AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2361 Del Skrevet 30. november 2020 miss summers skrev (8 minutter siden): Skjønner ingenting jeg. Du har tidligere i tråden skrevet veldig nedsettende om andre kvinner og hvordan de etter ditt syn forfaller i ekteskap, mens her sitter du og ikke har draget så fin som du er... Er du samme person som startet tråden? 🧐 Det skrev jeg ikke eller mente overhodet. Skrev bare at to venninner ikke brukte sminke. Har aldri noensinne ment at de har forfalt. De er fine og ser flotte ut,uten sminke. Jeg selv ser ut som et troll uten. Jeg er enig i det dere påpeker og skal prøve å få ordnet opp i galskapen. Nå må jeg jobbe med siste innspurt av hjemmeeksamenen. Ha en fin dag videre😊 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2362 Del Skrevet 30. november 2020 Denne tråden blir mer og mer fascinerende. Anonymkode: 6faf4...336 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 30. november 2020 #2363 Del Skrevet 30. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Denne tråden blir mer og mer fascinerende. Anonymkode: 6faf4...336 Tror ordet er trist. Tråden blir mer og mer trist. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2364 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det skrev jeg ikke eller mente overhodet. Skrev bare at to venninner ikke brukte sminke. Har aldri noensinne ment at de har forfalt. De er fine og ser flotte ut,uten sminke. Jeg selv ser ut som et troll uten. Jeg er enig i det dere påpeker og skal prøve å få ordnet opp i galskapen. Nå må jeg jobbe med siste innspurt av hjemmeeksamenen. Ha en fin dag videre😊 Anonymkode: 1bb8f...613 Nåh, hvordan går det med leilighetskjøpet? Skulle det ikke være i boks før jul? Anonymkode: 85a65...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 30. november 2020 #2365 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nåh, hvordan går det med leilighetskjøpet? Skulle det ikke være i boks før jul? Anonymkode: 85a65...c11 Lenge til jul enda👍🤪🤦🏻♂️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 30. november 2020 #2366 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (På 2.9.2020 den 18.30): Jeg prøver å finne ut mine issues med psykologen,for har følt det har vært noe galt med meg også. Han sa at han hadde vært millionær om han hadde visst svaret...gir meg ikke,skal komme til bunns i det for JEG SKAL HA EN KJÆRESTE. Det fortjener jeg veldig!! Er så lei av å feile eller ikke være bra nok eller de ikke er bra nok eller kaste vekk tid på svada. Er det noen det står «ikke kjæresteemne» på? Til og med stygge folk har kjæreste,hvorfor har ikke jeg kjæreste🤔😟 Ts Anonymkode: 1bb8f...613 Denne TS. Denne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2367 Del Skrevet 30. november 2020 Da har han fått barnevakt🤭Å herreguuud. Ber til høyere makter om at angsten holder seg vekke!!Men har fortsatt ubehandla tenner som er langt fra attraktivt!! Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2368 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da har han fått barnevakt🤭Å herreguuud. Ber til høyere makter om at angsten holder seg vekke!!Men har fortsatt ubehandla tenner som er langt fra attraktivt!! Anonymkode: 1bb8f...613 Men seriøst! Du har selv valgt å utsette tannbehandling, slutt å klag!!! Anonymkode: 84c2f...f16 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2369 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men seriøst! Du har selv valgt å utsette tannbehandling, slutt å klag!!! Anonymkode: 84c2f...f16 Slutt å psyk henne ned, da! Anonymkode: bdd83...bed 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2370 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da har han fått barnevakt🤭Å herreguuud. Ber til høyere makter om at angsten holder seg vekke!!Men har fortsatt ubehandla tenner som er langt fra attraktivt!! Anonymkode: 1bb8f...613 Skal dere på date nå idag? Lykke til! Angsten bør du klare å overkomme. Det gjorde du sist! Anonymkode: 4a3ad...bc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2371 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skal dere på date nå idag? Lykke til! Angsten bør du klare å overkomme. Det gjorde du sist! Anonymkode: 4a3ad...bc7 Nei,slutten av uka. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2372 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Da har han fått barnevakt🤭Å herreguuud. Ber til høyere makter om at angsten holder seg vekke!!Men har fortsatt ubehandla tenner som er langt fra attraktivt!! Anonymkode: 1bb8f...613 Men fortjener ikke han å vite hva han går til? Vet han er at du er arbeidsløs og mottar sosial stønad? At du har vært isolert i flere år? At foreldrene din ønsker å være økonomisk verge for deg? Det turbulente forholdet til foreldrene dine? At du ikke tør å gå på butikken? At du har sterk angst? Anonymkode: 85a65...c11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 30. november 2020 #2373 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men fortjener ikke han å vite hva han går til? Vet han er at du er arbeidsløs og mottar sosial stønad? At du har vært isolert i flere år? At foreldrene din ønsker å være økonomisk verge for deg? Det turbulente forholdet til foreldrene dine? At du ikke tør å gå på butikken? At du har sterk angst? Anonymkode: 85a65...c11 DET trenger ikke bli tema enda. De har møttes såvidt én gang. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2374 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men fortjener ikke han å vite hva han går til? Vet han er at du er arbeidsløs og mottar sosial stønad? At du har vært isolert i flere år? At foreldrene din ønsker å være økonomisk verge for deg? Det turbulente forholdet til foreldrene dine? At du ikke tør å gå på butikken? At du har sterk angst? Anonymkode: 85a65...c11 Nei. Har sagt til han at jeg har hatt litt motgang. Men gikk ikke inn på det. Når han var kommet til stedet jeg bor når vi skulle treffes,så sa jeg den sosiale angsten og at det var en del av motgangen jeg har hatt. Off vil ikke fremstille meg selv som den idioten og mislykket. Han veit at jeg leier pga dårlig økonomi og at jeg er på boligleit. Det er pinlig å bli kjent med folk og fortelle hvor dårlig stilt det er. Eier ikke hus,ikke bil etc etc. Det er utrolig trist! En har ikke lyst å fremstå som en slik taper. Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2375 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Har sagt til han at jeg har hatt litt motgang. Men gikk ikke inn på det. Når han var kommet til stedet jeg bor når vi skulle treffes,så sa jeg den sosiale angsten og at det var en del av motgangen jeg har hatt. Off vil ikke fremstille meg selv som den idioten og mislykket. Han veit at jeg leier pga dårlig økonomi og at jeg er på boligleit. Det er pinlig å bli kjent med folk og fortelle hvor dårlig stilt det er. Eier ikke hus,ikke bil etc etc. Det er utrolig trist! En har ikke lyst å fremstå som en slik taper. Anonymkode: 1bb8f...613 Tro meg, det går opp og ned med oss alle. Ingen av de som leser og svarer i tråden er perfekte. Men du må ta deg selv i nakken og ordne på ting. Det er bedre å være i gang med å få ting på stell enn å ha stagnert i ugagn. Anonymkode: a11c6...9cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2376 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei. Har sagt til han at jeg har hatt litt motgang. Men gikk ikke inn på det. Når han var kommet til stedet jeg bor når vi skulle treffes,så sa jeg den sosiale angsten og at det var en del av motgangen jeg har hatt. Off vil ikke fremstille meg selv som den idioten og mislykket. Han veit at jeg leier pga dårlig økonomi og at jeg er på boligleit. Det er pinlig å bli kjent med folk og fortelle hvor dårlig stilt det er. Eier ikke hus,ikke bil etc etc. Det er utrolig trist! En har ikke lyst å fremstå som en slik taper. Anonymkode: 1bb8f...613 Man trenger ikke ha alt på stell før man finner kjærligheten, men det er greit å ha noe på stell. Du skriver jo at det er flaut å bli kjent med andre når det står dårlig stilt med f.eks tenner, hadde det ikke være bedre for deg å få fikset dårlige tenner, økonomien, hjelp med angsten før du møter menn? Da blir du mer selvsikker og selvtilliten kommer sakte men sikkert tilbake. Du nevner aldri jobb? Er det slik at du ikke ser for deg å komme ut i arbeidslivet? Anonymkode: 85a65...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2377 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man trenger ikke ha alt på stell før man finner kjærligheten, men det er greit å ha noe på stell. Du skriver jo at det er flaut å bli kjent med andre når det står dårlig stilt med f.eks tenner, hadde det ikke være bedre for deg å få fikset dårlige tenner, økonomien, hjelp med angsten før du møter menn? Da blir du mer selvsikker og selvtilliten kommer sakte men sikkert tilbake. Du nevner aldri jobb? Er det slik at du ikke ser for deg å komme ut i arbeidslivet? Anonymkode: 85a65...c11 Arbeidspraksis er målet. Skal få levert eksamenen,så skal jeg snakke med Nav om det. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2378 Del Skrevet 30. november 2020 Men må du ikke til legen først for å få en legeerklæring, før du kan søke aap og dermed få arbeidspraksis? Da kan du jo ordne det med erklæring til SI samtidig? Anonymkode: 30a26...83b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2379 Del Skrevet 1. desember 2020 Dere som har så gode råd om alt mulig. Gode råd for kyssing? Det var ganske het flørting i kveld og begge har lyst til ting osv. (ikke sexrelatert enda).Er som sagt litt utdatert,han sier han også er det. Men kan ikke sammenlignes med meg😅 Han tror fortsatt at det kun er snakk om en skada tann. Så det er pinlig!! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2380 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere som har så gode råd om alt mulig. Gode råd for kyssing? Det var ganske het flørting i kveld og begge har lyst til ting osv. (ikke sexrelatert enda).Er som sagt litt utdatert,han sier han også er det. Men kan ikke sammenlignes med meg😅 Han tror fortsatt at det kun er snakk om en skada tann. Så det er pinlig!! Anonymkode: 1bb8f...613 God munnhygiene er viktig når man skal kysse. Aller helst burde du vært hos tannlege. Puss hvertfall tennene godt, med tanntråd og munnskyllevann hvis ikke. Anonymkode: 4a3ad...bc7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg