AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #161 Skrevet 7. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vinni? 🤔 Anonymkode: 1f7d3...4cd Vunnet Anonymkode: 970ab...b0f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #162 Skrevet 7. september 2020 Esra virker å være et tvers igjennom fantastisk menneske. Vakker innvendig og utvendig. Med det herlige humøret. Heier på dem som par. Liker det dem gjør og fargevalgene deres. Ser lovende ut. Anonymkode: 601c3...6fb 22
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #163 Skrevet 7. september 2020 Tror vi får se litt biased skjevdømming framover. Rett og slett for å utgjevne konkurransen. Vi ser det hvert år. Paret med mest gullhammere gjør det aller best i ukeskonkurransen, men seieren blir tildelt noen andre. Sier seg selv at alle par må føle et håp, hvis ikke gidder dem ikke jobbe for produksjonen. Blomster-Finn irriterer meg noe jævlig. Skjønner ikke hvorfor han er dommer, og har lik vekting som han der snekkeren. Finn er utdatert. Er også irriterende at det skal være så vanvittig fokus på f.eks blomsterkassene, når det er snekkerarbeid og interiør som virkelig betyr noe. Er jo også håpløst når ingen par klarer å gjøre seg ferdig uke etter uke med det egentlige oppdraget, derav pga de unødvendige blomstrene måtte vært plantet. Anonymkode: 601c3...6fb 20
Wera1 Skrevet 7. september 2020 #164 Skrevet 7. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror vi får se litt biased skjevdømming framover. Rett og slett for å utgjevne konkurransen. Vi ser det hvert år. Paret med mest gullhammere gjør det aller best i ukeskonkurransen, men seieren blir tildelt noen andre. Sier seg selv at alle par må føle et håp, hvis ikke gidder dem ikke jobbe for produksjonen. Blomster-Finn irriterer meg noe jævlig. Skjønner ikke hvorfor han er dommer, og har lik vekting som han der snekkeren. Finn er utdatert. Er også irriterende at det skal være så vanvittig fokus på f.eks blomsterkassene, når det er snekkerarbeid og interiør som virkelig betyr noe. Er jo også håpløst når ingen par klarer å gjøre seg ferdig uke etter uke med det egentlige oppdraget, derav pga de unødvendige blomstrene måtte vært plantet. Anonymkode: 601c3...6fb Enig. Hva betyr det at det er blomsterkasser utenfor når det bare er et halvt kjøkken på plass 😅 8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #165 Skrevet 7. september 2020 Esra og Arber er jo bare helt nydelige sammen. Til og med når de «krangler» så er de jo høflige mot hverandre! Anonymkode: adbce...375 22
Kjetil E Skrevet 7. september 2020 #166 Skrevet 7. september 2020 2 timer siden, Lady Lovelylocks skrev: Hva er innkjøpspris på en sånn hytte da? Kanskje litt dårlig forklart, selvkost er kanskje mer rett å si.. Det vil si prisen for matrialer, innventar samt arbeid som er gjort i forkant av at deltagerne startet. Så vidt jeg forstodt. Og det fikk de tilbud om før de ble lagt ut for salg. 1
Kjetil E Skrevet 7. september 2020 #167 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror vi får se litt biased skjevdømming framover. Rett og slett for å utgjevne konkurransen. Vi ser det hvert år. Paret med mest gullhammere gjør det aller best i ukeskonkurransen, men seieren blir tildelt noen andre. Sier seg selv at alle par må føle et håp, hvis ikke gidder dem ikke jobbe for produksjonen. Blomster-Finn irriterer meg noe jævlig. Skjønner ikke hvorfor han er dommer, og har lik vekting som han der snekkeren. Finn er utdatert. Er også irriterende at det skal være så vanvittig fokus på f.eks blomsterkassene, når det er snekkerarbeid og interiør som virkelig betyr noe. Er jo også håpløst når ingen par klarer å gjøre seg ferdig uke etter uke med det egentlige oppdraget, derav pga de unødvendige blomstrene måtte vært plantet. Anonymkode: 601c3...6fb Har inntrykk av at Lars er en veldig objektiv dommer, for han er det rett og slett det arbeidet som teller. Men at Finn og Aina nok får sine favoritter er det lite tvil om. 12
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #168 Skrevet 8. september 2020 På 5.9.2020 den 13.39, Kjetil E skrev: Da er det vel det paret naboene stemmer på som vinner. Mener det har vært slik ihvertfall. I teorien. Men produksjonen vet jo hvem hytteneboene har stemt på og de bestemmer så hvem som skal få gullhamre av dommerne slik at det "riktige" paret vinner. Burde vært ulovlig, men sånn er det. Anonymkode: eb34c...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #169 Skrevet 8. september 2020 Blir jo helt utrolig jalla med disse konkurransene når de har så dårlig tid. I tillegg er jo alt de lager bare ræl og helt unødvendig. Kunne kanskje heller hatt kobkurranser som passet litt bedre til det de driver med? Mener altså at konkurransene stjeler jobbetid, ikke at tiden på konkurransene er kort. Anonymkode: 7b2c1...898 2
Grønt blad Skrevet 8. september 2020 #170 Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om han "blomster-Finn" egentlig er så klin sprø i virkeligheten også. Eller om han bare forsøker å gjøre seg til for å skape mest mulig "dramatikk" foran alle TV-kameraene.... Anonymkode: d82e2...ec8 Hva gjør at du synes han er klin sprø? Noe eksentrisk, ja, men langt fra sprø. 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #171 Skrevet 8. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på om han "blomster-Finn" egentlig er så klin sprø i virkeligheten også. Eller om han bare forsøker å gjøre seg til for å skape mest mulig "dramatikk" foran alle TV-kameraene.... Anonymkode: d82e2...ec8 Kan ikke akkurat si at jeg opplever han sånn. Anonymkode: 14846...6a3 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #172 Skrevet 8. september 2020 18 timer siden, Lady Lovelylocks skrev: Hva er innkjøpspris på en sånn hytte da? Bare å se på Finn.no, alle hyttene i dette området (lysern strandpark) er helt nye og selges til fastpris. Anonymkode: 4016c...d65
Prelunia Skrevet 8. september 2020 #173 Skrevet 8. september 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Esra og Arber er jo bare helt nydelige sammen. Til og med når de «krangler» så er de jo høflige mot hverandre! Anonymkode: adbce...375 Enig. Aldri sett noen krangle med hverandre så høflig, og bare det at de definerte det som diskusjon gjør at de blir ennå søtere. Arber "Kan du flytte de fingrene dine?.... vær så snill " 😂 12
Ariana807 Skrevet 9. september 2020 #174 Skrevet 9. september 2020 Jeg tenkte det allerede første episode denne uke , men jeg lurer på om faktisk grønt lag kan stikke av med Hammeren denne uken. Jeg tror at alle lagene kommer til å komme seg relativt godt i mål, men bare noe sier meg at kanskje de nede ved vannet vinner. Håper jo at det gule laget i skogen kunne stukket av med en tredje hammer også da 😄 Gleder meg til ukesfinalen i morgen 😄
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #175 Skrevet 9. september 2020 I jodelkanalen @sommerhytta blir det diskutert at Jeanett og Jerry egentlig ikke har råd til de møblene de har i hytta, med det budsjettet de får. Så hvor kommer møblene fra? Dette skjedde i fjor også, og produksjonen ser ikke ut til å ha gjort noen endringer i hvordan dette blir håndtert. J&J ligger kanskje ikke godt an til å vinne, slik som KK gjorde i fjor, men rett skal da være rett!! Hadde håpet at de skulle lære fra i fjor, men det var vel for mye å håpe på.. Levi og Øyunn + flere av deltagerne er ofte i jodelkanalen og svarer på ting, og Levi har sagt at de ikke får lov til å lure produksjonen ved at for eksempel en venn legger ut noe på finn som de får kjøpe billig, og at de ikke kan samle opp ukesbudsjettene og bruke dem litt her og der. Budsjettet for den uka er bare for den uka. Det sto også at de ikke fikk lov til å ta med møbler hjemmefra, hvis jeg ikke husker helt feil. Så hvordan kan dette skje? Håper grønt lag vinner denne uka, det hadde vært så kjekt for dem! Og de har vært mer gira denne uka fordi de får til ting, så håper de får en skikkelig premie for det. Det kan gi dem et lite boost. Anonymkode: 53d0d...0cd 3
Gjest loveli Skrevet 9. september 2020 #176 Skrevet 9. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I jodelkanalen @sommerhytta blir det diskutert at Jeanett og Jerry egentlig ikke har råd til de møblene de har i hytta, med det budsjettet de får. Så hvor kommer møblene fra? Dette skjedde i fjor også, og produksjonen ser ikke ut til å ha gjort noen endringer i hvordan dette blir håndtert. J&J ligger kanskje ikke godt an til å vinne, slik som KK gjorde i fjor, men rett skal da være rett!! Hadde håpet at de skulle lære fra i fjor, men det var vel for mye å håpe på.. Levi og Øyunn + flere av deltagerne er ofte i jodelkanalen og svarer på ting, og Levi har sagt at de ikke får lov til å lure produksjonen ved at for eksempel en venn legger ut noe på finn som de får kjøpe billig, og at de ikke kan samle opp ukesbudsjettene og bruke dem litt her og der. Budsjettet for den uka er bare for den uka. Det sto også at de ikke fikk lov til å ta med møbler hjemmefra, hvis jeg ikke husker helt feil. Så hvordan kan dette skje? Håper grønt lag vinner denne uka, det hadde vært så kjekt for dem! Og de har vært mer gira denne uka fordi de får til ting, så håper de får en skikkelig premie for det. Det kan gi dem et lite boost. Anonymkode: 53d0d...0cd TV2 kan ikke slå hardt ned på juks blant deltakerne når de selv jukser for å få "riktig" vinner. Neida, men det ødelegger jo hele programmet at det ikke er likt for alle. Jeg ser bare på ukesfinalene for å boikotte programmet mest mulig. Det som skjedde i fjor var virkelig ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #177 Skrevet 9. september 2020 Når Jeanette sier "det er mange på jobben som ikke tåler meg før kl 12!" 😂😂 Elsker det. Hun kan ikke mye, men hun virker å være et arbeidsjern. Litt som Miriam (?) i fjor. Hun blonde som fuga badet uten å tørke av. 😄 Anonymkode: 1d877...f93 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #178 Skrevet 9. september 2020 19 timer siden, Prelunia skrev: Enig. Aldri sett noen krangle med hverandre så høflig, og bare det at de definerte det som diskusjon gjør at de blir ennå søtere. Arber "Kan du flytte de fingrene dine?.... vær så snill " 😂 Jeg blir nesten på gråten av de der to... hver episode begynner jeg nesten å sippe her fordi de er så søte sammen. Det er noe utrolig uskyldig over de. Som to små alver oppi skogen der😂 Fineste menneskene jeg noen gang har sett på tv🥰 Anonymkode: 824d0...d66 16
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #179 Skrevet 9. september 2020 Jeg vet ikke om det er tv2 som gir oss et feil bilde, men det virker jo som om Jerry blir mye mer usikker og «knotete» når Jeanett er tilstede. Får helt vondt av ham, jeg. Anonymkode: 970ab...b0f 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #180 Skrevet 9. september 2020 6 timer siden, loveli skrev: TV2 kan ikke slå hardt ned på juks blant deltakerne når de selv jukser for å få "riktig" vinner. Neida, men det ødelegger jo hele programmet at det ikke er likt for alle. Jeg ser bare på ukesfinalene for å boikotte programmet mest mulig. Det som skjedde i fjor var virkelig ikke bra. Hvordan mener du TV 2 jukser for å få riktig vinner? En ting er at deltagerne kanskje får inn ting som er mer verdt enn de har lov til, men det er jo ikke noe TV 2 går inn for? Worst case så er det vel dårlig håndhevelse av reglene, men de har jo ingenting å vinne på å peke ut en vinner foran noen andre. Irriterer meg litt sånne utsagn, da skal man ha gode bevis isåfall altså. Anonymkode: fed61...180 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå