Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke vondt ment TS.

 

Kommer med noen litt vonde, men vellmenende råd.

 

Bra du kom deg på date TS! Det var jo et stort fremskritt!

Anonymkode: e86e9...174

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som prøver å latterliggjøre ts og sette henne til veggs: Ikke gjør det. Det er jo ikke ts sin skyld at hun har angst, ingen velger et slikt liv! Dere ødelegger for de som forsøker å gi gode råd!

Ts, etter å ha lest de siste sidene vil jeg sterkt anbefale at du inngår avtale om rentefritt lån hos dine foreldre. Jeg oppfatter at de ønsker å betale ned hos Statens innkrevingssentral, men du kan da få det som et lån fra dem. Skriv en avtale! Så betaler du tilbake etter hvert som du har mulighet. Som alle andre sier - om du har gjeld hos Statens innkrevingssentral når du får evt arv, vil pengene bli tatt til dekning av gjelden uansett. Og pga rentene som baller seg på, må du da betale MYE MER. 
 

Du trenger ikke se på dette som å få penger av foreldrene dine. Se på det som et smart trekk, å flytte lånet til en ‘bank’ med lavere rente! 

 

Anonymkode: 8f31c...dca

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Takk til deres meninger,dette gidder jeg ikke mer!Konsentrer dere om eget liv!!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvorfor skriver du her inne - offentlig - om du ikke vil at andre skal konsentrere seg om ditt liv?

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta imot forskudd på arv. Du kommer til å sitte igjen med mye mindre penger dersom du heller lar gjelden vokse. Arven vil uansett gå direkte til kreditorer, men at du har mulighet til å betale deg ut av gjeld ved hjelp av forskudd på arv kommer garantert til å lønne seg.

Jeg synes faren din virker fornuftig. Han ønsker tydeligvis å hjelpe deg ut av den vanskelige situasjonen du er i.

Anonymkode: 86e4b...d36

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du bør ta imot forskudd på arv. Du kommer til å sitte igjen med mye mindre penger dersom du heller lar gjelden vokse. Arven vil uansett gå direkte til kreditorer, men at du har mulighet til å betale deg ut av gjeld ved hjelp av forskudd på arv kommer garantert til å lønne seg.

Jeg synes faren din virker fornuftig. Han ønsker tydeligvis å hjelpe deg ut av den vanskelige situasjonen du er i.

Anonymkode: 86e4b...d36

Enig. Om foreldrene dine i tillegg har ressurser og ønske om å hjelpe deg inn på boligmarkedet, slik du har beskrevet tidligere, er du virkelig heldig! Ser jo at de har sine begrensninger når det gjelder emosjonell støtte og omsorg, men praktisk hjelp virker de gode på. 

Anonymkode: 1e4d6...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg skal  levere kommende torsdagkveld. Det åpnet for innlevering mellom 25.november og 04.desember. Sitter med innspurten nå.  Litt vanskelig med denne drøftingen. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Håper det går bra med eksamen 😊

Anonymkode: 70ad2...9b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Håper det går bra med eksamen 😊

Anonymkode: 70ad2...9b5

Går greit. Nesten i mål nå🙏👍

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter dessverre fortsatt med å dra på butikken og handle mye. Og nå trenger jeg en del. Har penger nå men klarer ikke å handle mye enda. Er så pinlig å spør folk om hjelp. Har hatt en som hjelper folk i karantene..Blir så latterlig å mase om hjelp😳

 

Så avtaler jeg med «daten» igjen. Skal møtes snart igjen iiik😅 Men faen med disse tennene. Vil ikke vise faenskapet.  Og kan ikke spise sammen med han på dette tidspunkter for jeg spiser som en 94 år gammel mann som har mistet en god del av tennene sine. Ser litt tilbakestående ut. Fordi jeg ikke kan «høgge» rett i ting....

 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sliter dessverre fortsatt med å dra på butikken og handle mye. Og nå trenger jeg en del. Har penger nå men klarer ikke å handle mye enda. Er så pinlig å spør folk om hjelp. Har hatt en som hjelper folk i karantene..Blir så latterlig å mase om hjelp😳

 

Så avtaler jeg med «daten» igjen. Skal møtes snart igjen iiik😅 Men faen med disse tennene. Vil ikke vise faenskapet.  Og kan ikke spise sammen med han på dette tidspunkter for jeg spiser som en 94 år gammel mann som har mistet en god del av tennene sine. Ser litt tilbakestående ut. Fordi jeg ikke kan «høgge» rett i ting....

 

Anonymkode: 1bb8f...613

For å komme ut av elendigheten må du;

- Bestille tannlegetime. Å få fikset tennene kommer til å gjøre underverker for selvfølelsen din. Jeg kan ikke tenke meg hvor fælt det må være å gå rundt med ødelagte tenner.

- Legge en plan ned NAV.

- Dra til lege dersom du føler at du trenger hjelp til å takle angst 

- Utbetale gjeld 

Da slipper du bekymre deg over manglende tenner og dårlig økonomi. Fiks det NÅ mens du fremdeles er forholdsvis ung. Kanskje rekker du å skaffe deg en liten familie også.

Men du har virkelig ingen tid å miste. 

Anonymkode: 86e4b...d36

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Sliter dessverre fortsatt med å dra på butikken og handle mye. Og nå trenger jeg en del. Har penger nå men klarer ikke å handle mye enda. Er så pinlig å spør folk om hjelp. Har hatt en som hjelper folk i karantene..Blir så latterlig å mase om hjelp😳

 

Så avtaler jeg med «daten» igjen. Skal møtes snart igjen iiik😅 Men faen med disse tennene. Vil ikke vise faenskapet.  Og kan ikke spise sammen med han på dette tidspunkter for jeg spiser som en 94 år gammel mann som har mistet en god del av tennene sine. Ser litt tilbakestående ut. Fordi jeg ikke kan «høgge» rett i ting....

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er forståelse for at eksamen er krevende, men de minuttene du bruker på forumet kunne gått til å bestille time hos tannlegen. 

Anonymkode: cdb8e...c12

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Sliter dessverre fortsatt med å dra på butikken og handle mye. Og nå trenger jeg en del. Har penger nå men klarer ikke å handle mye enda. Er så pinlig å spør folk om hjelp. Har hatt en som hjelper folk i karantene..Blir så latterlig å mase om hjelp😳

 

Så avtaler jeg med «daten» igjen. Skal møtes snart igjen iiik😅 Men faen med disse tennene. Vil ikke vise faenskapet.  Og kan ikke spise sammen med han på dette tidspunkter for jeg spiser som en 94 år gammel mann som har mistet en god del av tennene sine. Ser litt tilbakestående ut. Fordi jeg ikke kan «høgge» rett i ting....

 

Anonymkode: 1bb8f...613

I nesten hvert eneste innlegg du nevner daten klager du over tennene. Hva er vitsen, når du ikke gjør noe med det?

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I nesten hvert eneste innlegg du nevner daten klager du over tennene. Hva er vitsen, når du ikke gjør noe med det?

Anonymkode: 266b8...f61

Det er jo ekstremt flaut da. Skal forsøke å få fikset det. 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo ekstremt flaut da. Skal forsøke å få fikset det. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvordan??!

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hvilken galskap dette har vært over tid. Skjems inn i marg og bein. 

Det er hyggelig av foreldrene mine å hjelpe,men å innfri hele gjelda mi how SIS det er dessverre ikke noe jeg kan ta i mot. Skal gjøre det som må gjøres for å slippe det og få snakket med lege og sendt avgårde papirene SIS må ha for å kunne redusere beløpet. 

Skal få møtt Nav og få arbeidspraksis forhåpentligvis raskt. Og som noen her nevnte om at jeg ikke kan være kresen på jobb, så skal jeg ytre hvor jeg kunne tenkt meg å jobbe. Det har Nav sagt før at man kan gjøre.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan??!

Anonymkode: 87f26...465

Dumt spørsmål!!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dumt spørsmål!!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvorfor? 

Anonymkode: cdb8e...c12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dumt spørsmål!!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Nei? Jeg lurer oppriktig på dette. Kan du fortelle meg hvordan du skal fikse opp i det?

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei? Jeg lurer oppriktig på dette. Kan du fortelle meg hvordan du skal fikse opp i det?

Anonymkode: 87f26...465

Ta deg en bolle!!Herregud til en oppførsel på noen av dere.😳

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ta deg en bolle!!Herregud til en oppførsel på noen av dere.😳

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvorfor unngår du å svare?

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Ser hvilken galskap dette har vært over tid. Skjems inn i marg og bein. 

Det er hyggelig av foreldrene mine å hjelpe,men å innfri hele gjelda mi how SIS det er dessverre ikke noe jeg kan ta i mot. Skal gjøre det som må gjøres for å slippe det og få snakket med lege og sendt avgårde papirene SIS må ha for å kunne redusere beløpet. 

Skal få møtt Nav og få arbeidspraksis forhåpentligvis raskt. Og som noen her nevnte om at jeg ikke kan være kresen på jobb, så skal jeg ytre hvor jeg kunne tenkt meg å jobbe. Det har Nav sagt før at man kan gjøre.

Anonymkode: 1bb8f...613

Nei, det gjør du ikke. Hadde du skjemtes hadde du gjort noe med det.

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...