Oppland Skrevet 23. oktober 2020 #901 Skrevet 23. oktober 2020 De tre andre hyttene blir vell lagt ut for salg? Jeg tenker litt slik at TV2 får sikkert mer for de hyttene enn Ø og L sin som var minst.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #902 Skrevet 23. oktober 2020 Flashback fra i fjor altså: "Seieren skaper misnøye" Ø&L Sommerhytte blir omtalt som "fretex-hytta" i sosiale medier. Det er ikke fra KG det uttrykket stammer fra, men fretex-hytta virket å være passende. Tenk å vinne sommerhytta på ubehandlet pallemøbler, gamle kontormøbler og skap som burde vært kastet for 20 år siden. Hadde dem i det minste skrapt, ordnet til og/eller malt noe av dette, så kanskje.... Et tilpasset og overflatebehandlet pallebord, f.eks malt i hvitt, med glassplate på kan bli riktig fint. Men neida. Ubehandlede paller som sofa og senger. Mon tro om et par neste år vinner på å gjøre det likens? Garantert ikke. https://www.dagbladet.no/kjendis/seieren-skaper-misnoye/72984103 Anonymkode: 601c3...6fb 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #903 Skrevet 23. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem som helst kan lage en fake konto med fullt navn, profilbilde osv. Man må være kritisk. Jeg sier ikke det er ham, men at det er en facebook-konto betyr ikke at det er rett person. Hacking osv er også mulig. Man bør være forsiktig med å gi videre antatt informasjon. Anonymkode: 79f58...c90 Det får da være grenser for å være kritisk. Jeg er kritisk nok, og jorda er ikke flat. Han er sitert i aviser på nett også. Det er ham. Anonymkode: 04e7b...e1c 5
Gjest loveli Skrevet 23. oktober 2020 #904 Skrevet 23. oktober 2020 https://map.lyserenstrandpark.no/nosa-furuly-nr61/ Hytta til EA er solgt. Hvor kan jeg se hvordan den ser ut inni? Var det gjort mye forandringer før salg?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #905 Skrevet 23. oktober 2020 På 14.10.2020 den 11.26, AnonymBruker skrev: Noe kluss med en gammel sitering her. Jeg syns faktisk e og a var de dårligste. Nettopp fordi de var så nøye De utviklet seg ikke, og de endret på hytta for og tekkes Aina. De hadde ingen personlig stil, det hadde faktisk Ø og L. E og A var konforme og joda, de fikk skryt for å være dyktige. Men det ble liksom til at de aldri gjorde noe ekstra ut av det. Ble overrasket over at Finn ikke ga J og J hammer, haha. Så Jeanett sa det var litt kjærlighetssorg og det ser jeg. Ja, Mikkel kommenterer selv på Facebook. Jeg har vært kritisk til Mikkel hele sesongen, men igår heiet jeg faktisk på J og J og M og C. Mye fordi de hadde personlige hytter som faktisk var laget med et mål. E og A fikk nabohammeren og det forstår jeg - en trygg og fin hytte hvor alle kan bo. Jeg er sjokkert over at folk starter spleis for dette unge paret, når det var fair play. Min favoritt(j&j) vant ikke, men da E og A fikk nabohammeren ble jeg lei meg og tenkte faen, nå vinner de. Så jeg er fornøyd med at noen andre vant, haha Anonymkode: 7b2c1...898 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #906 Skrevet 23. oktober 2020 Har ikke fulgt med. Men hører folk sier de er det mest politisk korrekte paret. Kjøper gjenbrukt osv. Anonymkode: d5d86...6ca 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #907 Skrevet 23. oktober 2020 Interessant at så mange mener alt er «staget» av produksjonen. Hvorfor tror folk det? Hva vinner produksjonen på det? Hyttene blir jo strippet ned whatsoever, så det er ikke sånn at TV2 tjener noe på at de tre andre hyttene har «bedre» håndtverk. ØL vant hammern sin fra Finn og naboene. Ser at mange klager på at snekkerarbeidet deres på badet er dårlig, men de vant jo ikke hammer fra Lars, og heller ikke baderomsuka, så det er ingen grunn til å klage på det? Kan være enig i at det er nesten litt for dumt at en hammer fra Finn er verdt like mye som en hammer fra Lars. Men det er nå sånn programmet er (dessverre?) Hate the game, not the players. Håper Øyunn og Levi koser seg masse i den nye hytta deres. De har virkelig stått på og fortjener hytta uansett hva bitre nettroll sier. Anonymkode: 16b9f...391 12
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #908 Skrevet 23. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har virkelig stått på og fortjener hytta uansett hva bitre nettroll sier. Anonymkode: 16b9f...391 Hvorfor produksjonen har staget skulle jeg til å svare deg på. Fair spørsmål det, men der er gode svar på dette også. Du hadde også noen punkter til jeg hadde lyst til å diskutere med deg, men når du avslutter innlegget ditt med reinspikket hersketeknikk og oppgulp på forhånd til dem som skal svare deg, så lar jeg innlegget ditt fint få passere. Anonymkode: 601c3...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #909 Skrevet 23. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Det får da være grenser for å være kritisk. Jeg er kritisk nok, og jorda er ikke flat. Han er sitert i aviser på nett også. Det er ham. Anonymkode: 04e7b...e1c I hvilke nettaviser kan jeg finne det? Anonymkode: 14846...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #910 Skrevet 23. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det får da være grenser for å være kritisk. Jeg er kritisk nok, og jorda er ikke flat. Han er sitert i aviser på nett også. Det er ham. Anonymkode: 04e7b...e1c Som sagt, jeg sier ikke at det ikke er ham, men man blir sjeldent for kritisk til kilder. Jorda er ikke flat, hersketeknikk for å poengtere (?) - vær saklig heller, man må ikke være spydig for å få frem synspunkt. Anonymkode: 79f58...c90
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #911 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg skjønner ikke vitsen med den Spleisen, hva skal de pengene brukes til? Hytta er jo allerede solgt, så de kan ikke brukes til å kjøpe den hvertfall😳 Anonymkode: 16ebd...148 12
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #912 Skrevet 23. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, jeg sier ikke at det ikke er ham, men man blir sjeldent for kritisk til kilder. Jorda er ikke flat, hersketeknikk for å poengtere (?) - vær saklig heller, man må ikke være spydig for å få frem synspunkt. Anonymkode: 79f58...c90 Det er Mikkel sin egne Facebookprofil. Det er ikke noe å være kritisk til. Ville vært veldig rart om noen skulle opprette en falsk Facebookprofil for Mikkel, flere år før sommerhytta bare for å være aktiv i grupper nå. Da kan det samme sies om fjorårets deltagere og liksom. Jeg syns det er betenkelig med spleisen i år. A og E er ikke mer frastjålet en hytte enn noen andre i år, og i mine øyne var de det paret som var dårligst Det var ikke som ifjor, det var rett og slett at de bare ikke vant. Kvalmt at de er mottakere av pengene fra spleisen også. Anonymkode: 7b2c1...898 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #913 Skrevet 23. oktober 2020 Hvor kan man se bilder av alle hyttene inni? Anonymkode: 1cd5a...032
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #914 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke vitsen med den Spleisen, hva skal de pengene brukes til? Hytta er jo allerede solgt, så de kan ikke brukes til å kjøpe den hvertfall😳 Anonymkode: 16ebd...148 Fjorårets deltagere har etter egne utsagn brukt pengene på advokat mot strix etc. De er aktive i gruppa rettferdighet for sommerhytta. Virker som de pengene er borte. Årets spleis er for å gi E og A en hytte, men det de behøver er jo en leilighet. Tviler på at de kjøper hytte. Går nok til leilighet. Evt forbruk Anonymkode: 7b2c1...898 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #915 Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flashback fra i fjor altså: "Seieren skaper misnøye" Ø&L Sommerhytte blir omtalt som "fretex-hytta" i sosiale medier. Det er ikke fra KG det uttrykket stammer fra, men fretex-hytta virket å være passende. Tenk å vinne sommerhytta på ubehandlet pallemøbler, gamle kontormøbler og skap som burde vært kastet for 20 år siden. Hadde dem i det minste skrapt, ordnet til og/eller malt noe av dette, så kanskje.... Et tilpasset og overflatebehandlet pallebord, f.eks malt i hvitt, med glassplate på kan bli riktig fint. Men neida. Ubehandlede paller som sofa og senger. Mon tro om et par neste år vinner på å gjøre det likens? Garantert ikke. https://www.dagbladet.no/kjendis/seieren-skaper-misnoye/72984103 Anonymkode: 601c3...6fb Gjenbruk er både i tiden og ikje minst bra for kloden vår. At dette belønnes skulle bare mangle i 2020. Mange i 20 åra kjøper jo masse brukt både når det gjelder klær og utstyr. «Ting som burde vært kastet for 20 år siden» - herregud, hvor gammel er du som skriver dette? Anonymkode: 9720a...e77 10
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #916 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg ville helt klart valgt hytta til L&Ø kunne jeg velge, men mest pga beliggenheten. Hvordan var det hyttene ble fordelt i starten? (Sorry men fulgte ikke med da) Anonymkode: 9720a...e77
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #917 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville helt klart valgt hytta til L&Ø kunne jeg velge, men mest pga beliggenheten. Hvordan var det hyttene ble fordelt i starten? (Sorry men fulgte ikke med da) Anonymkode: 9720a...e77 De hadde konkurranse om å velge:) Anonymkode: 7b2c1...898
Gjest loveli Skrevet 23. oktober 2020 #918 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Interessant at så mange mener alt er «staget» av produksjonen. Hvorfor tror folk det? Hva vinner produksjonen på det? Hyttene blir jo strippet ned whatsoever, så det er ikke sånn at TV2 tjener noe på at de tre andre hyttene har «bedre» håndtverk. ØL vant hammern sin fra Finn og naboene. Ser at mange klager på at snekkerarbeidet deres på badet er dårlig, men de vant jo ikke hammer fra Lars, og heller ikke baderomsuka, så det er ingen grunn til å klage på det? Kan være enig i at det er nesten litt for dumt at en hammer fra Finn er verdt like mye som en hammer fra Lars. Men det er nå sånn programmet er (dessverre?) Hate the game, not the players. Håper Øyunn og Levi koser seg masse i den nye hytta deres. De har virkelig stått på og fortjener hytta uansett hva bitre nettroll sier. Anonymkode: 16b9f...391 Hyttene blir ikke nødvendigvis strippet nei. Arbeid som er bra nok utført blir ikke gjengjort. Men det er ikke bare i kroner og øre man kan tjene ting. TV2 kan vinne mye på at "riktig" par vinner slik at de har noen profiler i staben sin som de kan kalle Sommerhytta-xxx. Dette er gratis reklame for TV2 så lenge personen er å se på sosiale medier og på TV. Øyunn passer også profilen TV2 ønsker seg i sin portefølje. Ny, moderne på så mange måter f.eks. usminket/ikke tilgjort/resirkulerer, sprek, sammen med en med annen hudfarge (mange trenger å se slikt i 2020 for å få opp øya dessverre), smart, morsom, sprudlende og ja... vil være offentlig. Bl.a. derfor jeg ikke tror at far og datter vant i fjor, de hadde ikke interesse av å være masse på TV etter at programmet var over. Paret som vant ville det og det har ført til mye gratis reklame for "Sommerhytta". Det blir bare spekulasjon, men det er mine tanker. Øyunn har mange følgere på Instagram og Tiktok og ønsker å utlevere seg selv. Fantastisk for TV2 at hun vant da. Sommerhytta-Øyunn/Øyunn fra Sommerhytta. Endret 23. oktober 2020 av loveli
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #919 Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flashback fra i fjor altså: "Seieren skaper misnøye" Ø&L Sommerhytte blir omtalt som "fretex-hytta" i sosiale medier. Det er ikke fra KG det uttrykket stammer fra, men fretex-hytta virket å være passende. Tenk å vinne sommerhytta på ubehandlet pallemøbler, gamle kontormøbler og skap som burde vært kastet for 20 år siden. Hadde dem i det minste skrapt, ordnet til og/eller malt noe av dette, så kanskje.... Et tilpasset og overflatebehandlet pallebord, f.eks malt i hvitt, med glassplate på kan bli riktig fint. Men neida. Ubehandlede paller som sofa og senger. Mon tro om et par neste år vinner på å gjøre det likens? Garantert ikke. https://www.dagbladet.no/kjendis/seieren-skaper-misnoye/72984103 Anonymkode: 601c3...6fb Du vet at fretex er nominert til «årets butikk» av motemagasinet Costume for 2020? Anonymkode: 9720a...e77 4
Oida Skrevet 23. oktober 2020 #920 Skrevet 23. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke helt skjønne hvorfor det er innsamling til E og A fordi de ikke vant... Alle får vel en slags lønn når de er med i programmet? Og så vidt jeg vet så er E høyere utdannet? Hva jobber de egentlig med?:D Anonymkode: 213c3...be3 Mener det var innsamling til far og datter etter fjorårets sesong av Sommerhytta. Jeg skjønner ikke helt greien, men antar enkelte blir veldig lei seg når favorittene ikke vinner. Jeg vil tro deltagerne får kompensert for tiden de tar fri fra jobb. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå