Gjest Bremnes.Kari Skrevet 24. juli 2021 #541 Del Skrevet 24. juli 2021 Den gode gamle "prøvde fillers én gang for lenge siden", ja. Som om ikke absolutt alle vet at fillers er midlertidig og ferskvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 24. juli 2021 #542 Del Skrevet 24. juli 2021 Fløff skrev (1 time siden): Hun får denne spalteplassen fordi hun faktisk er drivende dyktig til å skrive kritiske tekster. Hun har talent til å stille kritiske spørsmål og utrede rundt det på en måte som fungerer i media. Ingen har lagd en tråd om han derre.....Ah, hva heter han fyren som skrev om mat men så plutselig mener noe om alt.....*wait a second* Angående fillers i leppene så har hun åpenbart det. Jeg tenker det ikke trenger å være en motsetning til å være kritisk ovenfor reklame for plastisk kirurgi - MEN, det blir en ball man nesten bør la ligge selv om man bare spiller bittelitt med den selv. Poenget et at hun tidligere har uttalt at hun aldri har gjort noe med ansiktet sitt. Det er jo løgn. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerx Skrevet 24. juli 2021 #543 Del Skrevet 24. juli 2021 (endret) Jessijones skrev (3 timer siden): Det er helt greit om en velger å bruke fillers, ens eget valg. Men har en tatt rollen som forkjemper for (god) psykisk helse, moralens vokter, influencerpoliti and what not. Slutt da for pokker med juginga selv. Wow. Hun var veldig pen før. Nå er hun litt nærmere Stalking Cat. Endret 24. juli 2021 av AnonymBrukerx 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 24. juli 2021 #544 Del Skrevet 24. juli 2021 (endret) Bilde fra intervju i 2011 hvor hun snakker om å tørre å gi slipp på sykdommen. Enten har hun begynt å sminke leppene større siden da eller så... I mai dette året delte hun et innlegg på Anorektisk siden på fb som var sterkt kritiskt til nettopp kosmetisk kirurgi. https://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/endelig-tor-jeg-a-bli-frisk-2509440 Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett. Endret 24. juli 2021 av Måne Rampelyset 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 24. juli 2021 #545 Del Skrevet 24. juli 2021 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 25. juli 2021 #546 Del Skrevet 25. juli 2021 n_97 skrev (På 24.7.2021 den 20.09): Bilde fra intervju i 2011 hvor hun snakker om å tørre å gi slipp på sykdommen. Enten har hun begynt å sminke leppene større siden da eller så... I mai dette året delte hun et innlegg på Anorektisk siden på fb som var sterkt kritiskt til nettopp kosmetisk kirurgi. https://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/endelig-tor-jeg-a-bli-frisk-2509440 Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett. Jeg bare lurer på hvorfor hun taler med to tunger. Man ser jo klart og tydelig at hun har fillers i leppene, det er åpenbart og klart som sola, ferdig med denne saken. Har man fillers/botox så skal man egentlig bare ikke uttale seg om andres valg og handlinger vedrørende plastisk kirurgi fordi da motsier man seg selv. Så lurer jeg på om hun tror hun har rett til det ene og det andre kun fordi hun har anoreksi? Hun er klar til angrep så fort noen i influenser verdenen eller kjendis Norge begår en tabbe, men så fort det handler om Ingeborg blir det noe helt annet. Det handler fort om kroppspress hvis en kjent influenser legger ut bilder av en avmarga kropp etterfulgt av matbilder som i hovedsak består av eggerøre og tomat; men det gjelder ikke Ingeborg, lignende bilder blir posta i hytt og pine av henne, uten noen reaksjoner av andre. Dette beviser bare at kjendis-Instagram Norge er en gjeng med pingler som kun angriper influensere som er lett å angripe. IS er for politisk korrekt til å bli kritisert 🙃 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 26. juli 2021 #547 Del Skrevet 26. juli 2021 What in the tighgap is going on here? Dette er en screenshot fra hennes egen, offentlige Instagram... 🤔 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 26. juli 2021 #548 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) Det er fascinerende å se på IG profilen hennes nå som jeg henger meg opp i helt andre ting enn jeg pleide før. Leppediskjusjonen, her vet jeg hun har skrevet tilsvar på en kommentar om at leppene hennes så oppblåste ut sånn "helt av seg selv", men har også sett hun har kommentert at hun er "tidligere" filler-avhengig. Så hva er det da? Fikk sjokk da jeg så noen av bildene her av hvordan hun så ut før og jeg beklager, men nå syns jeg bare hele dama er latterlig. Hun er ikke en "seriøs journalist" hun bruker posisjonen sin til å bruke Internett som dagbok akkurat som en basic influencer. Skremmende alt hun slipper unna med! Bare fordi hun er så "politisk korrekt", kom an.... Hun vil jo egentlig bare være en skinny kjendis. Forstår ikke helt når eller hvorfor jeg begynte å følge Ingeborg i første omgang heller, husker bare når det ble for mye thinspo. Slå det sammen med tåpelige løgner om fiksing på utseendet og vipps - så har vi en influencer. Kommer aldri til å klare å ta henne seriøst igjen. Endret 26. juli 2021 av DianaV 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 26. juli 2021 #549 Del Skrevet 26. juli 2021 DianaV skrev (Akkurat nå): Hun er ikke en "seriøs journalist" hun bruker posisjonen sin til å bruke Internett som dagbok akkurat som en basic influencer. Skremmende alt hun slipper unna med! Bare fordi hun er så "politisk korrekt", kom an.... Hun vil jo egentlig bare være en skinny kjendis. Jeg vil påstå hun er mest influenser med fast jobb i Aftenposten. Jeg vet ikke om jeg synes hun er så drivende dyktig heller. Ikke sånn at hun skiller seg ut fra mange andre journalister i alle fall. Og personlig liker jeg ikke skrivestilen, men det er nå min personlige preferanse. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 26. juli 2021 #550 Del Skrevet 26. juli 2021 DianaV skrev (1 time siden): What in the tighgap is going on here? Dette er en screenshot fra hennes egen, offentlige Instagram... 🤔 Hva er problemet med akkurat dette bildet? Jeg synes ofte hun promoterer sin egen undervekt på en svært uheldig måte. ( Jeg skylder ikke på Ingeborg Senneset for at jeg selv har blitt dårligere av min spiseforstyrrelse, men det er utrolig triggende.) Her ser jeg derimot bare et vanlig og hyggelig bilde av henne med hester, hvor hun riktignok ser syltynn ut, noe hun er? Det må hun jo få lov til. Eller mener du bildet ser retusjert ut? Det tror jeg ikke hun ville funnet på å gjøre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 26. juli 2021 #551 Del Skrevet 26. juli 2021 56 minutter siden, Sarah93 said: Hva er problemet med akkurat dette bildet? Jeg synes ofte hun promoterer sin egen undervekt på en svært uheldig måte. ( Jeg skylder ikke på Ingeborg Senneset for at jeg selv har blitt dårligere av min spiseforstyrrelse, men det er utrolig triggende.) Her ser jeg derimot bare et vanlig og hyggelig bilde av henne med hester, hvor hun riktignok ser syltynn ut, noe hun er? Det må hun jo få lov til. Eller mener du bildet ser retusjert ut? Det tror jeg ikke hun ville funnet på å gjøre. Hvis du ser øverst på lårene, så ser det faktisk ut som om bildet er manipulert. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 26. juli 2021 #552 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) Hunter7 skrev (11 minutter siden): Hvis du ser øverst på lårene, så ser det faktisk ut som om bildet er manipulert. Ja, jeg synes også det ser sånn ut, men hun kan vel ikke være så dum? Etter hun selv har gått hardt ut for at influensere skal merke retusjerte bilder? Synes dette er veldig merkelig. Får det ikke til å stemme med det visuelle inntrykket at det ikke er retusjert, men det er så hinsides idiotisk og uetisk hvis det er det, at det nesten bure bli en mediesak. Endret 26. juli 2021 av Sarah93 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 26. juli 2021 #553 Del Skrevet 26. juli 2021 Sarah93 skrev (1 time siden): Hva er problemet med akkurat dette bildet? Jeg synes ofte hun promoterer sin egen undervekt på en svært uheldig måte. ( Jeg skylder ikke på Ingeborg Senneset for at jeg selv har blitt dårligere av min spiseforstyrrelse, men det er utrolig triggende.) Her ser jeg derimot bare et vanlig og hyggelig bilde av henne med hester, hvor hun riktignok ser syltynn ut, noe hun er? Det må hun jo få lov til. Eller mener du bildet ser retusjert ut? Det tror jeg ikke hun ville funnet på å gjøre. Syns ikke det ser så veldig naturlig ut nei, og siden jeg skrev "thigh gap" så tenkte jeg det var ganske åpenbart hva jeg reagerte på. Åpenbart ikke. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 26. juli 2021 #554 Del Skrevet 26. juli 2021 Sarah93 skrev (2 timer siden): Ja, jeg synes også det ser sånn ut, men hun kan vel ikke være så dum? Etter hun selv har gått hardt ut for at influensere skal merke retusjerte bilder? Synes dette er veldig merkelig. Får det ikke til å stemme med det visuelle inntrykket at det ikke er retusjert, men det er så hinsides idiotisk og uetisk hvis det er det, at det nesten bure bli en mediesak. Det er klart at det er noe "feil" med det bildet, ettersom øvre del av innside lår har en skarp kan ut. Det kan være noe bak bildet kanskje? noe som sikker frem, og ser ut ut som det går i ett med låret? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffegirl Skrevet 26. juli 2021 #555 Del Skrevet 26. juli 2021 Stopp all shamingen! Bildet er IKKE redigert! Er bare tightsen som er for stor for en avmagret kropp sånn at det lager en fold av stoffet! Jeg sliter også vansker med mat og kropp og er undervektig, og har mange bildet hvor øverste del av lår ser litt rart ut nettopp pga dette! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. juli 2021 #556 Del Skrevet 26. juli 2021 kaffegirl skrev (3 minutter siden): Stopp all shamingen! Bildet er IKKE redigert! Er bare tightsen som er for stor for en avmagret kropp sånn at det lager en fold av stoffet! Jeg sliter også vansker med mat og kropp og er undervektig, og har mange bildet hvor øverste del av lår ser litt rart ut nettopp pga dette! Jeg har ikke hatt SF, men har smalere ben enn smittet om jeg er normalvektig (ikke så smale som IS). Jeg harang ganger fått sånn stoffdings som bøyer seg der 🤷♀️ Ja, hun er ekstremt tynn - men det må vel være lov å vise et bilde av en selv og hestene, om minnene fra den dagen er gode? Skal hun klippe bildet i to og få en halv hest? 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerx Skrevet 26. juli 2021 #557 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) Jeg er overrasket at hun ser ut som hun veier mindre nå enn i artikkelen fra 2011 og de andre artiklene i 2012/2013. Er det jeg som ser feil eller er hun normalvektig nå? Jeg mener ikke være frekk. Håper hun er frisk og har et bra liv ellers. Endret 26. juli 2021 av AnonymBrukerx 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 26. juli 2021 #558 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBrukerx skrev (13 minutter siden): Jeg er overrasket at hun ser ut som hun veier mindre nå enn i artikkelen fra 2011 og de andre artiklene i 2012/2013. Er det jeg som ser feil eller er hun normalvektig nå? Jeg mener ikke være frekk. Håper hun er frisk og har et bra liv ellers. Hun er tynnere nå ja. https://www.tv2.no/a/11938517/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ogjegda Skrevet 26. juli 2021 #559 Del Skrevet 26. juli 2021 kaffegirl skrev (1 time siden): Stopp all shamingen! Bildet er IKKE redigert! Er bare tightsen som er for stor for en avmagret kropp sånn at det lager en fold av stoffet! Jeg sliter også vansker med mat og kropp og er undervektig, og har mange bildet hvor øverste del av lår ser litt rart ut nettopp pga dette! Fløff skrev (1 time siden): Jeg har ikke hatt SF, men har smalere ben enn smittet om jeg er normalvektig (ikke så smale som IS). Jeg harang ganger fått sånn stoffdings som bøyer seg der 🤷♀️ Ja, hun er ekstremt tynn - men det må vel være lov å vise et bilde av en selv og hestene, om minnene fra den dagen er gode? Skal hun klippe bildet i to og få en halv hest? 😅 Så godt å se noen sier hvordan det egentlig kan være 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 26. juli 2021 #560 Del Skrevet 26. juli 2021 5 hours ago, Sarah93 said: Ja, jeg synes også det ser sånn ut, men hun kan vel ikke være så dum? Etter hun selv har gått hardt ut for at influensere skal merke retusjerte bilder? Synes dette er veldig merkelig. Får det ikke til å stemme med det visuelle inntrykket at det ikke er retusjert, men det er så hinsides idiotisk og uetisk hvis det er det, at det nesten bure bli en mediesak. Hun har gått hardt ut mot reklame for kosmetisk kirurgi, samtidig som hun har forandret utseendet så mye de siste årene at det er vanskelig å tro at man kan få det til med sminke. Så hvem vet. Influencere - det er den kategorien jeg plasserer henne i, er ikke kjent for å være ærlige. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå