Gå til innhold

Katter lett å hate?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler mange ikke liker katter, er katt et lettere dyr å hate enn f.eks hund? Og hvorfor er den det i såfall?

Anonymkode: ca2b9...fc8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med hunder er det båndtvang og krav om lydighet. Katter slipper unna med mye mer. I tillegg synes mange se de ser litt slemme og skumle ut, siden de har et mer menneskeaktig ansikt enn hunder, ofte med et litt olmt blikk.

Anonymkode: e34ee...c8c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Katter driter i sandkassen og blomsterbedet, de pisser i utemøbler og piner fugleunger. Og de stinker. Hvordan kan noen ikke elske det... 

Anonymkode: b3324...2fd

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Katter driter i sandkassen og blomsterbedet, de pisser i utemøbler og piner fugleunger. Og de stinker. Hvordan kan noen ikke elske det... 

Nå er det vel hunder som stinker og ikke katter 🙈 Katter er jo utrolig renslige. 

Jeg blir iallefall fysisk dårlig når jeg må lukt våt eller skitten hund.

Anonymkode: e6379...0a7

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel hunder som stinker og ikke katter 🙈 Katter er jo utrolig renslige. 

Jeg blir iallefall fysisk dårlig når jeg må lukt våt eller skitten hund.

Anonymkode: e6379...0a7

Hunder stinker også, men jeg synes lukta fra katter er kvalmere. Litt søt emmen lukt, kjenner med en gang at det bor katt i huset.

• Liker 9
Skrevet

Problemet er at når noen skaffer katt, så skaffer de hele nabolaget et dyr. Som ferdes der det vil, andres tomt, verandaer, og de hopper iblant inn til folk. Oppe o sandkasser og blomsterbed. Jeg kan skjønne at folk blir frustrerte. Men jeg hater ikke katter selv

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Katter stinker ikke, i såfall er den syk og må til veterinær. 

Skjønner ikke problemet med katt. De fleste gjør ekstremt lite ut av seg, holder seg for seg selv og lar alle være i fred. Også er de fine og rene. 

Hat heller på uansvarlige eiere om man er nødt til å hate på bien. Har du opplevd en plagsom katt er den mest sannsynlig ukastrert og har blitt sluppet ut uten mulighet å komme inn igjen når den vil. Om du opplever katter som ikke har det bra i ditt nabolag, kontakt Mattilsynet.

Anonymkode: 12baa...b4a

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker alle dyr, men jeg liker ikke alle dyreeiere.

Anonymkode: b501b...fb2

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hunder stinker også, men jeg synes lukta fra katter er kvalmere. Litt søt emmen lukt, kjenner med en gang at det bor katt i huset.

Kjenner også den lukta hos folk som har katt, og enda verre er lukta om de har flere katter. 
Haha, jeg har to hunder, lukter sikkert de å😂 men hund lukter jo godt😂

Anonymkode: 248f6...d18

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner også den lukta hos folk som har katt, og enda verre er lukta om de har flere katter. 
Haha, jeg har to hunder, lukter sikkert de å😂 men hund lukter jo godt😂

Nei, hund lukter ikke godt! Katt lukter ikke, men dokasser gjør hvis de ikke blir rengjort ofte. Liker dem begge uansett.

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Katter graver vanligvis ned bæsjen sin, så hvis dere ser masse møkk ligge rundt om kring er det nok ikke etter de. Katter med ansvarlige/gode eiere er kastrerte og da skal det litt til at de driver å tisser i utemøblene. 

Anonymkode: a103c...4d1

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Katter lukter over hodet ingenting, putter du nesa inn i pelsen dens så «lukter» det kun varm pels. 

Anonymkode: d8a28...031

• Liker 25
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Katter er helt umulig å hate eller ikke like. Lukter vondt gjør de absolutt ikke. Dere som sier det tenker nok på avføring og urin, for den lukter. Men selve katten lukter ikke.

Skrevet

Nei, da skal man være et særdeles sært menneske.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Kontormus skrev:

Nei, hund lukter ikke godt! Katt lukter ikke, men dokasser gjør hvis de ikke blir rengjort ofte. Liker dem begge uansett.

Jeg synes katter lukter jo, kjenner det med en gang jeg kommer inn i ett hus med katter, ig jeg kjenner ingen som har do kasser inne🙈 tror det må være ett byfenomen🤭 

Jeg skrev jo at hundene mine sikkert også lukter da😉 at jeg synes hund lukter godt er jo min sak😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Utekatter, ja de er lett å hate. Selv for en katteelsker.
Innekatter, nei, da er man hjerteløs. 

Anonymkode: e0b6b...646

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fornærmet når noen sier at de hater katter 😳 Hunder derimot! Enkelte raser skremmer vettet av meg. Går på andre siden av gaten med hjertet i halsen om jeg møter på rottweileren nede i gata. Han ser ikke akkurat hyggelig ut. 

Anonymkode: d3031...15a

• Liker 11
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes katter lukter jo, kjenner det med en gang jeg kommer inn i ett hus med katter, ig jeg kjenner ingen som har do kasser inne🙈 tror det må være ett byfenomen🤭 

Jeg skrev jo at hundene mine sikkert også lukter da😉 at jeg synes hund lukter godt er jo min sak😅

Nei, dokasse inne er ikke et byfenomen. Alle katter bør bli vant til å gjøre fra seg inne fremfor å benytte seg av blomsterbed og sandkasser. Men det finnes dessverre altfor mange likegyldige katteeiere med vegring mot å bruke penger og energi på katteholdet sitt.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kontormus skrev:

Nei, dokasse inne er ikke et byfenomen. Alle katter bør bli vant til å gjøre fra seg inne fremfor å benytte seg av blomsterbed og sandkasser. Men det finnes dessverre altfor mange likegyldige katteeiere med vegring mot å bruke penger og energi på katteholdet sitt.

Litt vanskelig når katten ikke vil bruke kassa å da 🤷🏼‍♀️ Kan ikke tvinge henne til å bruke den akkurat. Å vi bor på landet 

Anonymkode: 30df4...6c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Katter stinker, jo. Også rene katter. De lukter gamle møbler. Ikke helt sånn bruktbutikk, men det er det nærmeste jeg klarer å forklare. 

Jeg skjønner at hunder også "stinker", men jeg elsker den hundelukten. Blir skikkelig glad av den❤️

Katter er vanskelige å kommunisere med, derfor er jeg ikke så glad i dem (men liker alle dyr på ulike måter). Og så finner de på så mye tull i nabolag. Gauler om natta på somrene. Står plutselig på takrenna di og ser på deg mens du er naken. Fisker ut brukte bind fra fellessøpla. Står utenfor døra di og piler vekk når du åpner som om den var skyldig i noe meget skamfullt. 

Hunder responderer så perfekt på glede og tonefall, å samhandle med hunder er en deilig dans med gode vibes og PÅFYLL. De er bare engler❤️❤️

Anonymkode: 5f002...676

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...