AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #841 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, tirben skrev: Mine favoritter vant i år som i fjor. Jeg likte Øyunn og Levis hytte best, og synes de hadde en fantastisk progresjon. Likte også tomten hytta lå på. Jeg likte fargene de valgte og stilen deres. Synes selvfølgelig synd på de som ikke vant, og det må være bittert etter 10 ukers hard jobbing. Men sånn er konseptet, og det vet deltakerne. Synes det er tåpelig at mange her mener at det er feil par som vant bare fordi de holdt med et annet par. Men det er jo alltid sånn i en konkurranse når laget man selv ikke heier på taper? 🙄 Og det er veldig mange her inne som skriver at de syntes riktig par vant... Anonymkode: 7d21e...9e5 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #842 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg syntes Ø&L fortjente å vinne. Likte hytten deres godt. Men jeg er enig i at Lars sin utdeling av hammeren var patetisk. Han har selv nevnt at han ikke liker finish og endel tekniske løsninger. Er det slik at de som går inn med absolutt best og skjev fordelt snekkerkunnskap ift. andre deltakere før konkurransen, uansett skal vinne den hammeren i finalen da? Nå gir heller ikke hammeren fra i fjor til haldenparet mening. Føler også det er noe alvorlig galt med fordelingen av stemmer når e&a kommer dårligst ut av alle parene for øvrig. Syntes alle parene var flinke. Forstår at J&J var litt knust av å ikke få Finn sin hammer. Det var nok et lite håp der. Jeg syntes personlig at alle utenom dem hadde veldig kjedelige uteområder. Leste at de er det eneste paret som vurderer å kjøpe hytten. Håper de ender opp med å gjøre det! Anonymkode: 2e567...daa 6
Ariana807 Skrevet 22. oktober 2020 #843 Skrevet 22. oktober 2020 5 minutter siden, tirben skrev: Mine favoritter vant i år som i fjor. Jeg likte Øyunn og Levis hytte best, og synes de hadde en fantastisk progresjon. Likte også tomten hytta lå på. Jeg likte fargene de valgte og stilen deres. Synes selvfølgelig synd på de som ikke vant, og det må være bittert etter 10 ukers hard jobbing. Men sånn er konseptet, og det vet deltakerne. Synes det er tåpelig at mange her mener at det er feil par som vant bare fordi de holdt med et annet par. For meg er det ikke direkte at «feil par vant» selv om jeg heier på gult lag og ønsket at de skulle vinne. Det har med at Lars sin hammer virkelig skulle gått til gult lag. Jeg var bombesikker på at de kom til å få det, ekstra spesielt etter runden Lars hadde på hytta. Og så bare ... blått lag... 😧 Det er mer måten det er blitt gjort på, som får det til å virke som at tv2 driver med «utvelging» av hvem som «kan» vinne. Jeg sier ikke at det er slik, men er slik det oppfattes av mange i tråden. Denne seieren ble bare feil, men måten Lars sin hammer ble delt ut. 14
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #844 Skrevet 22. oktober 2020 Kan noen ordne i stand en spleis til E&A??? Anonymkode: c4f48...576 13
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #845 Skrevet 22. oktober 2020 23 og 25 år? Trodde de var mye mer enn det. Anonymkode: 16d85...cc3 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #846 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 23 og 25 år? Trodde de var mye mer enn det. Anonymkode: 16d85...cc3 Men det er de ikke. Anonymkode: 0d676...1b2 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #847 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen ordne i stand en spleis til E&A??? Anonymkode: c4f48...576 Holder med! Anonymkode: 0d676...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #848 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, tirben skrev: Mine favoritter vant i år som i fjor. Jeg likte Øyunn og Levis hytte best, og synes de hadde en fantastisk progresjon. Likte også tomten hytta lå på. Jeg likte fargene de valgte og stilen deres. Synes selvfølgelig synd på de som ikke vant, og det må være bittert etter 10 ukers hard jobbing. Men sånn er konseptet, og det vet deltakerne. Synes det er tåpelig at mange her mener at det er feil par som vant bare fordi de holdt med et annet par. Men se litt større på det: Dette er et interiør og snekkerprogram. Ø&L hadde mange skjønnhetsfeiler, blant annet på badet med sprukket fuger og en hjemmesnekret silikonlist for å dekke over skjeve fliser og for å nå helt inn til dørstokken. I tillegg er det ikke bedre enn middelmådig blant annet på gjesterommet. Dem er langt unna finishen til E&A når det kommer til listing også. E&A er Sommerhyttas aller beste snekkere tvers igjennom hytta, og selv ikke Lars kunne sette fingern på noe. E&A var like mye på scratch som Ø&L. At Lars ga sin hammer til M&C er jo en skandale, med tanke på feile han fant hos M&C. Progresjon betydde ingenting heller, tydeligvis. Ø&L har kjørt interiøret med paller, gamle skap og kontorhyller, noe som for øvrig ikke er særlig innbringende. Enkelt er det også. Atlfor enkelt! E&A har en mer moderne og behagelig stil, og virker mer gjennomført. At du likte demmes best, betyr ikke at det var en rettferdig seier. Derav reaksjoner. Anonymkode: 601c3...6fb 14
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #849 Skrevet 22. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen ordne i stand en spleis til E&A??? Anonymkode: c4f48...576 Tror ikke det nytter. Det ble opprettet til Jostein og Emma i fjor, og det ble støy rundt det. Det kom vel inn 400.000 før den ble stoppet. Hva som skjedde med pengene er det ingen som vet. Anonymkode: 601c3...6fb
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #850 Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes det er helt latterlig hvordan Tv2 kjører denne serien. Er visstnok ikke viktig hvordan hytta henger sammen, så lenge den ser pen ut. Hva F... er vitsen med å la noen som kanskje må totalrenovere vinne? Det henger jo ikke sammen, det er dårlig håndverk fra tidlig start, men jøss, heng et bilde over, så er det ute av syn, ute av sinn. Det burde kun vært en av to mulige vinnere: AE eller MC. De hyttene henger hvertfall sammen. Anonymkode: d8e00...928 Kanskje fordi det er den hytta de tjener minst på å selge? De andre hyttene er gode nok til å få solgt, dermed tjener tv2 masse penger. Men når det er sagt så var det artig å se gleden til ØL 😀 Artig at et par som har vært sammen kun 1 år vinner hytte 😅 Anonymkode: 960ca...e3f 4
flettekurv Skrevet 22. oktober 2020 #851 Skrevet 22. oktober 2020 Ufattelig skuffet over Lars, men tv2 gjør det igjen. Alt er rigget. Som sist sesong. Liker kjempe godt Øyunn å Levi! Kjekt de vant, men som noen andre her poengterer, Arber og Esra kom på sisteplass !!!!, det er helt sykt. Gjorde vondt å se finalen.. 😥 14
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #852 Skrevet 22. oktober 2020 Gratulerer Øyunn og Levi! Så koselig hytte de har laget, synes det var den fineste av de alle. Som Finn har sagt «de gjør gråstein til gull». For en fantastisk progresjon. Skikkelig glad for de🎉 Alle hadde fortjent hytta synes jeg, fine folk! Men er veldig fornøyd med at en så nøktern og koselig hytte vant😊 Stor kontrast til de to siste sesongene! Anonymkode: 845bb...95f 12
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #853 Skrevet 22. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere klar over at E&A kom sist i hele Sommerhytta? Sisteplass.....! 3 gullhamre mot alle andres 4.... Ifølge dommerne var dem "dårligst" av alle gjennom 10 uker, og fikk heller ingen gullhamre i finalen fra dem. Jeg klarer ikke få hodet mitt rundt dette. Jeg forstår det rett og slett ikke. Og så ble dem stemt frem som vinnere av naboene. Minner om at Lars fant ikke en eneste feil hos dem, som eneste paret, enda han myset. Sisteplass på E&A altså. Korrelasjonen mellom gullhamre og sluttprodukt er jo helt på bærtur. Nei. Jeg trodde jeg skulle akseptere at Ø&L vant. Men jeg gjorde visst ikke det. Tror nok at grunnene til det er Lars tilbakemeldinger på runden sin og sitt syke valg av gullhammer, samt at naboene stemte E&A fram som vinnere. Ja nei. Mine medfølelser går til Esra og Arber. Jeg kan ikke få sagt det nok. Dem er blitt ranet. Anonymkode: 601c3...6fb Ingen har blitt ranet 🙄 Har du hørt om klipping og liming. Lars har sikkert funnet mye som ikke ble nevnt på tv hos EA, og dessuten så var MC hytta bedre teknisk. Anonymkode: 960ca...e3f 10
tirben Skrevet 22. oktober 2020 #854 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi det er den hytta de tjener minst på å selge? De andre hyttene er gode nok til å få solgt, dermed tjener tv2 masse penger. Men når det er sagt så var det artig å se gleden til ØL 😀 Artig at et par som har vært sammen kun 1 år vinner hytte 😅 Anonymkode: 960ca...e3f Tror du det var grunnen til at KK vant i fjor også? Hvis det var grunnen til å kåre vinneren, så burde vel Miriam og mannen hennes vunnet i fjor? 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #855 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, flettekurv skrev: Ufattelig skuffet over Lars, men tv2 gjør det igjen. Alt er rigget. Som sist sesong. Liker kjempe godt Øyunn å Levi! Kjekt de vant, men som noen andre her poengterer, Arber og Esra kom på sisteplass !!!!, det er helt sykt. Gjorde vondt å se finalen.. 😥 Ja, det ønsker jeg å poengtere, i tilfelle noen føler seg krenka: Jeg liker også Ø&L. To flotte mennesker med fantastisk samhold. Beundringsverdig. Dem har jobbet og stått på så blodet har sprutet, og fortjener sånn sett å vinne. Alle gjør egentlig det. Men sluttproduktet, altså hytta som helhet, var nok ikke den beste selv om dem på en uforståelig måte vant. Anonymkode: 601c3...6fb 8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #856 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, tirben skrev: Tror du det var grunnen til at KK vant i fjor også? Hvis det var grunnen til å kåre vinneren, så burde vel Miriam og mannen hennes vunnet i fjor? Ikke nødvendigvis, nei. Anonymkode: 960ca...e3f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #857 Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det spilt inn i år? I så fall ikke så veldig covid 19 vennlig med alle de ulike venner/familie menneskene stappa inn i et lite hus? Anonymkode: a5417...8b9 Du skjønner vel at det ikke er spilt inn i år🙄🤦🏼♀️ Anonymkode: ff0f7...8ea 14
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #858 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen har blitt ranet 🙄 Har du hørt om klipping og liming. Lars har sikkert funnet mye som ikke ble nevnt på tv hos EA, og dessuten så var MC hytta bedre teknisk. Anonymkode: 960ca...e3f Ehm, Lars står jo og sier at han ikke finner noe, selv om han myser. Han poengterte feil hos alle andre parene, bortsett fra hos E&A. Hadde E&A hatt feil, så hadde nok han nevnt noe annet. Dessuten ser man jo selv at finishen til E&A er noe annet enn de andre parene. Hva mener du med "bedre teknisk"? Forklar. Anonymkode: 601c3...6fb 14
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #859 Skrevet 22. oktober 2020 Synes Mikkel uttaler seg ufint. Sønnen er mye mer voksen enn han! Alle fortjente de å vinne. Konkurranse er konkurranse. Anonymkode: ff0f7...8ea 21
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #860 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ehm, Lars står jo og sier at han ikke finner noe, selv om han myser. Han poengterte feil hos alle andre parene, bortsett fra hos E&A. Hadde E&A hatt feil, så hadde nok han nevnt noe annet. Dessuten ser man jo selv at finishen til E&A er noe annet enn de andre parene. Hva mener du med "bedre teknisk"? Forklar. Anonymkode: 601c3...6fb Du skjønner vel at programmet er klippet? Han har nok sagt flere ting, og sett over andre ting, som ikke kommer med. Det er lov å bruke hodet. I alle fall sette seg inn i hvordan TV-programmer fungerer🙄 Anonymkode: ff0f7...8ea 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå