Gå til innhold

Hvorfor la dere påskeaften til et kjøpesenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg satt ikke på cafe eller hadde med ungene mine. Folk stod i kø på burger king og de stod en folk inne på bodyshop. 

Jeg hadde aldri reist dit om jeg ikke var avhengig av en fungerende vogn. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Jeg vet, jeg var enig med deg. Du behøvde noe. Jeg mente at hvis kun de som faktisk trengte noe som ikke kunne vente dro dit (og det meste kan vente, særlig ærend til de plassene du nevner), så hadde det ikke vært fullt.  Jeg nekter å tro at flertallet der inne faktisk hadde noen presserende behov som ikke kunne vente til neste uke. Så argumentet til de som sier "hvordan kan du vite at ikke de andre som var der trengte noe", holder ikke. 

Anonymkode: 98f42...95e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var der unødvendig. Gå å legg deg ditt troll

Anonymkode: 263e1...f2d

Nei jeg trenger å ha en vogn som fungerer. Jeg er ikke et troll fordi jeg oppfordrer folk til å ikke henge unødvendig på senteret. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi måtte kjøpe noe, i likhet med sikkert alle andre som var der. Og datteren min kan ikke være alene hjemme.

Anonymkode: 9aa5f...945

Men jeg er da ikke ute etter dere som virkelig trengte noe og som ikke har en annen foreldre til å bli hjemme med barna. Jeg tenker på de som er på senteret for å slå i hjel tid sammen som familie. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selv at jeg hadde god grunn til å dra på senteret i dag, men det mener nok de fleste. Jeg trengte medisin på apoteket, og i tillegg trengte jeg sokker til yngstemann. Det var gått hull i det siste paret, og da tenker jeg at det er greit å kjøpe nye til tross for koronasituasjonen.

Anonymkode: a4ec6...bf9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev:

Snakk om å kaste stein i glasshus...:ler:

Ikke svar så dumt. Ser du virkelig ikke forskjellen? Skremmende at du ikke klarer å se det. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker utrolig barnslig, umoden og lite selvreflektert. Og nei, jeg føler meg ikke truffet. Her jeg bor har hele byen vært stengt i en måned, og jeg har kjøpt alt jeg trenger på nett. Du vet, de selger til og med hjul til vogn der. Fei for din egen dør, osv..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sparer mye irritasjon og grå hår ved å bry deg litt mindre om hva andre gjør og konsentrere deg om deg selv. Så bra du følger retningslinjene, fortsett med det ! Andre mennesker har også fri vilje, de gjør som de vil på tross av dine korstog på KG. Ha en fin påske! 

Anonymkode: 8ba9d...a8f

Det er jo det jeg har gjort de siste fire ukene. Må vel få lov å si jeg er sjokkert over at folk lever som normalt på kjøpesenteret til tross for anbefalingene vi har fått. 

Hvis du kaller innlegget mitt et korstog har du virkelig misforstått. Men det traff mange og håper de som føler seg ekstra truffet tenker seg om en ekstra gang før de drar på senteret neste gang. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg har gjort de siste fire ukene. Må vel få lov å si jeg er sjokkert over at folk lever som normalt på kjøpesenteret til tross for anbefalingene vi har fått. 

Hvis du kaller innlegget mitt et korstog har du virkelig misforstått. Men det traff mange og håper de som føler seg ekstra truffet tenker seg om en ekstra gang før de drar på senteret neste gang. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Du er glad i «truffet» setningen skjønner jeg 😂 

Anonymkode: c1815...96e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eediyat skrev:

Du virker utrolig barnslig, umoden og lite selvreflektert. Og nei, jeg føler meg ikke truffet. Her jeg bor har hele byen vært stengt i en måned, og jeg har kjøpt alt jeg trenger på nett. Du vet, de selger til og med hjul til vogn der. Fei for din egen dør, osv..

Rart om du skulle føle deg truffet når du ikke har vært på senteret? 

Ja de selger hjul på nett men med tre aktive barn så behøver jeg vognen nå. Ikke om 10 dager. Så jeg får ikke stille spørsmål ved at folk henger på kafeer o.l fordi jeg selv gikk å kjøpte et nytt vogndekk? 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke svar så dumt. Ser du virkelig ikke forskjellen? Skremmende at du ikke klarer å se det. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Takk i like måte.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er glad i «truffet» setningen skjønner jeg 😂 

Anonymkode: c1815...96e

Ja det er jeg 😂 du tok meg der gitt. Følte meg skikkelig truffet jeg nå 

Ts

 

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rart om du skulle føle deg truffet når du ikke har vært på senteret? 

Ja de selger hjul på nett men med tre aktive barn så behøver jeg vognen nå. Ikke om 10 dager. Så jeg får ikke stille spørsmål ved at folk henger på kafeer o.l fordi jeg selv gikk å kjøpte et nytt vogndekk? 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Men guri så barnslige svar da ts... tåler du ikke at folk sier imot deg? 

Anonymkode: c1815...96e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men guri så barnslige svar da ts... tåler du ikke at folk sier imot deg? 

Anonymkode: c1815...96e

Imot meg? Dette er ikke meg som finner på. Dette handler om anbefalingene fra myndighetene. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rart om du skulle føle deg truffet når du ikke har vært på senteret? 

Ja de selger hjul på nett men med tre aktive barn så behøver jeg vognen nå. Ikke om 10 dager. Så jeg får ikke stille spørsmål ved at folk henger på kafeer o.l fordi jeg selv gikk å kjøpte et nytt vogndekk? 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Nei, du behøver ikke vognen NÅ. Du kan pent vente en uke eller to. Hva om det blir portforbud? Tror du virkelig de gir deg disp for å trille unga eller? Eh nei. Dere alle klarer dere utmerket fint uten hjul for et par dager, det er ikke viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Imot meg? Dette er ikke meg som finner på. Dette handler om anbefalingene fra myndighetene. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Ja så tåler du ikke at folk har andre meninger enn deg da 🙄

Anonymkode: c1815...96e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja så tåler du ikke at folk har andre meninger enn deg da 🙄

Anonymkode: c1815...96e

Jo visst tåler jeg det. Men nå handler ikke dette om mine meninger. Det handler om hva som er anbefalt og ikke 🙄

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jeg 😂 du tok meg der gitt. Følte meg skikkelig truffet jeg nå 

Ts

 

Anonymkode: 334ab...8ac

Ja det gjør du, gjemmer deg bak humor.❤️❤️ Vi ser deg

Anonymkode: 4a965...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo visst tåler jeg det. Men nå handler ikke dette om mine meninger. Det handler om hva som er anbefalt og ikke 🙄

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Oj der traff jeg visst en nerve ja. 

Anonymkode: c1815...96e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imot meg? Dette er ikke meg som finner på. Dette handler om anbefalingene fra myndighetene. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Det heter jeg, Det er ikke jeg som finner på dette. 

 


 


 

 

Anonymkode: 4a965...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...