Carma Skrevet 24. juli 2020 #361 Del Skrevet 24. juli 2020 54 minutter siden, Juneasi skrev: Kan høres ut som bekken smerter ja. Det værste er å sitte lenge. Ja, de kunne latt partnere bli med inn på ul syns jeg også, vi bor jo sammen. Så tenker vi begge er like risiko å slippe inn. Vi har ivf. Og jeg måtte gjennom alt alene fordi mannen min ikke fikk bli med inn. Noe som gjorde hele greia kjip og unødvendig tung. Jeg er ikke i jobb nei. Heldigvis. Da hadde jeg nok blitt sykemeldt. Hmm, må vel kanskje si fra om det til jordmor neste gang da😬 Synes jeg også, de kunne jo liksom heller tilbydd barnefar smittefrakk, hansker og munnbind i verste fall😅 Er jo ikke bare mor sitt barn:( Håper det endrer seg snart❤️ Når har du time til UL neste gang da? Bra du er hjemme å tar det med ro istedenfor da ja! Jeg er sykmeldt nå pga kvalmen og at jeg blir helt utslitt av ingenting. Jobber egentlig nattevakt, men fikk ikke lov til det nå. Å sjefen min forstår ikke noe av det å vil ikke tilrettelegge, så mye tull der nå som jeg blir kjempestressa av 😩 Ellers var jeg på TUL idag ☺️ Fikk beskjed om at jeg har ett risikosvangerskap pga revmatisk sykdom, så må ha ekstra oppfølging😬 Men alt sto bra til med den lille❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 25. juli 2020 #362 Del Skrevet 25. juli 2020 Jeg er så redd. For jeg har begynt å blø litt friskt blod. Vet dette kan være normalt, men blir super nervøs. Noen andre som har opplevd det samme? Er 10+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carma Skrevet 25. juli 2020 #363 Del Skrevet 25. juli 2020 3 timer siden, Juneasi skrev: Jeg er så redd. For jeg har begynt å blø litt friskt blod. Vet dette kan være normalt, men blir super nervøs. Noen andre som har opplevd det samme? Er 10+2 1 av 4 blør i første termin, så det trenger ikke være noe farlig 😊 Det er en del jenter i ei termingruppe jeg er med på Facebook som har opplevd det samme som deg. Blør du mye da? Bare idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 25. juli 2020 #364 Del Skrevet 25. juli 2020 14 minutter siden, Carma skrev: 1 av 4 blør i første termin, så det trenger ikke være noe farlig 😊 Det er en del jenter i ei termingruppe jeg er med på Facebook som har opplevd det samme som deg. Blør du mye da? Bare idag? Jeg har ikke blødd tidligere. Kom litt friskt blod først, og så litt til neste gang jeg var på do. Såpass at det syntes i toalettet. Så har det bare vært pittelitt når jeg tørker meg. Og nå er det gått over til å bli brunt. Kan det være den tvillingen som gikk hen som kommer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carma Skrevet 25. juli 2020 #365 Del Skrevet 25. juli 2020 2 minutter siden, Juneasi skrev: Jeg har ikke blødd tidligere. Kom litt friskt blod først, og så litt til neste gang jeg var på do. Såpass at det syntes i toalettet. Så har det bare vært pittelitt når jeg tørker meg. Og nå er det gått over til å bli brunt. Kan det være den tvillingen som gikk hen som kommer ut? Det kan det godt være! Eller tørre slimhinner etc. Men jeg hadde ringt til jordmor/legevakten for å høre hva de sier uansett om jeg hadde blødd 😊 Men siden du ikke blør mye er det nok helt ufarlig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja92 Skrevet 25. juli 2020 #366 Del Skrevet 25. juli 2020 5 hours ago, Juneasi said: Jeg er så redd. For jeg har begynt å blø litt friskt blod. Vet dette kan være normalt, men blir super nervøs. Noen andre som har opplevd det samme? Er 10+2 Jeg opplevde at jeg blødde litt i uke 12 første gang jeg var gravid og da var d MA. Men så har flere jeg kjenner blødd mye og d har gått fint. Ene hadde jernmangel og blødde pga d. Men i ditt tilfelle vil jeg tro d er den ene tvillingen som du sier. Men greit å sjekke det ut ❤️ Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 25. juli 2020 #367 Del Skrevet 25. juli 2020 10 minutter siden, Maja92 skrev: Jeg opplevde at jeg blødde litt i uke 12 første gang jeg var gravid og da var d MA. Men så har flere jeg kjenner blødd mye og d har gått fint. Ene hadde jernmangel og blødde pga d. Men i ditt tilfelle vil jeg tro d er den ene tvillingen som du sier. Men greit å sjekke det ut ❤️ Lykke til ❤️ Jeg vet med sikkerhet at det ikke er en ma. Da jeg har angel sound og hører hjertet. Men er jo selvsagt nerøvs fordet. Litt menslignende murringer også. Men blødningen er nå kun svak brun utflod. Så håper det ikke blir værre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja92 Skrevet 26. juli 2020 #368 Del Skrevet 26. juli 2020 16 hours ago, Juneasi said: Jeg vet med sikkerhet at det ikke er en ma. Da jeg har angel sound og hører hjertet. Men er jo selvsagt nerøvs fordet. Litt menslignende murringer også. Men blødningen er nå kun svak brun utflod. Så håper det ikke blir værre. Hvis du hører hjertet så tror jeg det går fint 🙂 fått time hos legen? Krysser fingrene for alt er bra 🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurrabasten Skrevet 28. juli 2020 #369 Del Skrevet 28. juli 2020 Uke 17+6 i dag, og har kost meg hele uke 17 med små dytt i magen. Det er så fint! Og magen har også poppet. Utrolig mye som har skjedd denne uka synes jeg!🥳 Min form er veldig god, bortsett fra at jeg kjenner meg stiv i korsryggen. Noen andre som kjenner på det? Takknemlig om noen vil dele video fra youtube e.l. av styrkeøvelser/yoga som dere har begynt med, kjenner at kroppen har godt av det nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 29. juli 2020 #370 Del Skrevet 29. juli 2020 10 timer siden, hurrabasten skrev: Uke 17+6 i dag, og har kost meg hele uke 17 med små dytt i magen. Det er så fint! Og magen har også poppet. Utrolig mye som har skjedd denne uka synes jeg!🥳 Min form er veldig god, bortsett fra at jeg kjenner meg stiv i korsryggen. Noen andre som kjenner på det? Takknemlig om noen vil dele video fra youtube e.l. av styrkeøvelser/yoga som dere har begynt med, kjenner at kroppen har godt av det nå! Så koselig! Har du barn fra før? Jeg er så spent på når jeg får kjenne de første bevegelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurrabasten Skrevet 29. juli 2020 #371 Del Skrevet 29. juli 2020 @Dovendyr1 Nei, jeg har ikke barn fra før! Først trodde jeg at det var leamus i magen, men nå skjønner jeg at det er små bevegelser🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja92 Skrevet 30. juli 2020 #372 Del Skrevet 30. juli 2020 On 7/28/2020 at 10:42 PM, hurrabasten said: Uke 17+6 i dag, og har kost meg hele uke 17 med små dytt i magen. Det er så fint! Og magen har også poppet. Utrolig mye som har skjedd denne uka synes jeg!🥳 Min form er veldig god, bortsett fra at jeg kjenner meg stiv i korsryggen. Noen andre som kjenner på det? Takknemlig om noen vil dele video fra youtube e.l. av styrkeøvelser/yoga som dere har begynt med, kjenner at kroppen har godt av det nå! Synes jeg kjenner små dytt i magen av og til selv når jeg sitter og koser på magen ❤️ Hender jeg er stiv i ryggen, spesielt når jeg våkner. For meg så hjelper det å gå turer eller en øvelse hvor jeg ligger på ryggen, tar opp det ene kneet og legger det andre benet på låret og løfter rompa opp og ned. Eller sirkeløvelser med yogaball 😀 Hvis du søker på bekkenøvelse på youtube så kommer det mange fine øvelser som jeg synes hjelper for korsryggen 👌Men d beste er å være i bevegelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babal Skrevet 31. juli 2020 #373 Del Skrevet 31. juli 2020 11+1 idag men alle symptomene har forsvunnet. Nå føles det som at jeg ikke er gravid i det hele tatt. Var på ultralyd for 8 dager siden og da var alt fint. Bekymrer meg veldig nå - men er langt ute på landet på ferie så får ikke gjort noe her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 31. juli 2020 #374 Del Skrevet 31. juli 2020 1 minutt siden, babal skrev: 11+1 idag men alle symptomene har forsvunnet. Nå føles det som at jeg ikke er gravid i det hele tatt. Var på ultralyd for 8 dager siden og da var alt fint. Bekymrer meg veldig nå - men er langt ute på landet på ferie så får ikke gjort noe her Det er veldig vanlig at symptomene forsvinner i 12 uke. Så du trenger nok ikke bekymre deg. Nyt heller å være symptomfri. Samme skjedde her. Sammen med en liten blødning. Men alt er fint med den lille😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 31. juli 2020 #375 Del Skrevet 31. juli 2020 Jeg synes svangerskapet er fryktelig langt og kjipt, og jeg er bare 14+1! Sliter med kvalme, bekken og tretthet, og det har jeg gjort siden uke 9. Jeg fatter ikke at jeg skal gå gravid i 26 uker til, det føles ut som en evighet. Bare ordinær ultralyd føles som en evighet unna.. Flere som har det slik, så tidlig? Jeg er også fryktelig redd for at den i magen skal ha noen alvorlige feil som vi plutselig oppdager på den ultralyden, noe som tilsier at det ikke er forenelig med liv. Kanskje det er derfor svangerskapet føles så langt og kjipt? Jeg har bare lyst til å ha baby i armene mine nå, friskt og velskapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mommywife Skrevet 31. juli 2020 #376 Del Skrevet 31. juli 2020 2 timer siden, Lillemorbare skrev: Jeg synes svangerskapet er fryktelig langt og kjipt, og jeg er bare 14+1! Sliter med kvalme, bekken og tretthet, og det har jeg gjort siden uke 9. Jeg fatter ikke at jeg skal gå gravid i 26 uker til, det føles ut som en evighet. Bare ordinær ultralyd føles som en evighet unna.. Flere som har det slik, så tidlig? Jeg er også fryktelig redd for at den i magen skal ha noen alvorlige feil som vi plutselig oppdager på den ultralyden, noe som tilsier at det ikke er forenelig med liv. Kanskje det er derfor svangerskapet føles så langt og kjipt? Jeg har bare lyst til å ha baby i armene mine nå, friskt og velskapt. Alt det du skriver er så vanlig for så mange. Forstår absolutt hvordan du har det. Dette er mitt tredje barn, og er like nervøs og beskymret selv om jeg har to barn fra før. Man vet dessverre aldri, men som regel går det bra 😊🙏🏼 Prøv heller å tenk på andre ting, og ikke fokuser så mye på det du dessverre ikke kan gjøre noe med. Det hjelper meg ofte når tankene tar litt overhånd. Babyen har det helt sikkert fint og det går som regel bra for de fleste ❤️ jeg var veldig kvalm og utrolig dårlig helt frem til uke 13. Nå er den mye bedre, merker nesten ikke at jeg er gravid utenom betydelig større mage og litt liv innimellom😊🙏🏼 Uke 17+1. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 1. august 2020 #377 Del Skrevet 1. august 2020 11 timer siden, Mommywife skrev: Alt det du skriver er så vanlig for så mange. Forstår absolutt hvordan du har det. Dette er mitt tredje barn, og er like nervøs og beskymret selv om jeg har to barn fra før. Man vet dessverre aldri, men som regel går det bra 😊🙏🏼 Prøv heller å tenk på andre ting, og ikke fokuser så mye på det du dessverre ikke kan gjøre noe med. Det hjelper meg ofte når tankene tar litt overhånd. Babyen har det helt sikkert fint og det går som regel bra for de fleste ❤️ jeg var veldig kvalm og utrolig dårlig helt frem til uke 13. Nå er den mye bedre, merker nesten ikke at jeg er gravid utenom betydelig større mage og litt liv innimellom😊🙏🏼 Uke 17+1. Godt jeg ikke er alene om det hvertfall, det føles om noe litt bedre. Det er rart, for jeg er helt rolig og tankene tenker at barnet er friskt og jeg er ikke en hysterisk gravid som jeg trodde jeg skulle være. Men så kommer det slike stikk som velter lasset litt, og så går det bra igjen. Da gleder jeg meg til noen uker til, så kanskje plagene gir seg! Gleder meg til å følge din graviditet videre, er vel ikke lenge før du får vite kjønn og om barnet i magen har det fint? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 5. august 2020 Forfatter #378 Del Skrevet 5. august 2020 Hei, alle Formen min har vært ganske dårlig, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne - og derfor ikke fått lagt inn alle nye medlemmer på listen i første innlegg. Kan de som ikke finner seg selv, og som ønsker å stå der, sitere dette innlegget? 🥰 Formen har heldigvis blitt bedre nå, og jeg startet på jobb igjen etter ferien i dag. Var på OUL i går, og fikk se en frisk og veldig aktiv baby ❤️ Sannsynligvis enda ei lita tulle 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babal Skrevet 6. august 2020 #379 Del Skrevet 6. august 2020 12+1 idag og var på ultralyd. Alt så perfekt ut og legen trodde det var jente. Kan ikke beskrive følelsen nå. Går rundt og smiler 😀😀 lite symptomer så var bekymret 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babal Skrevet 6. august 2020 #380 Del Skrevet 6. august 2020 På 5.8.2020 den 7.18, Kaiaermeg skrev: Hei, alle Formen min har vært ganske dårlig, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne - og derfor ikke fått lagt inn alle nye medlemmer på listen i første innlegg. Kan de som ikke finner seg selv, og som ønsker å stå der, sitere dette innlegget? 🥰 Formen har heldigvis blitt bedre nå, og jeg startet på jobb igjen etter ferien i dag. Var på OUL i går, og fikk se en frisk og veldig aktiv baby ❤️ Sannsynligvis enda ei lita tulle 😍 Babal B1 termin 20 februar 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå