Gå til innhold

Hvor i Norge bor du, og hvorfor trives du/trives du ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 9.43):

Bor i Kristiansand, og jeg elsker det! Passe stor by, nydelig på sommeren, fine turmuligheter og nærhet til sjø. Er født og oppvokst her, og merker jeg trenger sjøluft! Eneste negative er at vi aldri får ordentlig snø og vinter, bare slaps og noen få plussgrader. Kjøpte derfor hytte på fjellet, hvor vi er hver helg hele vinteren. Elsker snø! 

Anonymkode: 43812...f15

De ordene kan du spise nå, da vi er på dag x med snø, snø og atter snø🥶

Anonymkode: ae100...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørsta, Sunnmøre her. Trivast ikkje. For mykje sladder om alt og alle. Alle legg seg bort i alt. Mykje krangling med nabo bygda Volda. Her er ein del råning, og spelar ungdommen for høg musikk i sentrum, så trugar politiet med bot. Når det gjeld smittevernet i bygda no som koronaen held fram, er det ikkje mange som er flinke til å holde avstand, og halde dei forskjellige reglane som har blitt gitt. Dei fleste brukar heller ikkje munnbind. Eg skal flytte i sommar ;) 

Anonymkode: 8a744...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2020 den 17.22):

Grått og kjedelig på Kløfta? Hva med NordNorge da?

Anonymkode: aee71...36a

Er ikke så grått og trist i nord Norge 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo! 👏💫☀️ Har aldri bodd noe annet sted, men her er det best. Dyrt å bo men det er heldigvis mange godt betalte jobber her også. 

Anonymkode: 1b847...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiansand❤️ Født og oppvokst her. 
Elsker byen min og ville aldri bodd noe annet sted. Elsker nærheten til sjøen, fine strender fem fin. herfra, men også flotte turområder. Byen er passe stor og herlig om sommeren☀️

Anonymkode: 2dbea...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i Oslo og stortrives! Veldig bra nabolag, helt ok pris på huset jeg leier og nært jobb og fritidsliv. Er forberedt på å flytte ut på landet hvis jeg ønsker å eie fremfor å leie, men det er en femårsplan.

Anonymkode: 49e84...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 9.34):

Hva slags intoleranse er det på bygda? Har hørt flere snakke om dette, men forstår ikke helt hva det betyr? På hvilken måte gir folk der uttrykk for at de ikke tolerer deg?

Anonymkode: 3c522...dba

Jeg er ikke den du siterer, men har opplevd at mange er intolerante mot utlendinger, homofile, alt som er annerledes. Man må ikke stikke seg ut på noen måte. Det er mye baksnakking ol. 

Anonymkode: f3c30...7bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...