Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. 

Anonymkode: 5f4ce...6c0

Han fikk vel danse til/kle seg ut som favorittfilmen/favorittkarakteren sin, akkurat som alle andre 

Hva er galt med det?

Anonymkode: 74869...e79

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. 

Anonymkode: 5f4ce...6c0

Han valgte det jo ikke selv? Han har sikkert nevnt på filmer han liker på forhånd, det virker sånn siden alle får filmer de liker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. 

Anonymkode: 5f4ce...6c0

Det var jo han som ville det😑 Han sa jo at det var helten hans, da han var liten. 🤦‍♀️ 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I "Men in black" er det både hvite og fargede agenter. Tittelen viser til fargen på dressen, ikke huden. 

Anonymkode: 764e1...b0d

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt imponert over Thomas Alsgaard! At han gjennomfører dette, med den grad av angst som han har, er så rått at jeg har ikke ord. 

Og veldig gøy at han danset så bra på lørdag, unner han å komme langt!

Anonymkode: 764e1...b0d

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ekstremt imponert over Thomas Alsgaard! At han gjennomfører dette, med den grad av angst som han har, er så rått at jeg har ikke ord. 

Og veldig gøy at han danset så bra på lørdag, unner han å komme langt!

Anonymkode: 764e1...b0d

Så hjertens enig!

Man ser hvor forknytt han er, likevel klarer han å gjennomføre en fin dans.

Om han får kontroll på nervene tror jeg han kan bli skikkelig god.

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. 

Anonymkode: 5f4ce...6c0

Hvis man ser på Dansebobla var det tydelig at Nate hadde ønsket seg denne filmen. Helene skulle lure han til å tro at de måtte bytte film, og da var hans første kommentar: «I denne filmen er jo alle hvite!», så tror nok det var et ønske fra hans side også 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2020 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. 

Anonymkode: 5f4ce...6c0

Kanskje han er en av få som ikke rakk krenke-toget? Du var på stasjonen i tide, ser det ut til🤦‍♀️

Anonymkode: d9ce1...274

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

På lørdag er det showdans!🕺 Sikker på at det blir tiere i det programmet. Birgit og Philip er jeg ganske sikker på får tiere. Kanskje Nate også, siden han nå får danse litt mer "fritt", og ikke har alle reglene. Håper Andreas og Mai får tiere, hun lager alltid så bra koreografier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Caroline91 skrev:

På lørdag er det showdans!🕺 Sikker på at det blir tiere i det programmet. Birgit og Philip er jeg ganske sikker på får tiere. Kanskje Nate også, siden han nå får danse litt mer "fritt", og ikke har alle reglene. Håper Andreas og Mai får tiere, hun lager alltid så bra koreografier! :)

Håper det blir et bra program 😊

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Thomas & Rikke blir med til neste uke og forhåpentligvis helt til finalen 😊

Anonymkode: 80a77...5a3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Caroline91 skrev:

På lørdag er det showdans!🕺 Sikker på at det blir tiere i det programmet. Birgit og Philip er jeg ganske sikker på får tiere. Kanskje Nate også, siden han nå får danse litt mer "fritt", og ikke har alle reglene. Håper Andreas og Mai får tiere, hun lager alltid så bra koreografier! :)

Er jo showdans hver uke :P  Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen :(  

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Janzypants skrev:

Er jo showdans hver uke :P  Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen :(  

Enig!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Janzypants skrev:

Er jo showdans hver uke :P  Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen :(  

Jeg tror programmet har overlevd så lenge som det har nettopp pga at de kjører mye show. Hadde det vært en ren DANSEkonkurranse så hadde det blitt for kjedelig for det norske folk. Men nå er det dans i et tv-show, og da blir vi mer gira og engasjert :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caroline91
15 timer siden, Janzypants skrev:

Er jo showdans hver uke :P  Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen :(  

Jeg er helt enig med deg! Savner også at de gikk ned den trappa på starten av hvert program, og at noen sa: "Kan Kristian Ødegård og Alexandra Kakurina komme til dansegulvet for sin engelske vals". Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Janzypants skrev:

Er jo showdans hver uke :P  Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen :(  

Enig! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Janzypants skrev:

Er jo showdans hver uke :P  Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen :(  

Enig! I starten hadde de live storband og sangere også.

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Enig! I starten hadde de live storband og sangere også.

Anonymkode: 0e98a...741

Savner ikke sangerne. Ofte greide de jo ikke å synge sangene rent og/eller pent.

Anonymkode: eab67...df9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...