Gå til innhold

Hvorfor la dere påskeaften til et kjøpesenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på senteret idag og fikk egentlig sjokk. Har ikke vært der etter 12 mars men idag måtte jeg kjøpe et nytt dekk og slange til vogna da det ene hjulet var punktert. Uansett det var knapt en ledig plass i parkeringshuset og det var umulig å holde 2 meter inne på senteret. 

Jeg trodde ikke folk gikk å ruslet hele familien på senteret i disse dager men der tok jeg feil. Det var mange familier med både små og store barn som tuslet rundt der. Hvorfor tilbringer dere dagen på senteret og kafeene folkens? 

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gorilla skrev:

Jeg bor i nærheten av et gigantisk kjøpesenter, og jeg har ikke vært der på over en måned, og har ikke tenkt å dra dit. Kjenner folk som har vært der og de sier det er sjokkfullt. Så jeg fatter heller ikke at folk drar der. Det er fullt mulig å bestille ting på nett. Jeg kommer nok ikke til å gå i noen andre butikker enn matbutikk og apotek før til høsten. Skal jeg ha noe så kjøper jeg det på nett og får det levert i posten. 
 

 

Ja samme har jeg tenkt. Må være noe man trenger akkurat der og da og rett ut igjen. Var sikkert flere som meg som var rett inn og ut igjen for å kjøpe noe som ikke kan bestilles på nett. Men mange så til å vandre rundt med familien og slekt uten mål og mening. Var ikke like fullt som en vanlig lørdag men ikke langt unna. Var jo kø inn og ut av parkeringshuset 🙈 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar ikke på kjøpesenter selv, men har venner som har gjort det. Alle sier at nå ble det ikke så ille likevel, og alt åpner likevel etter påske, så nå skal vi tilbake til normalen igjen. 

Anonymkode: f0836...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså du gjør jo akkurat det samme selv.

Anonymkode: 54f63...724

Nettopp! Alle som var der "skulle bare", akkurat som TS. 

Anonymkode: f0836...d1a

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hadde sikkert akkurat like dårlig grunn som alle andre til å være der. Hvorfor klage på andre når man ikke er det spor bedre selv? 

Anonymkode: c7620...ba9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså du gjør jo akkurat det samme selv.

Anonymkode: 54f63...724

Haha visste den kom. Du føler deg truffet ja 😅Ja jeg vandrer rundt uten mål og mening? Jeg var der i under 10 minutter for å få tak i er nytt dekk til vogna. Ser du virkelig ikke forskjellen? Jeg er avhengig av vogn til tredjemann så det punkterte dekket måtte fikses. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Snakk om å kaste stein i glasshus. Kanskje andre "skal bare", "Må bare ha", "bare 2 min" de også? Klager over at andre er der, også er du der selv. 😂

Jeg syntes det er en forskjell på at en i husstanden så raskt som mulig skaffer det som trengs og går ut igjen, kontra det å ta med hele familien på windowshopping, kaffedrikking og isspising. 

Anonymkode: 81f65...a36

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha visste den kom. Du føler deg truffet ja 😅Ja jeg vandrer rundt uten mål og mening? Jeg var der i under 10 minutter for å få tak i er nytt dekk til vogna. Ser du virkelig ikke forskjellen? Jeg er avhengig av vogn til tredjemann så det punkterte dekket måtte fikses. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Du vet jo ikke om de andre "vandret rundt uten mål og mening". De hadde nok et mål de også, bare at de ikke hastet seg like mye som deg. 

Anonymkode: f0836...d1a

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Der svarer alle som føler seg truffet over å ha vandret rundt på senteret idag med alle barna fordi det var dårlig vær ute. Håper dere tar til vettet å finner på noe annet neste gang. Dvs kun reiser på senteret hvis dere skal ha noe som haster og lar barna være igjen hjemme. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Snakk om å kaste stein i glasshus. Kanskje andre "skal bare", "Må bare ha", "bare 2 min" de også? Klager over at andre er der, også er du der selv. 😂

men kjære vene, det er da stor forskjell på å løpe inn og ut fordi man må ha noe viktig. Versus å rusle rundt i timesvis med unger som løper rundt og tar på alt, sette seg ned og ta lunsjen på sentrert, shoppe masse unødvendig greier...

Anonymkode: 2f262...2fe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Snakk om å kaste stein i glasshus. Kanskje andre "skal bare", "Må bare ha", "bare 2 min" de også? Klager over at andre er der, også er du der selv. 😂

Har du lest innlegget eller?  Flaut å svare sånn som du gjør 🙈

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Se der ja. Der svarer alle som føler seg truffet over å ha vandret rundt på senteret idag med alle barna fordi det var dårlig vær ute. Håper dere tar til vettet å finner på noe annet neste gang. Dvs kun reiser på senteret hvis dere skal ha noe som haster og lar barna være igjen hjemme. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Klassisk å dra «du føler deg truffet» kortet så fort du veit at du ikke har så mye å komme med 

Anonymkode: c1815...96e

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest innlegget eller?  Flaut å svare sånn som du gjør 🙈

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

Leser du det du selv skriver? 

Anonymkode: c1815...96e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet jo ikke om de andre "vandret rundt uten mål og mening". De hadde nok et mål de også, bare at de ikke hastet seg like mye som deg. 

Anonymkode: f0836...d1a

Men hvorfor reise på senteret to voksne og tre barn og sitte på cafe? Eller stå inne på bodyshop eller burger king? Jeg tok ikke med meg verken tenåring eller mine to små. Jeg dro alene for å fikse hjulet til vogna som vi er 100% avhengig av i hverdagen. 

Ts

Anonymkode: 334ab...8ac

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også «bare», fordi nærmeste apotek er på et senter, men jeg snudde bilen på vei inn på parkeringa. Det var kø alle veier. Så jeg valgte å kjøre til neste apotek som ligger litt for seg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk vi tom for oppvaskmiddel så skulle en kjapp tur på kiwi... jeg fikk sjokk så mye folk har jeg ikke sett. Det var kø inn og kø ut og det i en ikke så stor by.. kan bare innbille meg hvordan det er i større byer... 🙈🙈. Ble så jeg kjørte til en bensin stasjon der det ikke var ett menneske å håpet de hadde det. Flax 

Endret av Bente1234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...