Lille Ballerina Skrevet 2. september 2005 #161 Del Skrevet 2. september 2005 Hei und hå! LB is back! Slenger meg rundt halsen din med en real Håper du har det superdupert. Forresten, er du plaget med migrene? Bare nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2005 #162 Del Skrevet 2. september 2005 Goooooooood heeeeeelg Flower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. september 2005 Forfatter #163 Del Skrevet 2. september 2005 Hei alle sammen I det triste været som er ute i dag, gleder jeg meg enda mer til november som kommer med sol og varme Snart skal jeg ut med vennen min, og det letter jo humøret,da Selvom jeg fortsatt har de samme følelsene for han og han fortsatt er forelska i hun andre (på andre siden av kloden). Koselig blir det nok sikkert allikevel chrizzy: Klart du kan møte Lillesky, Lurven, meg og andre du også,vel,- bare å komme det Om det går an å få fine bilder på mobilen? Jepps, de er helt utrolige, og det er fullt av spennende detaljer i dem. Teksten han har gitt dem gir et nytt perspektiv, det er ganske åndelige temaer Den uttalelsen om kvinner over 40, er jo bare suveren, og det er selvsagt sant alt sammen Så bare gled dere!!! seroxata: Hva har jeg blitt sjefsredhead nå??? Takker og bukker :pippi: :bukke: Da må jo du være nestkommanderende du da Håper det roer seg i leiligheten snart, det høres helt vilt ut med han husverten Lille Ballerina: Hei der er du tilbake,jo! Koselig Har det ok bortsett fra null energi i kroppen og mye hodepine (skjer "litt" for mye på en gang,- som det pleier å gjøre!!) Og,- ja jeg har migrene, men heldigvis ikke ofte + at jeg har gode tabletter om jeg får tatt dem med en gang! ~Alwa~: Gooood helg til deg og, vennen! Håper dere alle får en flott helg,- og at vi får litt mer sol, det fortjener vi alle etter denne sommeren (særlig dere,da som skal slite dere gjennom snø og kulde ) til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. september 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 2. september 2005 Tar meg en dagbokrunde i kveld jeg, om kafètreffet går freit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. september 2005 #165 Del Skrevet 2. september 2005 Du er snill du flower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. september 2005 #166 Del Skrevet 2. september 2005 Hei flowerpower Håper hodepinen ikke er av det tilbakevendende slaget. Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. september 2005 Forfatter #167 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Takk skal du ha, Lille Ballerina Skjønner ikke at du kan mene det sånn som jeg gnir flyttingen min inn??? Bettie: Har hatt så og si daglig hodepine siden jeg var 5 år (pga ryggen) + at jeg av og til har migrene (og har fått 2 whip lasher), så jeg er ganske "vant" til å ha hodepine,- og ja, den er nok tilbakevendende i høy grad God helg til dere begge *****************************************************************' Var ute og tok en øl med vennen,da. Nå for tiden er det både koselig og frustrerende Vi er fortsatt like gode venner som før,men jeg har merket at han blir mer og mer lik broren min og det er ikke godt! I vinter og vår følte jeg at mine ting og tang (følelser, ting jeg liker å gjøre, snakke om osv) var like mye verdt som det han opplevde. Men, så merket jeg at det endret seg. Nå er han sånn som broren min har vært i mange år: kommenterer sjelden det jeg sier eller gjør, det er bare deres ting som gjelder. Føler meg som en liten "lort",- ikke godt. Er alle mannfolk sånn eller ??? Eller er det meg som bare treffer denne typen?? (Nå tordner det ute så jeg tror jeg logger av ) Kommer inn seinere og tar dagbøkene!! ***************************************************************** Da er det stille ute igjen Fikk telefon nå fra vennen, han har hatt lynnedslag rett utenfor huset i skogen Er jo koselig at han føler at han skal ringe meg etter å ha vært gjennom noen nervøse opplevelser ,men............. Siden vi ikke kunne snakke om det som sliter meg på utestedet og siden vi sjelden er på msn samtidig (og da prater han jo med kjæresten selvsagt),- så har jeg sendt en mail og prøvd å forklare hvordan jeg føler det. Håper det gjør at vi kan få snakket om det etterpå Føler meg litt barnslig,men det er bare sånn det er. Så om jeg har mye vondt i hodet nå, er det ikke noe rart: flytting, vonde følelser ang. både vennen og broren min (er veldig glad i begge også da), skral økonomi.... Gjør sikkert noe at jeg holder på med overgangsalderen også Hører til de som ikke har det så hardt jeg da (heldigvis!!), men det gjør vel noe med hormonene det også. Nei, nå må jeg ta meg en dagbok-runde, til alle! Endret 2. september 2005 av flowerpower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. september 2005 #168 Del Skrevet 2. september 2005 Så flott at du gjorde det! Sendte den mailen altså Både han og du trenger det, sikkert! Blir ikke det samme da, men min bror, han har vært så fjern, alt for opptatt med seg selv, så man er god å ha når problemene hoper seg opp. Og siden man er glad i de. så er man der 100%. Det som har vært så fint nå, det er at jeg har kunnet fortelle han alt hva jeg har følt om dette, han forstår, for de vet jo selv, innerst inne. Sier ikke at det er slik med deg, men det fikk meg bare til å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. september 2005 #169 Del Skrevet 3. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. september 2005 #170 Del Skrevet 3. september 2005 Bare innom med en helge-hilsen eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 4. september 2005 Forfatter #171 Del Skrevet 4. september 2005 Så flott at du gjorde det! Sendte den mailen altså Både han og du trenger det, sikkert! ← Takk skal du ha, chizzy Det foreløpige svaret jeg har fått (han var opptatt i hele går) er på sms: "Kødder du eller?" Så det blir jo spennende med fortsettelsen. Men, jeg er glad jeg gjorde det,ja. Lurven: smask til deg også!! Og en Og,- han er ikke ute etter sex, altså........ Escada: Helge- **************************************************** I går var jeg hos en kusine og spiste krabber og reker, (Jaja, det skulle vel egentlig vært en sikle-smiley, men pytt,pytt) Det startet med at vi fikk champagne,da for å feire at jeg endelig skal flytte!! Til maten fikk vi nydelig hvitvin og til kaffen deilig likør Så jeg prøvde å være litt forsiktig da jeg syklet hjem i mørket.... Kanskje jeg skal prøve å pakke ned litt i dag, eller rydde i papirene mine. Vi får se, skulle vel strengt tatt ha vært en tur på kirkegården og ordnet med gravene der ute også. Vi får se.... Håper dere får en fin søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. september 2005 #172 Del Skrevet 4. september 2005 Synes du kan finne deg en i grønn tanga istedet... Tenk så mange herlige mannfolk som finnes i de varmere strøk Her i Bodø kan man se langt etter varmere strøk.. regner og regner 24/7, men jeg synes egentlig det er litt godt også. Er høst/vår person jeg Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. september 2005 #173 Del Skrevet 4. september 2005 heheh, klart du er sjefen men jeg er meget fornøyd med stilling nr.2, hehe!! Menn ja... jeg tror ikke engang jeg skal begynne!! de er merkelige.... virkelig.. men så er jo vi det for dem og da.. Det finnes fine fyrer der ute, men tror kanskje vi bare er litt uheldige til tider? hehe... Iallefall, ha en flott natt, dag og kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 5. september 2005 Forfatter #174 Del Skrevet 5. september 2005 Nå har Kongsberg vært varmest i Norge 2 dager på rad Deilig eller???? Det var jo en tysker som sa at det ville bli tropesommer på seinsommeren,- og det ser jo ut som han fikk rett Sånn kan det godt være helt til jeg reiser 2.november,- det hadde vært noe det Ble en litt rar dag i går! Kusinen min ringte og lurte på om jeg ville være med til Svene,- det skulle være varesalg av noe slag der? Vi er ganske like når det gjelder salg, loppemarked o.l, så det er klart jeg ble med Det var det tristeste varesalg vi hadde sett , men jeg kjøpte en tøff genser til nevøen på 7 år til 30 kr ihvertfall. På vei til byen igjen lurte hun på om jeg ville være med å besøke samboeren hennes som bor på alders-og sykehjem i andre enden av kommunen? Klart det! På vei ned dit så vi plutselig fullt av biler og folk i Efteløt, det måtte undersøkes. Det var Sandsværdag, med salg av keramikk, smykker osv + konsert av korpset. Etter at vi hadde besøkt samboeren, foreslo hun at jeg kunne bli med hjem og så kunne hun lage mat? Siden hun driver med catering sier jeg sjelden neitakk til det Mens vi laget maten (blomkålgrateng) ble det et glass rødvin. Totalt ble det 3 glass. Aldri har 3 glass rødvin gått så raskt til hodet på meg,- leeenge siden jeg har vært så "svingstang". Føltes nesten som om jeg var full da jeg stod opp i dag også Veldig glad jeg ikke hadde noen avtaler i dag,- stakkars kusinen min som skulle tidlig på jobb!!!! Det ble en rolig dag i dag, med besøk på jazzfestivalkontoret for å kjøpe ei ny trøye + 2 cd-mapper. Lille Ballerina: hehe, grønn tanga??? Neitakk, da vil jeg heller være alene tror jeg....... Som du skjønner har vi det godt og varmt her jeg bor Et par og tyve grader er ikke å forakte Jeg er helt klart vår og sommer-menneske,ja seroxata: :pippi: Har jo fulgt med i dagboka di, så jeg tror jeg vet hva du vil si om menn Og jeg er helt sikker på at vi finner nok noen vi også Og, vennen min er ikke fæl han altså det er bare det at vi dessverre er på ulik plass i livet Håper dere har en fin mandags-kveld til begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. september 2005 #175 Del Skrevet 5. september 2005 Innom med nattaklem til verdens fineste blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2005 #176 Del Skrevet 5. september 2005 Neeeeeeeiii, nå må vi få en oppdatering på m@il-operasjonen asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 6. september 2005 Forfatter #177 Del Skrevet 6. september 2005 Deilig vær i dag også Har stort sett bare sløvet, er utrolig sliten for tiden,- helt tom for energi Er sikkert en blanding av at jeg mangler jern og alt som skjer på èn gang Skal på sykehuset på torsdag,- håper de kan fylle på litt jern da I dag var jeg på "Madagaskar" med minste nevøen min. Kjempemorsom film, han syntes nok den var litt lang og det er jo mange kommentarer og hentydninger som barna ikke får med seg. Men, vi var fornøyd begge to etterpå allikevel Prøvde meg på å lage litt "blingbling" idag Det er jo en stille aktivitet så det går an. Har laget lange kjeder før (og det blir vel noen til julepresanger også tenker jeg), i dag ble det mobil-pynt Takk for nattaklemmen, Lille Ballerina! Her er en til deg også, en annen kveld, men håper den er god allikevel Hehe, nysgjerrig eller ~Alwa~ ?? Trodde at jeg hadde satt igang en liten reaksjon i toppen hans, men det ser ut til at det bare var et blaff. Men,- menn har vel problemer med å gjøre flere ting på èn gang, så da er det vel ikke så rart Vi fortsetter selvsagt å være venner,- det ligger dypere enn noe- og så får jeg bare innse at han og broren min er sånn Jeg orker nok ikke noen dagbokrunde i kveld, skal på møte med de advokatene i morgen så jeg får vel legge meg snart. Kommer sterkere tilbake når jeg har fått påfyll på torsdag (men jeg er innom og følger med altså, så jeg ser jo at det skjer ting og tang.) Klemmer til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. september 2005 #178 Del Skrevet 6. september 2005 Nå er det ikke lenge til du reiser! Og jepp, jeg har fått alle bildene nå! Så jeg kan berolige folket her med at flower skal bo meget herlig til, med litt overnattingsplass. Jeg er ikke helt sikker på om det er hobbybutikker der nede, men det MÅ det jo være? Kan ikke tro at den norske skolen, f.eks., importerer masse hobbyting selv? :klø: Dette skal vi finne ut av! Internett-tilgang finner du helt sikkert også. Kanskje det er det i leiligheta di? Forresten så er det ikke bare oppe hos dere det er veldig varmt, er fint vær her i Vestfold også! Mamma sa at de har lovt fint vær nesten helt til jul, det hadde jo passet ypperlig for deg!! Lykke til på torsdag, det blir fint med litt jern! Stoooooooooooooor natta fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 7. september 2005 #179 Del Skrevet 7. september 2005 Psssst! Er bare meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2005 #180 Del Skrevet 7. september 2005 Næmenn, har han ikke sagt noe på det?? Send ham til meg så skal jeg riste litt i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå