Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, loveli skrev:

Det var bare viktig med progresjon i fjor, da fikk de med best progresjon hammer av Lars.

I år var det viktigst å være best fra start, så da fikk de med best utgangspunkt hammer av Lars.

Jaja.., om noen fortsatt ikke tror at dette er et rigget program så...

Står det ikke i påmeldingen at de helst vil ha deltakere UTEN for mye snekkererfaring? 

Anonymkode: 0d676...1b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dere reaksjonen da Aina ga ut hammeren sin til JJ? Øyunn himlet med øynene og ga meg bare skikkelig dårlige vibes. Synes Øyunn virker så egoistiske og grådige, unnet de faktisk ikke dette😫😫 Dette var urettferdig, AE skulle ha vunnet dette!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, loveli skrev:

Jaja.., om noen fortsatt ikke tror at dette er et rigget program så...

Det er faktisk ingen tvil lenger om at noe er pill råttent under produksjonen av Sommerhytta. Noe skjulte motiver og motivasjoner ligger å ulmer under steinene. 

Det må skje en strukturendring. Nye dommere, mer bruk av objektive dommere (ihvertfall i finalen!), andre dømmekriterier enn egne meninger osv. 

E&A er blitt ranet på åpen gate, mens dem må stå å se på og feire at dem har blitt offer. 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært Esra og Arber hadde jeg blitt fryktelig lei meg etter å ha sett finaleepisoden.  At Finn ga sin hammer til Øyunn og Levi var ingen bombe, han likte dem som par best.  Heller ingen overraskelse at Aina likte hytta til Jeanett og Jerry best, men jeg har aldri sett noen få så mye skryt som EA fikk av Lars - og så uten å få uttelling for det...

Esra sa vel en gang at hammeren fra naboene ville bety mest.  Sikkert liten trøst, men...

Anonymkode: 2e766...648

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det kom nysnø nå. Skal ut å stikke hodet i snøen. Jeg må det. Jeg føler meg ranet, og kan ikke tenke meg til hvordan E&A følte det da dem fikk vite at dem ikke kunne vinne. 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ØL er overlykkelige over å vinne, så tror jeg hytta vil bli solgt for å få egenkapital til egen bolig. Det ligger litt i kortene når unge par deltar. Det samme kunne EA ha gjort. 

Anonymkode: 0d676...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk at Mikkel snakker rett fra leveren 😂

https://www.tv2.no/underholdning/11699481/

Ja ... nei ... hva skal man si. Men konspirasjonsteorien om programmet er jo tatt opp tidligere, tror det kan ligge noe i at det var billigere for tv2 og ikke la gult lag vinne. Men de burde ha fått Lars sin hammer og da vunnet pga. nabo hammeren.

Endret av Ariana807
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Potetjinta skrev:

Så dere reaksjonen da Aina ga ut hammeren sin til JJ? Øyunn himlet med øynene og ga meg bare skikkelig dårlige vibes. Synes Øyunn virker så egoistiske og grådige, unnet de faktisk ikke dette😫😫 Dette var urettferdig, AE skulle ha vunnet dette!

Det synes jeg faktisk var slemt skrevet av deg. Jeg heiet ikke på ØL, men sånt tøv som det der blir bare usaklig.

Anonymkode: 0d676...1b2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de penger i tillegg? Var en artikkel hvor jeg tolket det slik, men kanskje bare dårlig journalistikk;) Men hva er det Levi og Øyunn studerer? D

Anonymkode: 213c3...be3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får de penger i tillegg? Var en artikkel hvor jeg tolket det slik, men kanskje bare dårlig journalistikk;) Men hva er det Levi og Øyunn studerer? D

Anonymkode: 213c3...be3

Nei de får ikke penger i tillegg, men de kan selge hytta (Som KK fra i året før gjorde i år), etter 1 år, og da får de pengene for salget. Hytta er verd ~3 mill.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får de penger i tillegg? Var en artikkel hvor jeg tolket det slik, men kanskje bare dårlig journalistikk;) Men hva er det Levi og Øyunn studerer? D

Anonymkode: 213c3...be3

De får «lønn» de mnd de er med, står hvertfall det i søknaden 

Anonymkode: 098b5...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kaleidoskop skrev:

Hadde det vært mer spennende hvis alle dommerne fikk hver sin hammer hver uke? På den måten vil ikke alle ende opp med to hver. Det er jo ganske kjedelig. 

Jeg synes også småkobkurransene er bra/morsomme. Det er ofte litt mer tilfeldig hvem som vinner da. 

Jeg har faktisk tenkt samme tanken selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Ariana807 skrev:

Fantastisk at Mikkel snakker rett fra leveren 😂

https://www.tv2.no/underholdning/11699481/

Ja ... nei ... hva skal man si. Men konspirasjonsteorien om programmet er jo tatt opp tidligere, tror det kan ligge noe i at det var billigere for tv2 og ikke la gult lag vinne. Men de burde ha fått Lars sin hammer og da vunnet pga. nabo hammeren.

Om det kun hadde vært snekkerabeidet det var snakk om så hadde ikke Mikkel og Cornelius fått vært med. De hadde desidert best forutsetninger for å vinne pga sine snekkeregenskaper. Om de hadde vært smarte, hadde de laget løsninger som dommerne likte, så kunne de heller bygget om etter at de hadde vunnet. Det ville uansett vært et plussregnestykke for dem. Taktisk bommert. Ø og L var like flinke til å style som J og J, de har bare ulik stil.

Anonymkode: 5d7b7...a35

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over at E&A kom sist i hele Sommerhytta? Sisteplass.....! 3 gullhamre mot alle andres 4.... Ifølge dommerne var dem "dårligst" av alle gjennom 10 uker, og fikk heller ingen gullhamre i finalen fra dem. 
Jeg klarer ikke få hodet mitt rundt dette. Jeg forstår det rett og slett ikke. 

Og så ble dem stemt frem som vinnere av naboene. 

Minner om at Lars fant ikke en eneste feil hos dem, som eneste paret, enda han myset. Sisteplass på E&A altså.

Korrelasjonen mellom gullhamre og sluttprodukt er jo helt på bærtur. 

Nei. Jeg trodde jeg skulle akseptere at Ø&L vant. Men jeg gjorde visst ikke det. Tror nok at grunnene til det er Lars tilbakemeldinger på runden sin og sitt syke valg av gullhammer, samt at naboene stemte E&A fram som vinnere. 

Ja nei. Mine medfølelser går til Esra og Arber. Jeg kan ikke få sagt det nok. Dem er blitt ranet. 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere klar over at E&A kom sist i hele Sommerhytta? Sisteplass.....! 3 gullhamre mot alle andres 4.... Ifølge dommerne var dem "dårligst" av alle gjennom 10 uker, og fikk heller ingen gullhamre i finalen fra dem. 
Jeg klarer ikke få hodet mitt rundt dette. Jeg forstår det rett og slett ikke. 

Og så ble dem stemt frem som vinnere av naboene. 

Minner om at Lars fant ikke en eneste feil hos dem, som eneste paret, enda han myset. Sisteplass på E&A altså.

Korrelasjonen mellom gullhamre og sluttprodukt er jo helt på bærtur. 

Nei. Jeg trodde jeg skulle akseptere at Ø&L vant. Men jeg gjorde visst ikke det. Tror nok at grunnene til det er Lars tilbakemeldinger på runden sin og sitt syke valg av gullhammer, samt at naboene stemte E&A fram som vinnere. 

Ja nei. Mine medfølelser går til Esra og Arber. Jeg kan ikke få sagt det nok. Dem er blitt ranet. 

Anonymkode: 601c3...6fb

Er veldig med på det du skriver her. Jeg sa før denne uka at Grønt lag kom til å vinne, og jeg trodde jeg ikke skulle ha så stort problem med det. Men det går mer på Lars sin hammer. Hadde han gitt hammeren til gult lag og de ikke fikk nabo hammeren, og at grønt lag da vant. Da hadde jeg ikke vært like opprørt over vinnerene. Men dette ble helt feil! Hva søren!? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når hyttene blir lagt ut for salg? Legges de ut på finn?

Anonymkode: 7d21e...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette gjorde vondt. I mine øyne leverte E og A det beste resultatet, og så fikk de absolutt ikke betalt for det! Jeg synes det er dypt urettferdig! Det skal ikke være mulig å vinne hytta når den har så mange håndverksmessige feil og mangler som hytta til Ø og L. 

Anonymkode: 970ab...b0f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter vant i år som i fjor.  Jeg likte Øyunn og Levis hytte best, og synes de hadde en fantastisk progresjon. Likte også tomten hytta lå på. Jeg likte fargene de valgte og stilen deres.  Synes selvfølgelig synd på de som ikke vant,  og det må være bittert etter 10 ukers hard jobbing.  Men sånn er konseptet,  og det vet deltakerne.  

Synes det er tåpelig at mange her mener at det er feil par som vant bare fordi de holdt med et annet par.  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...