snehvit88 Skrevet 18. mars 2021 #501 Del Skrevet 18. mars 2021 Jeg fikk nettopp gode nyheter på TUL. Og jeg gikk uten symptomer fra 4+6 til 5+3! Så kom det nye symptomer jeg ikke hadde hatt før. Alt er normalt og alt kan være unormalt. Den ventingen er grusom. Hold ut kjære😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 19. mars 2021 Forfatter #502 Del Skrevet 19. mars 2021 Håper det @Love90 kvalmen kom veldig tidlig og forsvant så brått 🤷🏼♀️. Eneste positive er at jeg ikke har vondt eller blør så det er jo en mulighet for at alt går som det skal. trøster meg med din opplevelse @snehvit88, og håper håper håper at jeg er like heldig. nå er det 12 dager igjen til TUL 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 19. mars 2021 Forfatter #503 Del Skrevet 19. mars 2021 5+1 Jeg kjenner lite til graviditeten, og det frustrerer vettet av meg! Har kjøpt 4 digitale (just in case 😆), så nummer to ble fyrt av i ettermiddag. Heldigvis kom denne opp: Det gjør meg litt lettere! Da er iallfall hcg relativt høyt? Håper jeg. Og noe har skjedd siden mandag iallfall 💜. Datteren vår på 3-4 er helt vill etter å få en baby.. (vi kommer ikke til å dele det med henne før vi er godt over 12 uker, helst ikke før etter 15-16). Når vi satt og hadde fredagstacoen så sier hun plutselig: nå må dere ta din tiss mamma og din tiss pappa, sammen. Sånn at vi kan få en baby. 🙈 angrer litt på praten om blomsten og bien her forleden 😂. forsøkte å avlede litt med at vi kanskje tenker å kjøpe en hund etterhvert, og om hun gleder seg til det? Da fikk jeg kontant (med verdens mest oppgitte uttrykk), at hun ønska seg en BABY ikke en hund. 🤷🏼♀️😂 Så nå håper jeg vi lykkes med denne spira, så får vi fred i heimen om all babymasinga også 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 19. mars 2021 #504 Del Skrevet 19. mars 2021 Hurra for 3+ på digital 😍 Så søt jente du har! Håper at dette blir det etterlengtede småsøskenet ❤️ Det fortjener dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. mars 2021 #505 Del Skrevet 19. mars 2021 Hurra for flott økning på testen! 🤗 Jeg husker godt hvordan det var å ha ei jente som maste og maste om et søsken ja! Blir stas den dagen dere kan fortelle henne dette 💕 og ikke minst når den lille kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 20. mars 2021 Forfatter #506 Del Skrevet 20. mars 2021 @SUPERMIRI 🙏🏻 Måtte det sitte denne gangen 😬 @Amatariel det er jo både kjempeherlig og litt sårt på samme tid ☺️ Er jo veldig godt å vite at hun er SÅ klar, men litt av en nedtur om det ikke går 😅💜 nå får vi bare krysse fingrene 🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 20. mars 2021 #507 Del Skrevet 20. mars 2021 gratulerer med gravitiditeten 💚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 20. mars 2021 Forfatter #508 Del Skrevet 20. mars 2021 89jenta skrev (1 minutt siden): gratulerer med gravitiditeten 💚 💜 takk! Nå håper vi bare at frøet vokser seg stort og sterkt inni der. 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 26. mars 2021 Forfatter #509 Del Skrevet 26. mars 2021 6+1 so far, so good. kvalmen kommer og går, samme gjør hodepine, trøtthet og sårhet i brystene. 💜 venter enda på at oppkasten skal komme - men kanskje den ikke kommer denne gangen? Brakk meg så vidt når ovnen brant seg, for den lukta var helt grusom. men aner ikke om det kommer til å øke i omfang eller om det bare blir en lett kvalme fremover 🤷🏼♀️. klarer fremdeles ikke senke skuldrene litt mer før ultralyd på onsdag.. føles så uvirkelig at det er et lite liv inni der 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. mars 2021 #510 Del Skrevet 26. mars 2021 Masse lykke til på onsdag! Blir bra å få tatt en titt, og forhåpentligvis få senket skuldrene betraktelig før du går inn i påskedagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 26. mars 2021 #511 Del Skrevet 26. mars 2021 Blir spennende med ultralyd. Krysser fingrene for at alt er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 28. mars 2021 #512 Del Skrevet 28. mars 2021 Masse lykke til på onsdag! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 30. mars 2021 #513 Del Skrevet 30. mars 2021 Masse lykke til på ultralyd 😃 blir godt å få bekreftet med å få se nå og senke skuldrene litt❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 30. mars 2021 #514 Del Skrevet 30. mars 2021 Masse lykke til på ultralyd i morgen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. mars 2021 #515 Del Skrevet 30. mars 2021 Lykke til i morgen 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 31. mars 2021 #516 Del Skrevet 31. mars 2021 Se her fant jeg enda en spennende dagbok. Gratulerer med graviditeten og lykke til idag 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. mars 2021 #517 Del Skrevet 31. mars 2021 Tenker på deg i dag! Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #518 Del Skrevet 31. mars 2021 Tusen tusen takk! For noen gode folk det er her inne 💜 Jeg fikk se et lite blinkende hjerte, og knøttet ble målt til 6mm - som stemte godt med at jeg straks er 7 uker. Ny ultralyd 14april, også setter vi opp en ny to uker etter der igjen! OUL dato har jeg også fått 😅 det ble sendt henvisning mens jeg var der, og den ble tydeligvis behandlet i samme øyeblikk.. For det lå innkalling fra sykehuset på helsenorge når jeg kom hjem ✌🏻 datoen er iallfall 25.06 😆 føltes plutselig veldig nært at vi snart er over i en «trygg» fase. 💜 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. mars 2021 #519 Del Skrevet 31. mars 2021 Åå fine hjertet ❤️ Gratulerer med vellykket UL Nå er det bare å nyte påskedagene med din lille magehemmelighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 31. mars 2021 #520 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Ååå, hurra for vellykket ultralyd ❤️ En herlig start på svangerskapet 🥰 Nyt påsken 🐣💕 Endret 31. mars 2021 av SUPERMIRI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå