Gå til innhold

Dere som skal ned i vekt - hva spiste dere i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiser 16:8

Lunsj: tomat og mozzarella, kaffe med 1 ss mct olje

Middag: salat med salmalaks og scampi (crispsalat, ruccolasalat, nøtter, chiliolje, agurk, paprika, vårløk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Cleo88 skrev:

Oi. Stålkontroll. I min verden finnes ikke slikt som xg potetgull eller x stk sjokoladebiter. Alt eller ingenting her 😮

Har det aldri vært i min verden heller tidligere, men etter jeg startet med strikt lavkarbo så kan jeg ta en rute sjokolade (lavkarbo) og være fornøyd med det. Veldig rar følelse😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Meg på lavkarbo de siste ukene, men det har sklidd ut de siste dagene :(

Frokost: Spiste en omelett med 2 egg med litt hjertesalat ved siden av. Og litt fetaost. 

Deretter 3 knekkebrød til lunsj. Ost på. 

Middag: Litt tomatsuppe, en bit hvitløksbrød, noen kjøttboller og litt chips (skikkelig restemiddag😳). Har lagt meg sulten idag, men sult er kun en følelse..

Anonymkode: bd365...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Cleo88 skrev:

Oi. Stålkontroll. I min verden finnes ikke slikt som xg potetgull eller x stk sjokoladebiter. Alt eller ingenting her 😮

Var sånn til meg også før:P KLARTE ikke la være, men nå har jeg på en måte klart å bli kvitt det intense suget, som om jeg er avhengig, og nå er det mer at jeg bare har lyst på. Mye lettere å hanskes med bare lyst på. Tror også at det hjelper at jeg ser at jo, jeg klarer faktisk å la være. Positiv forsterkning på en måte:P Så nå ser jeg hva jeg har plass til i kaloribudsjettet i antall gram, så veier jeg det opp og spiser med god samvittighet vel vitende om at jeg ikke blir å legge på meg om jeg så spiser opp alt:)

Nå skal jeg varme litt opp med å gå å poste et brev, så videre til dag 7 av chloe ting sin 2 week shred. Redd meg:P

Anonymkode: b3a08...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Jeg skal opp i vekt/holde den stabil, ikke ned. Synes bare det er greit å loggføre til andre så husker jeg alle måltidene😊)

Frokost: 1 porsjon havregrøt m/litt sukker, kanel og bananbiter + 1 nyt yoghurt og litt nektarin og pære

Lunsj: 1 brødskive med smør, vita ovnsbakt leverpostei og rødbeter og 1 brødskive med smør og kokt skinke

Mellommåltid: Fjorland byggrynslunsj blåbær

Middag: 1 og 1/2 grilla kyllinglår m/ris, paprikasaus og brokkoli

Kvelds: Vet ikke enda

Endret av sstinemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: 2 brødskiver med lettmajones, skinke og agurk

Lunsj: Banan, vann og te(ingen skikkelig lunsj som vanlig...)

Middag: Uer, potet, gulrot, litt smeltet smør

Kvelds: 2 knekkebrød med kyllingsalat, vannmelon

 

Anonymkode: b3a08...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et glass med biola. 2 Knekkebrød med egg og tomat. Et laksestykke med en halv brokkoli og litt sweet chili saus. Litt druer.

Anonymkode: c94c8...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lunsj idag + 2 kopper med kaffe med 1 ss mct olje.

Lunsj: salat med scampi og salmalaks, stor porsjon😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var sånn til meg også før:P KLARTE ikke la være, men nå har jeg på en måte klart å bli kvitt det intense suget, som om jeg er avhengig, og nå er det mer at jeg bare har lyst på. Mye lettere å hanskes med bare lyst på. Tror også at det hjelper at jeg ser at jo, jeg klarer faktisk å la være. Positiv forsterkning på en måte:P Så nå ser jeg hva jeg har plass til i kaloribudsjettet i antall gram, så veier jeg det opp og spiser med god samvittighet vel vitende om at jeg ikke blir å legge på meg om jeg så spiser opp alt:)

Nå skal jeg varme litt opp med å gå å poste et brev, så videre til dag 7 av chloe ting sin 2 week shred. Redd meg:P

Anonymkode: b3a08...0a8

Jeg ble ferdig med Chloe Ting sin 2 weeks shred på søndag! Kjenner allerede litt resultater. Hvordan synes du det går så langt? Begynte på 2020 summer shred i dag etter en hviledag i går! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: Porsjonsyoughurt m/en neve nøtter og 1 brødskive med smør, leverpostei og rødbeter

Lunsj: 1 brødskive med smør, Norvegia og paprika og 1 brødskive med smør, leverpostei og rødbeter

Mellommåltid: Byggrynslunsj bringebær

Middag: 1 skål kremet fiskesuppe m/laks og grønnsaker

Kvelds: 1 brødskive med smør og Norvegia og 1 brødskive med smør, leverpostei og rødbeter

(Skal opp i vekt/holde den stabil)

Endret av sstinemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: to knekkebrød med syltetøy uten sukker, et glass lettmelk

Lunsj: to knekkebrød med Philadelphia lettost

Mellommåltid: en nektarin, en håndfull mandler

Middag: fiskegrateng, potetmos og gulrot

Anonymkode: daffc...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 knekkebrød med kyllingpplegg, agurk, tomat, basilikum. Ett glass melk

2 knekkebrød, lik som frokost.

wok av laks, div ferske grønnsaker, krydder til.

En latte. 
 

 

Anonymkode: 10595...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj: En atkinsbar🤪

Middag: Et lavkarbo rundstykke (veldig kaloririkt, 400- 500 kcal) med salat, agurk, paprika, tomat, majones og reker.

Mellommåltid: 2 kopper kaffe med mct olje, en håndfull mandler.

Endret av Ellam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost; to glutenfrie knekkebrød med smør, ett med hvitost og ett med brunost og en kopp kaffe 

lunsj; To små glutenfrie ciabatta, ett med philadelphia og ett med hvitost, toppet med masse deilig paprika 

middag: vi prøvde en «ferdigmiddag» bestående av laks, potetmos og spinatsaus (vistnok 501 kcal) 

kvelds; en liten skål med laktosefri yoghurt naturell og litt hjemmelaget musli toppet med litt honning, fordi jeg begynte å bli litt hangry grunnet tidlig middag 😅
 

Ifølge telleren har jeg spist ca 1600 kcal, men jeg har ikke fått lagt inn muslien så der gikk det litt på slump, men den inneholder myyyye mindre sukker Osv enn den dritten på butikken. 

Anonymkode: 2e14c...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frokost: to brødskiver med servelat og smør

Lunsj: to ostesmørbrød og fruktskål

middag: Hjemmelaget tomatsuppe med macaroni og soddboller! 

får se til kvelden hvor mye jeg har igjen av kcal, men ofte blir det en skyr/grøt/propud/ frukt og grønt. 
ligger på ca 2000 kcal om dag og går ned 0,7-2 kg i uka på det. 

Anonymkode: 0b751...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj: 2 skiver proteinbrød med smør, ost, skinke og salat, en fettrik, hjemmelaget smoothie

Middag: en stor nakkekotelett, hjemmelaget fløtesaus og salat

Anonymkode: d8949...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost:  To grovbrødskiver med smør og banan

Lunch: En brødskive med smør/ peanøttsmør og en brødskive med smør og avocado

Middag: En hjemmelaget vegetarisk porsjonspizza + noen ruter kokesjokolade og kaffe til dessert

Anonymkode: c8bcd...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost:rundstykke med fiskepålegg, 1 kokt egg, 1 banan. 

Lunsj: 2 brødskiver med syltetøy. 

Middag: 2 poteter, 1 karbonade, 1 gulrot.

Kvelds: 2 knekkebrød med ost. 

Ca 1500 kcal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...