Gjest Peppis Skrevet 6. februar 2021 #361 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Jeg synes fortsatt de er for sterke streker til å være skyggestrek. Jeg tipper på kjemisk😥 Endret 6. februar 2021 av Peppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #362 Del Skrevet 6. februar 2021 Peppis skrev (1 minutt siden): Jeg synes fortsatt de er for sterke streker til å være skyggestrek. Jeg tipper på kjemisk😥 Godt mulig at det er en streifer 🤷🏼♀️får bare vente og se om mensen dukker opp 😅. Har jo time hos gynekologen til uka, så han bør vel kunne se hvor jeg er i syklusen iallfall ☺️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 6. februar 2021 #363 Del Skrevet 6. februar 2021 Snurrepurre skrev (3 minutter siden): Godt mulig at det er en streifer 🤷🏼♀️får bare vente og se om mensen dukker opp 😅. Har jo time hos gynekologen til uka, så han bør vel kunne se hvor jeg er i syklusen iallfall ☺️. Det er godt å få litt oppfølging nå😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. februar 2021 #364 Del Skrevet 6. februar 2021 Ja det er definitiv noe!! Vi ser det jo. Men uten at det blir noe sterkere er det dessverre høy fare for kjemisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #365 Del Skrevet 6. februar 2021 Amatariel skrev (13 minutter siden): Ja det er definitiv noe!! Vi ser det jo. Men uten at det blir noe sterkere er det dessverre høy fare for kjemisk. Ikke usannsynlig nei- men isåfall så er det også en liten seier. Da har jeg sannsynligvis hatt eggløsning likevel! Til tross for null EL symptomer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 6. februar 2021 #366 Del Skrevet 6. februar 2021 Snurrepurre skrev (3 minutter siden): Ikke usannsynlig nei- men isåfall så er det også en liten seier. Da har jeg sannsynligvis hatt eggløsning likevel! Til tross for null EL symptomer 😅 Det kan ha vært et spøkelsesegg👻 Den ville ikke bli sett. Jeg har hatt eggløsning både med og uten symptomer. Og jeg vet de uten symptomer var eggløsning siden jeg ble gravid. Jeg har vært gravid en del ganger så jeg har mye å sammenligne med😅 Har også hatt to sykluser jeg ikke testet helt positiv på el-test. Og ble gravid begge gangene. Tester alltid tre ganger om dagen når el testene begynner å stige, så jeg har ikke gått glipp av toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. februar 2021 #367 Del Skrevet 6. februar 2021 Ja samme som Peppis her. For noen år siden fikk jeg ikke utslag på verken EL-tester eller tempechart, men hadde jammen EL likevel fordi jeg ble gravid 🤪 Symptomer på kroppen forøvrig kjenner jeg svæært sjeldent ved EL. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #368 Del Skrevet 6. februar 2021 Så sprøtt 😅 jeg har blitt gravid de gangene jeg har kjent EL - men aldri ellers 😂 så har tenkt at det er en sammenheng der 🤔. Men da er det jo sjans for en snikende EL altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. februar 2021 #369 Del Skrevet 6. februar 2021 Hei! Så gøy å lese din dagbok også ❤️ Og for ei morsom frøken du har, som sier at det er dere tre i livet 😂 Den smilte jeg godt av! Samtidig er det kjedelig å lese om de andre utfordringene du/dere har hatt det siste året... Håper ting letter for dere nå. Jeg har ei venninne som SA 2 ganger, og jeg så på kloss hold hvor tøft det faktisk er. Det er jo en sorgprosess. Svigerinna mi har også SA flere ganger, som nesten har blitt et slags traume. Jeg skal uansett følge deg, og håpe for deg ❤️ Det virker som et veldig fint, lite "prøversamfunn" her inne, og selv har jeg blitt mottatt med åpne armer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #370 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Ms.Sommerfugl skrev (42 minutter siden): Hei! Så gøy å lese din dagbok også ❤️ Og for ei morsom frøken du har, som sier at det er dere tre i livet 😂 Den smilte jeg godt av! Samtidig er det kjedelig å lese om de andre utfordringene du/dere har hatt det siste året... Håper ting letter for dere nå. Jeg har ei venninne som SA 2 ganger, og jeg så på kloss hold hvor tøft det faktisk er. Det er jo en sorgprosess. Svigerinna mi har også SA flere ganger, som nesten har blitt et slags traume. Jeg skal uansett følge deg, og håpe for deg ❤️ Det virker som et veldig fint, lite "prøversamfunn" her inne, og selv har jeg blitt mottatt med åpne armer. Takk, og velkommen til denne laaaange dagboken 😆 og samfunnet forøvrig 🌱 Ja, frøkna er ei artig ei 😂 Uff, ja 💚 det er en prosess å gå igjennom gjentagende SA.. og en bestemmelse for hvor mye man klarer å stå i. Krysser fingrene for oss alle 🥰 for de aller fleste, så går det heldigvis til slutt ☺️ Endret 6. februar 2021 av Snurrepurre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #371 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) CD 39 i dag har jeg smått ømme bryster, men det kan like gjerne være fordi mensen kommer. Her er dagens ferske test 💁🏼♀️ sitter i dette øyeblikk og passer niesen min mens foreldrene er på føden 😁 kanskje kommer det en liten skatt i dag? 🥰 måtte det «gni av» litt lykke til oss 👶🏼😄 Endret 7. februar 2021 av Snurrepurre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #372 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) CD 40 I dag glimrer skyggestreken (i går også for øvrig) med sitt fravær. føler det bekrefter en eventuell streifer/kjemisk. har ganske ømme brystvorter i dag, så tenker at mensen er rett rundt hjørnet nå 🙂 Endret 8. februar 2021 av Snurrepurre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. februar 2021 #373 Del Skrevet 8. februar 2021 Håper du får en ny start nå Syklus på 40 dager er frustrerende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #374 Del Skrevet 8. februar 2021 Amatariel skrev (40 minutter siden): Håper du får en ny start nå Syklus på 40 dager er frustrerende! Veldig! Måtte neste syklus være en supersyklus 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #375 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) CD 41 i dag var dagen for gynekologtime, og etter det han kunne se så har jeg sannsynligvis hatt en eggløsning. Muligens derfor jeg har hatt ømme bryst? Vi har uansett ikke hoppet i høyet ettersom jeg ikke har vært i form. Så det eventuelle egget kan jeg nok bare glemme. Må vente 1 uke, og deretter ta en hcg blodprøve for å dobbeltsjekke at jeg ikke er gravid mtp. Den mulige eggløsninga. Om jeg ikke har fått mensen ila den uka og den hcgtesten er negativ, så begynner jeg på primolut for å få i gang en blødning. På dag 3 så begynner jeg på letrozol. Syklusene mine har mistet system etter SAen, og er blitt veldig lange. Så håper det kan hjelpe litt 😬.. Noen som har erfaringer å dele? Endret 9. februar 2021 av Snurrepurre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. februar 2021 #376 Del Skrevet 9. februar 2021 Letrozol har hjulpet meg masse etter ma i august, da fikk jeg også lange sykluser. Første syklus (uten letrozol) ga eggløsning cd 35. Påfølgende sykluser (med letrozol), eggløsning = cd 19, cd 16, cd 13. Vanligvis 28 dagers sykluser, men letrozol hjalp en syklus på ville veier etter ma. Har god tro på at og håper at det hjelper deg også 🌱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #377 Del Skrevet 9. februar 2021 Neutral90 skrev (2 timer siden): Letrozol har hjulpet meg masse etter ma i august, da fikk jeg også lange sykluser. Første syklus (uten letrozol) ga eggløsning cd 35. Påfølgende sykluser (med letrozol), eggløsning = cd 19, cd 16, cd 13. Vanligvis 28 dagers sykluser, men letrozol hjalp en syklus på ville veier etter ma. Har god tro på at og håper at det hjelper deg også 🌱 Oii! Krysser fingrene for at det får samme effekt her 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 9. februar 2021 #378 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Jeg mener å huske at Letrozol når maks effekt på fjerde prøveperioden😊 Så går det ikke første gang er sjansen større for syklusen etter. Og enda større syklusen etter der😊 Kult at eggløsning kom tidligere og tidligere hos @Neutral90 Det viser kanskje at effekten øker? Endret 9. februar 2021 av Peppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #379 Del Skrevet 9. februar 2021 Peppis skrev (3 timer siden): Jeg mener å huske at Letrozol når maks effekt på fjerde prøveperioden😊 Så går det ikke første gang er sjansen større for syklusen etter. Og enda større syklusen etter der😊 Kult at eggløsning kom tidligere og tidligere hos @Neutral90 Det viser kanskje at effekten øker? Det visste jeg ikke 😁 fint å ha i bakhodet så jeg kan smøre meg med litt ekstra tålmodighet ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. februar 2021 #380 Del Skrevet 10. februar 2021 Snurrepurre skrev (22 timer siden): Om jeg ikke har fått mensen ila den uka og den hcgtesten er negativ, så begynner jeg på primolut for å få i gang en blødning. På dag 3 så begynner jeg på letrozol. Syklusene mine har mistet system etter SAen, og er blitt veldig lange. Så håper det kan hjelpe litt 😬.. Noen som har erfaringer å dele? Jeg syns dette høres ut som en bra plan! Èn gang for mange år siden hadde jeg behov for å satt i gang syklus og fikk primolut, og det fungerte etter skoleboken. Letrozol går jeg jo også på nå, og den er bare gull verdt. Har bare fått tidligere og tidligere EL og er nå i en helt normal syklus. Deilig! Ønsker deg all hell og lykke og håper det fungerer som gull hos deg også 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå