Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tolker dere dette da dere som har så mye meninger osv ?

Vi har kun snakket to hele dager. Han skriver hele tiden jeg får knapt gjort noe annet. Har et nettstudie jeg tar også og endel å lese og lære og sette seg inn i.

Ts

04354468-B1F0-471E-94BD-BD1DC72B19BD.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder for f ikke igjen på noe. Ja det er mange år siden sex og nærhet som er veldig trist og sårt,men har ikke tenkt å fortelle om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt craycray. Tror nok det finnes snillere og bedre fyrer enn han der. Han er gira på sex men pakker det inn.

Ja sex er viktig i et forhold men det er ikke det første man fokuserer på når man blir kjent med noen,og han putter det inn mellom andre ting. Im not stupid. Det er mange som kan holde det gående til de får det de er ute etter. Good riddance! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten være med litt på notene, ikke bare blankt avvise litt uskyldig tilløp til flørting. Prøv å tenk på at det å være i et forhold er litt gi og ta - den andre parten ønsker å sjekke ut kjemien med deg også. 

Anonymkode: 636a8...ea8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fjær skrev:

ser ikke noe om sex fra han jeg... 

Da er du blind. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er du blind. 🤷‍♀️

Kan det være at du overtolker hva som blir sagt og ikke sagt? 

Hva er sex-snakket tenker du?

Jeg ser en samtale der han prøver å finne ut hva som skjer, og at han er usikker på om han kan være med på dette da han har barn å tenke på.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fjær skrev:

Kan det være at du overtolker hva som blir sagt og ikke sagt? 

Hva er sex-snakket tenker du?

Jeg ser en samtale der han prøver å finne ut hva som skjer, og at han er usikker på om han kan være med på dette da han har barn å tenke på.

Være med på hva da?Snakket kun to dager. Han sa i går at jeg skulle si fra om jeg ville ta en kaffe. Spurte om tur i sta for å se om han møtes uten fokus på ligg,han gadd ikke pga regn og pga mitt fokus på feiltolkning av at han vil ha sex. Ha! Come again🤦‍♀️ Og får barn i morgen en uke og skal på jobb to uker. Gidder ikke chatte for å holde han med selskap. Har kastet vekk slik energi før uten å møte folk at det skjer ikke igjen!

Forstår heller ikke hva barna hadde med at jeg skulle si hva jeg holder igjen på i forhold til sex...helt latterlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Være med på hva da?Snakket kun to dager. Han sa i går at jeg skulle si fra om jeg ville ta en kaffe. Spurte om tur i sta for å se om han møtes uten fokus på ligg,han gadd ikke pga regn og pga mitt fokus på feiltolkning av at han vil ha sex. Ha! Come again🤦‍♀️ Og får barn i morgen en uke og skal på jobb to uker. Gidder ikke chatte for å holde han med selskap. Har kastet vekk slik energi før uten å møte folk at det skjer ikke igjen!

Forstår heller ikke hva barna hadde med at jeg skulle si hva jeg holder igjen på i forhold til sex...helt latterlig 

Tror du skal se litt igjennom hva du skriver, det virker mer som at du er veldig opptatt av sex enn han...  

Forstår han godt at han ikke gidder å gå tur med deg når du misforstår og tillegger han meninger han ikke har ytret.

Han virker som en som er intr i ett forhold og så mistroisk du virker så vil han se det som at dette ikke vil funke, at du ikke er ett kjærestemne...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som du leter etter bevis på at samtalepartner er ute etter sex. Jeg tenker at det er et veldig dårlig utgangspunkt for en god samtale. Hva med å tro godt om den du snakker med? Gi dem en sjanse. Med denne voldsomme mistenksomheten rundt sex så trekker folk seg unna deg.

Jeg tenker også at kanskje du bør åpne deg for muligheten til å skape et lykkelig liv uten en partner. Familie er også en mulighet selv om man ikke har partner. En partner kan dukke opp senere når du har fått mer kontroll på følelser og fått mer veiledning på kommunikasjon. Kanskje vil du med tiden få mer tillit til mennesker rundt deg og ikke være så mistenksom og forvente det verste fra folk. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, bondevett skrev:

Det kan virke som du leter etter bevis på at samtalepartner er ute etter sex. Jeg tenker at det er et veldig dårlig utgangspunkt for en god samtale. Hva med å tro godt om den du snakker med? Gi dem en sjanse. Med denne voldsomme mistenksomheten rundt sex så trekker folk seg unna deg.

Jeg tenker også at kanskje du bør åpne deg for muligheten til å skape et lykkelig liv uten en partner. Familie er også en mulighet selv om man ikke har partner. En partner kan dukke opp senere når du har fått mer kontroll på følelser og fått mer veiledning på kommunikasjon. Kanskje vil du med tiden få mer tillit til mennesker rundt deg og ikke være så mistenksom og forvente det verste fra folk. 

Det første du skriver er nok rett. Men der var flere plasser han ymtet til sexflørt. Fokuset på sex ønsker jeg ikke. Har snakket med andre som kun snakker om sex og ikke vil snakke om dagligdagse ting,så et det noen som ikke nevner sex en eneste gang før man har truffet hverandre osv,foretrekker de. Så har du de som pakker det inn som han her,og prøver å få det inn her og der å «sjekke ståa».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Ingen trolling. Slutt med slike utsagn.

Bokmål er mitt sidemål,så derfor blander en litt i skrivinga.

Haha 🙈 "man" er da bokmål, men det er normalt å skrive "jeg" når man snakker om seg selv. 

Anonymkode: 03454...262

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei du. Var det du som var sammen med en fyr du ikke likte så godt eller var du singel ?

Ts

Jeg er med en fyr som det går litt opp og ned med. Akkurat nå går det ganske bra. 

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har kun snakket to hele dager. Han skriver hele tiden jeg får knapt gjort noe annet. Har et nettstudie jeg tar også og endel å lese og lære og sette seg inn i.

Ts

Toller det som at personen bak første melding prøver å få frem at vedkommende plukker opp mixed signals fra personen bak nederste melding. Person bak første melding gjør seg litt sårbar og prøver å finne ut hvor seriøs den andre er. Gir uttrykk for at personen selv søker trygghet og ikke vil kødde rundt pga har barn.

Person bak melding to svarer ikke på det som blir spurt om men gir beskjed om at 'nå skal jeg ete'. Det synes jeg virker helt tonedøvt.

Anonymkode: d5f86...8d0

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er med en fyr som det går litt opp og ned med. Akkurat nå går det ganske bra. 

Du er heldig. Jeg kommer ikke til en eneste date, så gir opp. Orker ikke kjempe mer...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er heldig. Jeg kommer ikke til en eneste date, så gir opp. Orker ikke kjempe mer...

Jeg vet hvordan det er. Mitt tips; slå av alt internett en periode eller noen timer om dagen. Gå noen runder med deg selv. Mediter, gå turer i skogen, les filosofi, kjøp mindre, kutt ut kg, spis sunt. Spør seg selv; hva trenger du i livet for å ha det bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvordan det er. Mitt tips; slå av alt internett en periode eller noen timer om dagen. Gå noen runder med deg selv. Mediter, gå turer i skogen, les filosofi, kjøp mindre, kutt ut kg, spis sunt. Spør seg selv; hva trenger du i livet for å ha det bra? 

Skal forsøke noe av det. Tar også et nettstudie så må lese og lære endel der,så skal fokusere mest på det fremover.

Hva tror du gjør man strever slik? Det sies at når man prøver for hardt,da skjer det ikke noe.Men har da ikke møtt noen på laang tid da har man vel ikke prøvd så hardt?Det er fortvilt og trist for vil ikke være alene. Jeg veit jeg har mye bra å komme med til en partner og samliv om noen bare ville bli kjent og la en få vise hva en er god for🥺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal forsøke noe av det. Tar også et nettstudie så må lese og lære endel der,så skal fokusere mest på det fremover.

Hva tror du gjør man strever slik? Det sies at når man prøver for hardt,da skjer det ikke noe.Men har da ikke møtt noen på laang tid da har man vel ikke prøvd så hardt?Det er fortvilt og trist for vil ikke være alene. Jeg veit jeg har mye bra å komme med til en partner og samliv om noen bare ville bli kjent og la en få vise hva en er god for🥺

Det er ikke godt å si. Det kan være tilfeldigheter. At det er trgn på psykisk sykdom at du er alene og uten barn tror jeg i allefall ikke noe på. Folk som er i forhold er ikke feilfrie de heller, vet av mange gansge pussige folk det har ordna seg for, for å si det slik. 

For min del måtte jeg gi avkall på en del ønsker for å finne noen. Jeg måtte bruke tinder (syns det er bare tull) og godta at det kanskje ikke blir barn (menn blir skremt av barnepress). Så møtte jeg en flott mann og vi har det godt sammen. Det er bra nok for meg, men jeg måtte jobbe for å klare å tenke sånn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Han sier rett ut at du virker godhjerta, men litt ustabil og han vet ikke om han tør å date deg.

Anonymkode: d2573...a20

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder for f ikke igjen på noe. Ja det er mange år siden sex og nærhet som er veldig trist og sårt,men har ikke tenkt å fortelle om det. 

Du holder igjen på tilliten!

Anonymkode: d2573...a20

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...