Populært innlegg Fireflies Skrevet 11. april 2020 Populært innlegg #21 Del Skrevet 11. april 2020 Hun legger ut faktabasert informasjon og når et stort publikum. Hun er også utdannet sykepleier, og har kunnskap om temaene hun snakker om. Jeg liker Ingeborg. Hun gjør en flott innsats i vaksinedebatten. 108 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saarah Skrevet 11. april 2020 #22 Del Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, Fireflies skrev: Hun legger ut faktabasert informasjon og når et stort publikum. Hun er også utdannet sykepleier, og har kunnskap om temaene hun snakker om. Jeg liker Ingeborg. Hun gjør en flott innsats i vaksinedebatten. Er enig med deg at hun gjør mye bra i vaksinedebatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coronaviruset Skrevet 11. april 2020 #23 Del Skrevet 11. april 2020 For meg tok det kaka da hun rakket ned på en mor som anbefalte å spise sunt for å få bedre helse og takle et eventuelt virus bedre. Ingeborg skrev en lang artikkel og påsto det var anbefalinger av "alternativ" livsstil. Det har til og med kommet frem at overvektige er i risikosonen på grunn av begrenset lungekapasitet, så jeg ser ingenting galt i at å anbefale at folk kutter ut junkfood med sunn mat fra bunnen. Alternativ livsstil er det ihvertfall ikke. Høres ut som hun begynner å gå tom for ting å skrive om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 11. april 2020 #24 Del Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, parmanoia skrev: Jeg fatter ikke hvorfor så mange er over seg av beundring og fullroser henne for hvert bidige innlegg hun skriver. Jeg kjenner ingen andre journalister som legger ved klein selfie og nesten alltid må nevne noe om sitt eget liv/sykdom ved nesten alt de legger ut. Heldigvis, for det tar seg ikke helt bra ut. Men hun skal ha for at hun ikke er en av de altfor mange journalistene som ikke lar Snåsasynskvitaepro-fjaset passere helt ukritisk forbi. Hun skriver jo seriøse innlegg, men jeg får ikke inntrykket helt til å stemme med de selfiene. Nei, hun fremstår vel som noe mellom mellom influenser og journalist. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 11. april 2020 #25 Del Skrevet 11. april 2020 (endret) 6 minutter siden, kvinneguide skrev: Hun skriver jo seriøse innlegg, men jeg får ikke inntrykket helt til å stemme med de selfiene. Nei, hun fremstår vel som noe mellom mellom influenser og journalist. Det er jeg enig i. Endret 11. april 2020 av parmanoia 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 11. april 2020 #26 Del Skrevet 11. april 2020 5 hours ago, kvinneguide said: Hun skriver jo seriøse innlegg, men jeg får ikke inntrykket helt til å stemme med de selfiene. Nei, hun fremstår vel som noe mellom mellom influenser og journalist. Veldig enig. Skulle gjerne visst noe om hva slags samtaler hun har med redaktøren sin. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 12. april 2020 #27 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg fikk sansen for henne ang vaksinedebatten, men hun kan fint roe ned bruken av fillers. Jeg får ikke med meg noe av hun sier, for jeg blir blendet av leppene hennes. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 12. april 2020 #28 Del Skrevet 12. april 2020 Hun har influenser-utseende, men er en faktabasert journalist og sykepleier. Hun bruker sin erfaring med psykisk sykdom på en god måte, syns jeg. Hun er ydmyk og poengterer ofte at mange har det verre enn henne. Og ja, hun er litt ung og har av og til litt vel ung måte å formidle budskapet sitt. Men alt i alt en viktig stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 12. april 2020 #29 Del Skrevet 12. april 2020 Hun er helt super, spør du meg. Selv om jeg selvsagt ikke er enig i måten det gjøres på hver eneste gang. Hun er en som påvirker og som bruker stemmen sin til viktige saker. Hun er, som andre også har skrevet her, noe mellom en influenser og en journalist. Kanskje hun klarer nå ut til flere. Er det ikke nettopp samfunnsengasjement mange savner fra rosabloggerne? Kommentarer og kronikker er nettopp egne meninger. Så jeg synes det er rart å kritisere henne for å fronte egne meninger. Om man er enig med henne eller ikke er jo en helt annen sak. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 12. april 2020 #30 Del Skrevet 12. april 2020 13 timer siden, Rosmarin(ert) skrev: Veldig enig. Skulle gjerne visst noe om hva slags samtaler hun har med redaktøren sin. Selfiene er vel i hennes SoMe-kanaler og ikke noe redaktøren hennes redigerer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visjon Skrevet 12. april 2020 #31 Del Skrevet 12. april 2020 (endret) . Endret 4. mars 2021 av Visjon 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra70 Skrevet 12. april 2020 #32 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg har hatt problemer med å skjønne vektleggingen på hennes meninger veldig veldig lenge. Har en mistanke om at hun har fått denne særstillingen fordi hun er skeptiker med stor S. Tipper hun blir trukket frem fordi hun har de meningene myndighetene mener at vi skal ha. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 12. april 2020 #33 Del Skrevet 12. april 2020 (endret) På 12.4.2020 den 12.42, DislayName skrev: Hun har influenser-utseende, men er en faktabasert journalist og sykepleier. Hun bruker sin erfaring med psykisk sykdom på en god måte, syns jeg. Hun er ydmyk og poengterer ofte at mange har det verre enn henne. Og ja, hun er litt ung og har av og til litt vel ung måte å formidle budskapet sitt. Men alt i alt en viktig stemme. Jeg synes ikke hun alltid bruker sine erfaringer på en god måte. Jeg synes hun blander dem oppi alt mulig, jeg synes hun gjentar sin historie igjen og igjen og igjen i alle kanaler, programmer og podkaster. Jeg synes noen ganger hun kan snakke for seg selv. Jeg lurer på hvor sunt og smart det er å lage en karriere på psykiske lidelser når den publisiteten varer i årevis. Hun var en god, klok og fornuftig stemme i starten, men det går på repeat på ørtende året. Jeg er i alle fall møkk lei. Endret 13. april 2020 av parmanoia 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 12. april 2020 #34 Del Skrevet 12. april 2020 1 hour ago, Boletta said: Selfiene er vel i hennes SoMe-kanaler og ikke noe redaktøren hennes redigerer? Det er jo en interessant diskusjon det der - hvor går grensen mellom privatpersonen og arbeidstaker? Spesielt i sosiale medier når man jobber i media. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 12. april 2020 #35 Del Skrevet 12. april 2020 6 timer siden, Rosmarin(ert) skrev: Det er jo en interessant diskusjon det der - hvor går grensen mellom privatpersonen og arbeidstaker? Spesielt i sosiale medier når man jobber i media. Ja, det er det jo. Men så lenge det er hennes navn, og ikke Aftenpostens, tenker jeg det bør være innafor for personer å ytre seg uavhengig av yrke. Blir det slik at hun tjener penger på influenser-virksomheten, reklamerer osv., er det vel noe hun bør diskutere med arbeidsgiver. Slik Asbjørn Slettemark burde ha gjort før han reklamerte for Telenor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 12. april 2020 #36 Del Skrevet 12. april 2020 8 timer siden, DislayName skrev: Hun har influenser-utseende, men er en faktabasert journalist og sykepleier. Hun bruker sin erfaring med psykisk sykdom på en god måte, syns jeg. Hun er ydmyk og poengterer ofte at mange har det verre enn henne. Og ja, hun er litt ung og har av og til litt vel ung måte å formidle budskapet sitt. Men alt i alt en viktig stemme. Er det lov å unnskylde folk med at de er "unge" når de er 35? Jeg tenker hun er en voksen dame. Selv syns jeg hun har mange vettuge meninger, men samtidig kan hun være litt bastant. Jeg klarer heller ikke helt å ta henne seriøst når hun velger å se ut som hun gjør, det gjør meg litt usikker på hva hun egentlig ønsker å oppnå ved å være i media og hva slags verdier hun har. Mulig jeg fremstår gammeldags, men jeg er flere år yngre enn Ingeborg, bruker (moderat) sminke hver dag på jobb, og er opptatt av hvordan jeg ser ut både i kropp og ansikt. Jeg kunne allikevel aldri kjørt på med så mye sminke. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 12. april 2020 #37 Del Skrevet 12. april 2020 På 11.4.2020 den 17.12, Coronaviruset skrev: For meg tok det kaka da hun rakket ned på en mor som anbefalte å spise sunt for å få bedre helse og takle et eventuelt virus bedre. Ingeborg skrev en lang artikkel og påsto det var anbefalinger av "alternativ" livsstil. Det har til og med kommet frem at overvektige er i risikosonen på grunn av begrenset lungekapasitet, så jeg ser ingenting galt i at å anbefale at folk kutter ut junkfood med sunn mat fra bunnen. Alternativ livsstil er det ihvertfall ikke. Høres ut som hun begynner å gå tom for ting å skrive om. Skjønner ikke at noen kan kritisere sunt kosthold. Sunn mat er medisin i seg selv og har ingen verdens ting med alternativ medisin å gjøre. Er en grunn til at mange sliter med helsa og er alvorlig syke pga kosthold. Medisiner løser ikke alle problemer, men skjønner at det ligger masse penger i det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idasweet899 Skrevet 12. april 2020 #38 Del Skrevet 12. april 2020 På 11.4.2020 den 17.12, Coronaviruset skrev: For meg tok det kaka da hun rakket ned på en mor som anbefalte å spise sunt for å få bedre helse og takle et eventuelt virus bedre. Ingeborg skrev en lang artikkel og påsto det var anbefalinger av "alternativ" livsstil. Det har til og med kommet frem at overvektige er i risikosonen på grunn av begrenset lungekapasitet, så jeg ser ingenting galt i at å anbefale at folk kutter ut junkfood med sunn mat fra bunnen. Alternativ livsstil er det ihvertfall ikke. Høres ut som hun begynner å gå tom for ting å skrive om. Hun har ikke peiling. Pinlig å se på. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 13. april 2020 #39 Del Skrevet 13. april 2020 Dyktig, faktabasert journalist. Veldig mange folk har en hang til det alternative og udokumenterte, og de liker så klart ikke at journalister som Senneset skriver rett ut at det de tror på er sprøyt. Og underbygger det med gode kilder. Flere journalister skulle vært som Senneset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 13. april 2020 #40 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) 4 timer siden, Guile skrev: Dyktig, faktabasert journalist. Veldig mange folk har en hang til det alternative og udokumenterte, og de liker så klart ikke at journalister som Senneset skriver rett ut at det de tror på er sprøyt. Og underbygger det med gode kilder. Flere journalister skulle vært som Senneset. Mener du sunt kosthold er sprøyt? Mener du spise sunt er alternativt? Les litt om kosthold , vitaminer og mineraler. Man har aldri garanti, men spiser man det kroppen trenger så er man generelt bedre utrustet enn de som spiser vitaminfattig kosthold. Les også hva feil kosthold kan gjøre med kroppen. Hver eneste dag så opereres det mennesker pga dårlig livsstil, folk dør av det og lider under det. Å mene noe annet og at medisiner fikser alt de en farlig tanke. Så nei, jeg hører ikke på noen som mener at sunt kosthold er lik alternativt medisin og bare sprøyt. Det sagt så er jeg ikke i mot medisiner, men kosthold er ekstremt viktig. Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne det. Endret 13. april 2020 av wintergirl 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå