Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du sagt det samme om han var hvit?

Anonymkode: 71000...32d

Kommer på svært mange hvite som jeg kan si det samme om, altså, så ja, uten tvil. 

Når det er sagt, attitude eller ikke, det er gøy å se han danse. Og i dag var han virkelig på hjemmebane. 

Noe helt annet: Denne gangen har jeg en annen innstilling til Birgit enn jeg har hatt før. I dag er reglene for standard-dansene borte, og endelig får hun konkurrere på nivå med de andre. Gøy å se!

Anonymkode: 59307...a38

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ikke så mye fart i OL-floka, og de har jo ikke valgt sangen selv stakkars. Men Thomas ser stadig tryggere og fornøyd ut på dansegulvet da. 

Anonymkode: 6f23d...89f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hu derre Kristin Gjeldsvik ryker ut i kveld. For det første er hun totalt kløne på dansegulvet. For det andre - «influenser», hva er det for en snål tittel å skulle være kjent for. Hvem bryr seg i hue eller ræva hva hun mener og skulle måtte influere om?

Anonymkode: 53b6f...3fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke så mye fart i OL-floka, og de har jo ikke valgt sangen selv stakkars. Men Thomas ser stadig tryggere og fornøyd ut på dansegulvet da. 

Anonymkode: 6f23d...89f

Gir meg mange gode minner fra tilstedeværelsen i eventyret på Lillehammer i 94 ♥️

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig Nate er flink altså, men jeg liker bare ikke fyren. Likte han ikke på LI heller. Han er så cocky at det er kvalmt. Jeg stemmer mer på trynefaktor og hvem jeg liker, enn hvem som faktisk danser best, det tror jeg flere gjør også. Mine stemmer går i dag til Michael, Thomas og Siri, kun for at jeg liker de best(Marte også, men hun tror jeg ikke står i faresonen med det første heller).

Anonymkode: 6f23d...89f

Syns det er helt utrolig befriende med han og selvtilliten hans! Skulle vært flere som kastet seg mer ut i dette, men mange er så nevøse og forknytte. Syns det er slitsomt å se, og ikke det minste sjarmerende! 

Hun i rullestolen er også selvsikker. Digger det! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde aldri jeg skulle bli rørt av OL-floka ...

I dag ble jeg det. Fordi Thomas smilte og virket mye mere trygg.

Han får mine stemmer!

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper hu derre Kristin Gjeldsvik ryker ut i kveld. For det første er hun totalt kløne på dansegulvet. For det andre - «influenser», hva er det for en snål tittel å skulle være kjent for. Hvem bryr seg i hue eller ræva hva hun mener og skulle måtte influere om?

Anonymkode: 53b6f...3fb

Hun går hardt ut mot influensere som fronter kroppspress så hun har en misjon sånn sett 

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Siri var kjempebra i dag! Hun både så smashing ut og hadde noen «atletiske» moves jeg ble imponert over at hun klarte! 

Irriterer meg dog over måten Moholt sier Taaarjei på!

Anonymkode: 6f23d...89f

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Siri var kjempebra i dag! Hun både så smashing ut og hadde noen «atletiske» moves jeg ble imponert over at hun klarte! 

Irriterer meg dog over måten Moholt sier Taaarjei på!

Anonymkode: 6f23d...89f

Samme her - opp på hender og å slå hjul, det er ikke for pyser når man har bikket 40.

Anonymkode: 8c5ba...74e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skammelig med disse negative kommentarene om Nate. Trodde vi hadde kommet lenger i 2020!

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rikke er født i 1995, flere som trodde hun var eldre?

Anonymkode: 71000...32d

Synnøve Skarbø er altså dobbelt så gammel. Alder er noen ganger bare et tall.

Anonymkode: 8c5ba...74e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et tall og botox😬

Anonymkode: d0d78...64a

 Bruker ikke botox i pupper og ben😊

Anonymkode: 8c5ba...74e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas syns jeg har kommet seg veldig, og jeg håper han klarer å komme langt. Holder også med Michael, så dette blir spennende 😊

Syns Nate er sjarmerende og flink jeg, greit at han er en reality-deltaker, men hvis de bare skulle hatt med «stjerner» hadde de ikke klart å samle folk til skal vi danse.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper hu derre Kristin Gjeldsvik ryker ut i kveld. For det første er hun totalt kløne på dansegulvet. For det andre - «influenser», hva er det for en snål tittel å skulle være kjent for. Hvem bryr seg i hue eller ræva hva hun mener og skulle måtte influere om?

Anonymkode: 53b6f...3fb

Enig i at hun ikke er noen stor danser. Men i 2020 er vi nok bare nødt til å akseptere at influensere er kjendiser. Og i Gjeldsvik sitt tilfelle er hun en ganske viktig stemme i kampen mot kroppspress. Da synes jeg det er verre å akseptere at diverse realitydeltagere får delta. Men de er vel sikkert kjendiser for noen de også. Og enkelte av dem har da vært ganske gode dansere, det synes jeg er gøy å se på. 

Anonymkode: 59307...a38

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er skammelig med disse negative kommentarene om Nate. Trodde vi hadde kommet lenger i 2020!

Anonymkode: 8b4b5...abf

Kommet lenger enn å si at noen fremstår cocky?

Anonymkode: e1d1a...ed9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rikke er født i 1995, flere som trodde hun var eldre?

Anonymkode: 71000...32d

Ja trodde hun var rundt 30, men ikke negativt ment. Synes Rikke er helt nydelig!

Anonymkode: 6f23d...89f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja trodde hun var rundt 30, men ikke negativt ment. Synes Rikke er helt nydelig!

Anonymkode: 6f23d...89f

Ja, hun er veldig sexy.

Anonymkode: 71000...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...