AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #761 Skrevet 22. oktober 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: AE må vinne (eventuelt far og sønn) hvis ikke er jo programmet bare en vits. Da kan man jo i teorien snekre så dårlig man vil og fremdeles vinne hytta ved hjelp av riktig innredning. De to andre parenenes hytte er jo bare en vits, JJ burde jo aldri ha vunnet med et soverom uten godkjent seng. Som byggingeniør må jeg jo bare si at jeg synes det er helt sinnsykt at paret som har best håndtverk ligger sist. Synes Aina og Finn lett lar seg blende av dårlig håndtverk så lenge det er gjemt av design i deres stil. De fremstår overfladiske. Anonymkode: e1d59...73b Godkjent seng? I hvilket regelverk defineres hva som er godkjent seng og ikke? Har AE bedre håndtverk enn MC? Anonymkode: ff04b...89d 4
kaleidoskop Skrevet 22. oktober 2020 #762 Skrevet 22. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Mens jeg venter på kveldens finale har jeg begynt å se sesong 1 av Sommerhytta. Det var jo et merkelig konsept med «hytterekkehus»😳 Tror jeg hadde blitt ganske skuffet når jeg skjønte at det var dét som var opplegget. (Men nå er ikke jeg en spesielt sosial person, da.) Gleder meg stort til i kveld, i hvert fall!👏👏👏 Anonymkode: 970ab...b0f Ligger det ute gratis noe sted?
kaleidoskop Skrevet 22. oktober 2020 #763 Skrevet 22. oktober 2020 Hadde det vært mer spennende hvis alle dommerne fikk hver sin hammer hver uke? På den måten vil ikke alle ende opp med to hver. Det er jo ganske kjedelig. Jeg synes også småkobkurransene er bra/morsomme. Det er ofte litt mer tilfeldig hvem som vinner da. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #764 Skrevet 22. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har AE bedre håndtverk enn MC? Anonymkode: ff04b...89d Ja, det har dem faktisk på måten dem har lagt trenpanelet på, og på malingen. MC har store områder i falsen som ikke er dekket med maling. Får helt sponk av å se på det. Dem filmet inne i hytten til MC i går når naboene var på besøk, og malingsarbeidet til M&C er rett og slett kritikkverdig når dem ikke klarer å dekke falsen skikkelig med maling. Sprekkene var så sykt tydelig. Ved overtagelse må den nye eieren faktisk male om nesten hele hytten pga dette! Anonymkode: 601c3...6fb 8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #765 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem filmet inne i hytten til MC i går når naboene var på besøk, og malingsarbeidet til M&C er rett og slett kritikkverdig når dem ikke klarer å dekke falsen skikkelig med maling. Dette får dere se på TV2 nå hvert øyeblikk (reprise fra i går). Når dem filmer inne på "gjesterommet" og ut i gangen mot folket som står i døråpningen, se på veggen bak! Helt forferdelig. Anonymkode: 601c3...6fb 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #766 Skrevet 22. oktober 2020 2 timer siden, loveli skrev: Konspirasjon?? Fordi det ikke er helt tydelig at konkurransen er rigget? Ok, du får tro at jeg konspirerer om konspirasjon. Mener du virkelig at alle hammerne i Sommerhytta er delt ut rettferdig? Helt ærlig? Eller har det blitt delt ut hamre på måter som gjør konkurransen spennende? Hm...... nei, er nok helt tilfeldig at det er helt likt (så likt som mulig) helt til finaledagen assa... m-m... Enig. Hvordan kan det ha seg at det alltid er så veldig likt blant deltagerne hver sesong? Det er neppe tilfeldig... Hadde ikke vært spennende tv om f.eks to par var langt i teten mens to andre par lå langt bak. Dette skjer hver sesong så jeg tror akkurat det blir gjort både for at deltagerne skal holde seg motivert + skape spenning for tv-seerne. Anonymkode: 5b780...b34
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #767 Skrevet 22. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ... Og små-konkurransene burde gjennomføres ‘blindt’, så ikke dommerene vet hvem som har laget hva Anonymkode: 49ac2...cf3 Har jeg tenkt og. Det gjør det til en mer objektiv vurdering. Anonymkode: 5b780...b34
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #768 Skrevet 22. oktober 2020 Morsomt hvordan noen klager på at lagene er for ujevne og andre klager på at det er altfor jevn - kanskje ligger sannheten et sted i midten og denne "konspirasjonsteorien" viser seg å være usann. Forresten er det veldig gøy at Sommerhytta av alle ting er opphav til konspirasjonsteorier. 🤣 Vanligvis hander det om ting som at en elite styrer hele verden, månelandingen aldri fant sted og usa sto bak 9/11. Anonymkode: 7d21e...9e5 6
Gjest loveli Skrevet 22. oktober 2020 #769 Skrevet 22. oktober 2020 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg tenkt og. Det gjør det til en mer objektiv vurdering. Anonymkode: 5b780...b34 Det vil ikke spille noen rolle. TV2 vil bare da styre konkurransen fra bakrommet. Konkurransene blir avgjort på skjønn uansett og da kan dommerne gi seieren til paret de vil skal vinne uansett. Strandbag-konkurransen f.eks. Den fineste bagen vant ikke, JJ hadde fått hammer uansett om dommerne var tilstede eller ei. Endret 22. oktober 2020 av loveli
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #770 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Morsomt hvordan noen klager på at lagene er for ujevne og andre klager på at det er altfor jevn - kanskje ligger sannheten et sted i midten og denne "konspirasjonsteorien" viser seg å være usann. Forresten er det veldig gøy at Sommerhytta av alle ting er opphav til konspirasjonsteorier. 🤣 Vanligvis hander det om ting som at en elite styrer hele verden, månelandingen aldri fant sted og usa sto bak 9/11. Anonymkode: 7d21e...9e5 Lurer på om det er de samme folka? Altså, de som ikke tror på månelanding er samme folk som tror på konspirasjonsteorier om sommerhytta. Anonymkode: ff04b...89d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #771 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, loveli said: Det vil ikke spille noen rolle. TV2 vil bare da styre konkurransen fra bakrommet. Konkurransene blir avgjort på skjønn uansett og da kan dommerne gi seieren til paret de hil skal vinne uansett. Strandbag-konkurransen f.eks. Den fineste bagen vant ikke, JJ hadde fått hammer uansett om dommerne var tilstede eller ei. Hammer? Og hvilken var finest da? Er det mulig at du og dommeren ikke har samme smak? Anonymkode: ff04b...89d 3
Gjest loveli Skrevet 22. oktober 2020 #772 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsomt hvordan noen klager på at lagene er for ujevne og andre klager på at det er altfor jevn - kanskje ligger sannheten et sted i midten og denne "konspirasjonsteorien" viser seg å være usann. Forresten er det veldig gøy at Sommerhytta av alle ting er opphav til konspirasjonsteorier. 🤣 Vanligvis hander det om ting som at en elite styrer hele verden, månelandingen aldri fant sted og usa sto bak 9/11. Anonymkode: 7d21e...9e5 Så fint at du mener det ikke finnes urettferdighet i verden og at ingen konkurranser er rigget. Det må jo være deilig å se på et program og ikke tenke på det negative som skjer i kulissene. Etter det som skjedde i fjor så har jeg blitt (altfor) engasjert i saken. Det er faktisk 8 personer som gir alt av seg selv i 10 uker, de utleverer seg på TV for TV2 for å kanskje vinne en hytte til slutt. De ofrer mye. Og så blir de bare utnyttet som brikker i et spill for at TV2 skal tjene mest mulig penger. Synes du ikke det er uetisk av TV2? Jeg synes ikke det er greit. Reaksjonen til "datteren" i fjor var så grusom å se på. Hun knustes helt. Med rette. De andre deltakerne har klaget inn saken og skal kanskje gå rettens vei mot TV2. Jeg skjønner dem godt. I år er det i det minste lagt opp til litt spenning for mange, men i fjor visste man at KK kom til å vinne fra uke 1.
Gjest loveli Skrevet 22. oktober 2020 #773 Skrevet 22. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hammer? Og hvilken var finest da? Er det mulig at du og dommeren ikke har samme smak? Anonymkode: ff04b...89d Hehe, du har rett, det ble ikke delt ut noen hammer i den konkurransen. My bad. 🤣 Vi har selvfølgelig aldri vært på månen. Holocaust er fake. Fake news. Alt er fake. Fuck everything.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #774 Skrevet 22. oktober 2020 9 minutter siden, loveli said: Så fint at du mener det ikke finnes urettferdighet i verden og at ingen konkurranser er rigget. Det må jo være deilig å se på et program og ikke tenke på det negative som skjer i kulissene. Etter det som skjedde i fjor så har jeg blitt (altfor) engasjert i saken. Det er faktisk 8 personer som gir alt av seg selv i 10 uker, de utleverer seg på TV for TV2 for å kanskje vinne en hytte til slutt. De ofrer mye. Og så blir de bare utnyttet som brikker i et spill for at TV2 skal tjene mest mulig penger. Synes du ikke det er uetisk av TV2? Jeg synes ikke det er greit. Reaksjonen til "datteren" i fjor var så grusom å se på. Hun knustes helt. Med rette. De andre deltakerne har klaget inn saken og skal kanskje gå rettens vei mot TV2. Jeg skjønner dem godt. I år er det i det minste lagt opp til litt spenning for mange, men i fjor visste man at KK kom til å vinne fra uke 1. Hvordan tjente tv2 penger på at KK vant? Anonymkode: ff04b...89d 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #775 Skrevet 22. oktober 2020 7 minutter siden, loveli skrev: Så fint at du mener det ikke finnes urettferdighet i verden og at ingen konkurranser er rigget. Det må jo være deilig å se på et program og ikke tenke på det negative som skjer i kulissene. Etter det som skjedde i fjor så har jeg blitt (altfor) engasjert i saken. Det er faktisk 8 personer som gir alt av seg selv i 10 uker, de utleverer seg på TV for TV2 for å kanskje vinne en hytte til slutt. De ofrer mye. Og så blir de bare utnyttet som brikker i et spill for at TV2 skal tjene mest mulig penger. Synes du ikke det er uetisk av TV2? Jeg synes ikke det er greit. Reaksjonen til "datteren" i fjor var så grusom å se på. Hun knustes helt. Med rette. De andre deltakerne har klaget inn saken og skal kanskje gå rettens vei mot TV2. Jeg skjønner dem godt. I år er det i det minste lagt opp til litt spenning for mange, men i fjor visste man at KK kom til å vinne fra uke 1. Selvfølgelig finnes det urettferdighet i verden, jeg har vel ikke påstått noe annet. Men man vet ikke om programmet er rigget eller ikke, så det gidder jeg ikke bruke krefter på, sparer det til ting jeg anser som mer viktig Anonymkode: 7d21e...9e5 1
Blueberrymuffin Skrevet 22. oktober 2020 #776 Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Spekulasjon er gøy, her er hva jeg tror: Lars gir sin hammer til AE, fordi de har utviklet seg mest og alltid vært veldig nøye, mens MC har slurvet på spikerslag, maling osv, tatt snarveier uten fuge på bad. Aina gir sin hammer til ØL, hun har aldri likt AE eller MC sin hytte, og JJ har fått kommentar for at det er overpyntet, og at JJ ikke har tenkt på funksjon. Finn gir sin hammer til JJ eller EA fordi de har brukt utearealet så bra, den benken til A er også et pluss, siden Finn ønsket seg en overraskelse der. Men Finn har alltid likt JJ, så jeg tror hammeren til Finn går til JJ. Da blir statusen at alle har 3-4 hammere hver, og det som vil avgjøre alt blir nabohammeren. Den tipper jeg går til EA, fordi de har den mest folkelige og jordnære hytta. De tre andre hyttene har for spesiell stil til at jeg tror det er noe alle kan like, de andre hyttene krever litt at man liker den stilen, så derfor tror jeg nabohammeren går til EA. Så mine spekulasjoner er at EA vinner, men heier litt på ØL fordi jeg liker stilen deres. Men verdige vinnere begge to Endret 22. oktober 2020 av Blueberrymuffin 1
Lady Lovelylocks Skrevet 22. oktober 2020 #777 Skrevet 22. oktober 2020 Dårlig reklame for vaskefirmaet med så dårlig vaskede vinduer hos Ø og L. 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #778 Skrevet 22. oktober 2020 Nå er finalen igang, å gurimalla så spennende. Anonymkode: 27770...1cb
Potetjinta Skrevet 22. oktober 2020 #780 Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Spoiler om hvem som vant: ØL. Det er utrolig urettferdig, de fortjente det aller minst! Endret 22. oktober 2020 av Mynona Spoiler 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå