og på Ancora er det en annen fin café, den ved klesbutikken Tara (kjenner hun som jobber der).

Og jeg er enig med hun markedsundersøkelses-damen: du ser ikke 51 år ut! 10 år yngre ville jeg si. Og jeg har venninner på 40 som ser eldre ut enn deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heisann!

Kan nok hende jeg drar før det har gått 1 mnd, leter etter billig billett så jeg får se hva som dukker opp. Fra mandag kan jeg i grunnen reise "dagen etter", vel det var kanskje å overdrive litt,men....

Hei Seroxata, liv i deg ser jeg! Skal ta en runde i dagbøkene nå, sitter på biblioteket med min egen laptop så da kan jeg bruke "all den tid" jeg bare vil ;)

Har det ok jeg, Bettie. Litt sliten fordi det skjer litt for mye akkurat nå, men det er greit,det. I går arrangerte kusinen min og jeg surpriseparty for en venninne av henne som ble 60, slitsomt men kjempegøy. Men det var 29 mennesker hjemme hos oss til mat++, så det er litt rydding idag......

Denne uka er det nok som skjer! Festen i går + tannlegen(hadde tygget i stykker en plombe), kiropraktoren i dag, torsdag skal jeg både til Drammen til mammografi + til Oslo og treffe 2 venninner, fredag er det fysioterapi, lørdag er det loppetorg hvor jeg og kusinen min pleier å stå å selge mange av tingene våre.

Heldigvis ser det ut til at de vitaminene+mineralene+omega 3tablettene (som jeg nå både formidler og tar selv) hjelper! Blodprøvene hos fastlegen min øker i hvert fall.

Skjer som sagt mye nå, har fått invitasjon til å bli med på en pilgrimsreise i India rundt nyttår!!! Med en lama i følget! Så nå undersøker jeg ang flybilletter fra G.C til New Dehli også. Det hadde vært en utrolig opplevelse. Tenk India på nyttårsaften! Og det å reise rundt med en egen lama,tenk hva jeg ville lære! Håper jeg får det til!!!!!

Nei, nå skal jeg ta en dagbokrunde, håper jeg kommer innom alle de jeg "kjenner" denne gangen :sjenert:

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettie! Sender deg en pm med info,jeg. Det er ganske spennende, skjønner du ;)

Denne dagen blir en utfording for hodet og ryggen :sjenert: Først skal jeg til mammografi i Drammen (går hvert år), og så skal jeg til Oslo. Først til AppleStore, så til den nye butikken til Gudrun Sjödèn, og så møte 2 gode venninner til mat. Håper det blir sånt vær som de har spådd, kanskje vi kan sitte på en uterestaurant og kose oss :sjarmor:

Gleder meg til å ta en titt på den nye butikken til G.S. Jeg liker klærne hun lager, de passer fint sammen med Uno-klærne jeg også bruker. Begge har stort sett bare naturmaterialer + masse flotte farger.

Tror også jeg må innom AppleStore på Oslo City. Både for å spørre om noe,- har problemer med å laste inn iTunes bl.a. Og så har jeg veeeldig lyst på en iPod :sjenert:

Håper alle har en fin dag i dag. Flower :klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...