Gå til innhold

Må vel innrømme for meg selv at jeg er rett å slett er blitt tykk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk lyst å oppdatere her nå 😊

Er i gang nå. I går viste vekten 64.4 og jeg er super fornøyd. Så er komt i gang. Nå er det bare til å klare å holde ut. Vil jeg si jeg er godt motivert. Så kanskje jeg nå målet mitt i august/september. Målet er mellom 55-57. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk lyst å oppdatere her nå 😊

Er i gang nå. I går viste vekten 64.4 og jeg er super fornøyd. Så er komt i gang. Nå er det bare til å klare å holde ut. Vil jeg si jeg er godt motivert. Så kanskje jeg nå målet mitt i august/september. Målet er mellom 55-57. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Ser man det🤗 Så bra. Er i prosessen selv med å gå ned. Ned 3 kilo, og er godt i gang med min fjerde uke. Planen min er å fullføre 100 dager med kaloritelling, og minimum 10.000 skritt pr dag. 
 

Fortsett å hold oss oppdatert, så kan jeg gjøre det samme. Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Ser man det🤗 Så bra. Er i prosessen selv med å gå ned. Ned 3 kilo, og er godt i gang med min fjerde uke. Planen min er å fullføre 100 dager med kaloritelling, og minimum 10.000 skritt pr dag. 
 

Fortsett å hold oss oppdatert, så kan jeg gjøre det samme. Lykke til

Så kjekt å høre du og er i gang 😊 Flink du har vært. 3 kg et bra. 

Man får motivasjon av å oppdatere så tenker å fortsette med det og håper du og gjør. Hvor mye ønsker du ned? 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk lyst å oppdatere her nå 😊

Er i gang nå. I går viste vekten 64.4 og jeg er super fornøyd. Så er komt i gang. Nå er det bare til å klare å holde ut. Vil jeg si jeg er godt motivert. Så kanskje jeg nå målet mitt i august/september. Målet er mellom 55-57. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Så bra! Da er du søren meg nesten på normalvekt og kan ikke kalle deg selv "tykk" lenger. Stå på 👍

Anonymkode: ccac5...371

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!! Jeg er like høy (vel, lav) som deg, og jeg veide rundt 66 kilo tidligere. Nå veier jeg 56, 5 (skal ned til 54).  Jeg har et helt annet liv enn jeg hadde før. Mye enklere å finne klær i butikken, og jeg føler meg mye sprekere. Slanking kan være veldig gøy og gi mestringsfølelse! Du må holde oss oppdatert videre, heia heia 😀

Anonymkode: 0747d...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 3.06, AnonymBruker skrev:

Tips? 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Kjøp et sånt karnevalspeil som gjør at du ser slankere ut enn det du egentlig er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nylig gått ned 9 kg, og det brukte jeg drøyt tre måneder på.  Brukte såpass lang tid fordi jeg ikke orker slankekurer og dietter, og vil kunne spise all slags mat (men de mest kaloririke rettene spiser jeg mindre av, og sjeldnere).  Hvis man vil ha en varig endring må man også gjøre noen endringer i kostholdet som er til å leve med over tid. Jeg synes f.eks salat er litt kjedelig, men er glad i kokte/ ovnsbakte grønnsaker og spiser mye av det. Lager også en del helt vegetariske middagsretter som på sikt har blitt en innarbeidet del av kostholdet mitt.  Mange drikker flere hundre kalorier i løpet av dagen (melk, juice, caffè-Latte, brus).  Jeg drikker bare vann og svart kaffe.  De første ukene skrev jeg ned klokkeslett og alt jeg spiste, og var veldig bevisst på å spise sakte.  

Anonymkode: e189d...943

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjempebra!! Jeg er like høy (vel, lav) som deg, og jeg veide rundt 66 kilo tidligere. Nå veier jeg 56, 5 (skal ned til 54).  Jeg har et helt annet liv enn jeg hadde før. Mye enklere å finne klær i butikken, og jeg føler meg mye sprekere. Slanking kan være veldig gøy og gi mestringsfølelse! Du må holde oss oppdatert videre, heia heia 😀

Anonymkode: 0747d...ccc

Så kjekt å lese 😊 Du har vært flink. Er noenlunde den vekten jeg tenker selv og. Lykke til. 

Tusen takk for motiverende meld. Setter pris på! 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig gått ned 9 kg, og det brukte jeg drøyt tre måneder på.  Brukte såpass lang tid fordi jeg ikke orker slankekurer og dietter, og vil kunne spise all slags mat (men de mest kaloririke rettene spiser jeg mindre av, og sjeldnere).  Hvis man vil ha en varig endring må man også gjøre noen endringer i kostholdet som er til å leve med over tid. Jeg synes f.eks salat er litt kjedelig, men er glad i kokte/ ovnsbakte grønnsaker og spiser mye av det. Lager også en del helt vegetariske middagsretter som på sikt har blitt en innarbeidet del av kostholdet mitt.  Mange drikker flere hundre kalorier i løpet av dagen (melk, juice, caffè-Latte, brus).  Jeg drikker bare vann og svart kaffe.  De første ukene skrev jeg ned klokkeslett og alt jeg spiste, og var veldig bevisst på å spise sakte.  

Anonymkode: e189d...943

Flink du har vært. Kjekt å høre litt om hva du har gjort 😊

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Da er du søren meg nesten på normalvekt og kan ikke kalle deg selv "tykk" lenger. Stå på 👍

Anonymkode: ccac5...371

Tusen takk for koselig tilbakemelding. Gleder 😊

Nærmer meg normalvektig så går rette veien. Skal forsette den veien 😊

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kjekt å høre du og er i gang 😊 Flink du har vært. 3 kg et bra. 

Man får motivasjon av å oppdatere så tenker å fortsette med det og håper du og gjør. Hvor mye ønsker du ned? 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Tusen takk:) Jeg veier 75 kg nå. Målet er 70 kg. Har egentlig optimal trivselsvekt rundt 66-68. Men det er en vekt som krever veldig mye for meg å holde. Har holdt den tidligere i mange år, men de siste 5 åra har jeg gitt opp. Pluss at jeg nå er eldre (38 år) så bør vel godta en mellomting:) Hva med deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hmmmmmm skrev:

Tusen takk:) Jeg veier 75 kg nå. Målet er 70 kg. Har egentlig optimal trivselsvekt rundt 66-68. Men det er en vekt som krever veldig mye for meg å holde. Har holdt den tidligere i mange år, men de siste 5 åra har jeg gitt opp. Pluss at jeg nå er eldre (38 år) så bør vel godta en mellomting:) Hva med deg? 

Det er ikke så lenge til du når 70 da. Stå på. Man får motivasjon av at det skjer noe og at det man gjør gir resultat. Lykke til. 

Jeg ønsker i utgangspunktet 54-55, men begynner med 57 så får jeg se. Var i en lang periode 57, men kom ikke meg ned og holdt meg på 55. Så må se litt. Og som du sier dersom det blir for vanskelig å holde så blir det kanskje 57 som blir rett. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Så et bilde av meg selv og misliker det jeg ser. Trodde ikke at jeg var så feit!

Har ikke veid meg på et år, men målte meg i dag og har livvidde på 83 cm, hoftemål 102 cm. Tror sikkert jeg nærmer med 85 kg 🤨🤨 (er 174 cm høy). Startet opp nå med trening - og har kuttet ut høykarbo, mye alkohol og snop. Har ellers et sunt kosthold som jeg fortsetter med. 
lykke til , til oss! 😉💪🏻

Anonymkode: 3a87b...6e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veier 60 og skal ned til 52. Da hadde jeg en kropp jeg var fornøyd med😥 8 kilo igjen, men ingen stress om det tar 3 mnd😊 Flink du har vært TS! 

Anonymkode: 3b9e4...6ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å se litt annerledes på seg selv eller slutte å strebe etter samfunnets idealer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, nå_er_nok skrev:

Hva med å se litt annerledes på seg selv eller slutte å strebe etter samfunnets idealer?

Føle seg vel er ett fint mål, ikke samfunnet som definerer det, det gjør jeg selv 🤓

Anonymkode: a5154...ed8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, nå_er_nok skrev:

Hva med å se litt annerledes på seg selv eller slutte å strebe etter samfunnets idealer?

Jeg syns det er bra at man tar grep, både for helsa og det å føle seg fin. Bedre å holde seg på normal bmi, og ikke vente med å ta tak i kostholdet sitt til man plutselig har fedme. Å føle seg slank og fin gjør mye for mitt humør hvertfall.

Anonymkode: ab751...53b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det vært også vært et mål om du definerte deg selv ut i fra hvilke av dine indre verdier som reflekteres i livet ditt? Kan våre indre verdier veies og hva veier de isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, nå_er_nok skrev:

Kunne det vært også vært et mål om du definerte deg selv ut i fra hvilke av dine indre verdier som reflekteres i livet ditt? Kan våre indre verdier veies og hva veier de isåfall?

Det er jo ikke noe enten-eller her da, verden er ikke svart hvitt. De aller fleste har en trivselsvekt, og det heter «trivsel» av en grunn. Man føler seg vel og slipper å tenke så mye på kropp, fordi man er ganske fornøyd. Jeg syns ikke man skal hinte om at folk er overfladiske av den grunn.

Anonymkode: ab751...53b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Huff, der samme her. 163 og 77 kg. Unngår å se meg i speilet.

Anonymkode: 150ea...518

Jeg er 160 høy og 78 kilo. Kjempeførnøyd. Har gått ned 30 kilo

Anonymkode: 6ecd0...5c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...