Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den tristeste tråden på KG. 🥺

Anonymkode: c061b...23d

Oki,takk for ditt innspill🙄

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er aldri bra nok? Det er jo tull, du velger jo bort de som du kunne hatt sjans på!

Anonymkode: 0c816...58c

Men er ikke alle som er ens smak. Skal jeg velge noen jeg ikke liker for å ikke være alene ?Er det så svart hvitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker - alvorlig syk - umoden - lettere tilbakestående. Litt tragisk at noen av dere tror noen oppmuntrende ord eller spørsmål løser et mye dypereliggende problem.

Anonymkode: fe0ac...937

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den tristeste tråden på KG. 🥺

Anonymkode: c061b...23d

Eh nei. Da har du ikke lest tråden «min kjære sønn», den knuste hjertet mitt😥

Anonymkode: 87f26...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TS. 

har du tenkt på  at det er mange som ikke er fotogen, når du sier neitakk etter å ha sett ett bilde av en mann? For alt du vet kan han være både vakker og herlig i virkeligheten?!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei. Da har du ikke lest tråden «min kjære sønn», den knuste hjertet mitt😥

Hvilken tråd er det?

Anonymkode: 49491...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ts, du er da ikke den eneste som er singel? Det er mange av oss! Jeg er ‘evig singel’, har mange venninner i samme båt, men vi lever jo bare bra for det :) Livet har mye annet å by på, når man nå ikke klarer å finne kjærligheten.

Anonymkode: 8f31c...dca

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ts, du er da ikke den eneste som er singel? Det er mange av oss! Jeg er ‘evig singel’, har mange venninner i samme båt, men vi lever jo bare bra for det :) Livet har mye annet å by på, når man nå ikke klarer å finne kjærligheten.

Anonymkode: 8f31c...dca

Nekter å gi opp.  Vil ikke leve alene mer. Vil og skal ha et barn(nå får jeg vel tyn for det er ikke en menneskerett å få barn).Skal jobbe for å prøve å få det til innen 39🙏🙏🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde a l d r i trodd tråden skulle vare til HUNDRE sider. Dette eskalerte ja.

Takk til alle på godt og vondt som har holdt liv i tråden🎉🎉💥🍾🥂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nekter å gi opp.  Vil ikke leve alene mer. Vil og skal ha et barn(nå får jeg vel tyn for det er ikke en menneskerett å få barn).Skal jobbe for å prøve å få det til innen 39🙏🙏🤞

Hvis du VIRKELIG vil det, så må du bare gi gass. Oppsøk psykolog in real life, kvikk deg opp til å dra til lege og tannlege også tror jeg mye er gjort. Da kommer selvtilliten seg noen hakk. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at dere (og forsåvidt også jeg) gidder å skrive mer 😛 dette er lost case. Tråden kommer til å bli 200 sider lang uten at det skjer noe nytt. 

Anonymkode: a7a6e...d64

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du VIRKELIG vil det, så må du bare gi gass. Oppsøk psykolog in real life, kvikk deg opp til å dra til lege og tannlege også tror jeg mye er gjort. Da kommer selvtilliten seg noen hakk. 

Verste er at jeg har vært så mye alene uten fysisk sosial prat/kontakt(utenom folk man går forbi på gata når man går turer)at kroppen skriker faresignal om noen vil komme på besøk/treffes(til og med min egen familie),begynner nesten å hyperventilere,får vondt i magen,hjerte slår i veldig raskt tempo,urolig i kroppen etc og man vil unngå det for å sleppe symptomene. 
Det er ikke normalt samtidig som at det er e n ganske naturlig reaksjon av å være så isolert. Hater det😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verste er at jeg har vært så mye alene uten fysisk sosial prat/kontakt(utenom folk man går forbi på gata når man går turer)at kroppen skriker faresignal om noen vil komme på besøk/treffes(til og med min egen familie),begynner nesten å hyperventilere,får vondt i magen,hjerte slår i veldig raskt tempo,urolig i kroppen etc og man vil unngå det for å sleppe symptomene. 
Det er ikke normalt samtidig som at det er e n ganske naturlig reaksjon av å være så isolert. Hater det😢

Huff, hørtes fælt ut 😕 

Men skal du bli bedre av angsten må du tåle å stå i den, utfordre deg selv og erfare at det ikke er skummelt eller farlig. Eksponeringsterapi. 

Hvordan ser du for deg at du starter for å få det bedre? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...