Lill3My Skrevet 14. september 2023 #1941 Del Skrevet 14. september 2023 Sarah93 skrev (2 timer siden): Hun sier også at hun jobber beinhardt for å gå opp i vekt. Det tviler jeg ikke på, for vekta hun har nå er selvfølgelig helseskadelig (ikke spekulasjon, det sier hun selv). Men som tidligere spiseforstyrret ville jeg syntes det var veldig vanskelig å forene et mål om vektoppgang med stadig å legge ut pro ana-bilder av meg selv. Å gå opp i vekt ville jo, i tillegg til mye annet vanskelig, ødelagt for bildene. Og.. å gå opp i vekt er virkelig heller ikke vanskelig dersom en virkelig FORSØKER OPPRIKTIG. (Sånn rent fysisk; en kan få næringsdrikker på blå resept, en liten flaske gir 409kcal. Har selv brukt slike for å få til egen vektøkning). Det er nok mye ambivalens og mentale sperrer hun ikke forteller om - noe som i grunn er litt dumt, for om hun først skal være åpen om spiseforstyrrelsene, er det kunnskap og innsikt i denne "bli frisk"-prosessen det med fordel kan formidles mer om. De fleste vet hva det vil si å ha anoreksi, men de færreste begriper hvor hardt det er å forsøke å bli frisk. 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 15. september 2023 #1942 Del Skrevet 15. september 2023 Lill3My skrev (10 timer siden): Og.. å gå opp i vekt er virkelig heller ikke vanskelig dersom en virkelig FORSØKER OPPRIKTIG. (Sånn rent fysisk; en kan få næringsdrikker på blå resept, en liten flaske gir 409kcal. Har selv brukt slike for å få til egen vektøkning). Det er nok mye ambivalens og mentale sperrer hun ikke forteller om - noe som i grunn er litt dumt, for om hun først skal være åpen om spiseforstyrrelsene, er det kunnskap og innsikt i denne "bli frisk"-prosessen det med fordel kan formidles mer om. De fleste vet hva det vil si å ha anoreksi, men de færreste begriper hvor hardt det er å forsøke å bli frisk. Man må ha totalt miljøskifte skal man komme seg ut av slike ting, slutte å trigge det mentalt. Koble helt ut...fokusere på seg selv. Min søster klarte aldri komme ut av det, ville ikke spise seg opp i vekt. Flytende næring er også dårlig næring som tas opp for raskt, holder deg bare i live. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 15. september 2023 #1943 Del Skrevet 15. september 2023 Concert skrev (15 timer siden): Man må ha totalt miljøskifte skal man komme seg ut av slike ting, slutte å trigge det mentalt. Koble helt ut...fokusere på seg selv. Min søster klarte aldri komme ut av det, ville ikke spise seg opp i vekt. Flytende næring er også dårlig næring som tas opp for raskt, holder deg bare i live. Det siste er ikke korrekt. Næringsdrikker er fullverdig næring og et svært godt alternativ for mange grupper, og særlig i perioder og/eller som supplement til vanlig mat for å opprettholde eller øke vekt. At det er viktig også med fast føde for tygge-og svelgfunksjon, og tarmmotilitet er en ting, men å kalle næringsdrikker dårlig næring blir feil. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. september 2023 #1944 Del Skrevet 27. september 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. september 2023 #1945 Del Skrevet 28. september 2023 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Henvendelser besvares på Ris og Ros. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 21. oktober 2023 #1946 Del Skrevet 21. oktober 2023 Meg meg megmegmegmegmeg https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/O8zjj1/ingeborg-senneset-hvis-jeg-doede-i-dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 21. oktober 2023 #1947 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hvem er dette? Har hun snap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 21. oktober 2023 #1948 Del Skrevet 21. oktober 2023 Måsies skrev (22 minutter siden): Meg meg megmegmegmegmeg https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/O8zjj1/ingeborg-senneset-hvis-jeg-doede-i-dag Tenkte akkurat det samme. Herregud,når skal det her ta slutt?! 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 21. oktober 2023 #1949 Del Skrevet 21. oktober 2023 Vanilje70 skrev (7 minutter siden): Hvem er dette? Har hun snap? Instagram. Facebook. Google dama…nok av treff. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 21. oktober 2023 #1950 Del Skrevet 21. oktober 2023 Orket ikke å telle hvor mange ganger det står "jeg" og "meg" i teksten. Men ok, hvis jeg døde i dag ville jeg angret på at jeg brukte tid på å irritere meg over Senneset fremfor å elske de jeg er glad i. 20 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 21. oktober 2023 #1951 Del Skrevet 21. oktober 2023 Kjære dagbok 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 22. oktober 2023 #1952 Del Skrevet 22. oktober 2023 parmanoia skrev (På 21.10.2023 den 16.04): Kjære dagbok Skjønner ikke Aftenposten… Hun generer vel klikk da. Og ser folk hyller henne…fatter ikke. Det er jo en helt banal tekst som «hvem som helst» kunne skrevet. Blir spennende å se hva dette hemmelige prosjektet hennes er… 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 22. oktober 2023 #1953 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Ninaen skrev (17 minutter siden): Skjønner ikke Aftenposten… Hun generer vel klikk da. Og ser folk hyller henne…fatter ikke. Det er jo en helt banal tekst som «hvem som helst» kunne skrevet. Blir spennende å se hva dette hemmelige prosjektet hennes er… Tipper hun skal skrive ny bok (for enda flere bøker - og da gjerne av typen "selvhjelp" - av over gjennomsnittet selvsentrerte influensere, er akkurat det verden trenger). Endret 22. oktober 2023 av Lill3My 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 8. november 2023 #1954 Del Skrevet 8. november 2023 En ansatt ved et DNB-kontor har sendt mail til sine ansatte og oppfordret dem til å jobbe mens de er syke, noe som har høstet berettiget kritikk. Senneset benytter anledningen til å skrive en Facebook-post om at det er bra med et inkluderende arbeidsliv og at mange kan jobbe mens de er litt syke. Det er sikkert sant, men det er denne saken en ytterst dårlig illustrasjon på - og det virker som Senneset rett og slett ikke forstår noe særlig av arbeiderrettigheter. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 11. november 2023 #1955 Del Skrevet 11. november 2023 Altså…siste bilde på story på IG nå (vet ikke hva hun driver med, men uansett), altså…å påstå at hun aldri har foretatt seg noe kosmetisk…sammenlikne med gamle bilder…den må hun lenger utpå landet med 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 24. november 2023 #1956 Del Skrevet 24. november 2023 De siste dagene har hun skrevet om bedrager-syndromet flere dager på story. Det er ikke sikkert det er et "syndrom" å være usikker på seg selv og lure på om man kanskje skriver litt lettvinte saker innimellom. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 24. november 2023 #1957 Del Skrevet 24. november 2023 1 hour ago, Sarah93 said: De siste dagene har hun skrevet om bedrager-syndromet flere dager på story. Det er ikke sikkert det er et "syndrom" å være usikker på seg selv og lure på om man kanskje skriver litt lettvinte saker innimellom. Hun er alltid så opptatt av dette "syndromet", jeg får bare følelsen av at hun fisker etter komplimenter, at folk skal si "du som er så flink, du kan jo ikke ha det!" Hun er en lettvekter i norsk presse, skriver om åpenbare ting som ikke finnes kontroversielt (mot sjamanens dill dall, for vaksine osv), hun er jo hyra inn for å nå yngre folk, ikke fordi hun er en så fantastisk kommentator, det er sykt selvsentrert det aller meste derfra. 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 1. desember 2023 #1958 Del Skrevet 1. desember 2023 Hun har skrevet påfallende lite om Finn Skårderud i det siste… 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarajensen123 Skrevet 2. desember 2023 #1959 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Mildemoses skrev (8 timer siden): Hun har skrevet påfallende lite om Finn Skårderud i det siste… Hadde det vært hvem som helst annen innenfor helsevesenet så hadde hun vært på den saken for lenge siden. Endret 2. desember 2023 av Sarajensen123 Skrivefeil. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 2. desember 2023 #1960 Del Skrevet 2. desember 2023 21 hours ago, Mildemoses said: Hun har skrevet påfallende lite om Finn Skårderud i det siste… Og jeg som i all min enfoldighet trodde at Ingeborg og Finn var bestevenner ... 🙄 Eller, kanskje de bare var bestiser så lenge det gagnet IS, som f.eks. å gi nok ei bok endelig litt faglig pondus. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå