Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, det gjør du ikke. Hadde du skjemtes hadde du gjort noe med det.

Anonymkode: 266b8...f61

Men herregud da,angsten har stoppet det!!!Vanskelig å forstå etter x antall år isolert😳Det hadde vært vanskelig for hvem som helst som hadde erfart det samme.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg begynner å bli nervøs for neste treff igjen. Håper jeg kan unngå slik det var sist. Han sa også at han så at jeg ble rolig. Så det er alltid bare rett før.  Han var også nervøs selv sa han og kom til å være det nå også. Er vel bare sunt det. Vil bare ikke at angsten skal ta over!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kjenner jeg begynner å bli nervøs for neste treff igjen. Håper jeg kan unngå slik det var sist. Han sa også at han så at jeg ble rolig. Så det er alltid bare rett før.  Han var også nervøs selv sa han og kom til å være det nå også. Er vel bare sunt det. Vil bare ikke at angsten skal ta over!

Anonymkode: 1bb8f...613

Fokuser på hvor bra det gikk når dere først møttes, ikke på tiden før 😊

Du må ha lykke til på daten! Håper eksamen og gikk fint! 😊

Anonymkode: eb57f...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Men herregud da,angsten har stoppet det!!!Vanskelig å forstå etter x antall år isolert😳Det hadde vært vanskelig for hvem som helst som hadde erfart det samme.

Anonymkode: 1bb8f...613

Vært gjennom hva egentlig? Det er da massevis av folk som opplever helt forferdelige ting i livet, men som innser at livet går videre og faktisk gjør noe med situasjonen sin, helt uavhengig av hvor mye angst eller ptsd o.l. de måtte ha.

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fokuser på hvor bra det gikk når dere først møttes, ikke på tiden før 😊

Du må ha lykke til på daten! Håper eksamen og gikk fint! 😊

Anonymkode: eb57f...94e

Takk😊Skal prøve,men nå sier angsten avlys,men ønsker ikke å gjøre det. Moren hans skal ha barna hans over natten. Det er ikke i dag.

 

Eksamen er ikke helt ferdig. Skal levere i kveld.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fjær skrev (35 minutter siden):

Hvorfor har du vært isolert i mange år som har resultert i at du har fått angst?

Fordi jeg kom ut av arbeidslivet da jeg bodde i Oslo for over 7 år siden. Skulle bytte jobb,men valgte av en kjempe dum grunn,å flytte hjem og fikk bare sporadiske vakter i en gammel feriejobb. Så hopa det seg opp etter jeg ikke hadde fast jobb å gå til.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 13.27):

Vil ikke oppgi summen. Har delt og utlevert nok.

Det er snakk om betaling langt over 18 000. Min far vil betale hele summen hos SIS,som forskudd på arv. Da er det ingenting mer å hente.Hvor trist er ikke det?!?

Ønsker ikke at min far skal gjøre seg til økonomisk verge. Men han har det papiret med bevis fra loven,at han kan gjøre det,så jeg kan ikke si eller gjøre noe for å «slippe unna». Veldig frustrerende.

Anonymkode: 1bb8f...613

Det skal godtgjøres å bli umyndiggjort. For å få verge oppnevnt må samtykkekompetansen din på et eller flere felt være borte. Tipper du har en alvorlig kognitiv svikt eller andre funksjonsnedsettelser du ikke forteller om.. 

Anonymkode: 6aae8...c70

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det skal godtgjøres å bli umyndiggjort. For å få verge oppnevnt må samtykkekompetansen din på et eller flere felt være borte. Tipper du har en alvorlig kognitiv svikt eller andre funksjonsnedsettelser du ikke forteller om.. 

Anonymkode: 6aae8...c70

På ingen som helst måte!!!!Det som sto der var noe lignende som «ikke kan forvalte økonomien sin»eller noe lignende.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Da har jeg levert eksamen!!!!🙌🎉🎉🎉

 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Da er det bare å ringe tannlege i morgen slik at du får fikset tenner snarest, så kontakter du nav angående arbeidspraksis. Lykke til! 
 

Anonymkode: 85a65...c11

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Da er det bare å ringe tannlege i morgen slik at du får fikset tenner snarest, så kontakter du nav angående arbeidspraksis. Lykke til! 
 

Anonymkode: 85a65...c11

Skriver nok epost. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

På ingen som helst måte!!!!Det som sto der var noe lignende som «ikke kan forvalte økonomien sin»eller noe lignende.

Anonymkode: 1bb8f...613

Ja, de som får oppnevnt økonomisk verge kan ikke ivareta sin økonomi. Verge kan man velge frivillig, eller så kan fylkesmannen oppnevne verge for deg dersom det er grunner til det. Fastlegen er den som i dette tilfellet må vurdere din samtykkekompetanse, og da etter bekymringsmld fra dine foreldre, som er dine nærmeste pårørende. 

Din far kan ikke med loven i hånda bare ta over som verge for deg, mot din vilje. Det faktum at du tror på dette får meg til å lure på om du faktisk er istand til å ivareta deg selv. 

Anonymkode: 6aae8...c70

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, de som får oppnevnt økonomisk verge kan ikke ivareta sin økonomi. Verge kan man velge frivillig, eller så kan fylkesmannen oppnevne verge for deg dersom det er grunner til det. Fastlegen er den som i dette tilfellet må vurdere din samtykkekompetanse, og da etter bekymringsmld fra dine foreldre, som er dine nærmeste pårørende. 

Din far kan ikke med loven i hånda bare ta over som verge for deg, mot din vilje. Det faktum at du tror på dette får meg til å lure på om du faktisk er istand til å ivareta deg selv. 

Anonymkode: 6aae8...c70

Litt enig, det virker ikke som om TS engang gidder å finne ut av om dette stemmer.

Anonymkode: d8992...65d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at TS sin situasjon kommer til og bli uforandret, og til neste jul vil siste rest av de som prøver å hjelpe, gi opp. 

Anonymkode: 7f168...43a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt enig, det virker ikke som om TS engang gidder å finne ut av om dette stemmer.

Anonymkode: d8992...65d

Men så er det vel også det at hvis både fastlege (og kanskje psykologen) blir nødt til å komme på banen, vil jo TS sin angst komme opp. Og det vil bli tydelig at hun ikke kan ivareta hverken egen helse eller økonomi. Eneste TS kan gjøre for å hindre dette, er jo å komme seg til både fastlegen (og tannlege) før dette skjer. Samt et møte med NAV.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, de som får oppnevnt økonomisk verge kan ikke ivareta sin økonomi. Verge kan man velge frivillig, eller så kan fylkesmannen oppnevne verge for deg dersom det er grunner til det. Fastlegen er den som i dette tilfellet må vurdere din samtykkekompetanse, og da etter bekymringsmld fra dine foreldre, som er dine nærmeste pårørende. 

Din far kan ikke med loven i hånda bare ta over som verge for deg, mot din vilje. Det faktum at du tror på dette får meg til å lure på om du faktisk er istand til å ivareta deg selv. 

Anonymkode: 6aae8...c70

Herregud da. Jeg sa jo i fra og ønsker ikke dette på noen som helst måte!Han bare leste opp igjen setningen som bekreftet det gang på gang, den gangen.  Spurre om jeg ville beholde det og lese på det selv. Kunne ikke sette meg i mot. Hva faen kan jeg gjøre da?(forutenom å gjøre ting som får stoppet gjelden hos SIS)

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men så er det vel også det at hvis både fastlege (og kanskje psykologen) blir nødt til å komme på banen, vil jo TS sin angst komme opp. Og det vil bli tydelig at hun ikke kan ivareta hverken egen helse eller økonomi. Eneste TS kan gjøre for å hindre dette, er jo å komme seg til både fastlegen (og tannlege) før dette skjer. Samt et møte med NAV.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Er dere ute etter å gå under huden på folk for å irritere?

Finn en hobby utenom kvinneguiden som er mere nyttig!!!!🤦‍♀️

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Herregud da. Jeg sa jo i fra og ønsker ikke dette på noen som helst måte!Han bare leste opp igjen setningen som bekreftet det gang på gang, den gangen.  Spurre om jeg ville beholde det og lese på det selv. Kunne ikke sette meg i mot. Hva faen kan jeg gjøre da?(forutenom å gjøre ting som får stoppet gjelden hos SIS)

Anonymkode: 1bb8f...613

Du skulle sagt ja til å beholde skrivet og så spurt venninnen din med jurist-bakgrunn om råd. 

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...