Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Synes begge showdansene i år var sykt kjedelige i forhold til tidligere år. Egentlig en veldig kjedelig sesong i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loveli skrev (20 timer siden):

Kanksje på tide med en all-star sesong? 😛

Ta med folk som var populære i sin sesong.

Oo jeg likte det forslaget! Kanskje bare ta vinnere i èn sesong? Da MÅ de ha ny programleder da! 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (49 minutter siden):

Oo jeg likte det forslaget! Kanskje bare ta vinnere i èn sesong? Da MÅ de ha ny programleder da! 😅

Ja. Problemet blir jo da dommerpoengene. Alle vinnerne i SVD ble vel så gode at de sanket 10-ere på slutten av sine sesonger. 😛

Jeg er en av dem som mener dommerpoengene er noe tull til å begynne med da, så kanskje man bare kunne droppet poengene deres? Så et par nye, gode og upartiske dommere og ny kvinnelig programleder? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (53 minutter siden):

Oo jeg likte det forslaget! Kanskje bare ta vinnere i èn sesong? Da MÅ de ha ny programleder da! 😅

Slik som superfinalen i 2008?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 23.25):

Her stemte vi flere ganger på Nate og Helene i kveld, dessverre hjalp det ikke. Selv om de var de soleklart beste danserne i finalen. Og jeg er så naiv at jeg faktisk trodde at det var dansen vi skulle stemme på, ikke person.

 

Anonymkode: dcbc9...79d

Helt enig. Nate og Helene var mye bedre. Andreas var fortsatt stiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fikk vi endelig (?) vite hvorfor TV2 har ønsket å ha med Nate lengst mulig😉 og jammen nå som SVD er over så bekrefter han det alle egentlig har visst hele tida; at det er null og niks romantiske følelser mellom han og Helene🤘🏻TV2 tror virkelig at folk ikke skjønner hva promo er?!? 😂😂 

Jeg liker Nate altså - og han har jo helt sikkert bare gjort som han har fått beskjed om av tv2 hele veien han🤘🏻🤪

Anonymkode: 34c3b...5a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da maaaaange spennende kjendiser som ikke har vært med på SVD enda?? 
Drømmen er Tarjei Sandvik Moe 😍 og hva med komikere som Morten Ramm, Linn Skåber eller Else Kåss Furuseth ? 
Norge har jo mange fine folk som er kjent for jobben de gjør, og som ikke bare har vært med i ‘teite’ (i mine øyne da😉) reality programmer....

Uansett er jo ‘kjendis’ blitt et temmelig vidt begrep de seinere årene og det må vel bare bli sånn - tv2 ønsker jo helt sikkert å nå ut til seere i alle aldre - og de unge følger jo youtubere og influencere og de ser på reality programmer som bla Love Island og Ex on the Beach.. Så slike deltakere vil sikkert kvalifisere for å være ‘kjendis’ i manges øyne🤷‍♀️

Endret av Sisi00
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hva tror dere om skal vi danse i år? Lasse Matberg ble spurt i fjor men da kunne han ikke pga jobben i forsvaret. Nå har han sluttet der og er fristilt. 

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir noen kjendiser som er kjente for å ha gjort noe, ikke for å ha deltatt i andre realityshow. Men blir vel en haug influensere og farmendeltagere og x factor-folk. 

Anonymkode: b9beb...fe3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tror dere om skal vi danse i år? Lasse Matberg ble spurt i fjor men da kunne han ikke pga jobben i forsvaret. Nå har han sluttet der og er fristilt. 

Anonymkode: 0e98a...741

 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Håper det blir noen kjendiser som er kjente for å ha gjort noe, ikke for å ha deltatt i andre realityshow. Men blir vel en haug influensere og farmendeltagere og x factor-folk. 

Anonymkode: b9beb...fe3

Hvorfor ikke bare opprette ny tråd?

Anonymkode: 80a77...5a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes det var trist at Thomas Alsgaard fortalte at han angrer på fjorårets deltakelse 😥.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (På 23.8.2021 den 13.02):

Jeg synes det var trist at Thomas Alsgaard fortalte at han angrer på fjorårets deltakelse 😥.

Det har jeg ikke fått med meg. Hvorfor angrer han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...