Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her stemte vi flere ganger på Nate og Helene i kveld, dessverre hjalp det ikke. Selv om de var de soleklart beste danserne i finalen. Og jeg er så naiv at jeg faktisk trodde at det var dansen vi skulle stemme på, ikke person.

 

Anonymkode: dcbc9...79d

Da hadde man ikke behøvd seerstemmer vel, men kunne overlatt avgjørelsen til dommerne. 

Anonymkode: 8c5ba...74e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her stemte vi flere ganger på Nate og Helene i kveld, dessverre hjalp det ikke. Selv om de var de soleklart beste danserne i finalen. Og jeg er så naiv at jeg faktisk trodde at det var dansen vi skulle stemme på, ikke person.

 

Anonymkode: dcbc9...79d

Folket stemmer på sin favoritt. I dag sa de vel ikke at det var jevnt heller, som de alltid sier. Får forresten takk for stemmer fra tv2 først nå og de var på Andreas.

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk heier på den de liker best og håper skal vinne🤗 er liksom ikke noe mer hokus pokus enn det😋 og jeg har heia på Andreas de siste ukene og han vant fortjent i mine øyne - den siste dansen deres var rørende nydelig💕  Dans som frembringer følelser er det som betyr noe for meg😊

Anonymkode: 34c3b...5a4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her stemte vi flere ganger på Nate og Helene i kveld, dessverre hjalp det ikke. Selv om de var de soleklart beste danserne i finalen. Og jeg er så naiv at jeg faktisk trodde at det var dansen vi skulle stemme på, ikke person.

 

Anonymkode: dcbc9...79d

Slik har det jo alltid vært. Er jo en grunn til at feks Finn Schjøll kom så langt.  Han hadde jo to venstreføtter. Men folk liker han, og stemmer pga det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Nate fremstår sympatisk jeg, han skryter jo av Helene og gir henne all æren hele tiden! Og han virker så familiekjær, så jeg synes kritikken han får er litt ufortjent jeg da.

 

Anonymkode: c8f51...64e

Han bør ikke kritiseres fordi han liker morra si? Hva slags tulleargument er nå det?

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her om han Andreas eller hva han heter.

Hadde ikke snøring hvem fyren var, måtte google han. Så ut som han jobba på kiwi.

Anonymkode: 8fc60...289

Du følger altså ikke med overhodet. Godt gjort, vet du hvem Harald V er?

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg mente at Nate danser litt bedre, men stemmer på Andreas likevel😉

Og derfor vant Andreas.

Folk vil ikke at en type som Nate, ukjent attpåtil, skal vinne. Har ikke noe med hans innvandrerbakgrunn å gjøre, men at så å si ingen aner hvem han er. Han ene fra Madcon vant jo, for eksempel. Som «alle» godt visste hvem var/er.

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nate har vært den klart beste siden dag én. Trist å se at rasismen fortsatt lever. Dette var leit.

Anonymkode: b136d...14c

Jepp, tapte fordi det var så mange rasister som stemte på Andreas bare for å unngå en vinner med innvandrerbakgrunn.

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor vant Andreas.

Folk vil ikke at en type som Nate, ukjent attpåtil, skal vinne. Har ikke noe med hans innvandrerbakgrunn å gjøre, men at så å si ingen aner hvem han er. Han ene fra Madcon vant jo, for eksempel. Som «alle» godt visste hvem var/er.

Anonymkode: 8b4b5...abf

Måtte google han en gang til i går da jeg ikke husker hva han var kjent fra. 

Anonymkode: 4a23b...e19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svakeste sesongen på det jeg kan huske men Andreas var riktig vinner! 

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de får med seg bedre og mer kjente kandidater neste år 👍

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg var det det samme hvem som vant, men at de to stod i finalen var riktig syns jeg. De var de beste på hver sin måte. Nate har vært god hele tiden, han bare har det i seg naturlig. Et naturtalent. Andreas har nok jobbet mye hardere for dette og har vist enorm progresjon.

Så egentlig syns jeg Andreas var den mest verdige vinneren sånn sett, og jeg tror det var det riktige, men ville også vært riktig at nate vant 🤷‍♀️ de er 

Anonymkode: 5ff5e...e67

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^ liksom to forskjellige caser. 

Anonymkode: 5ff5e...e67

Ja de var veldig forskjellige. Jeg tror Nate tapte finalen for showdansen var veldig rar. Mye armer og bein og det så veldig rotete ut uten mål og mening, mens Andreas hadde en nydelig og rørende showdans. Med en annen og mye bedre showdans kunne kanskje Nate vunnet. Kanskje. De sa ikke at det var veldig jevnt i avstemmingen denne gangen som de alltid sier, så Andreas hadde nok en stor overvekt av stemmene.

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke litt copy-paste fra finalen i fjor. Da jeg så hva de skulle danse som showdans - sa jeg det m en gang. Da vinner Andreas.

2019:
Funkygine var den beste danseren. Men mange syns hun er usympatisk, og vil ikke stemme på henne- selvom de syns hun var best. Hun kjørte hopp og sprett og «gøy showdans» i finalen. Bra dans- men rørte ingen.

Alexander var underdogen. Men han er sympatisk og folk liker ham. Derfor unner de ham seieren og stemmer på ham- selvom de ikke syns han er flinkest. Han hadde showdans i finalen som spilte på følelser og høstet nok masse stemmer på det.

Spol fram til 2020:
Nate er Funkygine og Andreas er Alexander....

Skal du vinne har du ingen sjanse i finale uten en følelsesladet showdans i allefall. 

Endret av *Emma*
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper de får med seg bedre og mer kjente kandidater neste år 👍

Anonymkode: 0e98a...741

De driver jo å plukker blant c-kjendiser nå siden alle de kjente allerede har vært med. Begynner vel å bli tynt utvalg når det har gått så lenge

Anonymkode: d34f0...cde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...