Dame1989 Skrevet 5. mars 2021 #441 Del Skrevet 5. mars 2021 Så spennende. Min test i dag ser ganske lik ut som din En svak strek som mest sannsynlig er skyggestrek. Jeg kommer nok til å teste i morgen 9 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 5. mars 2021 #442 Del Skrevet 5. mars 2021 Ååh dette er spennende! ❤️ Syns til tider det er minst like spennende å følge andre prøvere i disse tider, så vel som meg selv. Krysser fingrene 🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #443 Del Skrevet 6. mars 2021 enig @Ms.Sommerfugl Det er utrolig spennende å følge alle sammen her inne i DPO-land 🥰 håper det blir masse novemberbabyer!! I dag er testen sånn her: veldig spent på morgendagen! Da er jeg 10DPO 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #444 Del Skrevet 7. mars 2021 10 DPO Sterkere enn i går 😬 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. mars 2021 #445 Del Skrevet 7. mars 2021 Snurrepurre skrev (6 minutter siden): 10 DPO Sterkere enn i går 😬 Iiik, så spennende 🤩 Der ser jeg en tydelig strek! Det der ligner ikke på en skyggestrek, så nå mååå det være babystrek?! 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #446 Del Skrevet 7. mars 2021 SUPERMIRI skrev (4 minutter siden): Iiik, så spennende 🤩 Der ser jeg en tydelig strek! Det der ligner ikke på en skyggestrek, så nå mååå det være babystrek?! 😍 Ååå! Jeg håper 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. mars 2021 #447 Del Skrevet 7. mars 2021 Snurrepurre skrev (Akkurat nå): Ååå! Jeg håper 🥰 Har du en digital på lur for morgendagen eller? 🤩😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #448 Del Skrevet 7. mars 2021 SUPERMIRI skrev (3 minutter siden): Har du en digital på lur for morgendagen eller? 🤩😍 Har bare strips liggende denne runden 🙄men jeg må vel kanskje ordne meg noe «stæsj» 😂 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. mars 2021 #449 Del Skrevet 7. mars 2021 Snurrepurre skrev (9 minutter siden): Har bare strips liggende denne runden 🙄men jeg må vel kanskje ordne meg noe «stæsj» 😂 😁 Litt stæsj er alltid kjekt å ha 😂😍 Jeg krysser fingrene! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 7. mars 2021 #450 Del Skrevet 7. mars 2021 Så spennende!😁 min var sånn 11dpo, og det var babystrek! Krysser fingrene for deg🤞🏻💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 7. mars 2021 #451 Del Skrevet 7. mars 2021 🤩🤞🏼🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. mars 2021 #452 Del Skrevet 7. mars 2021 Du er jo uten tvil gravid 🤩😄for denne er uten tvil sterkere enn igår ja👏🏻👏🏻 hurra! Måtte testen bli sterkere og sterkere fremover nå😃😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #453 Del Skrevet 7. mars 2021 Tusen takk dere! Er ganske trygg på at det er en babystrek etter at den tørket, men bli likevel spennende å se i morgen tidlig og dagene fremover 🥰; er mest overrasket over at den er veldig mye sterkere enn den fra i går; 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. mars 2021 #454 Del Skrevet 7. mars 2021 Neeeei men du er gravid jo!! Gratulerer 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #455 Del Skrevet 7. mars 2021 Neutral90 skrev (10 minutter siden): Neeeei men du er gravid jo!! Gratulerer 😍 🥰🥰 takk! Nå må jeg bare be til høyere makter om at dette lille frøet har livets rett 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 7. mars 2021 #456 Del Skrevet 7. mars 2021 Gratulerer så mye Snurrepurre, krysser fingrene for at dette går veien. Det fortjener du virkelig 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mars 2021 #457 Del Skrevet 7. mars 2021 Tenker du å ta en digital i morgen? Jeg tror den vil slå ut ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. mars 2021 #458 Del Skrevet 7. mars 2021 Snurrepurre skrev (2 timer siden): Tusen takk dere! Er ganske trygg på at det er en babystrek etter at den tørket, men bli likevel spennende å se i morgen tidlig og dagene fremover 🥰; er mest overrasket over at den er veldig mye sterkere enn den fra i går; Uten tvil🤩 jeg sier gratulerer så mye nå jeg🤩 måtte den klore seg fast i 9 mnd nå👏🏻👏🏻🥰 må være en herlig følelse nå😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #459 Del Skrevet 7. mars 2021 Amatariel skrev (17 minutter siden): Tenker du å ta en digital i morgen? Jeg tror den vil slå ut ☺️ Må kjøpe en først 😆 får kjøpe en i morgen, og ta på tirsdag 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #460 Del Skrevet 7. mars 2021 Love90 skrev (8 minutter siden): Uten tvil🤩 jeg sier gratulerer så mye nå jeg🤩 måtte den klore seg fast i 9 mnd nå👏🏻👏🏻🥰 må være en herlig følelse nå😍 Håper det! Er vanskelig å glede seg riktig enda 🌸 håper inderlig vi får se et bankende hjerte om 2-3 uker 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå