Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91

Nå har deltagerne blitt sluppet!

Andreas Wahl 

Michael Andreassen 

Fred Buljo 

Thomas Alsgaard 

Øystein Lihaug (Ex on the Beach) 

Nate Kahungo (Love Island) 

Birgit Skarstein 

Kristin Gjelsvik 

Synnøve Skarbø 

Marte Bratberg 

Agnete Huseby 

Siri Kristiansen 

 

Hva synes dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heimebane

Det er jo helt meningsløst å ha med en rullestolbruker i denne «konkurransen». Man konkurrerer jo da på vidt forskjellige vilkår. Skarstein kommer jo til å få masse stemmer fordi hun sitter i rullestol, ikke pga det hun evt måtte prestere, og det blir bare trist for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fornøyd med årets deltagere! Men jeg må si meg enig med den over meg i at det blir litt feil med en rullestolbruker i denne konkurransen. 

Anonymkode: 6e820...138

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, heimebane skrev:

Det er jo helt meningsløst å ha med en rullestolbruker i denne «konkurransen». Man konkurrerer jo da på vidt forskjellige vilkår. Skarstein kommer jo til å få masse stemmer fordi hun sitter i rullestol, ikke pga det hun evt måtte prestere, og det blir bare trist for alle.

Alle må få prøve seg , alle skal med 👍😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heimebane
59 minutter siden, solietta skrev:

Alle må få prøve seg , alle skal med 👍😉

Alle skal med ja... Det er vel derfor hun konkurrerer i et eget OL da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett på skal vi danse på flere år, men i år må jeg slå til hvis Marte Bratberg skal være med! Hun er jo bare helt nydelig! Faktisk ganske mange godt kjente personer med i år da(altså jeg som er over snittet interessert i kjendiser og gossip vet jo hvem alle er uansett, men flere her jeg mener folk BØR ha hørt om). Kun han fra EOTB jeg ikke har sett før.

Anonymkode: 6f23d...89f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har en sånn «greie» på å putte ting oppi rompa i fylla... Sjarmerende! Virkelig... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem halvparten er. Men Andreas Whal liker jeg 😊

Anonymkode: f4fb7...8e3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Han som har en sånn «greie» på å putte ting oppi rompa i fylla... Sjarmerende! Virkelig... 

Hvem av dem er det? 

Anonymkode: f4fb7...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, heimebane skrev:

Det er jo helt meningsløst å ha med en rullestolbruker i denne «konkurransen». Man konkurrerer jo da på vidt forskjellige vilkår. Skarstein kommer jo til å få masse stemmer fordi hun sitter i rullestol, ikke pga det hun evt måtte prestere, og det blir bare trist for alle.

Hvert eneste år er det deltagere som får stemmer for andre ting enn danseferdigheter 🤣 Jeg synes det er fint hvis hun kommer med noen runder, tenk for en inspirasjon hun kan være for andre i samme situasjon. Jeg har en gang sett en danseoppvisning med en rullestolbruker, og må si det var imponerende hva de fikk til 😊

Anonymkode: e9fad...d96

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk hvem de fleste er. Gleder meg 😄 

Anonymkode: 1fb25...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem er det? 

Anonymkode: f4fb7...8e3

Øystein fra EOTB

Anonymkode: 1fb25...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, heimebane skrev:

Det er jo helt meningsløst å ha med en rullestolbruker i denne «konkurransen». Man konkurrerer jo da på vidt forskjellige vilkår. Skarstein kommer jo til å få masse stemmer fordi hun sitter i rullestol, ikke pga det hun evt måtte prestere, og det blir bare trist for alle.

Man kan fint prestere i en dansekonkurranse i rullestol, bare ikke på den tradisjonelle måten. Dama er jo råsterk, både fysisk og psykisk.

Anonymkode: 1b7d0...8be

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, heimebane skrev:

Det er jo helt meningsløst å ha med en rullestolbruker i denne «konkurransen». Man konkurrerer jo da på vidt forskjellige vilkår. Skarstein kommer jo til å få masse stemmer fordi hun sitter i rullestol, ikke pga det hun evt måtte prestere, og det blir bare trist for alle.

Synes det er topp med rullestolbruker jeg! Nå er ikke dette en konkurranse mellom profesjonelle dansere, men kjente personer, og de får mange stemmer for ting de har gjort før, om folk liker dem osv, og ikke kun danseprestasjonene. Så da er det ikke noen grunn til å skikke mellom tykke, tynne, unge, gamle osv.

Anonymkode: 2e2c3...f85

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig fan av Thomas Alsgaard, og er spent på å se om dans også er noe han mestrer 😊

Anonymkode: e9fad...d96

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Øystein fra EOTB

Anonymkode: 1fb25...de8

Ok. Har ikke sett det. Men han liker å stikke ting i rumpa og vise/fortelle andre om det? Hvis jeg forstår det riktig: usedvanlig sjarmerende 

Anonymkode: f4fb7...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig fan av Thomas Alsgaard, og er spent på å se om dans også er noe han mestrer 😊

Anonymkode: e9fad...d96

Tror fort han mestrer det. Så ham på en slags bryggedans for noen år siden 😊

Anonymkode: f4fb7...8e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er topp med rullestolbruker jeg! Nå er ikke dette en konkurranse mellom profesjonelle dansere, men kjente personer, og de får mange stemmer for ting de har gjort før, om folk liker dem osv, og ikke kun danseprestasjonene. Så da er det ikke noen grunn til å skikke mellom tykke, tynne, unge, gamle osv.

Anonymkode: 2e2c3...f85

Nå er jo dette en dansekonkuranse, og mennesker som sitter i rullestol bruker jo ikke beina. Synes det blir feil. 

Anonymkode: 6a0f6...2bd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig fan av Thomas Alsgaard, og er spent på å se om dans også er noe han mestrer 😊

Anonymkode: e9fad...d96

Klarer bare å se for meg han stiv som en stokk og ukomfortabel, men han kan overraske meg!

Anonymkode: 6f23d...89f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...