Gå til innhold

Sommerhytta 2020.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Potetjinta skrev:

Spoiler om hvem som vant:

Spoiler

Nå visste jeg det allerede også, men sikkert greit å bruke spoiler-knappen... 

Anonymkode: d8e00...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vis skjult innhold

Nå visste jeg det allerede også, men sikkert greit å bruke spoiler-knappen... 

Anonymkode: d8e00...928

Oi, ja absolutt lurt. Jeg prøver å endre det, men kan ikke se at jeg får gjort det?

Skrevet
3 minutter siden, Potetjinta skrev:

ØL. Det er utrolig urettferdig, de fortjente det aller minst!

Fy fadern, veit du hvor mange du ødela spenningen for nå.

Anonymkode: 27770...1cb

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Potetjinta skrev:

Spoiler

Faen. Da gidder jeg ikke se finalen😭

Anonymkode: adbce...375

• Liker 2
Skrevet

Men hvem går inn i en tråd om sommerhytta når finalen er i gang hvis man IKKE vil vite hvem som vant da🙄 Jeg gikk inn for å se en spoiler jeg for jeg liker å være forberedt! Jeg er en av de som elsker spoilere😅 Så nå slipper jeg å se det!

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Faen. Da gidder jeg ikke se finalen😭

Ikke jeg heller. De fortjente den minst 

Anonymkode: 305df...b89

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har gått på TV nå og er offentlig. Så, nå regnes det ikke som en spoiler lenger. Jeg elsker spoilere selv, derfor jeg pleier å trykke meg inn i tråder som denne😳😳

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem går inn i en tråd om sommerhytta når finalen er i gang hvis man IKKE vil vite hvem som vant da🙄 Jeg gikk inn for å se en spoiler jeg for jeg liker å være forberedt! Jeg er en av de som elsker spoilere😅 Så nå slipper jeg å se det!

Du liker å vite på forhånd, men langtifra alle vil vite det. Trodde de fleste skjønte at man ikke publiserer resultatet av finalen på denne måten. 

Skrevet
8 minutter siden, Potetjinta skrev:

ØL. Det er utrolig urettferdig, de fortjente det aller minst!

Hvordan kan du sitte og mene at de fortjener det minst? Alle der inne fortjente å vinne! Hvem er du til å uttale deg så bastant om det? Har du vært der? Har du sett hyttene på nært hold? Har du filmet de alle timene de var der? Nei! Alle fortjente å vinne, alle har stått på. Herregud, folk må seriøst skjerpe seg her inne. Er dere 10 år? Her kunne det blitt hvem som helst som vant. Hyttenaboene har bevisst stemt på de som er unge. 

Anonymkode: ff0f7...8ea

• Liker 15
Skrevet

Du liker å vite på forhånd, men langtifra alle vil vite det. Trodde de fleste skjønte at man ikke publiserer resultatet av finalen på denne måten. 

Men nå er det ferdig på TV. Man bør ikke gå inn i en tråd om Sommerhytta om man ikke ønsker å vite resultatet. Her må vi kunne diskutere utfallet. Er sjukt misfornøyd med vinnerne😖

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. De fortjente den minst 

Anonymkode: 305df...b89

På hvilket grunnlag? For en sutregjeng her inne. Alle har jobba beinhardt! Alle fortjente å vinne! 

• Liker 5
Skrevet

Er det spilt inn i år? 

I så fall ikke så veldig covid 19 vennlig med alle de ulike venner/familie menneskene stappa inn i et lite hus? 

Anonymkode: a5417...8b9

• Liker 4
Skrevet

Hvordan kan du sitte og mene at de fortjener det minst? Alle der inne fortjente å vinne! Hvem er du til å uttale deg så bastant om det? Har du vært der? Har du sett hyttene på nært hold? Har du filmet de alle timene de var der? Nei! Alle fortjente å vinne, alle har stått på. Herregud, folk må seriøst skjerpe seg her inne. Er dere 10 år? Her kunne det blitt hvem som helst som vant. Hyttenaboene har bevisst stemt på de som er unge. 

Synes de hadde dårligst byggteknikk. De vant jo utelukkende pga interiør og design. Selvom de «kom seg» var det den og JJ sin hytte med mest byggtekniske mangler😫

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Potetjinta skrev:

Det har gått på TV nå og er offentlig. Så, nå regnes det ikke som en spoiler lenger. Jeg elsker spoilere selv, derfor jeg pleier å trykke meg inn i tråder som denne😳😳

Programmet er ju ikke  ferdig!

Anonymkode: a6dc2...121

• Liker 5
Skrevet

Er det spilt inn i år? 

I så fall ikke så veldig covid 19 vennlig med alle de ulike venner/familie menneskene stappa inn i et lite hus? 

Anonymkode: a5417...8b9

Spilt inn i fjor sommer. :)

Anonymkode: 934ad...d10

• Liker 3
Skrevet

Programmet er ju ikke  ferdig!

Anonymkode: a6dc2...121

Det er ferdig nå hos meg...🤔

Skrevet
1 minutt siden, Potetjinta skrev:

Da ser ikke du på lineær tv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva i all verden! Hvordan i all verden! Hva søren! Lars sin hammer var jeg helt sikker på. Den ... hvordan... jeg .., jeg trodde når de startet med nabo hammeren så var det som jeg tenkte. Men rettere det ble som tanke eksperimentet mitt... jeg ... jeg er målløs. Gult lag burde virkelig fått hammeren til Lars. De har vist en så sinnsyk progresjon i snekkerferdigheter. Allerede første uken fra å ikke vite hvordan isolasjon skulle settes inn, til å få masse skryt av finishen. Hvordan kunne Lars sin hammer gå til blått lag? Nei jeg er faktisk målløs! 😧 Ser at den kanskje ser ut som om blått lag vant, slik jeg skriver det. De gjorde ikke det. Jeg er ikke direkte like oppgitt over hvem som vant, men over Lars sin hammer! 

Endret av Ariana807
  • Liker 21
Skrevet
Spoiler

Er sååååå glad ❤️

Og se Øyunn gjorde meg rørt 🙈😂

Gratulerer så mye ❤️

Alle verdige vinnere. Og si noe annet syns jeg er tull

Anonymkode: 12e6f...fbd

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, Potetjinta said:

Man skal vel ikke spoile før det er ferdig på lineær TV.. Neste gang kan du bruke spoilerboks just in case.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...