Gå til innhold

Hvorfor la dere påskeaften til et kjøpesenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er helt enig med deg TS, og det er helt utrolig hvordan folk svarer her. Men duuuu da, du var også deeeer. 🤦‍♂️

Barnehage. 

Hvis bare de som trengte noe som ikke kunne vente til tirsdag var der, så hadde det ikke vært fullt av folk, så enkelt er det. Og det inkluderer folk som drar dit fordi de får reelle psykiske problemer av å være hjemme, for de er ikke i flertall.

Anonymkode: 98f42...95e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det var jeg forbredt på. Er typisk KG. Jeg er ikke ute etter å ta de som har et konkret ærend. Men jeg ville ta de som virkelig ikke følger anbefalingene og de var det desverre mange av idag. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Enig med ts. De som har ærend kan godt spre smitten videre. Særlig hvis det er slanger til dekk 

Anonymkode: ec793...ac0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi anbefalingene fra myndighetene er at man skal holde seg hjemme å kun gjøre ærend som er nødvendige. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Jeg syntes ikke at et nytt hjul er så nødvendig. Du kan vel bære en baby?

Anonymkode: 4a965...cfd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du egentlig gammel nok til å være mor? Eller er du kanskje bare en liten trollemor?

Anonymkode: 263e1...f2d

Hva er anbefalingene fra myndighetene i forhold til å oppholde seg i det offentlige? Eller har du misforstått hele innlegget? 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte kjøpe noe, i likhet med sikkert alle andre som var der. Og datteren min kan ikke være alene hjemme.

Anonymkode: 9aa5f...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært 2 ganger innom kjøpesenter siden 12 mars, og jeg må si at det har vært veldig lite folk der, på grensen til tomt (et av landets største senter) Så skjønner ikke hva du mener TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes ikke at et nytt hjul er så nødvendig. Du kan vel bære en baby?

Anonymkode: 4a965...cfd

Nei han liker ikke bæretøy desverre. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frogger skrev:

Har vært 2 ganger innom kjøpesenter siden 12 mars, og jeg må si at det har vært veldig lite folk der, på grensen til tomt (et av landets største senter) Så skjønner ikke hva du mener TS?

Hvor nylig har du vært der?

Anonymkode: 98f42...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frogger skrev:

Har vært 2 ganger innom kjøpesenter siden 12 mars, og jeg må si at det har vært veldig lite folk der, på grensen til tomt (et av landets største senter) Så skjønner ikke hva du mener TS?

Fordi ditt senter er tomt så kan ikke mitt være fullt av folk idag?

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvor nylig har du vært der?

Anonymkode: 98f42...95e

Onsdag 8/4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med ts. De som har ærend kan godt spre smitten videre. Særlig hvis det er slanger til dekk 

Anonymkode: ec793...ac0

🤣🤣🤣👍👍👏👏

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fort gjort å tenke som du gjør. Men du var der jo selv 😛 

jeg var der også i dag, samboeren måtte ha noe, jeg måtte kjøpe diverse til gutten vår, da måtte også gutten vår være med. "Hele familien på senteret" som du sier. Husk at de fleste har en grunn, de fleste er der fordi de trenger noe. Sånn som du også trengte noe...

dette minner meg om faren min som alltid klager over mye trafikk når han er ute å kjører bil selv... 😂

Anonymkode: 2b16a...0d7

Nei så mange som var i alle butikker i dag er ikke der for at de absolutt trengte noe. Jeg kjørte rundt til mange butikker fordi jeg trengte noe oppvaskmiddel, men jeg kjørte ikke en gang inn på parkeringsplassen til en eneste en av dem for jeg så det var så stappfullt. Da får jeg heller klare meg uten.

Den trafikken som var på diverse butikker runt om i dag var langt ifra normal, ikke en gang med tanke på fridagene nå. Det er helt tragisk at folk er så bevisstløse rundt hva de faktisk gjør når de holder på slik under en dødelig pandemi slik som vi har nå. Dere bidrar faktisk til å drepe folk med denne oppførselen!

Anonymkode: 4d9c7...9b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi ditt senter er tomt så kan ikke mitt være fullt av folk idag?

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Jo da, eller kanskje senteret "ditt" er ganske lite så det virker veldig fullt selv om det ikke er det.

Endret av frogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det var litt flere innom på mitt nærmeste kjøpesenter i dag. Jeg ser rett bort på parkeringsplassen deres. I det ene p-huset var det ikke mange biler, og på matbutikken var det en grei mengde folk. Ja, jeg var der jeg også fordi jeg skulle ha en pakke mel og noen epler. Folk var litt roligere enn sist jeg var der. De var høfligere med hverandre og holdt merkelig nok bedre avstand i dag.

Anonymkode: 842f6...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er helt enig med deg TS, og det er helt utrolig hvordan folk svarer her. Men duuuu da, du var også deeeer. 🤦‍♂️

Barnehage. 

Hvis bare de som trengte noe som ikke kunne vente til tirsdag var der, så hadde det ikke vært fullt av folk, så enkelt er det. Og det inkluderer folk som drar dit fordi de får reelle psykiske problemer av å være hjemme, for de er ikke i flertall.

Anonymkode: 98f42...95e

Men jeg satt ikke på cafe eller hadde med ungene mine. Folk stod i kø på burger king og de stod en folk inne på bodyshop. 

Jeg hadde aldri reist dit om jeg ikke var avhengig av en fungerende vogn. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frogger skrev:

Jo da, eller kanskje senteret "ditt" er ganske lite så det virker veldig fullt selv om det ikke er det

Strømmen storsenter 👍😊 Norges nest største senter til opplysning. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drar ikke på kjøpesenter selv, men har venner som har gjort det. Alle sier at nå ble det ikke så ille likevel, og alt åpner likevel etter påske, så nå skal vi tilbake til normalen igjen. 

Anonymkode: f0836...d1a

Disse "alle" kan vente seg en stygg overraskelse.... 

Jeg lurer seriøst på om det er en genetisk feil på endel nordmenn. Er folk rett og slett dumme? Leser de ikke nyheter? 

Anonymkode: 869cd...041

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte noen små ting for å få ferdigstillt de nybygde rommene til barna. Hadde ikke med barn

Anonymkode: 26110...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sparer mye irritasjon og grå hår ved å bry deg litt mindre om hva andre gjør og konsentrere deg om deg selv. Så bra du følger retningslinjene, fortsett med det ! Andre mennesker har også fri vilje, de gjør som de vil på tross av dine korstog på KG. Ha en fin påske! 

Anonymkode: 8ba9d...a8f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Strømmen storsenter 👍😊 Norges nest største senter til opplysning. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Artig sammenterff; mitt og ditt senter er det samme😀

Endret av frogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...