Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Sozzenn skrev:

Skjønner ikke hvor folk henter det fra. 

Det er kun sånn piss folk finner på i eget hode fordi de har noe imot henne virker det som. 

 

Hva er greien??

Fordi vi har sett hvordan hun oppførte seg på ex on the beach.

Jeg skjønte iallefall ikke hvorfor hun var der igår, det var jo ingen andre hadde besøk?

Anonymkode: 3eff1...262

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kleint av Tore Petterson å ta eierskap på «vitsen sin». 

«-bedre å være lam fra livet og ned, en nakken og opp.»

Dette er ikke noe han har funnet på selv, da det er en vits som har blitt sagt i så mange år. 
 

raskt Google søk viser denne vitsen fra 2012

"Lam fra nakken og ned = Tur med Lars Monsen. Lam fra nakken og opp = Deltaker i Paradise Hotel.."

Men Tore Petterson kommer vel alltid til å være en dobbel moralsk hykler som stjeler andres materiale 

Anonymkode: 074fe...2e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kleint av Tore Petterson å ta eierskap på «vitsen sin». 

«-bedre å være lam fra livet og ned, en nakken og opp.»

Dette er ikke noe han har funnet på selv, da det er en vits som har blitt sagt i så mange år. 
 

raskt Google søk viser denne vitsen fra 2012

"Lam fra nakken og ned = Tur med Lars Monsen. Lam fra nakken og opp = Deltaker i Paradise Hotel.."

Men Tore Petterson kommer vel alltid til å være en dobbel moralsk hykler som stjeler andres materiale 

Anonymkode: 074fe...2e2

Det uttrykket har eksistert siden før du ble født. Så han presenterer det jo ikke som sin egen vits, men som et forslitt ordtak eller vits som passet konteksten. Om en fyr sier «bedre med en fugl i hånden, enn ti på taket», skjønner jo alle at det ikke er han som har funnet på det, uten at han skal måtte grave frem kilde, eller presisere at det er et ordtak.. samme greien her.

Anonymkode: 8c5ba...74e

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva Tore Petterson gjør i dommerpanelet. Får helt mark av mange av de kommentarene han kommer med🙈Det er liksom ikke noe faglig tyngde bak det. Hvis jeg hadde vært deltaker, hadde jeg tatt det han sier med en stor klype salt :P Trine, Merete og Egor har hvertfall troverdighet på det de sier. Man merker fort at de vet hva de prater om, kontra Tore

Anonymkode: 07ce7...2a9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/12/2020 at 10:58 PM, Sozzenn said:

Skjønner ikke hvor folk henter det fra. 

Det er kun sånn piss folk finner på i eget hode fordi de har noe imot henne virker det som. 

 

Hva er greien??

 

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det uttrykket har eksistert siden før du ble født. Så han presenterer det jo ikke som sin egen vits, men som et forslitt ordtak eller vits som passet konteksten. Om en fyr sier «bedre med en fugl i hånden, enn ti på taket», skjønner jo alle at det ikke er han som har funnet på det, uten at han skal måtte grave frem kilde, eller presisere at det er et ordtak.. samme greien her.

Anonymkode: 8c5ba...74e

tenor.gif.342013ef95d37a609809e9d3be725246.gif

Greia!
Det heter greia!

Anonymkode: 1fc1f...a53

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke hva Tore Petterson gjør i dommerpanelet. Får helt mark av mange av de kommentarene han kommer med🙈Det er liksom ikke noe faglig tyngde bak det. Hvis jeg hadde vært deltaker, hadde jeg tatt det han sier med en stor klype salt :P Trine, Merete og Egor har hvertfall troverdighet på det de sier. Man merker fort at de vet hva de prater om, kontra Tore

Anonymkode: 07ce7...2a9

Skal vi danse er et underholdningsprogram. Tore er der for å bedømme underholdningsverdien i dansen og for å underholde seerne. Han trenger ikke faglig tyngde innen dans,  men innenfor sitt eget "fag", altså underholdning.

Hvorfor er det så innmari vanskelig å forstå at dette ikke er en vanlig dansekonkurranse?

Anonymkode: eab67...df9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi danse er et underholdningsprogram. Tore er der for å bedømme underholdningsverdien i dansen og for å underholde seerne. Han trenger ikke faglig tyngde innen dans,  men innenfor sitt eget "fag", altså underholdning.

Hvorfor er det så innmari vanskelig å forstå at dette ikke er en vanlig dansekonkurranse?

Anonymkode: eab67...df9

Tore har jo mye danseerfaring. Han har gått på danseskole og har konkurrert. Joda, han er en underholdsningskarakter, men tror slett ikke det er derfor Tv2 har hyret ham. De hadde ikke gjort det uten danseerfaringen hans.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

tenor.gif.342013ef95d37a609809e9d3be725246.gif

Greia! Det heter greia!

Anonymkode: 1fc1f...a53

Hunkjønnsformen er valgfri, så man kan fint skrive "greien", "jenten" og "rumpen". Irriterende for oss som er vant med hunkjønnsformen ja, men det er ikke feil. 

Anonymkode: cda18...34d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det uttrykket har eksistert siden før du ble født. Så han presenterer det jo ikke som sin egen vits, men som et forslitt ordtak eller vits som passet konteksten. Om en fyr sier «bedre med en fugl i hånden, enn ti på taket», skjønner jo alle at det ikke er han som har funnet på det, uten at han skal måtte grave frem kilde, eller presisere at det er et ordtak.. samme greien her.

Anonymkode: 8c5ba...74e

 

52C036DE-3553-4B24-AC66-71CD2B784228.png

Anonymkode: 074fe...2e2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lundii skrev:

Var det ingen andre enn jeg som så at Siri gikk rett i gølvet? Det så ikke akkurat godt ut😳

Enig! Og hun skulle vell inn i ett løft også som hun backet ut av?

Anonymkode: 5f4ce...6c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lundii skrev:

Var det ingen andre enn jeg som så at Siri gikk rett i gølvet? Det så ikke akkurat godt ut😳

Ja fælt! Hun ble pittelitt satt ut så jeg, men klarte seg bra videre etter forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lundii skrev:

Var det ingen andre enn jeg som så at Siri gikk rett i gølvet? Det så ikke akkurat godt ut😳

Jeg så det, men trodde det var en del av dansen jeg?😅 Men det hoppet kommenterte vi her.

Anonymkode: df621...80f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.9.2020 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Jeg stemte veldig mange ganger på Thomas og Michael 👍

Anonymkode: 0e98a...741

Talte nærmere 50 SMS stemmer, hjelp 😊

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Så nettopp «dansebobla» og jeg DIGGER Bjørn! 
Dette med partnersammensetninger kanskje det har litt med å gjøre at de «prøver» å få til noen par(altså kjærester). Sånn at de setter sammen «unge og pene» sammen for å høybe sjansen for at de finner tonen? Har jo blitt flere par oppgjennom tiden. Uten å forhåndsdømme tror jeg kanskje Bjørn spiller på det andre laget(uten at jeg ikke har sjekket fakta altså, så ikke skyt meg), så det er derfor han ender opp med noen de uansett ikke tror danner par med noen? 

Det er jo allerede romanserykter med Nate og Helene. 

Anonymkode: 6f23d...89f

Men Agnetesh er jo både ung og pen?

Anonymkode: d6bd1...898

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Følger Rikke og Thomas på Instagram og det virker som de har det fint sammen, og har funnet tonen. Rikke er nok en av favoritten min når det kommer til årets proffdansere. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2020 den 12.16, AnonymBruker skrev:

Enig! Og hun skulle vell inn i ett løft også som hun backet ut av?

Anonymkode: 5f4ce...6c0

Det la jeg ikke merke til faktisk😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/14/2020 at 4:24 PM, AnonymBruker said:

Talte nærmere 50 SMS stemmer, hjelp 😊

Anonymkode: 0e98a...741

Er det virkelig folk som faktisk fremdeles driver og stemmer på sånne opplegg? Det er jo staget som f, forstår dere ikke det? Kunne like gjerne skylt de penga ned i dass

Anonymkode: 83aa6...06f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig folk som faktisk fremdeles driver og stemmer på sånne opplegg? Det er jo staget som f, forstår dere ikke det? Kunne like gjerne skylt de penga ned i dass

Anonymkode: 83aa6...06f

Mener de sa de hadde stemmerekord på premiæren i år? Hvordan er det staget mener du? Mer enn vanlig for reality?

Anonymkode: eab67...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...