AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #161 Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde vi ikke hatt katter hadde vi vært oversvømt av mus er skadelige de altså Anonymkode: 515a8...c34 Og hvor i innlegget mitt fant du at jeg ikke vil at vi skal ha katter i sammfunnet/landet? Har da aldri i verden skrevet det her jeg vel. Er ikke det jeg snakker om da bør du kanskje lese innlegget mitt igjen... Jeg snakker om kattedrit og uansvarlige eiere som ikke har lært katten til å bruke kattedo eller enda værre de som bare ikke gidder/vil. Ikke en eneste plass har jeg skrevet noe om at vi ikke skal ha katt, skjønner ikke hvor du dro det inn.. Anonymkode: 606da...4d1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #162 Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hvor i innlegget mitt fant du at jeg ikke vil at vi skal ha katter i sammfunnet/landet? Har da aldri i verden skrevet det her jeg vel. Er ikke det jeg snakker om da bør du kanskje lese innlegget mitt igjen... Jeg snakker om kattedrit og uansvarlige eiere som ikke har lært katten til å bruke kattedo eller enda værre de som bare ikke gidder/vil. Ikke en eneste plass har jeg skrevet noe om at vi ikke skal ha katt, skjønner ikke hvor du dro det inn.. Anonymkode: 606da...4d1 Haha du er morsom du LOL så og si alle katter lærer å bruke kattedo fra de er små når de blir store og kan være ute driter og pisser de akkurat der de vil og kan de velge går de ut de bruker bare kattedoen nne i nøden. Vansklig dette eller? Hva mener du man skal gjøre? tror du du kan si til en katt at hallo du må bare bruke kattedoen du har inne???? dobbel LOL Anonymkode: 515a8...c34 3
Kontormus Skrevet 7. mai 2020 #163 Skrevet 7. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er jo helt besatt av den doen. hvorfor skal vi ha do til katten, selv når den ALDRI bruker den, hva er poenget? Er det for at vi skal tilfredsstille deg? Å kalle folk idioter er ganske lavmål selv for deg. Bare fordi du er uenig er det ikke nødvendig å ty til personangrep. Anonymkode: 30df4...6c8 Javel, kall meg besatt. Men heller det enn besatt av min rett til å gi faen. Og hvorfor har vi 100 000 hjemløse katter hvis det ikke finnes idioter? Personangrep du liksom 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #164 Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha du er morsom du LOL så og si alle katter lærer å bruke kattedo fra de er små når de blir store og kan være ute driter og pisser de akkurat der de vil og kan de velge går de ut de bruker bare kattedoen nne i nøden. Vansklig dette eller? Hva mener du man skal gjøre? tror du du kan si til en katt at hallo du må bare bruke kattedoen du har inne???? dobbel LOL Anonymkode: 515a8...c34 Nå ble det nettopp diskutert i to sider der minst en katteier så hun ikke brukte kattedo inne fordi det luktet. Og mange har ikke kattedo inne. Om du skal svare i diskusjonen er det kanskje litt viktig å sette seg inn i den først og ikke bare hoppe rett inn i den, du får litt mer ut av helheten da skjønner du😉 bare et lite tips Anonymkode: 606da...4d1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #165 Skrevet 7. mai 2020 15 hours ago, Tarmegenbolle said: Katter er ikke folk, verken de eller omgivelsene tar skade av at de gjør fra seg ute. Jo!! Anonymkode: ca2b9...fc8 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #166 Skrevet 7. mai 2020 51 minutter siden, Kontormus skrev: Javel, kall meg besatt. Men heller det enn besatt av min rett til å gi faen. Og hvorfor har vi 100 000 hjemløse katter hvis det ikke finnes idioter? Personangrep du liksom For et bra argument da gitt. Du klarer fortsatt ikke å svare på hvordan det hjelper NOEN at man har do til katten inne når den ikke bruker doen. Anonymkode: 30df4...6c8 1
Kontormus Skrevet 7. mai 2020 #167 Skrevet 7. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et bra argument da gitt. Du klarer fortsatt ikke å svare på hvordan det hjelper NOEN at man har do til katten inne når den ikke bruker doen. Anonymkode: 30df4...6c8 Ok, vi argumenterer på den måten. Javel, hvordan kan noen hevde at katten ikke bruker en do som ikke eksisterer? Svaret er vel åpenbart. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #168 Skrevet 7. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om ville dyr? Sist jeg sjekket driter de der det passer dem og bryr seg lite med å plukke det opp. Anonymkode: 30df4...6c8 Ville dyr oppholder seg normalt ikke i boligstrøk. De gjør fra seg på folketomme steder eller i skogen. Katter derimot, driter jo nærmest over alt. Anonymkode: 3be8f...b64 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #169 Skrevet 7. mai 2020 På 6.5.2020 den 22.23, Kontormus skrev: Katter skal ikke ut de første månedene av sitt liv, dermed må de bruke dokasse og det burte ikke være helt utenkelig at de også vil bruke den senere. Huskatter skal også kastereres, chippes og vaksineres. Så får dere mene at det er ulogisk, dumt og what not. Ingen trenger bevise noe for meg, jeg har allerede sett at det finnes mange idioter som aldri burte hatt katt. Meiner du seriøst at folk er idiotar fordi dei ikkje ser behovet for å ha ein kattedo ståande som ikkje blir brukt? Har innekatt no. Då eg var barn hadde vi katt som gjekk inn og ut som den ville. Foreldra mine hadde doen ståande nokre år, men tok den vekk sidan den aldri vart brukt. Katten fann ut at det var best å gå på do ute. Anonymkode: 51822...78e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #171 Skrevet 7. mai 2020 41 minutter siden, Kontormus skrev: Ok, vi argumenterer på den måten. Javel, hvordan kan noen hevde at katten ikke bruker en do som ikke eksisterer? Svaret er vel åpenbart. hvordan mener du doen hjelper når den ikke blir brukt? Anonymkode: 30df4...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #172 Skrevet 7. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville dyr oppholder seg normalt ikke i boligstrøk. De gjør fra seg på folketomme steder eller i skogen. Katter derimot, driter jo nærmest over alt. Anonymkode: 3be8f...b64 Haha, jo det gjør det. Du kan til og med se rev i oslo’s gater om natta er du heldig nok. Anonymkode: 30df4...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #173 Skrevet 7. mai 2020 Jeg er faktisk litt redd katter, mest fordi de har lange klør og kan klore deg opp ganske bra 😂 Anonymkode: 09d3e...861 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #174 Skrevet 7. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, jo det gjør det. Du kan til og med se rev i oslo’s gater om natta er du heldig nok. Anonymkode: 30df4...6c8 Leste du ikke hva jeg skrev? Jeg skrev at ville dyr normalt ikke oppholder seg i boligstrøk. Det betyr ikke at det aldri skjer. Og når det skjer, så har de forvillet seg dit av en eller annen årsak. Uansett, så er det ikke de ville dyra som pleier å drite ned og ødelegge i folks hager. Det er det nesten bare katter som gjør. Anonymkode: 3be8f...b64 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #175 Skrevet 7. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, jo det gjør det. Du kan til og med se rev i oslo’s gater om natta er du heldig nok. Anonymkode: 30df4...6c8 Igjen hvor mange rever vs katt er finnes det i Oslo sentrum? Altså 🤪😜🙄 hvor naiv og på grensen til dumt er dette? Du finner kanskje bevis på at det har vandret en ulv inn på slottsplassen også men det trengs faktisk ikke så mye i IQ for å skjønne at det er flere katter i Oslo enn rev og annet. Ergo langt mer katteavføring. Ville dyr vandrer vanligvis ikke i hagen til folk, om dette er noe du tror ville jeg ha oppdatert kunnskapen min ang dyr hadde jeg vært deg. Og igjen ville dyr er ville dyr, men har en skaffet seg maesvin/hest/hund og ja katt så har en et bevist ansvar for at den ikke verken driter overalt, tar opp driten og har generelt ansvar for den, dvs du som eier hat ansvar både for mat, stell og avføring, liker du ikke det, klarer ikke det elller kan ikke det; vel ikke ha katt eller andre dyr da... Alle katter bør ha og bør bli lær opp til innedo. Anonymkode: 606da...4d1 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #176 Skrevet 8. mai 2020 Herregud for en tråd 🤦🏼♀️ Kjenner at jeg ikke gidder å bruke mere tid på det her, bare fordi man ikke er enig så er man enten idiot eller naiv 🙄 Fortsett å krangle dere, evt gå ut å trekk litt luft, virker som at noen trenger det. Anonymkode: 30df4...6c8 2
Kontormus Skrevet 8. mai 2020 #177 Skrevet 8. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: hvordan mener du doen hjelper når den ikke blir brukt? Anonymkode: 30df4...6c8 Så da har du en innedo? Det var hele poenget. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #178 Skrevet 8. mai 2020 8 minutter siden, Kontormus skrev: Så da har du en innedo? Det var hele poenget. Plager deg deg å ikke vite om jeg har do inne eller ikke? Du har jo ikke akkurat noe med det Anonymkode: 30df4...6c8 1
Kontormus Skrevet 9. mai 2020 #179 Skrevet 9. mai 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Plager deg deg å ikke vite om jeg har do inne eller ikke? Du har jo ikke akkurat noe med det Anonymkode: 30df4...6c8 Vi diskuterte prinsipper og holdninger. Nei, jeg bryr meg katta om akkurat du har do til katten inne 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #180 Skrevet 9. mai 2020 Husker katta vår, en liten tjukk pus med et surt lite ansikt. Spiste kattemat for aktive katter og lå selv og dro seg hele dagen, og vasket seg. Den lukta kake. 🙂 Jeg elsker alle katter og koser de jeg ser 🙂 Anonymkode: b9e8d...e5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå