Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror Agnete har mange unge fans, (samt trolig en del menn som meg), som gjør at hun er trygg en stund fremover. 

Anonymkode: d6bd1...898

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Birgit skal danse quickstep på lørdag.

Anonymkode: 7183b...2f0

🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 20ed0...282

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 16.15, AnonymBruker skrev:

At en rullestolbruker er med i skal vi danse er skandale - og Birgit får masse hets. Men når en kjendis kjører i 200 km, filmer det og oppbevarer/bruker narkotika, DA renner støtteerklæringene inn. Sinnsykt. 

Anonymkode: 5a3cf...0fa

 

Het enig!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Synnøve og Marte gjorde det bra sist. Og Thomas som ikke hadde fått trent like mye som de andre gjorde det bra etter forholdene.

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, *Emma* skrev:

Jeg tror Fred eller Øystein ryker først.

 

Øystein har sikkert mange fan fra Paradise Hotel. Han var vel heller ikke den verste, ikke Fred heller.

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.9.2020 den 16.15, AnonymBruker skrev:

At en rullestolbruker er med i skal vi danse er skandale - og Birgit får masse hets. Men når en kjendis kjører i 200 km, filmer det og oppbevarer/bruker narkotika, DA renner støtteerklæringene inn. Sinnsykt. 

Anonymkode: 5a3cf...0fa

Hetses hun? Det er i så fall ufint. Men merkelig at du sammenligner det å stille opp i Skal vi danse i rullestol med å bryte narkotikalovgivningen. Men å kjøre i 200 km er jo ikke noe lovbrudd, da.

 

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de lar både proffdanserne og kjendisene danse en dans i rullestol, så får dere klagebøttene se hvor hakkete og lite smidig det faktisk kan se ut. Hun gjør en fantastisk jobb! Det er faen ikke lett, og jeg gleder meg til å se hva mer hun får til. Er det mulig å være så provosert over et underholdningsprogram? For kjendiser? På lørdagskvelden? Dans skal jo inspirere. 

Jeg tror jeg holder en knapp på Kristin som favorit i år, og Birgit såklart. Det er to tøffe damer som fortjener å komme langt i denne konkurransen. Birgit fordi dere bak skjermen trenger å utfordres litt på snevert syn.

Anonymkode: 20856...e6d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hetses hun? Det er i så fall ufint. Men merkelig at du sammenligner det å stille opp i Skal vi danse i rullestol med å bryte narkotikalovgivningen. Men å kjøre i 200 km er jo ikke noe lovbrudd, da.

 

Anonymkode: 8b4b5...abf

Hvis du har fulgt med i nyhetene i det siste hadde du vist at hun har blitt hetset, ja ☺️ Kjempesynd. Beklager for en «merkelig» sammenligning, men det fikk fram poenget hvertfall 😉 Og beklager igjen for skrivefeilen, men jeg tror alle skjønte hva jeg mente. 200km/t. 

Anonymkode: 5a3cf...0fa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper de lar både proffdanserne og kjendisene danse en dans i rullestol, så får dere klagebøttene se hvor hakkete og lite smidig det faktisk kan se ut. Hun gjør en fantastisk jobb! Det er faen ikke lett, og jeg gleder meg til å se hva mer hun får til. Er det mulig å være så provosert over et underholdningsprogram? For kjendiser? På lørdagskvelden? Dans skal jo inspirere. 

Jeg tror jeg holder en knapp på Kristin som favorit i år, og Birgit såklart. Det er to tøffe damer som fortjener å komme langt i denne konkurransen. Birgit fordi dere bak skjermen trenger å utfordres litt på snevert syn.

Anonymkode: 20856...e6d

Jeg må bare si at for meg som er funksjonshemmet selv så er det utrolig fint å se Birgit danse, se at man kan ha glede av bevegelse selv om man ikke kan bevege hele kroppen. Det gir håp om at jeg faktisk kan fortsette med en del fysiske aktiviteter den dagen jeg havner i rullestol. Kjempeflott av henne å stille opp, og kjempebra av TV2 å invitere henne. Til dere som er så kritiske - tenk hvor mange bevegelseshemmede hun kan inspirere! Tenk barn og unge som sitter i rullestol eller kommer til å havne der, som ser at man kan klare MYE likevel. Det er fantastisk ❤️ 

Anonymkode: a28aa...d17

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære tid, her var det 13 sider med rullestolprat. Jeg lurer på noe helt annet, får proffdanser Bjørn alltid bare deltakere som man antar ikke kommer langt? Er han en mindre flink proffdanser enn de andre?

Anonymkode: eab67...df9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære tid, her var det 13 sider med rullestolprat. Jeg lurer på noe helt annet, får proffdanser Bjørn alltid bare deltakere som man antar ikke kommer langt? Er han en mindre flink proffdanser enn de andre?

Anonymkode: eab67...df9

Så nettopp «dansebobla» og jeg DIGGER Bjørn! 
Dette med partnersammensetninger kanskje det har litt med å gjøre at de «prøver» å få til noen par(altså kjærester). Sånn at de setter sammen «unge og pene» sammen for å høybe sjansen for at de finner tonen? Har jo blitt flere par oppgjennom tiden. Uten å forhåndsdømme tror jeg kanskje Bjørn spiller på det andre laget(uten at jeg ikke har sjekket fakta altså, så ikke skyt meg), så det er derfor han ender opp med noen de uansett ikke tror danner par med noen? 

Det er jo allerede romanserykter med Nate og Helene. 

Anonymkode: 6f23d...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så nettopp «dansebobla» og jeg DIGGER Bjørn! 
Dette med partnersammensetninger kanskje det har litt med å gjøre at de «prøver» å få til noen par(altså kjærester). Sånn at de setter sammen «unge og pene» sammen for å høybe sjansen for at de finner tonen? Har jo blitt flere par oppgjennom tiden. Uten å forhåndsdømme tror jeg kanskje Bjørn spiller på det andre laget(uten at jeg ikke har sjekket fakta altså, så ikke skyt meg), så det er derfor han ender opp med noen de uansett ikke tror danner par med noen? 

Det er jo allerede romanserykter med Nate og Helene. 

Anonymkode: 6f23d...89f

Digger også Bjørn, men skulle ønske han fikk en deltaker med litt mer potensiale. Men, lager danserne koreografiene? Kanskje han ikke er like sterk der? Rikke pleier jo å få gode deltakere, og Victor var jo veldig åpen som at han spiller på det andre laget. Ikke at det motbeviser teorien din på noen måte... Bare tenker(skriver) høyt her.

Anonymkode: eab67...df9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Digger også Bjørn, men skulle ønske han fikk en deltaker med litt mer potensiale. Men, lager danserne koreografiene? Kanskje han ikke er like sterk der? Rikke pleier jo å få gode deltakere, og Victor var jo veldig åpen som at han spiller på det andre laget. Ikke at det motbeviser teorien din på noen måte... Bare tenker(skriver) høyt her.

Anonymkode: eab67...df9

Selvsagt er han sterk der. Han vant med Kathrine Moholt første gangen skal vi danse ble sendt i januar 2006. Mulig han har fått «vanskelige» partnere nettop fordi han er god. Og er blid og positiv 😊

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er han sterk der. Han vant med Kathrine Moholt første gangen skal vi danse ble sendt i januar 2006. Mulig han har fått «vanskelige» partnere nettop fordi han er god. Og er blid og positiv 😊

Anonymkode: 0e98a...741

Han gir alt uansett hva han «får» 😊

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selvsagt er han sterk der. Han vant med Kathrine Moholt første gangen skal vi danse ble sendt i januar 2006. Mulig han har fått «vanskelige» partnere nettop fordi han er god. Og er blid og positiv 😊

Anonymkode: 0e98a...741

Å, har han vært med så lenge? Jeg har bare sett de siste to sesongene. 

Anonymkode: eab67...df9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øystein har sikkert mange fan fra Paradise Hotel. Han var vel heller ikke den verste, ikke Fred heller.

Anonymkode: 0e98a...741

Sa ikke at de var dårligst. Bare at jeg tror en av dem ryker først.

Mulig Øystein var poppis på Ex on the Beach eller Paradise eller hvor han var. Men jeg ser ikke helt for meg at alle de som ser på det sitter inne på lørdagskvelden og ser på Skal vi danse. ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Birgit dansa så bra med overkroppen at jeg glemte hun satt i rullestol. Blir spennende etterhvert. Men jeg håper dommerne tørr å være strenge med henne på lik linje med de andre. Ellers gleder jeg meg til å se hva Nate kan servere. Han var et fyverkerk. Fred synes jeg hadde for kort dans. Tok tid å synge og snurre rundt en stund. Kunne nok gjort det bedre om han danset litt mer. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritlei rullestoldiskusjonen!! Hold kjeft å snakk om noe annet nå!!

Anonymkode: 788ab...df9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...