Gå til innhold

Uønsket oppmerksomhet fra faren til kompisen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er nyskjerrig på gutter. La ham prøve seg om du synes han er verdt det, kanskje du får en ny FF, hvem vet.

 

Anonymkode: bce58...0f7

Har du lest hele tråden? Selv om TS har kommet ut som homofil, betyr det ikke at han vil ligge med alle menn som prøver seg på han...

Anonymkode: e502c...be4

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest hele tråden? Selv om TS har kommet ut som homofil, betyr det ikke at han vil ligge med alle menn som prøver seg på han...

Anonymkode: e502c...be4

klart han vil, tør bare ikke si det 😉 

Anonymkode: bce58...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La ham prøve seg om du synes han er verdt det

Høres det ut som han syntes det er verdt det? Når noen skriver at en person er EKKEL, så er det vel så langt fra "VERDT DET" som det kommer.

At man kan tillate seg å skrive slike idiotiske kommentarer er bare bunnen av bunnen.

Anonymkode: 744c6...817

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

klart han vil, tør bare ikke si det 😉 

Anonymkode: bce58...0f7

Du er faren til kompisen til TS? 

Anonymkode: e502c...be4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er nyskjerrig på gutter. La ham prøve seg om du synes han er verdt det, kanskje du får en ny FF, hvem vet.

Anonymkode: bce58...0f7

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest hele tråden? Selv om TS har kommet ut som homofil, betyr det ikke at han vil ligge med alle menn som prøver seg på han...

Anonymkode: e502c...be4

Kanskje hvis dere hønemødre ikke skremte livet av han og insinuerte at fyren prøver å voldta han. Det er ikke noe å skamme seg over. Det er lov å ha lyst, og det er forskjell på å ikke ville og å ikke tørre. Passiviteten din kan tolkes den veien. At du vil, men ikke helt tør. Han har prøvd å presse på fordi han er overbevist om at du vil, og at du bare trenger en dytt. Normale folk går ikke på gang på gang hvis de tror at de ikke har en sjanse, hvorfor skulle de det? Det er selvfølgelig helt klart at han ikke burde ta mer kontakt når du har uttrykt - med ord - at du ikke vil. Det har han ut i fra denne tråden heller ikke gjort.

Anonymkode: 601ec...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hvis dere hønemødre ikke skremte livet av han og insinuerte at fyren prøver å voldta han. Det er ikke noe å skamme seg over. Det er lov å ha lyst, og det er forskjell på å ikke ville og å ikke tørre. Passiviteten din kan tolkes den veien. At du vil, men ikke helt tør. Han har prøvd å presse på fordi han er overbevist om at du vil, og at du bare trenger en dytt. Normale folk går ikke på gang på gang hvis de tror at de ikke har en sjanse, hvorfor skulle de det? Det er selvfølgelig helt klart at han ikke burde ta mer kontakt når du har uttrykt - med ord - at du ikke vil. Det har han ut i fra denne tråden heller ikke gjort.

Anonymkode: 601ec...302

Hva med at han ikke vil i det hele tatt? Fordi fyren er faren til kompisen, og de har kjent hverandre lenge? Dersom du hadde kommet ut som homofil/lesbisk, ville du ha likt at en av foreldrene til din kompis eller venninne prøvde seg på deg?

Og forresten: Jeg tviler på at vi hønemødre skremte livet av han. 

 

TS: Bare ignorer anonymbrukeren som jeg svarer nå. Håper det går bra med deg! 😊

Anonymkode: e502c...be4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hvis dere hønemødre ikke skremte livet av han og insinuerte at fyren prøver å voldta han. Det er ikke noe å skamme seg over. Det er lov å ha lyst, og det er forskjell på å ikke ville og å ikke tørre. Passiviteten din kan tolkes den veien. At du vil, men ikke helt tør. Han har prøvd å presse på fordi han er overbevist om at du vil, og at du bare trenger en dytt. Normale folk går ikke på gang på gang hvis de tror at de ikke har en sjanse, hvorfor skulle de det? Det er selvfølgelig helt klart at han ikke burde ta mer kontakt når du har uttrykt - med ord - at du ikke vil. Det har han ut i fra denne tråden heller ikke gjort.

Anonymkode: 601ec...302

Du sier at normale folk ikke går på igjen og igjen og igjen. En voksen fyr som prøver seg på kameraten til sønnen, en gutt han har sett vokse opp, er ikke normal. Det er heller ikke normalt å fortsette å pushe på når den andre parten både dytter deg bort og rister på hodet.

Om du tror passivitet betyr "jeg har lyst men tørr ikke", så er det godt mulig du har gjort temmelig mange jenter ekstremt ukomfortable. Passivitet skal ALLTID tas som et nei. ALLTID. Og uansett, om faren trodde at Ts egentlig hadde lyst men ikke turte,  hvorfor helvete fortsatte han, og eskalere for hver gang? Tenker du at det er greit å pushe på noen som er redde?

Nei, for noe tull.

Anonymkode: a8aa7...5c1

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier at normale folk ikke går på igjen og igjen og igjen. En voksen fyr som prøver seg på kameraten til sønnen, en gutt han har sett vokse opp, er ikke normal. Det er heller ikke normalt å fortsette å pushe på når den andre parten både dytter deg bort og rister på hodet.

Om du tror passivitet betyr "jeg har lyst men tørr ikke", så er det godt mulig du har gjort temmelig mange jenter ekstremt ukomfortable. Passivitet skal ALLTID tas som et nei. ALLTID. Og uansett, om faren trodde at Ts egentlig hadde lyst men ikke turte,  hvorfor helvete fortsatte han, og eskalere for hver gang? Tenker du at det er greit å pushe på noen som er redde?

Nei, for noe tull.

Anonymkode: a8aa7...5c1

Det er jo nettopp derfor... han har prøvd og lest ts som usikker, men egentlig villig, og så har han eskalert for hver gang fordi han har trodd at det har vært innenfor. All passivitet er selvfølgelig ikke det samme som at vedkommende har lyst. Personen må leses i sin helhet. Ts selv sier han har gitt fyren "usikre smil". Det i kombinasjon med passivitet kan antagelig kunne bli lest som at han er sjenert. Dette er jo noe ts selv påpeker! Er man en "overgriper" fordi at man har mistolket og gått for fort frem? Hva har isåfall fyren gjort som er et overgrep ovenfor ts? 

Dette er ikke et forsøk på å beskytte faren til ts vennen, eller å devaluere ts opplevelse, men en liten reality check. Alt trenger ikke å være slik det ser ut som, og det er ikke sikkert at fyren ønsker ts noe vondt. Det er absolutt ikke greit å pushe på noen som er redd, men det er ikke gitt at fyren har lest han som redd. 

Jeg lurer litt på om du har sagt noe som helst verbalt i løpet av alle disse hendelsene? (Nei, jeg mener heller ikke at det gjør eventuell trakassering greit, men det har litt å si for hvordan fyren har opplevd det hele). 

Anonymkode: 601ec...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp derfor... han har prøvd og lest ts som usikker, men egentlig villig, og så har han eskalert for hver gang fordi han har trodd at det har vært innenfor. All passivitet er selvfølgelig ikke det samme som at vedkommende har lyst. Personen må leses i sin helhet. Ts selv sier han har gitt fyren "usikre smil". Det i kombinasjon med passivitet kan antagelig kunne bli lest som at han er sjenert. Dette er jo noe ts selv påpeker! Er man en "overgriper" fordi at man har mistolket og gått for fort frem? Hva har isåfall fyren gjort som er et overgrep ovenfor ts? 

Dette er ikke et forsøk på å beskytte faren til ts vennen, eller å devaluere ts opplevelse, men en liten reality check. Alt trenger ikke å være slik det ser ut som, og det er ikke sikkert at fyren ønsker ts noe vondt. Det er absolutt ikke greit å pushe på noen som er redd, men det er ikke gitt at fyren har lest han som redd. 

Jeg lurer litt på om du har sagt noe som helst verbalt i løpet av alle disse hendelsene? (Nei, jeg mener heller ikke at det gjør eventuell trakassering greit, men det har litt å si for hvordan fyren har opplevd det hele). 

Anonymkode: 601ec...302

Han ga et usikkert smil første gang. Etter det har han fjernet hender, dyttet bort og ristet på hodet. Det er NOK. Legger du hånden på benet til noen, og de dytter vekk hånda di; det betyr at de ikke er interessert og at du skal trekke deg unna, ikke pushe på. Hold det i tankene neste gang du prøver deg på ei dame. Pusher du på etter et så tydelig tegn, så er du offisielt inne i 'seksuell trakassering' vinduet. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp derfor... han har prøvd og lest ts som usikker, men egentlig villig, og så har han eskalert for hver gang fordi han har trodd at det har vært innenfor. All passivitet er selvfølgelig ikke det samme som at vedkommende har lyst. Personen må leses i sin helhet. Ts selv sier han har gitt fyren "usikre smil". Det i kombinasjon med passivitet kan antagelig kunne bli lest som at han er sjenert. Dette er jo noe ts selv påpeker! Er man en "overgriper" fordi at man har mistolket og gått for fort frem? Hva har isåfall fyren gjort som er et overgrep ovenfor ts? 

Dette er ikke et forsøk på å beskytte faren til ts vennen, eller å devaluere ts opplevelse, men en liten reality check. Alt trenger ikke å være slik det ser ut som, og det er ikke sikkert at fyren ønsker ts noe vondt. Det er absolutt ikke greit å pushe på noen som er redd, men det er ikke gitt at fyren har lest han som redd. 

Jeg lurer litt på om du har sagt noe som helst verbalt i løpet av alle disse hendelsene? (Nei, jeg mener heller ikke at det gjør eventuell trakassering greit, men det har litt å si for hvordan fyren har opplevd det hele). 

Anonymkode: 601ec...302

Men det har jo ikke vært sånn at han har prøvd seg frem trinn for trinn. Første gangen var midt på natta når vi kom opp fra sjøen til hytta deres etter at vi hadde fisket. Kompisen min gikk inn for å tenne i peisen osv, og jeg og faren hans var inne i en slags åpen bu og skulle sløye fisken. På flere tidspunkt presset han seg mot meg inntil benken. Jeg husker at jeg bare så på han og tenkte "hva faen". Jeg kjente jo at han var hard. Jeg smilte ikke til han da, jeg latet som ingenting i håp om at det skulle signalisere at jeg ikke likte det. Siste gangen han gjorde det tok han hånden kjapt under jakka mi. Da tok jeg den ut igjen og flyttet meg noen steg unna. Da sluttet han, og vi oppførte oss normalt. Jeg skulle sikkert ha sagt det rett ut da, ja, men jeg reagerte slik det var naturlig for meg. Jeg ga ingen signal om at jeg ønsket det. 

Morgenen etter sto jeg opp først og satt og drakk kaffe ved bordet. Han kommer inn på kjøkkenet og setter seg ned ved siden av meg, selv om jeg vil si at det hadde vært mer naturlig å sette seg ovenfor meg. Ingenting skjer først og vi sitter og snakker noen minutter, jeg aner fred og ingen fare, før han legger hånda si på kneet mitt. Jeg ser på han igjen, og blir så sjokkert og perpleks at jeg bare ser bort ut vinduet igjen, men når han beveger hånda oppover så fjerner jeg den og da smiler jeg til han. Det blir dritkleint og jeg stresser som faen. Han sa "slapp av" før han tok meg i skrittet, da ser jeg rett på han og jeg smiler IKKE, jeg tar begge hendene på armen hans og "bryter" han vekk. Jeg rister på hodet og ser bort. Han gjør ikke mer da. 

Så skjer det ikke så mye på en stund. Jeg er hos kompisen min og har normale samtaler med faren, ikke noe tull. Men så begynner det å skje sånne småting. Diskre stryking med bare en finger og kjapp berøring. Jeg later som ingenting, ser irritert på han av og til, rister av og til på hodet, men for det meste går jeg unna. Jeg tør ikke si noe, skjønner ikke hvorfor han ikke tar hintet for i hodet mitt sier jeg "nei, takk". Og så begynner han å hviske ting til meg og jeg rister seriøst konstant på hodet når han spør meg ting. Jeg har også sagt "nei, slutt". Da slutter han, men han begynner jo på igjen, og jeg opplever at han bevisst har lurt meg inn i situasjoner hvor han kunne overkjøre meg. Hvis han trodde jeg ville, hvorfor spurte han ikke bare om jeg ville bli med hit eller dit da?? (Du trenger ikke svare, helst ikke faktisk). 

Mer orker jeg faktisk ikke å forklare, men håper du skjønner situasjonen litt bedre nå. Nå skjønner jeg ikke noe av meg selv, hvorfor jeg har latt det gå så langt. Jeg skjønner godt at jeg burde ha sagt mye tydeligere ifra, men det burde jo ikke være nødvendig, og jeg har faktisk ikke klart det. Jeg forstår at det er vanskelig å forstå og at det ser rart ut. Jeg kan ikke forstå hvordan han faktisk kan ha trodd at jeg har ønsker det. Jeg tror heller han trodde han kunne fortsette til jeg ga meg, og at han utnyttet at jeg frøs til hver gang han bare kjørte på helt til jeg ikke hadde noe annet valg enn å stoppe han fysisk.

Jeg kunne aldri ha feks kysset noen eller tatt på dem om de var helt stiv og bare sto å så fremfor seg. Det er jo helt unaturlig! Man skal ikke måtte bli forklart at "den som tier samtykker ikke", det er jo helt grunnleggene sunn fornuft! 

Anonymkode: 3ed62...840

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, bare overse den/de som insinuerer at du «var med på det». Det er bare trolling. 

Som godt voksen kvinne kjenner jeg igjen alle reaksjonene dine, det er helt vanlig og naturlig. Du har reagert helt normalt, inkludert skammen og skylden etterpå. Dessverre. 

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/21/2020 at 1:48 PM, AnonymBruker said:

Fyren er jo gammel nok til å være faren hans! Barf!

Anonymkode: 90a2a...b5f

Whatever - dette her helt normalt med homofile menn. Damenes sosiall kontroll regler ikke relevant her.

Anonymkode: c2ecd...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare overse trollene TS. Du har ikke gjort noe som helst som skulle ha oppmuntret han. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det har jo ikke vært sånn at han har prøvd seg frem trinn for trinn. Første gangen var midt på natta når vi kom opp fra sjøen til hytta deres etter at vi hadde fisket. Kompisen min gikk inn for å tenne i peisen osv, og jeg og faren hans var inne i en slags åpen bu og skulle sløye fisken. På flere tidspunkt presset han seg mot meg inntil benken. Jeg husker at jeg bare så på han og tenkte "hva faen". Jeg kjente jo at han var hard. Jeg smilte ikke til han da, jeg latet som ingenting i håp om at det skulle signalisere at jeg ikke likte det. Siste gangen han gjorde det tok han hånden kjapt under jakka mi. Da tok jeg den ut igjen og flyttet meg noen steg unna. Da sluttet han, og vi oppførte oss normalt. Jeg skulle sikkert ha sagt det rett ut da, ja, men jeg reagerte slik det var naturlig for meg. Jeg ga ingen signal om at jeg ønsket det. 

Morgenen etter sto jeg opp først og satt og drakk kaffe ved bordet. Han kommer inn på kjøkkenet og setter seg ned ved siden av meg, selv om jeg vil si at det hadde vært mer naturlig å sette seg ovenfor meg. Ingenting skjer først og vi sitter og snakker noen minutter, jeg aner fred og ingen fare, før han legger hånda si på kneet mitt. Jeg ser på han igjen, og blir så sjokkert og perpleks at jeg bare ser bort ut vinduet igjen, men når han beveger hånda oppover så fjerner jeg den og da smiler jeg til han. Det blir dritkleint og jeg stresser som faen. Han sa "slapp av" før han tok meg i skrittet, da ser jeg rett på han og jeg smiler IKKE, jeg tar begge hendene på armen hans og "bryter" han vekk. Jeg rister på hodet og ser bort. Han gjør ikke mer da. 

Så skjer det ikke så mye på en stund. Jeg er hos kompisen min og har normale samtaler med faren, ikke noe tull. Men så begynner det å skje sånne småting. Diskre stryking med bare en finger og kjapp berøring. Jeg later som ingenting, ser irritert på han av og til, rister av og til på hodet, men for det meste går jeg unna. Jeg tør ikke si noe, skjønner ikke hvorfor han ikke tar hintet for i hodet mitt sier jeg "nei, takk". Og så begynner han å hviske ting til meg og jeg rister seriøst konstant på hodet når han spør meg ting. Jeg har også sagt "nei, slutt". Da slutter han, men han begynner jo på igjen, og jeg opplever at han bevisst har lurt meg inn i situasjoner hvor han kunne overkjøre meg. Hvis han trodde jeg ville, hvorfor spurte han ikke bare om jeg ville bli med hit eller dit da?? (Du trenger ikke svare, helst ikke faktisk). 

Mer orker jeg faktisk ikke å forklare, men håper du skjønner situasjonen litt bedre nå. Nå skjønner jeg ikke noe av meg selv, hvorfor jeg har latt det gå så langt. Jeg skjønner godt at jeg burde ha sagt mye tydeligere ifra, men det burde jo ikke være nødvendig, og jeg har faktisk ikke klart det. Jeg forstår at det er vanskelig å forstå og at det ser rart ut. Jeg kan ikke forstå hvordan han faktisk kan ha trodd at jeg har ønsker det. Jeg tror heller han trodde han kunne fortsette til jeg ga meg, og at han utnyttet at jeg frøs til hver gang han bare kjørte på helt til jeg ikke hadde noe annet valg enn å stoppe han fysisk.

Jeg kunne aldri ha feks kysset noen eller tatt på dem om de var helt stiv og bare sto å så fremfor seg. Det er jo helt unaturlig! Man skal ikke måtte bli forklart at "den som tier samtykker ikke", det er jo helt grunnleggene sunn fornuft! 

Anonymkode: 3ed62...840

Det du har delt til nå har vært nok for alle oppegående mennesker å forstå at han har gått LANGT over streken. Å fryse er helt normalt i slike situasjoner. Du har ikke bare fryst, du har også gitt klare signaler på at nei, det her er du ikke interessert i. Jeg tenker det samme som deg; det er ikke normalt å fortsette når noen fryser og bare ser rett fremfor seg. Jeg er jente, men om en fyr ikke hadde gitt noe som helst tilbakemelding, så hadde jeg trekt meg vekk og beklaget og spurt om det går bra. Normale mennesker synes ikke det er turn-on om noen fryser, og heller ikke om de dytter vekk og rister på hodet og sier 'nei'. Bare syke folk tenner på sånt. Bare syke folk vil se på sånt som opphissende og fortsette å pushe og pushe. I dette tilfellet er det også et svært skjevt maktforhold. La oss heller ikke glemme at denne fyren har kone, som han tydeligvis driter i, og at sønnen hans er bestekamerat med Ts, som faren også tydeligvis driter i. Og når Ts sier ifra, så prøver denne godt voksne mannen med kone og barn å gi Ts skylden. Også blir han sint på Ts og 'straffer' Ts så fort han får sjansen.

Ts, håper det går bra med deg. Jeg har opplevd litt forskjellig selv, og det er vanskelig, ukomfortabel og man opplever å tvile på seg selv. Jeg har opplevd stalking, menn som åler seg på selv om man er tydelig på at man ikke er interessert. Jeg har ikke opplevd at faren til noen jeg er nær har seksuelt trakassert meg, men jeg forstår hvor vanskelig det må være. 

Mitt beste råd til deg er å lage en liste, mental eller fysisk, hvor du skriver ned dine grenser. Som homofil vil du kanskje oppleve lignende igjen, og da er det godt å ha mentalt forbredet seg. Om du vet akkurat hvor grensene dine er, er det også lettere å holde på selvtilliten og unngå usikkerheten som kan resultere fra seksuell trakassering. Jeg gjorde det samme da jeg var yngre, og jeg fikk mer selvtillit og følte at jeg hadde mer styrke, og rett, til å reagere på dårlig oppførsel. 

Anonymkode: a8aa7...5c1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, den der ab ...302... han (tipper det er en han, kvinner flest kjenner seg for mye igjen i historien din til å skrive det der) er litt samme ulla som faren til kompisen din. Han kan, teoretisk sett, VÆRE faren til kompisen din. Og vet du hva, du trenger ikke forsvare deg overfor den type folk, selv om jeg skjønner at du gjerne vil det. Sånne mennesker er giftige, ts, fordi de dessverre ikke forstår et nei om det ikke blir skreket til dem i klartekst. Eller de unnskylder overgrepene sine med at «han/hun sa jo ikke (tydelig) nei», og overser kroppsspråk totalt. De er drittsekker. Ignorer dem! 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehagelig å tenke på at det er flere der ute, som oppfører seg på samme måte som anonym 302 og faren til kompisen...Denne tråden har gjort et sterkt inntrykk på meg. 

Hvordan går det med deg, TS? Har han holdt seg unna deg?

 

Anonymkode: e502c...be4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ubehagelig å tenke på at det er flere der ute, som oppfører seg på samme måte som anonym 302 og faren til kompisen...Denne tråden har gjort et sterkt inntrykk på meg. 

Hvordan går det med deg, TS? Har han holdt seg unna deg?

 

Anonymkode: e502c...be4

Samme. Sitter og sjekker for oppdateringer veldig ofte. Tror kvinner kjenner seg igjen/forstår Ts veldig godt når de leser innlegget. Jeg har faktisk ikke tenkt over at homofile kan oppleve det samme som mange kvinner før jeg leste denne tråden. Det har også gått opp for meg at homofile er på en måte dårligere forberedt på slike situasjoner. De fleste kvinner har mentalt forbredt seg på hvordan de skal takle voldtekt, eller har opplevd seksuell trakassering i ung alder og forstår greia. Det samme gjelder ikke gutter, som da kanskje ikke kommer ut som homofile før de er unge voksne og plutselig opplever noe lignende av det Ts har opplevd. Kan forstå at man absolutt ikke er forbredt, og at man ikke vet hvordan man skal forholde seg til det. Verden, og din plass i den, blir plutselig forandret.

Anonymkode: a8aa7...5c1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner og homofile er på mange måter naturlige allierte. Det er av en eller annen grunn vanskelig for heterofile menn å legge merke til denne predatoriske oppførselen som enkelte menn legger seg til, tilsynelatende kun fordi de har lyst og kan.

Anonymkode: 806d1...397

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann presser penisen sin mot deg når du sløyer fisk, i tillegg til at han er hard, så er han jo ikke riktig en plass. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Whatever - dette her helt normalt med homofile menn. Damenes sosiall kontroll regler ikke relevant her.

Anonymkode: c2ecd...b24

Det er på tide at homofile gubber slutter med fetisheringen av unge gutter. Det er garantert et fåtall gutter som syns gubber er sexy. 

Anonymkode: 7482c...342

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...