Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor lar du han vente? Det er jo mye pinligere og verre for angsten din vel, enn å bare hoppe i det?

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan gikk det? Ble det kjøretur?

Anonymkode: 30a26...83b

Det blei dessverre ikke det.

Fortalte ståa grunnet angsten og styr. Han hadde forståelse og vil fortsatt at vi skal møtes.Bless his heart!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det blei dessverre ikke det.

Fortalte ståa grunnet angsten og styr. Han hadde forståelse og vil fortsatt at vi skal møtes.Bless his heart!

Anonymkode: 1bb8f...613

Så koselig da, ts :) Hva gjorde dere? Han høres ut som en veldig fin fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det blei dessverre ikke det.

Fortalte ståa grunnet angsten og styr. Han hadde forståelse og vil fortsatt at vi skal møtes.Bless his heart!

Anonymkode: 1bb8f...613

Men du gikk ut til han igjen og snakket mer med han etter sist du skrev?

Så snilt av han å ta med kaffe 🥰

Anonymkode: eb57f...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (14 minutter siden):

Så koselig da, ts :) Hva gjorde dere? Han høres ut som en veldig fin fyr!

Vi gikk en tur på et lokalt tursted og tilbake før jeg dessverre ikke kom ut igjen etter jeg var på toalettet pga kaffen😅

Ja han virker tilsynelatende som et gull☺️(men livredd for at det skal komme noe grums,håper ikke det!Pray!)

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Vi gikk en tur på et lokalt tursted og tilbake før jeg dessverre ikke kom ut igjen etter jeg var på toalettet pga kaffen😅

Ja han virker tilsynelatende som et gull☺️(men livredd for at det skal komme noe grums,håper ikke det!Pray!)

Anonymkode: 1bb8f...613

Du stakk på toalettet og kom ikke ut igjen - og du bekymrer deg for at han skal ha noe grums...?

Anonymkode: d663d...701

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men du gikk ut til han igjen og snakket mer med han etter sist du skrev?

Så snilt av han å ta med kaffe 🥰

Anonymkode: eb57f...94e

Nei dessverre. Føler meg jævlig😳

 

Ja,kjempe snilt😊🥰Han sa fra at han skulle innom Circle K og kjøpe to. Skal samle på koppen🥰

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du stakk på toalettet og kom ikke ut igjen - og du bekymrer deg for at han skal ha noe grums...?

Anonymkode: d663d...701

Dårlig gjort ja! Men har fortalt han alt nå så er i hvertfall ærlig da. Han lurer på om hva som skal til for at jeg skal være rolig og avslappa/komfortabel. Og vi snakka om vin,fordi det gjør jeg blir helt rolig og føler jeg kan erobre verden.  For å komme over kneike etc.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktige nå er at du er ærlig. Det er begrenset hvor lenge en mann gidder å sitte å vente på ei som ikke dukker opp, med mindre han vet grunnen til det. Hvis du forteller han alt om angsten, isolasjon osv, så er det lettere å forstå deg. Hvis ikke virker du som du sier bare rar og upålitelig. 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det viktige nå er at du er ærlig. Det er begrenset hvor lenge en mann gidder å sitte å vente på ei som ikke dukker opp, med mindre han vet grunnen til det. Hvis du forteller han alt om angsten, isolasjon osv, så er det lettere å forstå deg. Hvis ikke virker du som du sier bare rar og upålitelig. 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Har gjort nettopp dette. 

Har dårlig samvittighet for at jeg ikke kom ut igjen. 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har gjort nettopp dette. 

Har dårlig samvittighet for at jeg ikke kom ut igjen. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Viste du han tennene dine også da? 

Anonymkode: 99fe9...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Viste du han tennene dine også da? 

Anonymkode: 99fe9...dcc

For et dumt spørsmål.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du det var koselig å gå på tur? Fløt samtalen greit og forsvant litt av nervøsiteten?

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For et dumt spørsmål.

Anonymkode: 1bb8f...613

Nei, det var et spørsmål om du turte å vise dem siden du var så redd for det/ville ha på munnbind. Men det betyr vel at du også var ærlig om tannproblemer dine?

Anonymkode: 99fe9...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Synes du det var koselig å gå på tur? Fløt samtalen greit og forsvant litt av nervøsiteten?

Anonymkode: eb57f...94e

Ja,det var koselig😊
Når jeg møtte han,fikk kaffe og begynte å gå mot turmålet,var det litt stille men så kom vi i gang med samtalen og det gikk slag i slag😊 

Kjente på nervøsiteten i starten av turen,og hadde en sånn «flykt» stemme,men sto i det og det ble bedre men så ble man stressa når det kom til å skulle kjøre rundt pga jeg sitter knapt i bil om dagen og derfor har det dessverre blitt litt uvant og gir angst🤦‍♀️
Fyren er «sharp looking» og stram og va fin i turklær🤩,skjegget alltid on point😅 Jeg gikk i jeans men turklær oventil. Har litt dårlig selvtillit så syns ikke alltid jeg ser så fin ut. Han bare du er sexy,fin,fine former,kjekke og nett etc🙈
Neste gang skal han komme til meg tror jeg. Hvis jeg føler meg trygg da. Litt dårli samvittighet for at han alltid må komme til meg da. Vi kunne være hos han også sa han men da må jeg være tryggere først.. Han vil ta med vin,viss det kunne gi meg roen. Syns det kanskje er litt rart å være den eneste som skal drikke evt.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja,det var koselig😊
Når jeg møtte han,fikk kaffe og begynte å gå mot turmålet,var det litt stille men så kom vi i gang med samtalen og det gikk slag i slag😊 

Kjente på nervøsiteten i starten av turen,og hadde en sånn «flykt» stemme,men sto i det og det ble bedre men så ble man stressa når det kom til å skulle kjøre rundt pga jeg sitter knapt i bil om dagen og derfor har det dessverre blitt litt uvant og gir angst🤦‍♀️
Fyren er «sharp looking» og stram og va fin i turklær🤩,skjegget alltid on point😅 Jeg gikk i jeans men turklær oventil. Har litt dårlig selvtillit så syns ikke alltid jeg ser så fin ut. Han bare du er sexy,fin,fine former,kjekke og nett etc🙈
Neste gang skal han komme til meg tror jeg. Hvis jeg føler meg trygg da. Litt dårli samvittighet for at han alltid må komme til meg da. Vi kunne være hos han også sa han men da må jeg være tryggere først.. Han vil ta med vin,viss det kunne gi meg roen. Syns det kanskje er litt rart å være den eneste som skal drikke evt.

Anonymkode: 1bb8f...613

var* dårlig* 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (1 minutt siden):

Bra nøden denne fyren. 

Hæ?

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (10 minutter siden):

Bra nøden denne fyren. 

Du mener han gjør/sier alt dette kun for et ligg? Tanken streifer meg til tider. 

Så på en måte litt glad for at jeg holder han litt på avstand enda. 

Du mener han bygger en opp for å oppnå det han vil for så å knuse det etter sex?Sier det folk vil høre osv men ikke mener det?

Har tenkt tanken på at det evt kun blir et ligg,men da har man fått sex i hvertfall for å se det på den positive siden.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...