Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vil ikke stalke i det hele tatt. Slike ting gir meg magesår så det er ikke aktuelt.

Han snakker litt om sex og poengterer en del rundt det. Veit ikke om det betyr noe? og er vanlig uansett i bli kjent fasen? Tror han har lyst å kysse og greier om vi har god kjemi osv videre. Men det er opp til meg og styre,sier han. 

Han har sagt at han synes det er rart og uforståelig at han snap-sexduden ikke vil møte meg og han går glipp av ting og styr....🤔

Anonymkode: 1bb8f...613

Han flørter med deg, rett og slett. 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han flørter med deg, rett og slett. 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Ja det e en sånn deilig kontakt vil ikke det skal stoppe ever😅😅Men en må møtes og holde det varmt som ei venninne som veit om dette ,sa. Men soverommet må vente en stund til. Møtes utenfor huset litt først. Fjelltur er neste da. Bare angsten vil holde seg langt vekk!!

Veit ikke om jeg sa det,for nettet klikket en gang jeg hadde hadde skrevet et svar. Men han var litt annerledes enn jeg trodde,litt runder,ikke feit men litt kompakt. Sa han hadde lagt på seg i korona-tiden. Han er litt annet enn jeg bruker å falle for,men han var sjarmerende og kjekke(hyggelig).

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ja det e en sånn deilig kontakt vil ikke det skal stoppe ever😅😅Men en må møtes og holde det varmt som ei venninne som veit om dette ,sa. Men soverommet må vente en stund til. Møtes utenfor huset litt først. Fjelltur er neste da. Bare angsten vil holde seg langt vekk!!

Veit ikke om jeg sa det,for nettet klikket en gang jeg hadde hadde skrevet et svar. Men han var litt annerledes enn jeg trodde,litt runder,ikke feit men litt kompakt. Sa han hadde lagt på seg i korona-tiden. Han er litt annet enn jeg bruker å falle for,men han var sjarmerende og kjekke(hyggelig).

Anonymkode: 1bb8f...613

Enig med venninnen din. Ikke la det gå for lenge til neste gang😊 ville møttest allerede neste uke, om så bare for en spasertur i området. Det viktigste er ikke hva dere gjør, men at dere møtes.

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Enig med venninnen din. Ikke la det gå for lenge til neste gang😊 ville møttest allerede neste uke, om så bare for en spasertur i området. Det viktigste er ikke hva dere gjør, men at dere møtes.

Anonymkode: eb57f...94e

Han får barn på mandag til neste mandag😬 Jeg må jobbe i herdig med hjemmeeksamen som skal leveres neste torsdagskveld.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han får barn på mandag til neste mandag😬 Jeg må jobbe i herdig med hjemmeeksamen som skal leveres neste torsdagskveld.

Anonymkode: 1bb8f...613

Nå nevnte han at han kunne ordne barnevakt😱(Spurte ikke altså). Åh herreguuud dette er skummelt og virkelig😅Pray for me,alle sammen!! 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 21.00):

Hvorfor kommer det tanker om at han møter andre?
Og det er forresten i morgen,hyyyl😱😅

 

Ps: Håper du ikke leser her inne,mamma!!(Det gjorde hun frem til september😳😣)

Anonymkode: 1bb8f...613

Det kan tenkes du er uheldig med måten du ordlegger deg på, men du fremstår kanskje litt annerledes, i hvert fall her inne. 

AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 22.26):

Håper det.

Er sååå nervøs. Det har vært så koselig og god stemning. Han er så snill og oppmuntrende og positiv. Trenger en slik kar i livet mitt. Tror det kan gi bedre selvtillit også😊 Og har mye omsorg å gi selv. Hadde vært så kjekt å hatt en å være glad i og som er glad i meg😊Det som jeg har lengtet etter i flere år. 

Noen gode råd til å være mindre nervøs og gi best mulig,godt inntrykk?

 

Hun er ikke bruker,men hun var nysgjerrig og fant tråden,sa hun. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Med mindre du har fortalt din mor om tråden, har noen andre tipset henne om den - hun ble nysgjerrig og slik fant hun tråden. Har du tenkt over at det kanskje er mange som har gjenkjent deg? Ikke lurt å utlevere seg og sine sårbare sider så mye. Forstår at du finner trøst i tråden når du ikke har så mange, men igjen, det er fremmende. Og kanskje mennesker som du ikke ønsker skal vite om din situasjon, som nå vet veldig mye. 

Anonymkode: 85a65...c11

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kan tenkes du er uheldig med måten du ordlegger deg på, men du fremstår kanskje litt annerledes, i hvert fall her inne. 

Med mindre du har fortalt din mor om tråden, har noen andre tipset henne om den - hun ble nysgjerrig og slik fant hun tråden. Har du tenkt over at det kanskje er mange som har gjenkjent deg? Ikke lurt å utlevere seg og sine sårbare sider så mye. Forstår at du finner trøst i tråden når du ikke har så mange, men igjen, det er fremmende. Og kanskje mennesker som du ikke ønsker skal vite om din situasjon, som nå vet veldig mye. 

Anonymkode: 85a65...c11

Hvordan annerledes?

Ja tror to jeg har vært venninner med veit om denne tråden. Andre veit jeg ikke om.

Min mor fant den selv har hun sagt fordi jeg hadde nevnt at jeg skriver her inne. Hun sa at det ikke var vanskelig å finne den. Tror ikke noen har tipset henne. Hun har ikke bruker så vidt jeg veit. Kan man lese uten?Hun sa hun brukte noen dager på å lese det. 

Håper ikke slekt eller venninner av henne leser her inne!

La nå meg få skrive her. Tenkte å ta pause i desember. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan annerledes?

Ja tror to jeg har vært venninner med veit om denne tråden. Andre veit jeg ikke om.

Min mor fant den selv har hun sagt fordi jeg hadde nevnt at jeg skriver her inne. Hun sa at det ikke var vanskelig å finne den. Tror ikke noen har tipset henne. Hun har ikke bruker så vidt jeg veit. Kan man lese uten?Hun sa hun brukte noen dager på å lese det. 

Håper ikke slekt eller venninner av henne leser her inne!

La nå meg få skrive her. Tenkte å ta pause i desember. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Har moren din lest hele tråden med alt det du har delt her inne? 😳 

Anonymkode: a7a6e...d64

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har moren din lest hele tråden med alt det du har delt her inne? 😳 

Anonymkode: a7a6e...d64

Nei,bare til starten av september. Takk gud for det og jeg ba henne holde seg unna. Hun hadde snakket med min far om det og bad han holde seg unna😳 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei,bare til starten av september. Takk gud for det og jeg ba henne holde seg unna. Hun hadde snakket med min far om det og bad han holde seg unna😳 

Anonymkode: 1bb8f...613

Og da holder de seg unna?!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (8 minutter siden):

Og da holder de seg unna?!!

Ja,det tror og håper jeg.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå nevnte han at han kunne ordne barnevakt😱(Spurte ikke altså). Åh herreguuud dette er skummelt og virkelig😅Pray for me,alle sammen!! 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Så bra! 😀 Du sier vel ja? 

Anonymkode: eb57f...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Så bra! 😀 Du sier vel ja? 

Anonymkode: eb57f...94e

Ja vi skulle bli enige om når. Men han mente jeg skulle fokusere på eksamenen først. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du funnet ut av det med vergemål TS? Er din far oppnevnt som verge nå, eller ønsker han å bli det? Har dere snakket noe mer om det? Hva tenker du å gjøre med det?

Jeg er så imponert over at du turde å treffe daten din, håper du er stolt over deg selv 🙂

 

Anonymkode: 684ec...a3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du funnet ut av det med vergemål TS? Er din far oppnevnt som verge nå, eller ønsker han å bli det? Har dere snakket noe mer om det? Hva tenker du å gjøre med det?

Jeg er så imponert over at du turde å treffe daten din, håper du er stolt over deg selv 🙂

 

Anonymkode: 684ec...a3e

Beklager,har ikke hatt tid til å svare deg.

Nei han insisterer på det om jeg ikke ordner noen ting. Har ikke snakket med han om det i dag. 

Han sier jeg ikke kan si i mot.😳😤 Ønsker overhodet ikke å ha verge!!!!

 

Takk,dere er hyggelige😊 Ja,er stolt😊😅

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan annerledes?

Ja tror to jeg har vært venninner med veit om denne tråden. Andre veit jeg ikke om.

Min mor fant den selv har hun sagt fordi jeg hadde nevnt at jeg skriver her inne. Hun sa at det ikke var vanskelig å finne den. Tror ikke noen har tipset henne. Hun har ikke bruker så vidt jeg veit. Kan man lese uten?Hun sa hun brukte noen dager på å lese det. 

Håper ikke slekt eller venninner av henne leser her inne!

La nå meg få skrive her. Tenkte å ta pause i desember. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Vel, for å si det på en annen måte: du ordlegger deg ofte som en trassig/ivrig/usikker tenåring med overdrevent emojis. I tillegg ønsker din far å være økonomisk verge for deg, og dermed får det meg naturligvis til å tro at du er noe annerledes som trenger mye hjelp i hverdagen.

Herre min hatt, når du forteller moren din at du skriver her inne er det vel ikke rart at hun fant tråden. Men hvis du ikke ønsker det, hvorfor i alle dager nevne det? De leser garantert her inne, de er jo bekymret for sin voksne datter som sitter isolert i leiligheten sin uten jobb på 5.året.(?)



 

Anonymkode: 85a65...c11

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, for å si det på en annen måte: du ordlegger deg ofte som en trassig/ivrig/usikker tenåring med overdrevent emojis. I tillegg ønsker din far å være økonomisk verge for deg, og dermed får det meg naturligvis til å tro at du er noe annerledes som trenger mye hjelp i hverdagen.

Herre min hatt, når du forteller moren din at du skriver her inne er det vel ikke rart at hun fant tråden. Men hvis du ikke ønsker det, hvorfor i alle dager nevne det? De leser garantert her inne, de er jo bekymret for sin voksne datter som sitter isolert i leiligheten sin uten jobb på 5.året.(?)



 

Anonymkode: 85a65...c11

Jeg har tenkt mye av det samme i siste del av tråden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (24 minutter siden):

Jeg har tenkt mye av det samme i siste del av tråden. 

Javel takk for hyggelige kommentarer. Er vel ikke unormalt å bli litt «mindre sosialt intelligent» av å være lite rundt folk.

Har hatt noe gjeld jeg ikke kunne betale på,på grunn av sosial stønad. Dette er min far bekymret over.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Javel takk for hyggelige kommentarer. Er vel ikke unormalt å bli litt «mindre sosialt intelligent» av å være lite rundt folk.

Har hatt noe gjeld jeg ikke kunne betale på,på grunn av sosial stønad. Dette er min far bekymret over.

Anonymkode: 1bb8f...613

Tror kanskje ikke du egentlig mener "økonomisk verge" som i umyndiggjort ovenfor egen økonomi? Du mener kanskje bare at faren din skal hjelpe deg litt økonomisk framover, og så ordlegger du deg på denne måten? Men når du skriver "økonomisk verge" her inne, så tenker alle vi andre at du blir umyndiggjort økonomisk, på linje med folk som er underlagt offentlig styring og ikke får ta egne avgjørelser om eget liv. Altså som et barn nærmest. Dette skjer jo i tilfeller hvor folk for eksempel har Downs syndrom og lignende. 

Anonymkode: 0824d...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tror kanskje ikke du egentlig mener "økonomisk verge" som i umyndiggjort ovenfor egen økonomi? Du mener kanskje bare at faren din skal hjelpe deg litt økonomisk framover, og så ordlegger du deg på denne måten? Men når du skriver "økonomisk verge" her inne, så tenker alle vi andre at du blir umyndiggjort økonomisk, på linje med folk som er underlagt offentlig styring og ikke får ta egne avgjørelser om eget liv. Altså som et barn nærmest. Dette skjer jo i tilfeller hvor folk for eksempel har Downs syndrom og lignende. 

Anonymkode: 0824d...fa5

Tar tilbake det jeg skrev. Leste et par sider tilbake i tråden nå, og ser at du faktisk mener "økonomisk verge" som i umyndiggjøring. Tenker du at faren din gjør dette fordi han er glad i deg og vil ditt beste? I så tilfelle kanskje du skal la ham gjøre det. Et annet alternativ kan være å kontakte Nav, og be dem sette deg i kontakt med noen som kan lære deg egen økonomisk styring. Det burde være et mål for deg å klare å styre med egen økonomi på sikt, og det burde være et mål for faren din også. Har han tilbudt deg noe måte å lære økonomisk styring på? Noen burde hjelpe deg med dette, ikke bare umyndiggjøre deg. Men det er klart, ingen her kjenner hele historien heller. Kanskje dette er forsøkt og prøvd uten hell, mange ganger allerede? 

Anonymkode: 0824d...fa5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...