Love90 Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #1121 Del Skrevet 6. mai 2022 16+0 ny uke🥳 måtte inn her å fortelle at igår på morgenen så kjente jeg skikkelige bevegelser når jeg satt å spiste frokosten min i sofaen, var så voldsomt at jeg måtte dra opp genseren for å faktisk se om det syntes, og gjett om det gjorde😂 tydelig, filmet det og venninene mine og mannen så det tydelig også på snap video😂 har siden sett det flere ganger, når jeg spiser og ligger på sofaen samtidig 🙈 jeg synes det er veldig tidlig, men det er jo uten tvil bevegelser fra babyen vi ser og jeg kjenner det godt samtidig🙊 med jenta mi så jeg ikke før uke 20, så dette er tidlig altså🤣 også var vi å kjøpte oss vogn igår😂 litt tidlig men var lurt å slå til nå som det var mye med på prisen gratis, og bare 5 stk på butikken. Jenta vår har beundret vognen sammen med meg og trillet den masse inne her i stuen🥰 hun gleder seg sånn til lillebror kommer❤️ vognen vi kjøpte🤩 leste mye på hvilken vogn vi skulle ha denne gangen, da vi hadde stokke med jenta vår og den solgte vi da vi var ferdig med den for vi var ikke fornøyd med den. Dårlige hjul og demping, egner seg best som bare by vogn fant vi ut, så glad vi solgte den og heller kunne kjøpe oss en ny denne gang, unner meg en skikkelig vogn som bare er helt nydelig også, da dette er siste ungen vår🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 6. mai 2022 #1122 Del Skrevet 6. mai 2022 Så gøy med så mye bevegelser så tidlig! Gratulerer med ny vogn, den så veldig fin ut😊 elsker når man gjør sånne kupp😁 må være gøy for kommende storesøster å trille rundt på vognen mens dere venter🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 6. mai 2022 #1123 Del Skrevet 6. mai 2022 Så spennende at du kan kjenne bevegelser allerede! Akkurat den vognpakken har jeg og sikla på, den er jo nydelig!😍 men det er nok i aller tidligste laget for oss å kjøpe vogn 🙄😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 6. mai 2022 #1124 Del Skrevet 6. mai 2022 For en nydelig mage du har fått allerede! 😍 Og kjempefin vogn dere har kjøpt! Fantastisk farge! Ikke enkelt å finne frem i vognjungelen, så sikkert en stor fordel at dere vet litt hva dere vil ha sammenlignet med forrige gang Høres ut som det er en livlig liten krabat du har i magen, så gøy at du allerede både kjenner og ser bevegelsene så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 6. mai 2022 #1125 Del Skrevet 6. mai 2022 Så gøy med fin mage, vogn og bevegelse. Jeg kan endelig se bevegelsene her, og jeg er 10 uker lengre enn deg Men har sikkert 10 cm mer padding på magen også da Er sååå mye lettere å slappe av når man kjenner lille inni der. Ukene fremover kommer til å gå mye fortere tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2022 #1126 Del Skrevet 7. mai 2022 Så fin babymage! 🥰 Og gratulerer med vognkjøp - så deilig når det er i boks! Vi er godt fornøyd med vår, så dere kan glede dere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 11. mai 2022 Forfatter #1127 Del Skrevet 11. mai 2022 Ruskemor skrev (På 6.5.2022 den 10.06): Så gøy med så mye bevegelser så tidlig! Gratulerer med ny vogn, den så veldig fin ut😊 elsker når man gjør sånne kupp😁 må være gøy for kommende storesøster å trille rundt på vognen mens dere venter🥰 Kjenner det ikke hele tiden helt enda da, er mest på morgenen og kvelden egentlig, kjenner veldig lite midt på dagen😊 men gøy at jeg har sett og kjent det så tidlig, hadde aldri trodd det. tusen takk! Elsker kupp selv, spesielt når det er noe man har sett seg ut fra før😅 Mallisa skrev (På 6.5.2022 den 11.02): Så spennende at du kan kjenne bevegelser allerede! Akkurat den vognpakken har jeg og sikla på, den er jo nydelig!😍 men det er nok i aller tidligste laget for oss å kjøpe vogn 🙄😂 Ja, har sett og kjent hver dag nå, er for det meste på samme plass på magen så tydelig hvor den lille liker å ligge. Den vognpakken var bare helt super! Syntes det var litt tidlig selv å kjøpe, føler alt før OUL er litt tidlig egentlig🙈 men har forsikret meg med butikken om at hvis jeg skulle være så uheldig på OUL så får jeg byttet den inn. Hvor langt på vei er du da?😄 Fiora skrev (På 6.5.2022 den 18.54): For en nydelig mage du har fått allerede! 😍 Og kjempefin vogn dere har kjøpt! Fantastisk farge! Ikke enkelt å finne frem i vognjungelen, så sikkert en stor fordel at dere vet litt hva dere vil ha sammenlignet med forrige gang Høres ut som det er en livlig liten krabat du har i magen, så gøy at du allerede både kjenner og ser bevegelsene så godt! tusen takk! Er deilig å strutte litt og det blir varmere vær og man kan strutte enda mer🥰 nei, er mye valg når det kommer til vogn, men når jeg så den fargen der og jeg hadde lyst på den emmaljunga så var det liksom ingen tvil. Har alltid vært så glad i grønn også❤️ ja, den må være litt livlig ettersom jeg kjenner så tidlig😅 er mest på morgenen og kvelden jeg kjenner og ser utenpå. Kjenner veldig lite ellers i døgnet egentlig. Men tidlig å se det utenpå da, trodde det skulle gå flere uker til enda🙈 men søkte litt på nettet etter jeg så bevegelsene for å finne ut om det faktisk er vanlig, og det er overraskende mange som ser og kjenner bevegelser fra uke 14 altså😄 så ikke såå uvanlig som mange tror. Så er det jo noen som ikke tror på det. Men det er jo tydelig fosteret da jeg kjenner igjen bevegelsene fra sist og samtidig ser små bulinger som titter opp fra magen😄🥰 Kakaoen skrev (På 6.5.2022 den 21.21): Så gøy med fin mage, vogn og bevegelse. Jeg kan endelig se bevegelsene her, og jeg er 10 uker lengre enn deg Men har sikkert 10 cm mer padding på magen også da Er sååå mye lettere å slappe av når man kjenner lille inni der. Ukene fremover kommer til å gå mye fortere tipper jeg. Er jo veldig forskjellig hvor tidlig man ser det ja! Du ser og kjenner sikkert mye større bevegelser enn meg da. Hos meg kjenner jeg romsteringen på en måte, som om at noe rører på seg der inne samtidig som jeg ser små bulinger ut fra magen, som stikker litt opp🙈 så er ikke sånn voldsomme enda😄 så enig med deg! Mye lettere å slappe av, samtidig som det er litt sånn «nå har jeg ikke kjent på mange timer, nå må du bevege deg snart» 🙈 det er jo så tidlig hos meg så kan vel ikke forvente flere ganger om dagen helt enda, men tenker litt sånn alikevel når det er lenge siden sist bevegelse😊 Amatariel skrev (På 7.5.2022 den 23.44): Så fin babymage! 🥰 Og gratulerer med vognkjøp - så deilig når det er i boks! Vi er godt fornøyd med vår, så dere kan glede dere ja. Tusen takk🥰 Var sånn vogn du også kjøpte ja😄 så godt å høre at dere er fornøyd med den! Gleder meg allerede til å ta den i bruk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 12. mai 2022 #1128 Del Skrevet 12. mai 2022 On 5/11/2022 at 10:46 AM, Love90 said: tusen takk! Er deilig å strutte litt og det blir varmere vær og man kan strutte enda mer🥰 nei, er mye valg når det kommer til vogn, men når jeg så den fargen der og jeg hadde lyst på den emmaljunga så var det liksom ingen tvil. Har alltid vært så glad i grønn også❤️ ja, den må være litt livlig ettersom jeg kjenner så tidlig😅 er mest på morgenen og kvelden jeg kjenner og ser utenpå. Kjenner veldig lite ellers i døgnet egentlig. Men tidlig å se det utenpå da, trodde det skulle gå flere uker til enda🙈 men søkte litt på nettet etter jeg så bevegelsene for å finne ut om det faktisk er vanlig, og det er overraskende mange som ser og kjenner bevegelser fra uke 14 altså😄 så ikke såå uvanlig som mange tror. Så er det jo noen som ikke tror på det. Men det er jo tydelig fosteret da jeg kjenner igjen bevegelsene fra sist og samtidig ser små bulinger som titter opp fra magen😄🥰 Ja, det blir hyggelig å få strutte litt skikkelig uten tykke vinterjakker på! 😍 Det skjønner jeg godt! Og så deilig å ha det i boks, så slipper dere tenke noe mer på det! De sier vel at annengangs er litt flinkere til å oppleve bevegelser tidlig? Du vet jo litt hva du skulle kjenne etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #1129 Del Skrevet 13. mai 2022 Fiora skrev (19 timer siden): Ja, det blir hyggelig å få strutte litt skikkelig uten tykke vinterjakker på! 😍 Det skjønner jeg godt! Og så deilig å ha det i boks, så slipper dere tenke noe mer på det! De sier vel at annengangs er litt flinkere til å oppleve bevegelser tidlig? Du vet jo litt hva du skulle kjenne etter Er jo sant at man vet litt hvordan det kjennes ut når man har gjort det en gang før. Men samtidig så husker jeg ikke hvordan det kjentes ut før jeg kjente det igjen denne gangen😅 da falt det liksom på plass, at dette har jeg kjent før!🙈 er jo så koselig å kjenne de, og gleder meg til å kjenne det bedre. Kjennes jo godt at den enda er svak fordi bevegelsene er så svake og bulingen på magen som jeg ser er ikke kjempe tydelige enda. Men godt å kan kjenne så tidlig. Nå er jeg jo i uke 17 så begynner jo å komme der det er normalt å kan kjenne nå da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #1130 Del Skrevet 13. mai 2022 Uke 17 🥳🥳 bare akkurat 1 uke til OUL! 🥰 tenkte det var fint med en svangerskaps oppdatering igjen nå❤️ Termindato: 24.oktober 🥰 gjetter at den blir flyttet frem en dag til 23.oktober på OUL, har det på følelsen etter TUL, hun målte meg litt forskjellig, til akkurat å være den dagen som stemte, til noen dager mer🤣 men noe mange dager mer går ikke an ettersom jeg testet positiv 9 dpo, men en dag frem kan jeg gå med på. Hvor langt på vei: 17 uker 🤩🤩 babyen er nå like stor som en: babyen er 17 cm lang til sammen og på størrelse med en appelsin🤗 ukens cracings: har slitt litt med kvalme igjen i det siste, kjennes ut som jeg kanskje spiser litt lite og at matinntake må øke på, men litt vanskelig når jeg har litt dårlig matlyst fortiden. Men er det noe som jeg synes er ekstra godt så er det kiwi, appelsin og potetgull. innkjøp: vogn🤩 fineste og beste vognen synes jeg det virker som hvertfall! Kunne ikke vært mer fornøyd med den! Gleder meg til å ta den i bruk. Plager: En del luftsmerter, spesielt på kvelden og natten, kan være til tider ganske vondt, men følte jeg ble bedre etter jeg kuttet ut smoothien jeg hadde drukket hver dag. Må bare innse at tarmen min ikke er som andres og det som gjerne er bra for normale tarmer ikke er det for min. Som for eksempel for mye fiber, som gjerne skal være bra for luftsmerter er ikke noe bra for min. Har ikke en normal tarm så sånn er det bare. Vanskelig å finne sunne matvarer, spiser jeg salater, sunne smoothier osv så får jeg kjempe vondt av luftsmerter og spesielt nå som gravid. kjønn: hun som tok ultralyden sist i uke 13+4 var ganske sikker på gutt og etter jeg selv har sammenlignet med (nub teorien) så er det jo prikk lik en gutt også🙊 men så sa hun jo også at hun har tatt feil før, men var ganske sikker. Jeg tror det selv er rett ifølge nub teorien da! Men blir greit å få det helt bekreftet på OUL 😊 for oss begge så kom det helt på det samme denne gangen! Hadde et veldig sterkt ønske om jente sist, og det fikk jeg, derfor kommer det på det samme denne gangen om det er gutt eller jente! Er ikke sånn at jeg må ha en av hver som jeg har inntrykk av at mange ønsker, men skal være ærlig å si at hvis jeg hadde hatt en gutt fra før nå så tror jeg at et ønske om en jente hadde stått sterkt! Men der slipper jeg heldigvis å være nå. Og det viktigste for meg uansett er at barnet er friskt! Søvn samme som tidligere, oppe på do om natten 1-2 ganger og sliter med å sovne etterpå mest pga luftsmerter som jeg ikke får ut. Neste kontroll 20.mai! Gleder meg så mye! OUL og får også kanskje dato for planlagt ks, så vi får jo da kanskje vite fødselsdatoen, spesielt🥰 jeg må ha planlagt KS pga tidligere mage operasjoner så er det ikke anbefalt for meg å føde vaginalt. Ting jeg gleder meg til: Gleder meg veldig til 17.mai. Sist skikkelige 17.mai før corona var jo jenta vår så liten og skjønte ikke så mye av dette. Så ble det corona og ingen vanlig feiring. Så gleder meg masse i år for det blir jo den første skikkelige feiringen jenta vår har nytte av! Skal kose oss skikkelig! Barnetog, felles feiring her vi bor, middagsgjester og borgertog som vi skal se på, og masse is😎 Også gleder jeg meg veldig til OUL, samtidig litt spent! Alt var jo bra sist så forventer egentlig ikke annet nå heller, men man har alltid en frykt før OUL. Og jeg er jo litt katastrofe tenker når det kommer til graviditet, baby osv. redd for noe hele tiden. At den skal dø i magen tenker jeg på hver dag. Og når babyen kommer ut så sover jeg nesten ikke fordi jeg er redd den skal slutte å puste. Har mye angst når det kommer til graviditet og baby. Og har det litt enda på jenta mi på 4. Mannen har bursdag dagen vi skal på OUL også, jeg skriver det fordi er det noen her som kjenner meg så har de allerede kjent meg igjen tenker jeg🙈 så vi skal ligge over på Britannia hotel fra 19-20 for en liten feiring, bare meg og han! Så det gleder jeg meg masse til🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 13. mai 2022 #1131 Del Skrevet 13. mai 2022 Hurra for 17 uker👏 En uke går nok veldig fort når 17.mai er midt inni der😊 høres ut som dere har noen kjekke dager i vente, både med 17.mai feiring og Britannia 🥰 Tror noen av oss bare har mer katastrofetanker og en mer bekymret enn andre. Vi må nok bare lære og leve med det dessverre, gjøre det beste ut av alt kaoset hodet vårt lager. For jeg er også en sånn type, er ganske slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 13. mai 2022 #1132 Del Skrevet 13. mai 2022 Så koselig oppdatering, og hurra for 17 uker! Ser ut som dere har masse hyggelig å se frem til! Har kjent på den angsten i forhold til hvordan det står til der inne i magen selv, blir det stille et par timer i strekk begynner katastrofetankene å lure seg innpå med en gang 🙈 Det morsinstinktet er kraftige saker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 13. mai 2022 #1133 Del Skrevet 13. mai 2022 Gratulerer med vogn! 🥳 Jeg synes ikke det er for tidlig, ukene i 2.trimester går jo så fort 😱 Skal man komme i havn med alt uten å stresse er det jo bare kjempebra å ta ting litt og litt, spesielt hvis man får en god deal! 😁 Masse lykke til på OUL, det går nok kjempefint og gleder meg til å lese 😄 Kjenner meg skikkelig igjen i magetrøbbelet ditt 🙈 Har alltid slitt med å finne noe som passer for meg, og følte hele balansen ble snudd på hodet igjen etter jeg ble gravid 😅 Helt enig med det alle sier om fiber hvert fall, skal jeg spise brød synes jeg spelt er desidert best for min mage ☺️ Litt av alt og alt med måte (og mye ikke i det hele tatt) funker, så må man bare navigere etter beste evne, men er en innmari frustrerende prosess! Britannia blir nok kjempebra! Det er jo såå fint der nå 🤩 Skal dere spise der på kvelden også? Elsker Jonathans grill 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 13. mai 2022 #1134 Del Skrevet 13. mai 2022 Love90 skrev (8 timer siden): Uke 17 🥳🥳 bare akkurat 1 uke til OUL! 🥰 tenkte det var fint med en svangerskaps oppdatering igjen nå❤️ Termindato: 24.oktober 🥰 gjetter at den blir flyttet frem en dag til 23.oktober på OUL, har det på følelsen etter TUL, hun målte meg litt forskjellig, til akkurat å være den dagen som stemte, til noen dager mer🤣 men noe mange dager mer går ikke an ettersom jeg testet positiv 9 dpo, men en dag frem kan jeg gå med på. Hvor langt på vei: 17 uker 🤩🤩 babyen er nå like stor som en: babyen er 17 cm lang til sammen og på størrelse med en appelsin🤗 ukens cracings: har slitt litt med kvalme igjen i det siste, kjennes ut som jeg kanskje spiser litt lite og at matinntake må øke på, men litt vanskelig når jeg har litt dårlig matlyst fortiden. Men er det noe som jeg synes er ekstra godt så er det kiwi, appelsin og potetgull. innkjøp: vogn🤩 fineste og beste vognen synes jeg det virker som hvertfall! Kunne ikke vært mer fornøyd med den! Gleder meg til å ta den i bruk. Plager: En del luftsmerter, spesielt på kvelden og natten, kan være til tider ganske vondt, men følte jeg ble bedre etter jeg kuttet ut smoothien jeg hadde drukket hver dag. Må bare innse at tarmen min ikke er som andres og det som gjerne er bra for normale tarmer ikke er det for min. Som for eksempel for mye fiber, som gjerne skal være bra for luftsmerter er ikke noe bra for min. Har ikke en normal tarm så sånn er det bare. Vanskelig å finne sunne matvarer, spiser jeg salater, sunne smoothier osv så får jeg kjempe vondt av luftsmerter og spesielt nå som gravid. kjønn: hun som tok ultralyden sist i uke 13+4 var ganske sikker på gutt og etter jeg selv har sammenlignet med (nub teorien) så er det jo prikk lik en gutt også🙊 men så sa hun jo også at hun har tatt feil før, men var ganske sikker. Jeg tror det selv er rett ifølge nub teorien da! Men blir greit å få det helt bekreftet på OUL 😊 for oss begge så kom det helt på det samme denne gangen! Hadde et veldig sterkt ønske om jente sist, og det fikk jeg, derfor kommer det på det samme denne gangen om det er gutt eller jente! Er ikke sånn at jeg må ha en av hver som jeg har inntrykk av at mange ønsker, men skal være ærlig å si at hvis jeg hadde hatt en gutt fra før nå så tror jeg at et ønske om en jente hadde stått sterkt! Men der slipper jeg heldigvis å være nå. Og det viktigste for meg uansett er at barnet er friskt! Søvn samme som tidligere, oppe på do om natten 1-2 ganger og sliter med å sovne etterpå mest pga luftsmerter som jeg ikke får ut. Neste kontroll 20.mai! Gleder meg så mye! OUL og får også kanskje dato for planlagt ks, så vi får jo da kanskje vite fødselsdatoen, spesielt🥰 jeg må ha planlagt KS pga tidligere mage operasjoner så er det ikke anbefalt for meg å føde vaginalt. Ting jeg gleder meg til: Gleder meg veldig til 17.mai. Sist skikkelige 17.mai før corona var jo jenta vår så liten og skjønte ikke så mye av dette. Så ble det corona og ingen vanlig feiring. Så gleder meg masse i år for det blir jo den første skikkelige feiringen jenta vår har nytte av! Skal kose oss skikkelig! Barnetog, felles feiring her vi bor, middagsgjester og borgertog som vi skal se på, og masse is😎 Også gleder jeg meg veldig til OUL, samtidig litt spent! Alt var jo bra sist så forventer egentlig ikke annet nå heller, men man har alltid en frykt før OUL. Og jeg er jo litt katastrofe tenker når det kommer til graviditet, baby osv. redd for noe hele tiden. At den skal dø i magen tenker jeg på hver dag. Og når babyen kommer ut så sover jeg nesten ikke fordi jeg er redd den skal slutte å puste. Har mye angst når det kommer til graviditet og baby. Og har det litt enda på jenta mi på 4. Mannen har bursdag dagen vi skal på OUL også, jeg skriver det fordi er det noen her som kjenner meg så har de allerede kjent meg igjen tenker jeg🙈 så vi skal ligge over på Britannia hotel fra 19-20 for en liten feiring, bare meg og han! Så det gleder jeg meg masse til🥰❤️ Hyggelig at det går fint med deg og at du gleder deg over svangerskapet! Det blir spennende med OUL og om det er en gutt som forventet. Ønsker deg fortsatt det beste for resten av svangerskapet!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #1135 Del Skrevet 13. mai 2022 Hjertespar skrev (25 minutter siden): Hyggelig at det går fint med deg og at du gleder deg over svangerskapet! Det blir spennende med OUL og om det er en gutt som forventet. Ønsker deg fortsatt det beste for resten av svangerskapet!☺️ Hyggelig at du er innom❤️ har fulgt med dagboken din, men ikke lagt igjen spor i det siste for tenkte du da følte du måtte gjøre det tilbake da, og vil ikke du skal føle det og føle du må følge graviddagbøker for vet ikke hvor vondt det er å følge med videre på gravide når du er midt i IVF prosessen❤️ Sist jeg leste så satt du eggløsningssprøyten om jeg husker riktig? Har du vært på uttak om jeg kan spørre om det? Håper du får noen gode egg og innsett❤️🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. mai 2022 #1136 Del Skrevet 13. mai 2022 Love90 skrev (9 timer siden): Mannen har bursdag dagen vi skal på OUL også, jeg skriver det fordi er det noen her som kjenner meg så har de allerede kjent meg igjen tenker jeg🙈 så vi skal ligge over på Britannia hotel fra 19-20 for en liten feiring, bare meg og han! Så det gleder jeg meg masse til🥰❤️ Oi så mye fint! Bursdag på OUL da, og Britannia, herlig! Jeg og mannen hadde en liten "babymoon" der i november. Kjempekoselig med overnatting bare oss to, nyte velværeavdelingen der, middag og ikke minst frokost. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 13. mai 2022 #1137 Del Skrevet 13. mai 2022 Love90 skrev (2 timer siden): Hyggelig at du er innom❤️ har fulgt med dagboken din, men ikke lagt igjen spor i det siste for tenkte du da følte du måtte gjøre det tilbake da, og vil ikke du skal føle det og føle du må følge graviddagbøker for vet ikke hvor vondt det er å følge med videre på gravide når du er midt i IVF prosessen❤️ Sist jeg leste så satt du eggløsningssprøyten om jeg husker riktig? Har du vært på uttak om jeg kan spørre om det? Håper du får noen gode egg og innsett❤️🤞🏻🤞🏻 Det var omtenksomt av deg☺️ ja, det kan gå litt opp og ned om man har overskudd til å følge med i andre graviditetsdagbøker eller ikke, men jeg fulgte jo med når du prøvde og synes det er hyggelig å se at det har gått bra Akkurat nå føles det inspirerende, og gjør det enklere for meg å se for meg å komme dit selv en dag. Du kan spørre jeg var på egguttak i dag og fikk ut 7 egg. Er fornøyd med det! Og så blir det spennende å høre fra laben i morgen tidlig hvor mange som ble befruktet. Innsett blir etter planen på onsdag. Så det blir spennende framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #1138 Del Skrevet 13. mai 2022 Hjertespar skrev (32 minutter siden): Det var omtenksomt av deg☺️ ja, det kan gå litt opp og ned om man har overskudd til å følge med i andre graviditetsdagbøker eller ikke, men jeg fulgte jo med når du prøvde og synes det er hyggelig å se at det har gått bra Akkurat nå føles det inspirerende, og gjør det enklere for meg å se for meg å komme dit selv en dag. Du kan spørre jeg var på egguttak i dag og fikk ut 7 egg. Er fornøyd med det! Og så blir det spennende å høre fra laben i morgen tidlig hvor mange som ble befruktet. Innsett blir etter planen på onsdag. Så det blir spennende framover! Ja, er vanskelig å vite hvordan andre tenker. Og vet selv hvor vanskelig det kan være å være i den prosessen og samtidig se andre lykkes selv om man unner andre❤️ Godt og høre at du fikk ut 7 egg! Krysser fingrene for at de fleste blir befruktet og deler seg riktig videre! 🤞🏻 Jeg vil gjerne følge deg videre, synes det er fint å fortsette å følge de jeg har fulgt med så lenge! Heie å støtte, for vet selv at det kan bety mye i prosessen! Så forventer jeg ikke at du trenger å legge igjen spor tilbake om du skulle føle på perioder der det er vanskeligere å følge med på gravid dagbøker. Jeg snakker av erfaring da jeg selv gikk igjennom flere IVF forsøk før vi fikk jenta vår for noen år siden, derfor jeg trår varsomt hos de som holder på med IVF nå som jeg selv er gravid, ikke fordi jeg ikke vil legge igjen spor å støtte videre, men fordi jeg vet hvor tøffe perioder det kan være i den prosessen og å må skrolle seg gjennom andres lykke samtidig! Håper du lykkes snart 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 13. mai 2022 #1139 Del Skrevet 13. mai 2022 Love90 skrev (16 minutter siden): Ja, er vanskelig å vite hvordan andre tenker. Og vet selv hvor vanskelig det kan være å være i den prosessen og samtidig se andre lykkes selv om man unner andre❤️ Godt og høre at du fikk ut 7 egg! Krysser fingrene for at de fleste blir befruktet og deler seg riktig videre! 🤞🏻 Jeg vil gjerne følge deg videre, synes det er fint å fortsette å følge de jeg har fulgt med så lenge! Heie å støtte, for vet selv at det kan bety mye i prosessen! Så forventer jeg ikke at du trenger å legge igjen spor tilbake om du skulle føle på perioder der det er vanskeligere å følge med på gravid dagbøker. Jeg snakker av erfaring da jeg selv gikk igjennom flere IVF forsøk før vi fikk jenta vår for noen år siden, derfor jeg trår varsomt hos de som holder på med IVF nå som jeg selv er gravid, ikke fordi jeg ikke vil legge igjen spor å støtte videre, men fordi jeg vet hvor tøffe perioder det kan være i den prosessen og å må skrolle seg gjennom andres lykke samtidig! Håper du lykkes snart 🥰 Takk igjen for forståelsen og støtten, det er nok ikke så enkelt å navigere i dette minefeltet av følelser og «triggere» blant oss som prøver😌men det hjelper at man selv har erfart utfordringene rundt det❤️ Og ja, jeg håper også at det går bra med eggene som ble hentet i dag.🤞🏻 Satser på at det lykkes for meg også snart. Jeg skal oppdatere i dagboka mi + i prøverør-tråden, så det er bare å følge med og kommentere når du har lyst ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 18. mai 2022 Forfatter #1140 Del Skrevet 18. mai 2022 Fiora skrev (På 13.5.2022 den 13.28): Så koselig oppdatering, og hurra for 17 uker! Ser ut som dere har masse hyggelig å se frem til! Har kjent på den angsten i forhold til hvordan det står til der inne i magen selv, blir det stille et par timer i strekk begynner katastrofetankene å lure seg innpå med en gang 🙈 Det morsinstinktet er kraftige saker! Ja, skal ikke så mye til før de bekymringene kommer🙈 Yrno skrev (På 13.5.2022 den 17.49): Gratulerer med vogn! 🥳 Jeg synes ikke det er for tidlig, ukene i 2.trimester går jo så fort 😱 Skal man komme i havn med alt uten å stresse er det jo bare kjempebra å ta ting litt og litt, spesielt hvis man får en god deal! 😁 Masse lykke til på OUL, det går nok kjempefint og gleder meg til å lese 😄 Kjenner meg skikkelig igjen i magetrøbbelet ditt 🙈 Har alltid slitt med å finne noe som passer for meg, og følte hele balansen ble snudd på hodet igjen etter jeg ble gravid 😅 Helt enig med det alle sier om fiber hvert fall, skal jeg spise brød synes jeg spelt er desidert best for min mage ☺️ Litt av alt og alt med måte (og mye ikke i det hele tatt) funker, så må man bare navigere etter beste evne, men er en innmari frustrerende prosess! Britannia blir nok kjempebra! Det er jo såå fint der nå 🤩 Skal dere spise der på kvelden også? Elsker Jonathans grill 😍 Tenker jo at det ikke er tidlig også sånn sett å kjøpe vogn, men synes bare det er en liten risiko å kjøpe før vi har vært på OUL🙈 jeg også spiser mye med spelt! Det er best for min mage også😅 kjenner jeg får mye luft smerter bare jeg har fått i meg litt fiber eller spist salat, eller en smoothie så litt frustrerende da mye av de sunne tingene ofte er mye fiber😬 vi tenkte å ut å spise ja, vet ikke hvor enda, mulig det blir graffi! Er så fint på Britannia så gleder oss masse til imorgen🥰 Amatariel skrev (På 13.5.2022 den 20.40): Oi så mye fint! Bursdag på OUL da, og Britannia, herlig! Jeg og mannen hadde en liten "babymoon" der i november. Kjempekoselig med overnatting bare oss to, nyte velværeavdelingen der, middag og ikke minst frokost. Kos dere masse! Ja, er jo så fint på Britannia🤩 verd pengene når vi først drar på hotell tur alene synes vi🥰 tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå