Amatariel Skrevet 27. januar 2021 #301 Del Skrevet 27. januar 2021 Bah, jeg kjenner til problemet med at det kan være vanskelig å komme igjennom til gynekologen! Noen ganger føler jeg resepsjonen bare er vanskelig uten grunn... men de gjør sikkert bare jobben sin, og snakker nok med titalls av "slike som oss" hver dag på telefon eller e-post. Mens for oss så er det jo en kjempeviktig og følsom samtale å ta. Godt du fikk ordnet deg time!! Letrozol starter man i alle fall på med CD3. Men har vært borti her at det ikke er noe krise med en dag senere. Men utover det er det nok lurt å høre med gynekologen hva han tenker, ut fra hvilken syklusdag du er på når du kommer dit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #302 Del Skrevet 27. januar 2021 Amatariel skrev (4 minutter siden): Bah, jeg kjenner til problemet med at det kan være vanskelig å komme igjennom til gynekologen! Noen ganger føler jeg resepsjonen bare er vanskelig uten grunn... men de gjør sikkert bare jobben sin, og snakker nok med titalls av "slike som oss" hver dag på telefon eller e-post. Mens for oss så er det jo en kjempeviktig og følsom samtale å ta. Godt du fikk ordnet deg time!! Letrozol starter man i alle fall på med CD3. Men har vært borti her at det ikke er noe krise med en dag senere. Men utover det er det nok lurt å høre med gynekologen hva han tenker, ut fra hvilken syklusdag du er på når du kommer dit. Ja, er akkurat det. 🙈 de har jo sine grunner til det, men det føles bare så unødvendig. Aha! Sjekka Flow nå, og den forventer jo verdens lengste syklus.. så mye mulig jeg rekker det om appen spår riktig 🤷🏼♀️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #303 Del Skrevet 28. januar 2021 CD 29 Altså.. er det mulig. Ettersom jeg ikke vet hvor jeg er i syklusen sånn egentlig så tar jeg både LH og HCG strips. (Hcg ca annenhver dag). Måtte blunke to ganger når jeg skulle sjekke testen 😅 Har lagt testene for tett, så LH streken har smittet over på hcg 😂 hvordan det er mulig, aner jeg ikke. Men det er ingen annen logisk forklaring. Tok selvfølgelig en ny strips, just in case. og der er det null action 😒. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #304 Del Skrevet 28. januar 2021 Snurrepurre skrev (3 minutter siden): Har lagt testene for tett, så LH streken har smittet over på hcg 😂 hvordan det er mulig, aner jeg ikke. Men det er ingen annen logisk forklaring. Ja det var jo veldig rart! Skal dog sies at jeg har tatt slike Babyplan strips et par ganger og opplevd en sånn halv strek. Uten å være gravid, så testen var defekt. Så kan bare være at du fikk en sånn... men god måte å våkne på på morgenen gitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #305 Del Skrevet 28. januar 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Ja det var jo veldig rart! Skal dog sies at jeg har tatt slike Babyplan strips et par ganger og opplevd en sånn halv strek. Uten å være gravid, så testen var defekt. Så kan bare være at du fikk en sånn... men god måte å våkne på på morgenen gitt! Det tenkte jeg ikke på at var mulig engang 🙈 kanskje den bare er defekt ja. uansett, veldig spesielt 😂 har vært igjennom en del hundre tester, men aldri vært borti å få farge på strek 2 utenom graviditet. 🤷🏼♀️🤔 kanskje jeg kan klage meg til noen gratis tester? 🤞🏻😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. januar 2021 #306 Del Skrevet 28. januar 2021 Oi, der hoppet hjertet over et slag 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #307 Del Skrevet 28. januar 2021 Neutral90 skrev (1 time siden): Oi, der hoppet hjertet over et slag 😅 Her og 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #308 Del Skrevet 28. januar 2021 Men! Jeg sjekka den stripsen jeg tok i morges, og jaggu er det ikke skyggestrek 😂🤞🏻 Jeg veeeeet man ikke skal sjekke når de har tørka. But still. Lever i håpet 😁😆👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #309 Del Skrevet 28. januar 2021 Snurrepurre skrev (52 minutter siden): Men! Jeg sjekka den stripsen jeg tok i morges, og jaggu er det ikke skyggestrek 😂🤞🏻 Jeg veeeeet man ikke skal sjekke når de har tørka. But still. Lever i håpet 😁😆👏🏻 Ja dette er mye gøyere enn blenda test. Jeg SER noe altså. Vet også at man ikke skal lese av test etter tidsfrist, men mine tester har alltid vært synlige sånn mange timer etterpå de gangene jeg har vært gravid. Åå nå fikk jeg troen her!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #310 Del Skrevet 28. januar 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Ja dette er mye gøyere enn blenda test. Jeg SER noe altså. Vet også at man ikke skal lese av test etter tidsfrist, men mine tester har alltid vært synlige sånn mange timer etterpå de gangene jeg har vært gravid. Åå nå fikk jeg troen her!! Så gøy! Moro at noen flere ser det 😂 jeg måtte spørre mannen i huset, for han er iskald på sånn. Men han så faktisk en skygge han også. Blir spennende å se om morgendagens test gir mer håp 😬. Merkelig med det - jeg hadde ingen symptomer på graviditet. Og nå som jeg aner en skygge så lurer jeg på om ikke jeg er litt øm i puppene, og om ikke jeg føler meg litt kvalm og litt ekstra trøtt 😂🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 28. januar 2021 #311 Del Skrevet 28. januar 2021 Oiiii 😄 ❤️ Spennande. Så rart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #312 Del Skrevet 28. januar 2021 Etter all sannsynlighet skyggestrek, men legger ut her så jeg kan slette de fra bilderullen på mobilen 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. januar 2021 #313 Del Skrevet 28. januar 2021 Har du prøvd med vanlig test fra babyplan? Synes de ga tidligere og bedre strek en tidligtestene.... Tro det eller ei. Det er jo noe der, men om det er synsbedrag/skygge eller begynnende babystrek, det er for tidlig å si krysser fingrene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #314 Del Skrevet 28. januar 2021 Neutral90 skrev (21 minutter siden): Har du prøvd med vanlig test fra babyplan? Synes de ga tidligere og bedre strek en tidligtestene.... Tro det eller ei. Det er jo noe der, men om det er synsbedrag/skygge eller begynnende babystrek, det er for tidlig å si krysser fingrene da! Hmm.. trodde det var de vanlige? Mener det var vanlige jeg kjøpte nå sist 🤔 Må dobbeltsjekke hva jeg har liggende 🙈 for når du sier det så har jeg samme erfaring. Mulig disse er noen jeg hadde lignende fra forrige runde om det er de ekstra sensitive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. januar 2021 #315 Del Skrevet 28. januar 2021 Snurrepurre skrev (20 minutter siden): Hmm.. trodde det var de vanlige? Mener det var vanlige jeg kjøpte nå sist 🤔 Må dobbeltsjekke hva jeg har liggende 🙈 for når du sier det så har jeg samme erfaring. Mulig disse er noen jeg hadde lignende fra forrige runde om det er de ekstra sensitive. Kanskje jeg tuller! Går litt surr for meg, kan være disse er de vanlige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #316 Del Skrevet 28. januar 2021 Neutral90 skrev (1 minutt siden): Kanskje jeg tuller! Går litt surr for meg, kan være disse er de vanlige Jeg aner ikke 😂 kan godt være rett, for jeg har garantert noen høysensitive liggende også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 29. januar 2021 Forfatter #317 Del Skrevet 29. januar 2021 CD 30 skimter en strek.. her er den «innenfor tiden. Spent på om den blir tydeligere enn den fra i går. Legger ut bilde av dem side om side når denne tørker 💁🏼♀️ Hilsen HCG-ønsketoget, minutt for minutt 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. januar 2021 #318 Del Skrevet 29. januar 2021 Åh uliiidelig spennende. Syns jeg kan skimte noe! Men er liksom akkurat i grenseland. Så veldig vanskelig å si om det er reellt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 29. januar 2021 Forfatter #319 Del Skrevet 29. januar 2021 enig @Amatariel 😅 har jo egentlig sett nok skyggestreker til å innerst inne vite at det glatt kan være lurestrek 🥴. Den fra i går virker uansett å være sterkest (øverst) så sannsynligheten for at det kun er skygger blir jo forsterket 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 29. januar 2021 #320 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Jeg ser en strek! Og av erfaring vet jeg at streken ikke syns like godt på bilder. Vet du hvor mange dpo du er? Etter jeg har hatt en slike strek selv så har jeg fått påvist hcg i blodet. Hvis streken har rosafarge så skal det ikke være skyggestrek. Er den grå eller rosa? Den ene skyggestreken jeg har hatt var grå og man kunne såvidt skimte den, og det så ut som den lå langt inne i pinnen på en måte. Den testepinnen hadde gått ut på dato. Og streken var ikke mulig å se på bilder. I verste fall så er det jo en kjemisk. Krysser fingrene for at det ikke er det😄 Og det er ikke tidligtesten det der😊 Den har rosa farget «håndtak» med hvit hcg skrift. Endret 29. januar 2021 av Peppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå