Gå til innhold

Katter lett å hate?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2020 den 21.28, Kontormus skrev:

Javel, kall meg besatt. Men heller det enn besatt av min rett til å gi faen. Og hvorfor har vi 100 000 hjemløse katter hvis det ikke finnes idioter? Personangrep du liksom 

Hva har 100000 hjemløse katter med å ikke ha kattedo å gjøre?:klo: Jeg har to katter(3 med fosterpusen vår), bare fosterpusen har do. De to andre går ute og nekter å bruke innedo. Vi måtte bruke kattedo på han ene fordi han hadde skada seg. Nekta å bruke den i flere dager, så til slutt måtte han bare ut. Vi elsker dyra våre og vil de alt godt. Men de får lov å gå på dass hvor enn de vil, og de vil ikke gå inne. 2 av de 3 kattene er også kastrerte, den tredje er for syk og skadet til det ennå. Han får selvsagt ikke gå ut.

Anonymkode: b6c71...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har 100000 hjemløse katter med å ikke ha kattedo å gjøre?:klo: Jeg har to katter(3 med fosterpusen vår), bare fosterpusen har do. De to andre går ute og nekter å bruke innedo. Vi måtte bruke kattedo på han ene fordi han hadde skada seg. Nekta å bruke den i flere dager, så til slutt måtte han bare ut. Vi elsker dyra våre og vil de alt godt. Men de får lov å gå på dass hvor enn de vil, og de vil ikke gå inne. 2 av de 3 kattene er også kastrerte, den tredje er for syk og skadet til det ennå. Han får selvsagt ikke gå ut.

Er vel greit å lese alt istedenfor å trekke ting ut av sammenheng? Det hadde ikke vært 100 000 hjemløse katter hvis det ikke var mange idioter blandt katteeiere. Det var min påstand.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare tipse andre katteeiere om et super triks som skal ha utekatter. Sett kattedoen utendørs der dere ønsker at katten dere skal gjøre fra seg i tilvenningsfasen utendørs. 

Jeg satt kattedoen under et einetre i hagen min + inne i hekken i hagen min. Dette er de eneste plassene katten nå gjør fra seg, uten å plage naboer 👍 den tisser i hekken (Dessverre fast plass hver gang så hekkplanten dør og må skiftes ut regelmessig 😳 )  og bæsjer under einetreet. Jeg har gps i halsbåndet på den, og den beveger heldigvis sjeldent utenom vår eiendom. 

Når det er sagt elsker jeg katter, generelt alt av dyr. Klarer ikke å komme på et eneste dyr som jeg hater. 

Anonymkode: 4809c...5c8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Men dere bryr der ikke om naboene og omgivelsene deres?

Anonymkode: ca2b9...fc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2020 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som bor i rekkehus eller med naboer 3 meter unna egen bolig. 

Anonymkode: b27b2...9d8

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2020 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Alle naboene mine liker veldig godt kattene mine(utenom hun ene, men det er fordi de stirrer på henne mens hun røyker, men vi er venninner så det går fint :P ). Ene naboen min har også en bikkje som gneldrer til alle døgnets tider, og jeg er ganske sikker på at den bikkja irriterer mye mer enn mine katter, fordi eierene av den har fått trusler om at bikkja skytes snart om den ikke snart holder kjeft, jeg har aldri fått det :) Flere av naboene mine har utekatter selv og sier til meg at de koser mye med kattene mine når de ser dem. Hadde en katt før som døde, naboene mine møtte opp i «begravelsen». Vi er ganske nære. Så nei, mine katter plager ikke merkverdig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke katter, synes de er ekle dyr!

Anonymkode: 9b4d0...987

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...