Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

På 6.9.2020 den 21.55, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende det er vanskelig men det betyr ikke at det er dans. En amatørbaker kan gjerne prøve å bake en god kake og jobber drithardt for å få det til, betyr ikke at den blir god. 
 

man skal ikke få stemmer over hvor hardt man jobber men hvor bra resultatet er. Selvom du pugger til prøven betyr ikke det at du får karakter 6. Målet er å danse. Ikke å svinge i en stol

Anonymkode: 20ed0...282

SKAM DEG!!!! FYSJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.9.2020 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Håper de lar både proffdanserne og kjendisene danse en dans i rullestol, så får dere klagebøttene se hvor hakkete og lite smidig det faktisk kan se ut. Hun gjør en fantastisk jobb! Det er faen ikke lett, og jeg gleder meg til å se hva mer hun får til. Er det mulig å være så provosert over et underholdningsprogram? For kjendiser? På lørdagskvelden? Dans skal jo inspirere. 

Jeg tror jeg holder en knapp på Kristin som favorit i år, og Birgit såklart. Det er to tøffe damer som fortjener å komme langt i denne konkurransen. Birgit fordi dere bak skjermen trenger å utfordres litt på snevert syn.

Anonymkode: 20856...e6d

Det ville jo ikke vært ideelt. En i rullestol og en uten ville ikke hatt de samme forutsetningene, og det har de heller ikke nå. De kunne hatt eget program for de med rullestol, og eget for de som faktisk er fysisk friske. Slik som paralympisk. Skarsten kommer til å få stemmer på feil grunnlag, og kan umulig vinne en dansekonkurranse som handler om skills.
 

Det er det dette handler om. Ikke hvorvidt hun jobber hardt eller ser flott ut i sin rullestol på dansegulvet. For det er vel ingen som mener noe annet. 
 

Det må vel gå an å forstå hva folk mener uten å ha så snever tankegang! 

Anonymkode: c386d...ea7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hvem tror dere går ut i dag? Jeg tror ikke det er duell de første programmene siden det er så mange igjen. Så det blir jo litt skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere som er skeptikere til rullestoldans å se Birgit på Lindmo som gikk på nrk i går.

Selv syns jeg Birgit er helt rå. Det krever mye øving å danse som hun gjør og jeg tror hun kan komme langt. Og hun er et forbilde for mange i rullestol som nå ser at de kan de også, på lik linje med andre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Caroline91 skrev:

Hvem tror dere går ut i dag? Jeg tror ikke det er duell de første programmene siden det er så mange igjen. Så det blir jo litt skummelt. 

Vil se dansene før jeg kan gjette ordentlig, men ut fra popularitet tror jeg det er Michael som ryker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Nobile skrev:

Synnøve danset jo ikke idag, stod mest stille med beina og veivet med armene. 

Brukket ribbein er nok en av grunnene. Synd, for hun gjorde det bra forrige uke. 

Endret av Tulla25j
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det burde kommet tydeligere frem at Thomas har fått mye mindre tid enn de andre til å øve siden han steppet inn for Christer kort tid før første sending. Det er en klar ulempe at de andre har fått danset lenger.

Anonymkode: b6aeb...e41

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Thomas! Han er så skjønn og forsiktig.

Håper Øystein ryker i dag!

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Thomas klarer å kvitte seg med redselen tror jeg han kan bli skikkelig god.

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Fred ryker i dag. Ikke spesielt imponert sist gang og ikke spesielt imponert i dag. 

Anonymkode: 76262...adc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det ble tre stemmer på Thomas i dag, og flere blir det 👍

Anonymkode: 0e98a...741

Fra meg også.

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Thomas ❤️ Tror han har det i seg. Får mine stemmer!

Anonymkode: a3a60...71f

Enig!

Han må bare klare å overvinne redselen.

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...