Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

På 30.8.2020 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Det skal jævlig godt gjøres å aldri ha hørt om Morten Harket selv om man er 16 år... Da har hun vel neppe hørt om the Beatles og Pink Floyd heller... 

Anonymkode: 4cdcb...4b3

Hun har vel hørt om alle deltakerne av Paradise Hotel og Ex on the Beach, men aldri hørt om Erna Solberg eller Donald Trump. Mange av den typen.

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Han trekker seg da ikke før programmene starter!

Anonymkode: 8b4b5...abf

Hvorfor sier du det? Var det ikke akkurat det han gjorde med Mesternes Mester? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vel hørt om alle deltakerne av Paradise Hotel og Ex on the Beach, men aldri hørt om Erna Solberg eller Donald Trump. Mange av den typen.

Anonymkode: 

Har hun ikke lært  eller hørt om dem på skolen ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koselig for hvem? Ikke seerne i hvert fall, men kanskje for dem. Og i hvert fall ikke for «Tæmmi».

Anonymkode: 8b4b5...abf

Jo ville føltes koselig for seerne også 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vel hørt om alle deltakerne av Paradise Hotel og Ex on the Beach, men aldri hørt om Erna Solberg eller Donald Trump. Mange av den typen.

Anonymkode: 8b4b5...abf

16 år og ikke hørt om Erna og Trump????? Det er jo flaut...... Har hun en sykdom kanskje?

Anonymkode: 00616...8c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 20.52, tussi84 skrev:

Skal vi danse er utgått på dato for lenge siden. Kjendiser er ikke lenger Kjendiser. En Kjendis for meg er en de fleste vet hvem er som feks: Vegar Ulvang, Bjærn Dæhlie, Hanne Krogh, Lene Nystrøm, Morten Harket, Solveig Kloppen bare for å nevne noen. Å ha deltatt i et reality show holder ikke for meg for at vedkommende skal havne i kategorien kjendis, da veldig mange ikke aner hvem du er..

JEg aner ikke hvem over halvparten av årets deltagere er..

  

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vel hørt om alle deltakerne av Paradise Hotel og Ex on the Beach, men aldri hørt om Erna Solberg eller Donald Trump. Mange av den typen.

Anonymkode: 8b4b5...abf

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

16 år og ikke hørt om Erna og Trump????? Det er jo flaut...... Har hun en sykdom kanskje?

Anonymkode: 00616...8c4

Ren fantasi av brukeren over.

Om det var datteren min det var snakk om så sa jeg kun at hun ikke hadde hørt om noen av de seks kjendisene tussi84 nevnte over her. Syns ikke akkurat at man kan sammeligne Erna og Trump med disse. De er kanskje litt mer aktuell i dag enn de over her :rolleyes: Og nei, min 16-åring har aldri sett Paradise eller Ex on the beach (det er det jeg som har).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91
På 30.8.2020 den 11.14, Lady Lovelylocks skrev:

Thomas sa at han hadde takket ja to dager før promobildet skulle tas. Betyr det at noen har trekt seg? Isåfall hvem?

Christer Rødseth :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 15.05, heimebane skrev:

Det er jo helt meningsløst å ha med en rullestolbruker i denne «konkurransen». Man konkurrerer jo da på vidt forskjellige vilkår. Skarstein kommer jo til å få masse stemmer fordi hun sitter i rullestol, ikke pga det hun evt måtte prestere, og det blir bare trist for alle.

Ikke meningsløst og hun blir vurdert likte strengt av dommeran som dem andre . Huff så negativ du er da og slemt sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Jeg er så fornøyd med årets deltagere! Men jeg må si meg enig med den over meg i at det blir litt feil med en rullestolbruker i denne konkurransen. 

Anonymkode: 6e820...138

blir ikke feil og alle må få vise hva dem kan. Er ikke vanskelig å vurdere selv om man sitter i en rullestol. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2020 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Det teiteste med at Birgit Skarstein skal være med, syns jeg er at TV 2 alltid skal pushe grensene på hvor "tolerante" og glad i mangfold de er. De har hatt med Espen Esther, som hadde kvinnelig dansepartner og stadig vekk var kvinne selv. De har hatt med Sandra Borch, som ikke klarte å bevege seg på den måten man anser som normalt. Greit nok at alle skal med, men poenget med dommerkarakterene faller jo helt bort når enkelte deltakere ikke egentlig kan bedømmes. Poengene de gir blir vel nesten litt gjetning. 

Anonymkode: 89951...10b

Det teiteste er at du kommer med slik utalelse og veldig spesielt at du dømme før du har sett henne danse . Alle kan få til å danse både de med rullestol og dem uten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er dommere i år?

Anonymkode: 77344...9ec

samme gjengen som i fjor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte og Kristin er favorittene, på forhånd. Birgit er selvfølgelig seerfavoritt, med Michael som en joker. Øystein er nok damenes favoritt, med Marte som guttas. Agnete og Fred Buljo kan bli morsomme.

Anonymkode: d6bd1...898

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birgit Skarstein danser bedre enn meg i alle fall. Jeg eier ikke rytme og er aldri i takt på Zumba timene på treningssentret 😁 Jeg har sett Birgit danse mange ganger i rullestolen på bryllup og hun gjør det på en imponerende måte.  Hun er søskenbarnet mitt og det er stort sett i bryllup vi møtes etter at ble voksne 

Anonymkode: e5a4a...763

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caroline91

Gleder meg til premieren! 🙂 Jeg skal se det i studio i kveld, og det tror jeg blir skikkelig bra.

Synes det virker som en veldig bra gjeng. Jeg liker best Andreas og Thomas, men det blir spennende å se hvordan alle danser 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...