Gå til innhold

En ny hverdag🤰🏼


Pillowtalk

Anbefalte innlegg

Graviditet med barn 1:

Etter lang tid som prøvere, søkte vi hjelp hos fertilitetsklinikken i sør-øst. Gjennom IVF, ett uttak - to innsett, har vi nå fått vår første positive graviditetstest 😭💕🙌🏼 Det føles helt fantastisk! 

I skrivende stund er jeg i uke 4+6.

Symptomene mine (mulig påvirket av Lutinus):

🔹 Øm korsrygg

🔹 Ømme bryster 

🔹 «Tørr» nedentil

🔹 Lettrørt 

Termin er satt til 20. februar🥰

Graviditet med barn 2:

Starter ca på s. 6

Endret av Pillowtalk
Fortsetter dagboken min for barn nr. 2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lillypad87 skrev:

Gratulerer så mye! 🥰😄

Takk💕 har du også dagbok her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pillowtalk skrev:

Takk💕 har du også dagbok her inne?

Nei, ikke enda, ihvertfall.😊 Bare leser litt innimellom, og synes det er spennende å følge med.🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillypad87 skrev:

Nei, ikke enda, ihvertfall.😊 Bare leser litt innimellom, og synes det er spennende å følge med.🥰

Okey😊 Hyggelig at du la igjen et spor her hos meg🌻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det ny uke: 5+0😀👏🏼

I dag er det én uke siden vi fant ut om graviditeten! Syns tiden har gått veeeldig sakte. Har valgt å fortelle et knippe nær familie/venner som har fulgt oss på vår IVF-reise. Det er så hyggelig at folk blir så glade på våre vegne💕

Jeg er usikker på om det er varmen eller graviditeten som slår meg ut om dagen, men noe er det. Jeg som skulle være flink å trene🙄 Har tatt «dagens» knipetrening da, som helsedirektoratet anbefaler😄 

Tiden får fortsette å snegle seg videre..☀️ Hittils føles det bare godt å gå gravid💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 5+4❣️

I går var vi på besøk hos et vennepar og fikk servert vin til maten. Jeg måtte takke nei, og hadde planen klar: «jeg går på antibiotikakur akkurat nå..!»😁 Og da slapp vi flere spørsmål👍🏼

I natt har ikke vært en god natt. Jeg har vært oppe 6 ganger med full blære😳 I tillegg drømte jeg at vi mistet. Jeg gråt så forferdelig mye i drømmen og var helt fra meg da jeg våknet💔 Heldigvis var det bare en drøm❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1 😀🙌🏼

Endelig ny uke! Symptomene er veldig like som tidligere, men blir fortere kvalm når jeg er sulten😁 Har også begynt å tisse mye om natten, minst en gang, noen ganger flere..😴 

Det er fortsatt ganske uvirkelig at jeg er gravid! Nå er jeg halvveis til uke 12🤰🏼☺️ Føler at magen ikke lenger er flat og i visse klær er jeg redd for at noen skal gjennomskue det. Kanskje det bare er corona-kiloene🤷🏼‍♀️😅?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med graviditeten 🥰 Og hurra for nye uke 🥳 Kan vel både være corona-kiloer, men det er nok også en stor sannsynlighet for at det er luft 🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten! Husker jeg og fikk tidlig «mage», men så tidlig var det bare luft og forflytning av tarmer😅 men magen var der, og jeg har ikke gått med dongeribukser siden positiv test🙈 når jeg bikket 14/15 uker ble den derimot hardere og hardere, med en tydelig babymage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2020 den 13.26, Patriotpaula skrev:

Gratulerer så mye med graviditeten 🥰 Og hurra for nye uke 🥳 Kan vel både være corona-kiloer, men det er nok også en stor sannsynlighet for at det er luft 🙊 

Takk🥰 Ja, haha! Det er nok det😁 Merker at jeg gleder meg litt til å få ordentlig mage🤰🏼

1 time siden, bondekone skrev:

Gratulerer så mye med graviditeten! Husker jeg og fikk tidlig «mage», men så tidlig var det bare luft og forflytning av tarmer😅 men magen var der, og jeg har ikke gått med dongeribukser siden positiv test🙈 når jeg bikket 14/15 uker ble den derimot hardere og hardere, med en tydelig babymage. 

Takk😍 Jeg er så glad! Godt å høre at jeg ikke er alene😅 Hvor langt er du på vei nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Takk🥰 Ja, haha! Det er nok det😁 Merker at jeg gleder meg litt til å få ordentlig mage🤰🏼

Takk😍 Jeg er så glad! Godt å høre at jeg ikke er alene😅 Hvor langt er du på vei nå? 

Nå er jeg 19+1, og fått vite at vi venter en frisk liten gutt💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4:

Det er mange tanker som spinner om dagen. Spesielt siden vi snart skal på TUL.. Det er mange triste historier her på KG, som dessverre har gjort meg litt ekstra nervøs😬 

Jeg gruer meg litt til Norgesferien om en uke, som vi planla før graviditeten - fjellturer og små campinghytter/telt. Vi er fler som reiser sammen og skal bo tett.. gå fjellturer som jeg nå ikke er like hypp på nå.. Hva gjør jeg med lutinusklin og innsett på fjelltur liksom🤪?? hm 🤔 

Så gøy @bondekone💙 Da er du godt på vei🙌🏼

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pillowtalk skrev:

6+4:

Det er mange tanker som spinner om dagen. Spesielt siden vi snart skal på TUL.. Det er mange triste historier her på KG, som dessverre har gjort meg litt ekstra nervøs😬 

Jeg gruer meg litt til Norgesferien om en uke, som vi planla før graviditeten - fjellturer og små campinghytter/telt. Vi er fler som reiser sammen og skal bo tett.. gå fjellturer som jeg nå ikke er like hypp på nå.. Hva gjør jeg med lutinusklin og innsett på fjelltur liksom🤪?? hm 🤔 

Så gøy @bondekone💙 Da er du godt på vei🙌🏼

 

Hvis du ikke har lyst til å dra, kan du vel bare si at du blir hjemme pga et el annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt troa på at dette går bra 🧡 er den fysiske formen ok til å gå på fjellet? 

Jeg ville ikke nølt med å lyve på meg svimmelhet eller noe annet som kunne "komme og gå" ved behov for å slippe unna når jeg måtte 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...