Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dirty Dancing-nummeret var min favoritt så langt i dag. De klarte ikke løftet, men det klarte ikke Johnny og Baby første gangen heller. 😁 Synes ellers Birgit gjør kritikerne til skamme hver gang.

Anonymkode: b9beb...fe3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løftet til Michael, var det han som løfta feil eller danseren hans som ikke greide å holde kroppen oppe?

Anonymkode: eab67...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så «rart» at programlederne gjør så stort poeng ut av poenglista. Feks nå viste de den og sa «men ingenting er avgjort! Flere dansere igjen!» 

Hadde det ikke vært mer naturlig å si at ingenting er avgjort, det er dere seere som bestemmer ?! 
 

Selv om det hersker stor tvil rundt stemmegivingen og om det har noe å si..

Får liksom litt følelsen av at dommerpoengene skulle ha noe å si denne sesongen men har ikke funnet ut om dette er tilfelle..?

Anonymkode: 8b85c...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jo bare lyst til å gi Thomas en stor klem, han fortjener så inderlig å komme langt, og ikke minst å komme bort fra angsten sin ❤

Uansett storimponert av dansen deres!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns det er så «rart» at programlederne gjør så stort poeng ut av poenglista. Feks nå viste de den og sa «men ingenting er avgjort! Flere dansere igjen!» 

Hadde det ikke vært mer naturlig å si at ingenting er avgjort, det er dere seere som bestemmer ?! 
 

Selv om det hersker stor tvil rundt stemmegivingen og om det har noe å si..

Får liksom litt følelsen av at dommerpoengene skulle ha noe å si denne sesongen men har ikke funnet ut om dette er tilfelle..?

Anonymkode: 8b85c...602

Åja, nå sa de at dommerpoengene legges sammen med seerstemmene.. 

Anonymkode: 8b85c...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnethe og Bjørn virker SÅ herlige personligheter, men dansene deres er alltid så kjedelige... Tror ikke Bjørn er den som pusher noe særlig, men lar kjendisen sin «komme litt unna» med å ha det komfortabelt.

 

Ellers syns jeg Benjamin leverer år etter år, pusher kjendisen sin til å yte max. Det har slått ut feil før, men stort sett slår det kun ut positivt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjedelige deltagere i år. Nivået virker rekordlavt, alle er middels gode med unntak av Nate.

Anonymkode: 6f055...a9b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin er absolutt en av de beste proffdanserne! Men skal sies at det hadde vert gøy å se han sammen med en dame med litt dårligere forutsetninger... Danser alltid med slanke vakre kvinner. Ref: Adelen, Isabelle Marte osv

Anonymkode: 788ab...df9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt tidligere skriver TV2 kontrakter med proffdanserne for kun en gitt tid. For eksempel Bjørn har kortere kontrakter siden det er «meningen» at han ikke skal komme langt. Benjamin har lengre kontrakter siden han alltid får en kjendis med bedre forutsetninger. Dette gjør nok også at det både føles og ER noe staget. Tror nok ikke det er KUN dommerpoeng og seerstemmer som har noe å si, produksjonen har nok en god del med det å gjøre også.

Denne teorien har iallefall blitt styrket etter at Nadya og Aleksander vant SVD. Nadya hadde egentlig sluttet for SVD men kom tilbake kun fordi de hadde skaffet Aleksander til henne, som hun hadde drømt om å danse med i lang tid. Regner da med at de måtte skrive lang kontrakt med henne for at hun skulle orke å bli med, altså hun måtte vinne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 23.22, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke å være kald og ufølsom, men Birgit får jo ikke vist fotarbeidet sitt, noe som er superviktig i dans. Synes det blir litt feil. Men jeg heier på henne generelt sett i livet, og håper jeg ikke virker for usympatisk..

Anonymkode: 58383...3ba

Sånn som jeg kjenner Birgit. (Jeg kjenner henne privat ) ville hun ikke tatt seg nær av det. Hun er mer sånn med et smil: okey da mener du det, men jeg går jaggu for det uansett. Hun var skikkelig sta og målbevisst  før ulykken også. Men når folk skriver i Messenger at hun bør dø, eller sier at hun har for stygge bein til å vise seg offentlig på stranden, da blir hun skikkelig lei seg. Ting som går på henne som person sårer

Anonymkode: e5a4a...763

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Fred Buljo var den beste i år, så synd han røk ut! Bortsett fra Thomas Alsgaard så blir årets deltagere litt for sukkersøtt.

Anonymkode: 80a77...5a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke hvorfor Marte fikk så høyt score av dommerne. 
 

Hennes dans var ikke noe særlig. 

Anonymkode: f013f...f2d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hvorfor Marte fikk så høyt score av dommerne. 
 

Hennes dans var ikke noe særlig. 

Anonymkode: f013f...f2d

Enig med hun ene dommeren, Benjamin bare river henne med seg. Men det er vel som noen sa over; at Benjamin skal komme langt. 

Anonymkode: 76262...adc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig. Jeg syns IKkE Marte var god i dag. Og utfra kommentarene til dommerne så trodde jeg ikke hun skulle få så gode karakterer heller-for det var jo mye «lite pene» ting de sa? Ble helt sjokkert da karakterene kom....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, *Emma* skrev:

Enig. Jeg syns IKkE Marte var god i dag. Og utfra kommentarene til dommerne så trodde jeg ikke hun skulle få så gode karakterer heller-for det var jo mye «lite pene» ting de sa? Ble helt sjokkert da karakterene kom....

Ja synes det er så rart når de roser deltakerne opp i skyene og så gir lave poengscore, og spesielt i dette tilfellet motsatt. Hvorfor ga de henne kritikk og så sendte henne nesten til topp?  

Anonymkode: 58383...3ba

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shenzi skrev:

Agnethe og Bjørn virker SÅ herlige personligheter, men dansene deres er alltid så kjedelige... Tror ikke Bjørn er den som pusher noe særlig, men lar kjendisen sin «komme litt unna» med å ha det komfortabelt.

 

Ellers syns jeg Benjamin leverer år etter år, pusher kjendisen sin til å yte max. Det har slått ut feil før, men stort sett slår det kun ut positivt!

Hva skal han liksom pushe henne til å gjøre? Dama har jo minst 25 kg overvekt, så det begrenser seg jo en del...

Anonymkode: d9ce1...274

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai er helt rå på koreografi! Det har hun vist igjen og igjen. Dansen i dag var intet unntak :)

Og så synes jeg det er kult at Thomas er åpen om angst. Han er et idol for mange, kanskje spesielt unge gutter/menn, og det å ha et så fint forbilde er så utrolig bra. Håper han fikk masse selvtillit i kveld så han kan danse i flere uker framover! 

Anonymkode: e8aaf...5af

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...