Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

På 17.8.2020 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Klarer bare å se for meg han stiv som en stokk og ukomfortabel, men han kan overraske meg!

Anonymkode: 6f23d...89f

Han skal visstnok være god i både enkeldans og dobbeldans!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hvorfor Marte fikk så høyt score av dommerne. 
 

Hennes dans var ikke noe særlig. 

Anonymkode: f013f...f2d

Fordi hun er pen. Slik er verden.

Anonymkode: f346e...dee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal han liksom pushe henne til å gjøre? Dama har jo minst 25 kg overvekt, så det begrenser seg jo en del...

Anonymkode: d9ce1...274

Flere trinn, vanskeligere trinn. I dag syns jeg dansen deres bestod av samme trinnene om og om igjen. Man MÅ ikke gjøre mest mulig løft for å danse en bra dans. 
 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja synes det er så rart når de roser deltakerne opp i skyene og så gir lave poengscore, og spesielt i dette tilfellet motsatt. Hvorfor ga de henne kritikk og så sendte henne nesten til topp?  

Anonymkode: 58383...3ba

Fikk Trine og Egor sagt noe om Marte sin dans? Merethe fikk jo sagt sitt, og hun ga jo lavere score, Tore telles ikke 🥴

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja synes det er så rart når de roser deltakerne opp i skyene og så gir lave poengscore, og spesielt i dette tilfellet motsatt. Hvorfor ga de henne kritikk og så sendte henne nesten til topp?  

Anonymkode: 58383...3ba

Hun så ut som hun sleit med pusten sammen med Benjamin. Hadde munnen åpen og formen som en sexdukke. Hang ikke med i dansen. 
 

Kristin fikk kritikk for noe lignende, men Marte slapp unna. 

Anonymkode: f013f...f2d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal han liksom pushe henne til å gjøre? Dama har jo minst 25 kg overvekt, så det begrenser seg jo en del...

Anonymkode: d9ce1...274

Hun komikeren som danset til Titanic er jo dobbel så stor som sin partner. Hun hadde likevel flere løft i sin dans. 

Anonymkode: f013f...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:


Og så synes jeg det er kult at Thomas er åpen om angst. Han er et idol for mange, kanskje spesielt unge gutter/menn, og det å ha et så fint forbilde er så utrolig bra. Håper han fikk masse selvtillit i kveld så han kan danse i flere uker framover! 

Anonymkode: e8aaf...5af

Er nok i stor grad taktikk for å skaffe seg sympati-stemmer. Og det virker nok, tydeligvis.

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok i stor grad taktikk for å skaffe seg sympati-stemmer. Og det virker nok, tydeligvis.

Anonymkode: 8b4b5...abf

Isåfall burde Alsgaard vurdere en annen karriere; skuespiller. 
 

Ikke sjangs i havet at han ikke er genuint ukomfortabel med situasjonen og kjemper mot demonene sine. ❤️

Anonymkode: a3a60...71f

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall burde Alsgaard vurdere en annen karriere; skuespiller. 
 

Ikke sjangs i havet at han ikke er genuint ukomfortabel med situasjonen og kjemper mot demonene sine. ❤️

Anonymkode: a3a60...71f

Jeg sier ikke at han faker! Men årsaken til at han har sørget for at det er mange oppslag om det er nok fordi han er et konkurransemenneske som vet slik synlig vil kunne hjelpe ham i å nå langt.

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så slemt sagt!

Man SER jo at mannen er forknytt i intervjuer. Man så forøvrig det samme da han var på toppen av idrettskarrieren, en arena han var fortrolig med.

Er det en som IKKE er taktisk med tanke på sympati, er det Thomas.

 

Anonymkode: 77344...9ec

Han er tidligere toppidrettsutøver med et vanvittig konkurranseinstinkt. Selvsagt er dette trolig kalkulerte oppslag for å sanke flest mulig stemmer.

Anonymkode: 8b4b5...abf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er tidligere toppidrettsutøver med et vanvittig konkurranseinstinkt. Selvsagt er dette trolig kalkulerte oppslag for å sanke flest mulig stemmer.

Anonymkode: 8b4b5...abf

Nettopp! Desto mer grunn til at han nok ønsker resultater basert på prestasjon, ikke medieoppslag. Hadde han spilt på det, hadde vi sett forsiden på Se og Hør: «Mitt liv med angsten»...

 

Anonymkode: 8ae27...cea

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei? Hvis han får sympatistemmer for å være åpen om en angstlidelse som for mange, spesielt gutter og menn, er veldig tabu å snakke om, eller i det heletatt innrømme at man har, så er det greit for meg. 

Anonymkode: e8aaf...5af

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Desto mer grunn til at han nok ønsker resultater basert på prestasjon, ikke medieoppslag. Hadde han spilt på det, hadde vi sett forsiden på Se og Hør: «Mitt liv med angsten»...

 

Anonymkode: 8ae27...cea

For ikke å snakke om alle gangene han ville nevnt det før og etter dans f eks. Mulig jeg har dårlig hukommelse, men jeg har ikke hørt han har sagt et ord om det i SVD. Tror det ble nevnt etter han gikk ut av 71 grader nord kjendis, og så var det noen som skrev her i tråden om det i et blad, ellers er han ikke den som roper så høyt om det. 

Anonymkode: 58383...3ba

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er nok i stor grad taktikk for å skaffe seg sympati-stemmer. Og det virker nok, tydeligvis.

Anonymkode: 8b4b5...abf

Jeg tror alle som også sliter med angst ser LETT at den mannen jobber som en helt for å takle dette. Og når det å gjøre noe foran folk som han ikke føler han mestrer er det han sliter med, er det rett og slett beundringsverdig at han går ut på gulvet gang etter gang.

Å snakke om det er også viktig, særlig i media. Dette er ikke et dybdeintervju i Dagbladet om ting som har skjedd før, han snakker om noe han aktiv prøver å finne måter å leve med. Hvis han får noen sympatistemmer på det så får det bare være heilt greit. Å snakke om det mens det pågår viser at man kan leve med angsten, prøve, og av og til faktisk også klare de små mestrings-øyeblikkene. Man ser også at han av og til ikke vinner helt over den, som er helt naturlig. Det er MANGE der ute som trenger å se folk som Thomas mens de kjemper med sine egne følelser. Jeg kjenner ikke fyren, men jeg blir så imponert og føler med han.

Anonymkode: 389d8...08a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal han liksom pushe henne til å gjøre? Dama har jo minst 25 kg overvekt, så det begrenser seg jo en del...

Anonymkode: d9ce1...274

Hun er da ikke 25 kilo overvektig!

Anonymkode: d6bd1...898

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse oppslagene er ikke kalkulert fra Thomas side. Han har vært ærlig om angsten sin rundt å delta på reality ved mange anledninger - han fortalte også åpent om dette i 71 grader nord. Det er mediene selv som hekter seg på for de vil ha klikkene historien hans gir for det er nettopp nå han er aktuell.

Ser jo at det er en god historie - en vinnerskalle som Thomas med angst for det sosiale rom, det er en mismatch men en høyst reell en for Thomas og all ære til den mannen. Han har all min respekt! Dessuten er han en åpen og hyggelig fyr som stiller opp på intervjuer - det er nok også i kontrakten deres med SVD at de må stille opp på intervjuer og lignende. 

Anonymkode: 6ec2f...41a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Dirty Dancing-nummeret var min favoritt så langt i dag. De klarte ikke løftet, men det klarte ikke Johnny og Baby første gangen heller. 😁 

Anonymkode: b9beb...fe3

Jeg skulle ønske hun begynte å danse teit, slik som baby gjør på sheldrake-hotellet i filmen, når de ikke klarte løftet 😅

Anonymkode: 36921...84b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg dommerne har forbedret seg på å ikke bare fokusere på stolen til Birgit. Veldig glad for det😃 Dansingen er jo faktisk bra! Trenger ikke snakke om stolen hele tiden. Heia!🕺🏼👩🏼‍🦽💃🏼 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. 

Anonymkode: 5f4ce...6c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...