Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Hater det temaet, nettopp fordi det vanker sympatipoeng og den med den tristeste historien vinner selv om dansen i seg selv ikke trenger å være god. Tipper Birgit sin historie om lammelsen drar det hele i land, men hun pleier jo å danse bra også da. Michael ligger nok også godt an der, med sin alkoholisme-bakgrunn.

Anonymkode: ca970...85e

Ja! Bra du er enig. Agnetesh skal danse for moren sin som fikk kreft da Agnete var 10 år. Hun sa til se og hør at hun regner med at hun vil røre det norske folk. Hun stod jo i fare for å ryke forrige uke, men hun ryker sikkert ikke med en sånn historie.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Caroline91 skrev:

I morgen er tema "øyeblikket som forandret deg" eller noe sånn. Ikke for å være negativ, men jeg er ikke så fan av det temaet. Synes det er om å gjøre og ha den tristeste historien. Og det vanker det ofte sympatipoeng og mer stemmer for.

Enig! Og så kommer Kathrine Moholt sikkert med: "Ååå, for en rørende dans! Publikum reiser seg for dere. Hva tenker du om det?" med sånn babystemme.. Sykt irriterende 😅

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Caroline91 skrev:

I morgen er tema "øyeblikket som forandret deg" eller noe sånn. Ikke for å være negativ, men jeg er ikke så fan av det temaet. Synes det er om å gjøre og ha den tristeste historien. Og det vanker det ofte sympatipoeng og mer stemmer for.

Enig. Og noen har ikke noen spesielle sterke historier (som er normalt), og da virker det som de prøver å "finne på noe". 

Anonymkode: b56b4...674

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Janzypants skrev:

Enig! Og så kommer Kathrine Moholt sikkert med: "Ååå, for en rørende dans! Publikum reiser seg for dere. Hva tenker du om det?" med sånn babystemme.. Sykt irriterende 😅

Eller henvendt til en av dommerne: «Hva synes du?»

Anonymkode: e1d1a...ed9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dans ferdig. Jeg kan ikke se hverken dans eller underholdning der altså. Birgit er ei flott jente, men har ingenting i dette programmet og gjøre. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Birgit er så kul!! Det er så drittrist at folk ikke ser noe annet enn en rullestol, til tross for at dette er dans nummer...4? Er det mulig å være så trangsynt. Nei, den dama er RÅ.

Anonymkode: df621...80f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kan det hende jeg gir minst en av stemmene mine til Birgit (stemmer alltid etter alle dansene), det hadde jeg aldri trodd, men det er fordi hun formidlet sin historie så bra i dag. I motsetning til dere andre så elsker jeg disse kveldene hvor vi lærer mer om deltakerne, og her er det lettest å se hvem som kan å formidle og ikke bare gjøre fancy løft. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Marte var så god i dag. Hun hang etter gjennom nesten hele dansen og hun er stiv. Synd for hun er en flott dame.

Synes dommerpoengene var riktige. 

Anonymkode: f69b2...7cb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke Marte var så god i dag. Hun hang etter gjennom nesten hele dansen og hun er stiv. Synd for hun er en flott dame.

Synes dommerpoengene var riktige. 

Anonymkode: f69b2...7cb

Veldig enig med Merete sin kritikk. Formidlingen var heller ikke der for min del, bare et påklistret smil. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Charminia skrev:

Åh Thomas, så skjønn mann!!

Han er helt herlig!

Og han begynner å bli ganske god å danse også.

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Synes ikke Thomas er så flink jeg. Litt slapp holdning og ikke gjennomført. Birgit synes jeg er flink jeg!

Anonymkode: 1ed5f...219

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var nummeret til Thomas & Rikke igjen? XX til 26400?

Anonymkode: 80a77...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke Marte var så god i dag. Hun hang etter gjennom nesten hele dansen og hun er stiv. Synd for hun er en flott dame.

Synes dommerpoengene var riktige. 

Anonymkode: f69b2...7cb

Enig :( Hadde nok store forventninger til Marte og Jive, nettopp pga den energien og utstrålingen hun har. Jeg syns kicka hennes var energiløse, og hun hang dessverre ikke helt med rytmisk i dag :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første dans ferdig. Jeg kan ikke se hverken dans eller underholdning der altså. Birgit er ei flott jente, men har ingenting i dette programmet og gjøre. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

Jeg tenker hun kommer til å vinne hele greia

Anonymkode: 07ce7...2a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas og Rikke er virkelig mine favoritter i år. Rikke er helt fantastisk på å fremheve sine partnere, og Thomas blir bedre og bedre. Synes formidlingen her også var fin. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Janzypants skrev:

Enig :( Hadde nok store forventninger til Marte og Jive, nettopp pga den energien og utstrålingen hun har. Jeg syns kicka hennes var energiløse, og hun hang dessverre ikke helt med rytmisk i dag :(

Jeg hadde også store forventninger til Marte når hun skulle danse jive, hun er jo et energitog! Men det ble for slapt. Dumt, hun virker så nydelig.

Anonymkode: f69b2...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Tore sist med å gi poeng fordi han ikke er så dyktig? Så kan han justere poengene ut i fra hva de andre dommerne gir.

Anonymkode: 71000...32d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva var nummeret til Thomas & Rikke igjen? XX til 26400?

Anonymkode: 80a77...5a3

3

Anonymkode: 461b5...cc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...