Gå til innhold

Hvorfor la dere påskeaften til et kjøpesenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger du på kjøpesenteret da? 

Tenk på alle de alle som bare måtte ha en ting i dag, og som klager på at det var så mange der, inkludert deg? 

Anonymkode: a2d52...460

Det er rart å oppsøke steder man vet det er mye folk på om man ikke er tvingende nødt til det. Om man klarer å gå i en butikk og samtidig holde anbefalt avstand til enhver tid, så er det ok så lenge man ikke har symptomer og man er nøye med håndhygienen.

... Men å mingle rundt på senteret, gå på cafe eller restaurant er jo unødvendig.
 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt ts🙄 svarer du folk så barnslig i det virkelige liv også eller er det kun på nett du er så tøff i trynet? 

Anonymkode: c1815...96e

Synes ikke jeg er spesielt tøff men direkte. Og ja jeg svarer folk det i det virkelig liv om nødvendig. Heldigvis har jeg ikke folk i omgangskretsen min som bryter anbefalingene. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Forumhei skrev:

Du må jo ikke på senter du heller, og jeg må jo ikke svare deg, men vi kan derfor gjør vi😊😉👊

At babyen min har en fungerende vogn er viktig for meg 😊👍 bare flott at folk engasjerer seg da 👏👏så takk for innspill.  

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At babyen min har en fungerende vogn er viktig for meg 😊👍 bare flott at folk engasjerer seg da 👏👏så takk for innspill.  

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Bare hyggelig, god helg til deg og dine🙃

 

Nå logger jeg av😊

Endret av Forumhei
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at tråden ble gjort om til at "du er jo ikke noe bedre", mens man egentlig går glipp av poenget. Jeg jobber i tilknytning av et kjøpesenter, og kan skrive under at det er en god del mer folk nå enn det var for bare 2 uker siden. Litt pga påsken kanskje, men jeg hører og ser at folk er mye mindre forsiktige nå. Mange er sikre på at dette snart er over og at man bare kan se bort fra rådene vi har fått.

Anonymkode: 3a96e...bae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
1 minutt siden, Forumhei skrev:

Bare hyggelig, god helg til deg og dine🙃

 

Nå logger jeg av😊

 

Endret av Forumhei
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat der du tar feil. Tiden man bruker et sted avgjør hvor mye smitte man sprer. Ville du tilbringt 10 minutter eller 2 timer sammen med en coronasmittet? Begrunn.  

Ta

Anonymkode: 334ab...8ac

Men hvorfor mener du at DU kan sette deg til doms over andre og bestemme hvor lenge og hvorfor det er greit å være på kjøpesenteret? 

Anonymkode: a77b7...d6d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ville få motstand og bli satt på plass😅
 

 

Anonymkode: 4a965...cfd

Ja motstand av de som var å hang på senteret idag 👏👏👏🤣  helt fantastisk at de svarer for det er akkurat de jeg vil diskutere med. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja motstand av de som var å hang på senteret idag 👏👏👏🤣  helt fantastisk at de svarer for det er akkurat de jeg vil diskutere med. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Barnslig diskusjonsteknikk. Jeg var ikke på kjøpesenteret i dag, men er helt enig med det klare flertallet som har påpekt ironien i at du kritiserer andre når du var der selv. 

Anonymkode: a77b7...d6d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja motstand av de som var å hang på senteret idag 👏👏👏🤣  helt fantastisk at de svarer for det er akkurat de jeg vil diskutere med. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Er du egentlig gammel nok til å være mor? Eller er du kanskje bare en liten trollemor?

Anonymkode: 263e1...f2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja motstand av de som var å hang på senteret idag 👏👏👏🤣  helt fantastisk at de svarer for det er akkurat de jeg vil diskutere med. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Ja, har jo vært hjemme... hvorfor antar du at vi har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på senteret idag og fikk egentlig sjokk. Har ikke vært der etter 12 mars men idag måtte jeg kjøpe et nytt dekk og slange til vogna da det ene hjulet var punktert. Uansett det var knapt en ledig plass i parkeringshuset og det var umulig å holde 2 meter inne på senteret. 

Jeg trodde ikke folk gikk å ruslet hele familien på senteret i disse dager men der tok jeg feil. Det var mange familier med både små og store barn som tuslet rundt der. Hvorfor tilbringer dere dagen på senteret og kafeene folkens? 

Anonymkode: 334ab...8ac

Alle har vel etter egen mening en god grunn for å være der. Selv var jeg og min samboer på senteret for å hente en pakke som var kommet og handle. Det var imidlertid så mye folk på senteret at vi dro til en mindre butikk og handlet der. Det er lørdag og påskeaften i dag men folk handlet som om butikkene skal være stengt i flere uker. Det var ikke så mange som fulgte rådene om avstand. 

Anonymkode: 6b4bf...b88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at tråden ble gjort om til at "du er jo ikke noe bedre", mens man egentlig går glipp av poenget. Jeg jobber i tilknytning av et kjøpesenter, og kan skrive under at det er en god del mer folk nå enn det var for bare 2 uker siden. Litt pga påsken kanskje, men jeg hører og ser at folk er mye mindre forsiktige nå. Mange er sikre på at dette snart er over og at man bare kan se bort fra rådene vi har fått.

Anonymkode: 3a96e...bae

Ja det var jeg forbredt på. Er typisk KG. Jeg er ikke ute etter å ta de som har et konkret ærend. Men jeg ville ta de som virkelig ikke følger anbefalingene og de var det desverre mange av idag. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja motstand av de som var å hang på senteret idag 👏👏👏🤣  helt fantastisk at de svarer for det er akkurat de jeg vil diskutere med. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Jeg var ikke på noe senter, har ikke vært ute av døra engang, syns allikevel at du har dårlige argumenter. 

Anonymkode: c1815...96e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja motstand av de som var å hang på senteret idag 👏👏👏🤣  helt fantastisk at de svarer for det er akkurat de jeg vil diskutere med. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Jeg tror dette er en tulletråd, du skriker jo Etter oppmerksomhet, men uansett god helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor mener du at DU kan sette deg til doms over andre og bestemme hvor lenge og hvorfor det er greit å være på kjøpesenteret? 

Anonymkode: a77b7...d6d

Fordi anbefalingene fra myndighetene er at man skal holde seg hjemme å kun gjøre ærend som er nødvendige. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig diskusjonsteknikk. Jeg var ikke på kjøpesenteret i dag, men er helt enig med det klare flertallet som har påpekt ironien i at du kritiserer andre når du var der selv. 

Anonymkode: a77b7...d6d

Jeg kritiserer de som satt på BK og hadde med alle ungene på senteret. Ser du virkelig ikke forskjellen? 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi anbefalingene fra myndighetene er at man skal holde seg hjemme å kun gjøre ærend som er nødvendige. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Fulgte du med på alle som var der og hva de handlet? Hvorfor er deres ærender mindre viktig enn dine? 

Anonymkode: c1815...96e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi anbefalingene fra myndighetene er at man skal holde seg hjemme å kun gjøre ærend som er nødvendige. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Du var der unødvendig. Gå å legg deg ditt troll

Anonymkode: 263e1...f2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja motstand av de som var å hang på senteret idag 👏👏👏🤣  helt fantastisk at de svarer for det er akkurat de jeg vil diskutere med. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Hva i huleste er det som får deg til å tro at de som svarer deg på KG er de samme menneskene du så på et kjøpesenter i dag???
Det er da langt flere KG-brukere enn de som befinner seg i ditt nærmeste nabolag.

Anonymkode: 6cf98...c92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...