Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

GRATULERER ANDREAS! Jeg heia på Nate, men Andreas var også en verdig vinner❤️
 

(Men nå kan vel dere paranoide konspirasjonsteoretikere tie stilt, sant? Vi har ikke diskusjonen neste år, vel?) 

Anonymkode: df621...80f

Helt enig! Begge var kjempegode i dag og har levert fine danser gjennom sesongen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nate har vært den klart beste siden dag én. Trist å se at rasismen fortsatt lever. Dette var leit.

Anonymkode: b136d...14c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nate har vært den klart beste siden dag én. Trist å se at rasismen fortsatt lever. Dette var leit.

Anonymkode: b136d...14c

Han kom på en god andreplass, dette har ingenting med rasisme å gjøre. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nate har vært den klart beste siden dag én. Trist å se at rasismen fortsatt lever. Dette var leit.

Anonymkode: b136d...14c

Slutt med den rasismen da! Mange forventet nok en flott showdans av Nate og ble skuffet der. Da Andreas leverte en nydelig og rørende siste dans var det nok mange som heller valgte Andreas. 

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk stemmer, er det flere som kjenner og liker Andreas. Så i siste finale er det publikum som bestemmer, ikke dommerne. 

Anonymkode: 1c4b6...4b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nate har vært den klart beste siden dag én. Trist å se at rasismen fortsatt lever. Dette var leit.

Anonymkode: b136d...14c

Så lei av dette jævla maset om rasisme. Jeg stemte på Andreas, jeg heiet på han og dansene hans traff meg mer enn Nate sine. Det betyr ikke at jeg er rasist forde. 

Anonymkode: bbbf0...97c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nate var best. Skandale at han ikke vant. 

Anonymkode: bd93b...5de

Uenig. Andreas har gått inn i hver dans med hele seg. Nate har vært non chalant og arrogant, så ikke på Helene når hun så på ham under intervju - inntil de røk ut og fikk ny sjanse. Andreas er en mye verdigere vinner.

Anonymkode: 8c5ba...74e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal vi danse er med kjendiser. Nate er ikle kjent for så mange, set sa de på tv også. Nate har hatt noen gode danser og har vært favorisert av dommerne. Dansene hans har ikke rørt med overhode men man ser han har rytme. Det hjalp altså ikke å være favoritt blant dommerne når første og andre gang han var avhengig av stemmer fra publikum røk han ut.

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens høydepunkt: Andreas&Mai sin showdans❤️

(og Siri & Tarjei sin Insta live 😋)

Anonymkode: 34c3b...5a4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stemte vi flere ganger på Nate og Helene i kveld, dessverre hjalp det ikke. Selv om de var de soleklart beste danserne i finalen. Og jeg er så naiv at jeg faktisk trodde at det var dansen vi skulle stemme på, ikke person.

 

Anonymkode: dcbc9...79d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...