Gå til innhold

Barnehagen maser om at mitt barn skal spise brød


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! En ting du glemte å nevne som også er logisk, men som ikke alle forstår: Tidligvakta som begynner 06.45 går hjem 14.15, er det pedagogen som er tidligvakt går hun hjem enda 45 min. tidligere pga. ubunden tid. Så fra 13.30 til barnehagen stenger er vi kun 2 voksne. Hvor mange barn tror du har blitt hentet når tidligvakta går? Ingen..

Klokka 15.30 går mellomvakta. Da pleier det IKKE å kun være 3 barn igjen, som regel fra 5-7. Hvor mange voksne er igjen til å passe, si hadet, bytte bleier og lese for disse 5-7 barna? 1 ja...

Anonymkode: 4968d...ada

Vi åpner ikke så tidlig, så hos oss er det heldigvis ikke slik at vi er enda flere timer uten full bemanning.

Men ja, når pedleder går tidlig er vi bare 2 til måltidet, da har vi avviklet pauser ekstra tidlig den dagen. Hvis vi får det til, ellers er vi bare 1 ansatt på 9 barn ved måltidet ja. På storebarn er det 1 ansatt på 18 barn... Helt sinnsykt......

Anonymkode: 82032...ce3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da vanker du i feil krets eller er bare så bitchy at folk ikke tilrettelegger .

For jeg har null problemer med å tilpasse, etter mange år med det så kan jeg si at jeg hverken er naiv , uerfaren eller virkelighetsfjern. Kanskje du burde gå litt i deg selv isteden 

Anonymkode: b7a93...b8c

Var er riktig «krets»?

Anonymkode: 14c0d...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde at en på ni mnd begynte i barnehagen. Han sov til andre tider en de andre. Så for å avvikle pauser og ha nok folk til å skifte bleier satt han med bordet da de andre barna spiste. Han fikk alltid tak i skivebiter og til slutt så gav vi han små biter så han satt fint med bordet. Alt gikk inn der. 

Men opplever at foreldre sier at mitt barn liker ikke det og det. Men etter kort tid spiser barnet alt. Noen barn spiser leverpostei bare i bhg, men ikke hjemme. Barna tar etter de andre barna. 

Har og fått barn til å gå fra å hate brokkoli til å elske det. Vi kom godt i gang med gulrot og. :) Barnet nektet å spise det hjemme. 

Anonymkode: b48d0...23e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å send med brødskiver, gjerne delt opp i terninger/biter, kanskje barnet ditt vil ha det når de andre spiser det? Dy sender også med mat du vet barnet spiser, og du kan jo starte med å sende med noen få biter også se om barnet spiser der. Da må du selvfølgelig prøve flere uker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 
 

Jeg valgte å snakke med pedagogisk leder på avdelingen til barnet mitt i dag angående denne masingen om brødskiver. Etter råd fra flere av dere i denne tråden. 
 

Spurte henne forsiktig om det var noen ulempe med mine matpakker, siden den ene ansatte på avdelingen alltid oppmuntrer meg til å sende brødskiver, til tross for at min sønn ikke liker det. Pedagogisk leder kjente seg ikke igjen, jeg fikk skryt for de varierte matpakkene mine og sa at det var kjempefint. Hun sa også at det er helt greit at jeg fortsatte å sende med det jeg nå sendte. 
 

Jeg ble så utrolig glad for at pedagogisk leder viste forståelse og var positiv til mine matpakker ;) takk for råd til dere som oppmuntret meg til å ta en prat :) 

Skjønner bare ikke hvordan jeg kan få så ulike tilbakemeldinger fra samme avdeling ...

Anonymkode: 6c2e3...d7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 
 

Jeg valgte å snakke med pedagogisk leder på avdelingen til barnet mitt i dag angående denne masingen om brødskiver. Etter råd fra flere av dere i denne tråden. 
 

Spurte henne forsiktig om det var noen ulempe med mine matpakker, siden den ene ansatte på avdelingen alltid oppmuntrer meg til å sende brødskiver, til tross for at min sønn ikke liker det. Pedagogisk leder kjente seg ikke igjen, jeg fikk skryt for de varierte matpakkene mine og sa at det var kjempefint. Hun sa også at det er helt greit at jeg fortsatte å sende med det jeg nå sendte. 
 

Jeg ble så utrolig glad for at pedagogisk leder viste forståelse og var positiv til mine matpakker ;) takk for råd til dere som oppmuntret meg til å ta en prat :) 

Skjønner bare ikke hvordan jeg kan få så ulike tilbakemeldinger fra samme avdeling ...

Anonymkode: 6c2e3...d7c

Omg. 13 sider for noe som ordnet seg med en liten prat. 😅 *smoothiebowlskål*

Anonymkode: b0474...ddd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 
 

Jeg valgte å snakke med pedagogisk leder på avdelingen til barnet mitt i dag angående denne masingen om brødskiver. Etter råd fra flere av dere i denne tråden. 
 

Spurte henne forsiktig om det var noen ulempe med mine matpakker, siden den ene ansatte på avdelingen alltid oppmuntrer meg til å sende brødskiver, til tross for at min sønn ikke liker det. Pedagogisk leder kjente seg ikke igjen, jeg fikk skryt for de varierte matpakkene mine og sa at det var kjempefint. Hun sa også at det er helt greit at jeg fortsatte å sende med det jeg nå sendte. 
 

Jeg ble så utrolig glad for at pedagogisk leder viste forståelse og var positiv til mine matpakker ;) takk for råd til dere som oppmuntret meg til å ta en prat :) 

Skjønner bare ikke hvordan jeg kan få så ulike tilbakemeldinger fra samme avdeling ...

Anonymkode: 6c2e3...d7c

Så utrolig bra det ordnet seg så fint! 😊

Anonymkode: b88bb...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 16.32, AnonymBruker skrev:

TS her. 
 

Jeg valgte å snakke med pedagogisk leder på avdelingen til barnet mitt i dag angående denne masingen om brødskiver. Etter råd fra flere av dere i denne tråden. 
 

Spurte henne forsiktig om det var noen ulempe med mine matpakker, siden den ene ansatte på avdelingen alltid oppmuntrer meg til å sende brødskiver, til tross for at min sønn ikke liker det. Pedagogisk leder kjente seg ikke igjen, jeg fikk skryt for de varierte matpakkene mine og sa at det var kjempefint. Hun sa også at det er helt greit at jeg fortsatte å sende med det jeg nå sendte. 
 

Jeg ble så utrolig glad for at pedagogisk leder viste forståelse og var positiv til mine matpakker ;) takk for råd til dere som oppmuntret meg til å ta en prat :) 

Skjønner bare ikke hvordan jeg kan få så ulike tilbakemeldinger fra samme avdeling ...

Anonymkode: 6c2e3...d7c

Var hun som klager gammel? Sånn som hater jobben sin?

Anonymkode: 82032...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var hun som klager gammel? Sånn som hater jobben sin?

Anonymkode: 82032...ce3

Hun var godt voksen, ja. Håper ikke hun hater jobben sin, hun jobber med barn og barnet mitt. 

Anonymkode: 6c2e3...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...